ФорумКазинаChipstars Casino - обща дискусия

Chipstars Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 2 години от bojan851
|
30913 преглеждания 176 отговора |
|
1...7 8 9...12
Добавете пост
преди 11 месеца

Писах на Chipstars за възстановяване на сумата. Не получих отговор на запитването си по имейл. Вместо това недружелюбен служител се свърза с мен чрез WhatsApp и ме заплаши. Това трябва да е реномирано казино????

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ако смятате, че имате право на възстановяване, изпратете жалба и ние ще се опитаме да помогнем. Тъй като чух за тази ситуация за първи път тук и сега.

Такива ситуации трябва първо да бъдат проучени, за да се открие пълният контекст; затова подайте жалбата сега:

https://casino.guru/complaints/create

Ако казиното наистина е направило нещо нечестно, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Не искам повече да имам нищо общо с казиното, но нормално ли е да ме заплашват??? Казино като това трябва да се затвори!!! Регистриран е починал човек и кредитната ми карта е използвана за депозити. Може да е било някое от децата ми, не знам и няма как да разбера. Писах на казиното и попитах защо няма механизми за сигурност по време на регистрацията, за да се предотврати нещо подобно, и поисках възстановяване на сумата. В крайна сметка един мъртъв човек не може да потвърди правилата и условията. Смъртен акт от 2019г.!!!! Изпратих го и след това получих няколко гадни съобщения!

Автоматичен превод:
ngam5771
преди 11 месеца

Разбира се, не е нормално да заплашваш когото и да било, дори и с основателна причина. Как ви заплаши казиното, моля?

Съжалявам, че го казвам, но ако нечия карта е била открадната и злоупотребена, не мога да си представя как казиното може да предотврати това. Механизмът за защита е настроен да пази вашата чувствителна информация защитена; не разпознава кой има достъп до вашия акаунт от ваше име. Това е технически невъзможно, освен ако не използвате някакъв вид биосканиране (пръстов отпечатък и т.н.) за това.

Но честно казано, изглежда не разбирам напълно целия въпрос.

Какво му е на мъртвия човек? Можете ли да ми помогнете с това, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Регистрираният вече не е между живите. Тя почина през 2019 г. Как може да се регистрира починал човек??? Как може мъртъв човек да потвърди правилата и условията, защото не съм получил възстановяване. Не искам да казвам как е заплашил човекът, но с удоволствие ще ви изпратя всичко.

Автоматичен превод:
Публикация на ngam5771 е изтрит
ngam5771
преди 11 месеца

Здравейте.

О, сега разбирам!

Е, опитайте се да погледнете на това по следния начин: Казиното не е държавна служба и регистрационният му формуляр не се сблъсква с никаква база данни (за разлика от Обединеното кралство, например), следователно въвеждането на невярна или невярна информация е единствено лош акт вяра и стъпка срещу правилата и условията. Въпреки че разбирам вашата гледна точка, всеки знае, че подобна измама е против разрешената процедура. Така че всъщност няма значение чия самоличност е била използвана; има обаче значение кой е извършил тази стъпка.

Когато става въпрос за връщане на депозита, който не сте разрешили, горещо ви препоръчвам да се свържете с вашата банка.

Имах този опит и мога да кажа, че отне 2 месеца, но получих парите обратно.

Все още смятам, че трябва да подадете жалбата и тук, в Casino Guru. Може да съм пропуснал нещо, за което не знам сега,..

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Свързах се с банката и в същото време се обадих на полицията за заплахи. Ето защо няма да се оплаквам тук, но методите на Chipstars са пълна катастрофа. Мога да разбера, ако не върнете сумата, но заплашването не е опция!!!

Ще си получа парите обратно през банката, но само да спомена. Казината с немски лиценз проверяват предварително дали лицето е истинско. Но в другите казина всичко е свързано с печалба и по-малко с отговорно залагане!

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Изпратих ви екранни снимки на community@casino.guru ...

Автоматичен превод:
ngam5771
преди 11 месеца

Не мога да ти помогна с това, аз съм просто администратор на форума. Моля, изпратете жалбата; това е начинът да следвате:

https://casino.guru/complaints/create

Моля, помислете за това. 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Искахте да знаете как е отправена заплахата. Изпратих ти това. Или искаш да знаеш, или просто се преструваш. Ето защо не мисля много за CasinoGuru. Вие подкрепяте казино като Chipstars, което заплашва клиентите.

Тогава не питайте кой и как е заплашвал, ако в крайна сметка не ви пука!!!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Свързах се с банката и в същото време се обадих на полицията за заплахи. Ето защо няма да се оплаквам тук, но методите на Chipstars са пълна катастрофа. Мога да разбера, ако не върнете сумата, но заплашването не е опция!!!

Ще си получа парите обратно през банката, но само да спомена. Казината с немски лиценз проверяват предварително дали лицето е истинско. Но в другите казина всичко е свързано с печалба и по-малко с отговорно залагане!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Аха, добре. Има смисъл. Благодаря за известието и не обръщайте внимание на предишния ми отговор, моля.

В такъв случай бих споделил подробности и бих ги публикувал тук във форума. Ние от Casino Guru вярваме в прозрачността и откритостта, оставяме и другите да дадат своето мнение.


Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Добре

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Предполага се, че заплашващият служител се казва Данило и има испански номер, но не е съвсем сигурно дали това е истинското му име. Той се представи за оперативен мениджър на Chipstars...

Автоматичен превод:
ngam5771
преди 11 месеца

Наистина оценявам, че си достатъчно силен, за да дойдеш тук и да споделиш опита си. Надявам се, че никой друг няма да премине през същата ситуация!

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не ме е страх от такива неща, господин Данило не знае с кого се забърква тук :)

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Уважаема Радка,


Бяхте информирани чрез директен канал за комуникация, това ще изясни всички въпроси относно това откровено несериозно искане от ngam5771.


Вашият екип на Chipstars

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Уважаеми екип на Chipstars,

Няма значение и няма значение какъв е клиентът!!! който прави или губи пари от вас. В края на краищата вие печелите пари. Можете професионално да откажете всяка заявка и всичко е готово.

Но е непростимо и напълно непрофесионално да реагираш така и клиент!!! да заплаша. Но може би за съжаление това е темпото и тонът в Испания/Кюрасао или където и да е другаде, където се намира г-н Данило ☺️

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Уважаема Радка,


Бяхте информирани чрез директен канал за комуникация, това ще изясни всички въпроси относно това откровено несериозно искане от ngam5771.


Вашият екип на Chipstars

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей.

Не ми е известно такова нещо; може би можете да отговорите открито тук във форума?

Искам да кажа, че е доста сложно, когато нямам представа за какво става въпрос.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Много ти благодаря Радка, намирам тази игра на криеница от Chipstars за много рядка и грешна.


Пак повтарям... дори ако аз, като клиент на казиното, погрешно поискам възстановяване на сумата, можете учтиво да откажете. Но не трябва да се държите укоримо като оперативен управител "Данило". Изпратете WhatsApp съобщения на клиента с испански номер и го заплашвайте!!! Това е недопустимо поведение от страна на казино и на отговорните!!


Изпратих това съобщение до Радка и екипа като екранна снимка чрез техния имейл адрес в общността. Налични са като доказателство! Благодаря ти много


Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
ngam5771
преди 11 месеца

Имам чувството, че съм хванат в средата на нещо много по-сложно, но все пак вярвам, че откритата дискусия и ясното обяснение са най-лесните начини всичко това да бъде изчистено.

Защото на този етап ние, които не сме участвали от самото начало, не можем да кажем много.

Очевидно е, че заплашването на някого не е опция.

Благодаря и на теб и хубав ден!

Автоматичен превод:
1...7 8 9...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини