Писах на Chipstars за възстановяване на сумата. Не получих отговор на запитването си по имейл. Вместо това недружелюбен служител се свърза с мен чрез WhatsApp и ме заплаши. Това трябва да е реномирано казино????
I wrote to Chipstars for a refund. I have not received a response to my email query. Instead, an unfriendly employee contacted me via WhatsApp and threatened me. This is supposed to be a reputable casino????
Chipstars habe ich wegen einer Erstattung angeschrieben. Ich habe auf meine E-Mail Anfrage keine Antwort erhalten. Stattdessen hat Sich ein unfreundlicher Mitarbeiter per WhatsApp gemeldet und mir gedroht. Das soll ein seriöses Casino sein????
Ако смятате, че имате право на възстановяване, изпратете жалба и ние ще се опитаме да помогнем. Тъй като чух за тази ситуация за първи път тук и сега.
Такива ситуации трябва първо да бъдат проучени, за да се открие пълният контекст; затова подайте жалбата сега:
https://casino.guru/complaints/create
Ако казиното наистина е направило нещо нечестно, ние ще се опитаме да ви помогнем.
If you believe you are entitled to a refund, submit a complaint, and we will try to help. Since I heard about this situation for the first time here and now.
Such situations must be investigated first in order to find out the full context; thus, submit the complaint now:
https://casino.guru/complaints/create
If the casino truly did something unfair, we'll try to help you.
Не искам повече да имам нищо общо с казиното, но нормално ли е да ме заплашват??? Казино като това трябва да се затвори!!! Регистриран е починал човек и кредитната ми карта е използвана за депозити. Може да е било някое от децата ми, не знам и няма как да разбера. Писах на казиното и попитах защо няма механизми за сигурност по време на регистрацията, за да се предотврати нещо подобно, и поисках възстановяване на сумата. В крайна сметка един мъртъв човек не може да потвърди правилата и условията. Смъртен акт от 2019г.!!!! Изпратих го и след това получих няколко гадни съобщения!
I don't want to have anything to do with the casino anymore, but is it normal to be threatened??? A casino like this should be closed!!! A deceased person was registered and my credit card was used for deposits. Maybe it was one of my children, I don't know and there's no way to find out. I wrote to the casino and asked why there were no security mechanisms during registration to prevent something like this and asked for a refund. After all, a dead person can't confirm terms and conditions. Death certificate from 2019!!!! I sent it and then received several nasty messages!
Ich will mit dem Casino nichts mehr zu tun haben, aber ist es normal das einem gedroht wird??? So ein Casino gehört geschlossen!!! Eine verstorbene Person wurde registriert und meine Kreditkarte wurde für Einzahlungen genutzt. Vielleicht war es eins meiner Kinder, ich weiß es nicht und es ist nicht herauszufinden. Ich habe das Casino angeschrieben und gefragt warum es keine Sicherheitsmechanismen bei der Registrierung gibt um so etwas zu verhindern und um Rückerstattung gebeten. Schließlich kann ein Toter keine AGBs bestätigen. Sterbeurkunde aus 2019!!!! habe ich zugesandt und bekam daraufhin mehrere böse Nachrichten!
Разбира се, не е нормално да заплашваш когото и да било, дори и с основателна причина. Как ви заплаши казиното, моля?
Съжалявам, че го казвам, но ако нечия карта е била открадната и злоупотребена, не мога да си представя как казиното може да предотврати това. Механизмът за защита е настроен да пази вашата чувствителна информация защитена; не разпознава кой има достъп до вашия акаунт от ваше име. Това е технически невъзможно, освен ако не използвате някакъв вид биосканиране (пръстов отпечатък и т.н.) за това.
Но честно казано, изглежда не разбирам напълно целия въпрос.
Какво му е на мъртвия човек? Можете ли да ми помогнете с това, моля?
Of course, it is not normal to threaten anyone, even with a good reason. How did the casino threaten you, please?
I'm sorry to say that, but if anyone's card was stolen and misused, I can't imagine how the casino could prevent that. The security mechanism is set to keep your sensitive information secure; it does not recognize who accesses your account on your behalf. This is technically impossible unless you use some sort of bioscan (fingerprint and so on) for that.
But honestly, I do not fully understand the whole issue, it seems.
What is it with a dead person? Can you help me with that, please?
Регистрираният вече не е между живите. Тя почина през 2019 г. Как може да се регистрира починал човек??? Как може мъртъв човек да потвърди правилата и условията, защото не съм получил възстановяване. Не искам да казвам как е заплашил човекът, но с удоволствие ще ви изпратя всичко.
The registered person is no longer alive. She died in 2019. How can a dead person register??? How can a dead person confirm the terms and conditions because I didn't get a refund. I don't want to say how the person threatened, but I would be happy to send you everything.
Die registriere Person lebt nicht mehr. Sie ist bereits 2019 verstorben. Wie kann sich eine tote Person registrieren??? Wie kann eine tote Person die AGBs bestätigen weil ich keine Erstattung bekommen habe. Ich möchte hier nicht sagen wie die Person gedroht hat aber gerne sende ich Ihnen alles zu.
Здравейте.
О, сега разбирам!
Е, опитайте се да погледнете на това по следния начин: Казиното не е държавна служба и регистрационният му формуляр не се сблъсква с никаква база данни (за разлика от Обединеното кралство, например), следователно въвеждането на невярна или невярна информация е единствено лош акт вяра и стъпка срещу правилата и условията. Въпреки че разбирам вашата гледна точка, всеки знае, че подобна измама е против разрешената процедура. Така че всъщност няма значение чия самоличност е била използвана; има обаче значение кой е извършил тази стъпка.
Когато става въпрос за връщане на депозита, който не сте разрешили, горещо ви препоръчвам да се свържете с вашата банка.
Имах този опит и мога да кажа, че отне 2 месеца, но получих парите обратно.
Все още смятам, че трябва да подадете жалбата и тук, в Casino Guru. Може да съм пропуснал нещо, за което не знам сега,..
Hello.
Oh, I see now!
Well, try to look at it like this: The casino is not a state office, and its registration form is not confronted with any database (unlike in the UK, for instance) thus, entering false or incorrect information is solely an act of bad faith and a step against terms and conditions. Though I understand your point of view, everyone knows such fraud is against allowed procedure. So, it does not actually matter who's identity was used; it does, however, matter who committed this step.
When it comes to getting back the deposit you have not authorized, I strongly suggest you contact your bank.
I have had this experience, and I can say it took 2 months, but I got the money back.
I still think you should also submit the complaint here on Casino Guru. I may have missed some point I'm not aware of now,..
Свързах се с банката и в същото време се обадих на полицията за заплахи. Ето защо няма да се оплаквам тук, но методите на Chipstars са пълна катастрофа. Мога да разбера, ако не върнете сумата, но заплашването не е опция!!!
Ще си получа парите обратно през банката, но само да спомена. Казината с немски лиценз проверяват предварително дали лицето е истинско. Но в другите казина всичко е свързано с печалба и по-малко с отговорно залагане!
I contacted the bank and at the same time called the police about threats. That's why I won't complain here, but Chipstars' methods are a complete disaster. I can understand if you don't refund, but threatening is not an option!!!
I will get my money back through the bank but just mentioning. Casinos with a German license check beforehand whether the person is real. But at the other casinos it's all about profit and less about gambling responsibly!
Ich habe die Bank eingeschaltet und gleichzeitig die Polizei wegen Bedrohung. Deswegen werde ich hier keine Beschwerde einleiten aber die Methoden von Chipstars sind schon eine völlige Katastrophe. Ich kann verstehen wenn man nicht erstattet, aber drohen geht nunmal gar nicht!!!
Ich werde über die Bank mein Geld zurückholen aber erwähnt sei nur. Casinos mit deutscher Lizenz prüfen vorher ob die Person real ist. Aber bei den anderen Casinos geht es nur um Profit weniger darum verantwortungsvolles Glücksspiel zu betreiben!
Изпратих ви екранни снимки на community@casino.guru ...
I sent you screenshots to community@casino.guru ...
Screenshots habe ich Ihnen an community@casino.guru zugesandt…
Не мога да ти помогна с това, аз съм просто администратор на форума. Моля, изпратете жалбата; това е начинът да следвате:
https://casino.guru/complaints/create
Моля, помислете за това. 🙏
I can't help you with that, I'm just a forum admin. Please submit the complaint; this is the way to follow:
https://casino.guru/complaints/create
Please, consider that. 🙏
Искахте да знаете как е отправена заплахата. Изпратих ти това. Или искаш да знаеш, или просто се преструваш. Ето защо не мисля много за CasinoGuru. Вие подкрепяте казино като Chipstars, което заплашва клиентите.
Тогава не питайте кой и как е заплашвал, ако в крайна сметка не ви пука!!!
You wanted to know how the threat was made. I sent this to you. Either you want to know or you're just pretending. That's why I don't think much of CasinoGuru. You support a casino like Chipstars that threatens customers.
Then don't ask who threatened and how if you ultimately don't care!!!
Sie wollten doch wissen wie man gedroht hat. Das habe ich Ihnen zugesandt. Entweder Sie wollen es wissen oder Sie tun nur so. Deshalb halte ich von CasinoGuru nichts. Ihr unterstützt so ein Casino wie Chipstars das Kunden bedroht.
Dann fragen Sie nicht wer, wie gedroht hat wenn es Sie letztendlich doch nicht interessiert!!!
Свързах се с банката и в същото време се обадих на полицията за заплахи. Ето защо няма да се оплаквам тук, но методите на Chipstars са пълна катастрофа. Мога да разбера, ако не върнете сумата, но заплашването не е опция!!!
Ще си получа парите обратно през банката, но само да спомена. Казината с немски лиценз проверяват предварително дали лицето е истинско. Но в другите казина всичко е свързано с печалба и по-малко с отговорно залагане!
I contacted the bank and at the same time called the police about threats. That's why I won't complain here, but Chipstars' methods are a complete disaster. I can understand if you don't refund, but threatening is not an option!!!
I will get my money back through the bank but just mentioning. Casinos with a German license check beforehand whether the person is real. But at the other casinos it's all about profit and less about gambling responsibly!
Ich habe die Bank eingeschaltet und gleichzeitig die Polizei wegen Bedrohung. Deswegen werde ich hier keine Beschwerde einleiten aber die Methoden von Chipstars sind schon eine völlige Katastrophe. Ich kann verstehen wenn man nicht erstattet, aber drohen geht nunmal gar nicht!!!
Ich werde über die Bank mein Geld zurückholen aber erwähnt sei nur. Casinos mit deutscher Lizenz prüfen vorher ob die Person real ist. Aber bei den anderen Casinos geht es nur um Profit weniger darum verantwortungsvolles Glücksspiel zu betreiben!
Аха, добре. Има смисъл. Благодаря за известието и не обръщайте внимание на предишния ми отговор, моля.
В такъв случай бих споделил подробности и бих ги публикувал тук във форума. Ние от Casino Guru вярваме в прозрачността и откритостта, оставяме и другите да дадат своето мнение.
Aha, ok. It makes sense. Thanks for the notice, and do not mind my previous reply, please.
In such a case, I would share the details and post them here on the forum. We at Casino Guru believe in transparency and openness, let others make their opinion too.
Предполага се, че заплашващият служител се казва Данило и има испански номер, но не е съвсем сигурно дали това е истинското му име. Той се представи за оперативен мениджър на Chipstars...
The threatening employee is supposedly called Danilo and has a Spanish number, although it is not entirely certain whether that is his real name. He pretended to be the operational manager of Chipstars...
Der drohende Mitarbeiter heißt angeblich Danilo und hat eine spanische Nummer, wobei es auch nicht so sicher ist ob er wirklich so heißt. Er gab sich als Operativer Leiter von Chipstars aus…
Наистина оценявам, че си достатъчно силен, за да дойдеш тук и да споделиш опита си. Надявам се, че никой друг няма да премине през същата ситуация!
Благодаря ти.
I really appreciate you being strong enough to come here and share your experiences. I hope no one else will ever go through the same situation!
Thank you.
Не ме е страх от такива неща, господин Данило не знае с кого се забърква тук :)
I'm not afraid of things like that, Mr. Danilo doesn't know who he's messing with here :)
Ich habe keine Angst vor solchen Dingen, der Herr Danilo weiß ja auch nicht mit wem er sich hier anlegt 🙂
Уважаема Радка,
Бяхте информирани чрез директен канал за комуникация, това ще изясни всички въпроси относно това откровено несериозно искане от ngam5771.
Вашият екип на Chipstars
Dear Radka,
You have been informed via direct comminication channel, this will clear up any questions regarding this frankly frivolous request by ngam5771.
Your Chipstars team
Уважаеми екип на Chipstars,
Няма значение и няма значение какъв е клиентът!!! който прави или губи пари от вас. В края на краищата вие печелите пари. Можете професионално да откажете всяка заявка и всичко е готово.
Но е непростимо и напълно непрофесионално да реагираш така и клиент!!! да заплаша. Но може би за съжаление това е темпото и тонът в Испания/Кюрасао или където и да е другаде, където се намира г-н Данило ☺️
Dear Chipstars team,
It doesn't matter and doesn't matter what a customer is!!! who makes or does lose money on you. After all, you end up winning money. You can professionally decline any request and everything is done.
But it is unforgivable and completely unprofessional to react like that and a customer!!! to threaten. But maybe that's unfortunately the pace and tone in Spain/Curacao or wherever else Mr. Danilo is located ☺️
Sehr geehrtes Chipstars Team,
es ist völlig egal und spielt keine Rolle was ein Kunde!!! der bei Ihnen Geld verliert macht oder tut. Schließlich gewinnen Sie am Ende Geld. Sie können jede Anfrage professionell ablehnen und alles ist erledigt.
Aber es ist unverzeihlich und völlig unprofessionell so zu reagieren und einen Kunden!!! zu bedrohen. Aber vielleicht ist das leider die Gangart und der Ton in Spanien/Curacao oder wo auch sonst der Herr Danilo sitzt ☺️
Уважаема Радка,
Бяхте информирани чрез директен канал за комуникация, това ще изясни всички въпроси относно това откровено несериозно искане от ngam5771.
Вашият екип на Chipstars
Dear Radka,
You have been informed via direct comminication channel, this will clear up any questions regarding this frankly frivolous request by ngam5771.
Your Chipstars team
Здравей.
Не ми е известно такова нещо; може би можете да отговорите открито тук във форума?
Искам да кажа, че е доста сложно, когато нямам представа за какво става въпрос.
Благодаря ти.
Hello there.
I'm not aware of anything like that; perhaps you can respond openly here on the forum?
I mean, it is quite complicated when I have no clue what this is about.
Thank you.
Много ти благодаря Радка, намирам тази игра на криеница от Chipstars за много рядка и грешна.
Пак повтарям... дори ако аз, като клиент на казиното, погрешно поискам възстановяване на сумата, можете учтиво да откажете. Но не трябва да се държите укоримо като оперативен управител "Данило". Изпратете WhatsApp съобщения на клиента с испански номер и го заплашвайте!!! Това е недопустимо поведение от страна на казино и на отговорните!!
Изпратих това съобщение до Радка и екипа като екранна снимка чрез техния имейл адрес в общността. Налични са като доказателство! Благодаря ти много
Thank you very much Radka, I find this game of hide-and-seek from Chipstars very sparse and wrong.
I repeat again… even if I, as a customer of the casino, wrongly request a refund, you can politely refuse. But you shouldn't act as reprehensibly as the operational manager "Danilo". Send WhatsApp messages to the customer with a Spanish number and threaten them!!! This is intolerable behavior from a casino and those in charge!!
I sent this message to Radka and the team as a screenshot via their community email address. They are available as evidence! Thank you very much
Vielen Dank Radka, ich finde dieses Versteckspiel von Chipstars sehr spärlich und falsch.
Ich wiederhole nochmal… selbst wenn ich als Kunde des Casinos zu Unrecht eine Rückerstattung anfordere, dann kann man dies freundlich ablehnen. Aber man sollte nicht so verwerflich agieren wie der Operative Leiter „Danilo". Dem Kunden WhatsApp Nachrichten mit einer spanischen Nummer schicken und drohen!!! Das ist ein nicht tolerierbares Verhalten eines Casinos und dessen Verantwortlichem!!
Ich habe Radka und dem Team diese Nachricht als Screenshot über sie Community-Mail-Adresse zugesandt. Sie liegen als Beweise vor! Dankeschön
Имам чувството, че съм хванат в средата на нещо много по-сложно, но все пак вярвам, че откритата дискусия и ясното обяснение са най-лесните начини всичко това да бъде изчистено.
Защото на този етап ние, които не сме участвали от самото начало, не можем да кажем много.
Очевидно е, че заплашването на някого не е опция.
Благодаря и на теб и хубав ден!
I feel like I'm caught in the middle of something much more complex, still, I believe that open discussion and plain explanation are the easiest ways to let this all be cleared out.
Because at this point, there isn't much we, who were not involved from the beginning, can say.
Obviously, threatening anyone isn't an option.
Thank you too, and have a nice day!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.