Здравейте, можем да го направим и на нашите 🙂
С натежало сърце подадох жалба в този сайт и сега чакаме техния отговор.
Нашите хора работят в Chipstars, бяха много точни в началото, плащанията се обработваха за 24 часа, а когато ги попитах, решиха за няколко часа.
За съжаление сега започнаха да ме бойкотират, изведнъж не получавам помощ в чата на живо, блокираха ме в Telegram и вече навлизам във втория месец на чакане за плащане чрез крипто валута.. 30+ дни..
Опитах се да ги помоля заради техните заслуги от миналото да ми кажат дали е необходимо плащането да се раздели на две или три седмици, дали имат проблем с ликвидността, но нямаше отговор от тяхна страна.. Имам скрийншоти от нашата кореспонденция..
Надявам се Casinoguru да ми помогне в това
Hello, we can do it on ours too 🙂
It is with a heavy heart that I filed a complaint on this site and now we are waiting for their response.
Our people work at Chipstars, they were very accurate at the beginning, they processed payments within 24 hours, and when I asked them, they solved it in a few hours.
Unfortunately, now they started boycotting me, suddenly I don't get help on live chat, they block me on Telegram, and I'm already entering the second month of waiting for payment via crypto currency.. 30+ days..
I tried to ask them because of their merits from the past to tell me if it is necessary to divide the payment in two or three weeks, if they have a problem with liquidity, but there was no answer from their side.. I have screenshots of our correspondence..
I hope Casinoguru will help me in this
Pozdrav, mozemo i na nasem 🙂
Teskog srca sam podneo zalbu na ovom sajtu i sada cekamo njihov odgovor.
U Chipstarsu rade nasi ljudi, bili su jako korekrni na pocetku, isplate su obradjivali u roku od 24sata a kada bih ih zamolio resavali su to u paar sati..
Nazalost, sada su poceli da me bojkotuju, odjednom ne dobijam pomoc na live chatu, na telegramu me blokiraju a na isplatu preko kripto valute evo vec ulazim u drugi mesec cekanja.. 30 + dana..
Pokusao sam da ih zamolim zbog zasluga iz proslosti da mi kazu ako je potrebno i isplatu izdeliti u dve-tri sedmice, ako imaju problem sa likvidnoscu, ali sa njihove strane nikakvog odgovora nije bilo.. Iman screenshotove nasih prepiski..
Nadam se da ce mi Casinoguru pomoci u ovome
Автоматичен превод: