преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Chipstars Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Аз съм Боян от Chipstars. Тук съм, за да се уча от вас, момчета. Тук, в Chipstars, нашата основна цел е да бъдем по-добри с всеки нов ден! Ние все още сме ново казино, но работим постоянно, за да предоставим най-доброто изживяване на нашите играчи. Да, знаем, че има неща, които трябва да подобрим, функции, които трябва да внедрим на Chipstars, но работим върху това всеки ден! Ако имате някакви проблеми или ако се чувствате зле с Chipstars, моля, уведомете ни. Ние сме тук, за да го поправим. Всеки играч на Chipstars трябва да е доволен, това е единственият начин да постигнем целите си!
I am Bojan from Chipstars. I am here to learn from you guys. Here at Chipstars, our main goal is to be better with every new day! We are still a new casino, but we are working constantly to deliver the best experience for our players. Yes, we know that there are things we need to improve, features we need to implement on Chipstars, but we are working on it every day! If you experience any issues or if you feel anything bad on Chipstars, please inform us. We are here to fix it. Every player on Chipstars must be satisfied, that's the only way to reach our goals!
Здравейте Bojan851, в този случай, моля, свържете се с мен чрез имейл radka@casino.guru - като използвате официалния си имейл представител на казиното, за да можем да сме сигурни, че сте част от екипа на Chipstars. След това можем да редактираме акаунта ви, така че следващия път, когато напишете публикация тук, ще се вижда, че сте представител на казиното. 🙂
Hello Bojan851, in this case, please contact me via email radka@casino.guru - using your official casino representative email so we can be sure you are part of the Chipstars team. Then we can edit your account so next time you'll write a post here, it will be visible that you're a casino representative. 🙂
Здравейте, пробвах няколко пъти да играя покер турнири на Chipstars, но винаги има твърде малко участници. Но видях, че Chipstars има много проекти, които се изпълняват, защо да не инвестираме малко енергия в популяризирането на покера?
Hello, I've tried playing poker tournaments on Chipstars several times, but there are always too few participants. But I've seen that Chipstars has a lot of projects going on, why not invest a little bit of energy in promoting poker?
Hallo, ich habe mehrmals versucht, Pokerturniere auf Chipstars zu spielen, aber es gibt immer zu wenige Teilnehmer. Ich habe aber gesehen, dass Chipstars sehr viele Projekte laufen hat, warum wird nicht ein bisschen Energie in Werbung für Poker investiert?
Здравей мъже! Благодаря ви за отговора на темата на Chipstars. 🙂
Нашият покер е много по-стар от казиното и букмейкърите, съществува почти 2 години. Като страстни покер играчи, ние обичаме нашия покер. Опитахме много неща с покера, направихме много промоции, много интересни турнири, безплатни пари... Но наистина е трудно да привлечем нови играчи в покера. Някои играчи идват, виждат, че няма толкова много играчи в стаята и просто си тръгват...
Знаете ситуацията - новите хора не искат да играят, защото няма много играчи - няма много играчи, защото новите хора не искат да играят, ако масите не са пълни... Трудна ситуация. Но няма да спрем с работата по нашия покер, както казах, ние обичаме покера! Просто променихме малко стратегията. Добавихме ново казино и спортни залагания, които ни носят нови играчи, и правим нашия токен, който също така носи нови хора към марката Chipstars. Надяваме се, че това също ще изведе покера на следващото ниво с времето. Трябва да създадем силна марка, мисля, че това е единственият начин да създадем силна покер общност, така че това е нашата стратегия за Chipstars. Първо ще изградим възможно най-доброто казино (вече е добре, но работим върху него всеки ден, основно 90% от ресурсите ни са в казиното сега), след това трябва да направим нашия токен стабилен (имаме големи планове за него чрез геймификация в казино и покер, NFT...). След като всичко това е направено, покерът може да расте в тази общност.
Hi, manlyman! Thank you for your reply to Chipstars thread. 🙂
Our poker is much older than casino and sportsbook, it exists almost 2 years. As passionate poker players, we love our poker. We tried a lot of things with poker, we made a lot of promotions, a lot of interesting tournaments, free money... But it's really hard to bring new players to poker. Some players come, see that there are not so many players in the room and just leave...
You know the situation - new people don't want to play because there are not many players - there are not many players because new people don't want to play if tables are not full... Tough situation. But, will not stop with the work on our poker, as I said, we love poker! We just changed the strategy a little bit. We added a new casino and sportsbook which brings us new players, and we make our token which also brings new people to the Chipstars brand. We hope that this will also bring poker to the next level with time. We need to make a strong brand, I think that's the only way to make a strong poker community, so this is our strategy for Chipstars. We will first build the best possible casino (it's already ok, but we are working on it every day, basically 90% of our resources are on the casino now), then we need to make our token solid (we have big plans for it through gamification on casino and poker, NFT's...). After all of this is done, poker can grow in that community.
Използвам вашия официален представител на казиното за изтегляне tiktok, за да сме сигурни, че сте част от екипа на Chipstars. Първо ще изградим възможно най-доброто казино (вече е наред, но работим по него всеки ден
I using your official casino representative tiktok download so we can be sure you are part of the Chipstars team. We will first build the best possible casino (it's already ok, but we are working on it every day
Не съм сигурен, че разбирам това. Модераторите на казино гуру дадоха на този профил значка Представител, така че можете да сте сигурни, че този профил е официалният профил на Chipstars в Casino guru. 🙂
I am not sure that I understand this. Casino guru moderators gave this profile a Representative badge, so you can be sure that this profile is the official Chipstars profile on Casino guru. 🙂
През последните няколко дни някои хора направиха неверни твърдения за казиното Chipstars в този форум на Casino.guru, които изрично отхвърляме.
Chipstars спазва всички приложими закони и своите правила и условия и разполага със своя център за поддръжка на клиенти на всички свои играчи в съответствие с гореизложеното.
Over the past few days, some people have made incorrect statements about Chipstars casino on this Casino.guru forum which we expressly reject.
Chipstars obeys all applicable laws and its terms and conditions and has its customer support centre available to all its players in line with the foregoing.
Не мисля, че ще получите отговорите си тук в публичната тема, но защо не подадете официална жалба тук , за да можем да започнем да се занимаваме с нея?
I don't think you're going to get your answers here in the public thread, but why don't you file an official complaint here so we could start dealing with it?
Здравейте,
не се колебайте да проверите главния панел на казиното:
https://casino.guru/chipstars-casino-review
И съм сигурен, че сте проверили и уебсайта:
Винаги съветваме играчите от Обединеното кралство да играят в казина само с лиценз за Обединеното кралство.
За да бъдем честни и честни, останалото зависи от регулатора да коментира този въпрос.
Ние не сме адвокати, ние служим като посредници. 🙂
Hello,
feel free to check the casino's main panel:
https://casino.guru/chipstars-casino-review
And I'm sure you checked the website as well:
We always advise players from the UK to play in casinos with a UK license only.
To be fair and honest the rest is up to the regulator to comment on this subject.
We are not lawyers, we serve as mediators. 🙂
Не, не получих отговора, но дори не попитах. Тук обясних, че ако имате проблем с казиното, тогава създайте жалба и също така съм сигурен, че казиното няма да реагира повече тук, ако не бъде подадена официална жалба.
No, I didn't get the reply, but I didn't even ask. I explained here that if you have an issue with the casino, then create a complaint and I'm also pretty sure the casino won't react here anymore if an official complaint won't be submitted.
Здравей,
за мен е очевидно, че тук разглеждаш само своята гледна точка и няма да те насърчавам допълнително.
Публикуването на информация, че казиното приема играчи от Обединеното кралство с информация, че казиното не е лицензирано в Обединеното кралство, не рекламира или мотивира играчите да играят навсякъде.
Освен това, ако някой играч, намиращ се в Обединеното кралство, получи достъп до списъка с препоръчани или най-добри онлайн казина, нашият филтър по подразбиране автоматично прилага условието „UKGC лицензиран", дори ако този филтър не е отметнат:
Въпросът е, че ако казиното приема играчи от Обединеното кралство, ние просто предоставяме информацията, това е всичко.
Това, което бих нарекъл мотивация, би било, ако изпратих бонус без депозит, предлаган от нелицензирани казина в Обединеното кралство на играчите от Обединеното кралство.
Hello there,
to me, it is obvious that you only consider your point of view here, and I'm not going to encourage you further.
Posting information that the casino accepts players from the UK with the information that the casino is not licensed in the UK is not advertising or motivating players to play anywhere.
Furthermore, if any player located in the UK accesses the list of recommended or best online casinos, our default filter automatically applies the condition "UKGC licensed" even if this filter is unticked:
The point is if the casino accepts players from the UK, we simply provide the information, that's all.
What I would call the motivation would be if I sent no deposit bonus offered by casinos unlicensed in the UK to the players from the UK.
Нека просто се върнем към самото начало, защото тук наистина се губя. Това виждам в прегледа на казиното на нашия уебсайт:
И продължавате да питате представителите на казиното дали имат лиценз за Обединеното кралство, споменавате знамена на нашия сайт, бонуси, флагове, отбелязани и т.н.... Въпросът ми е: Какъв е смисълът? Какво толкова неясно има? Какво се опитваш да постигнеш, каква е целта? честно казано не разбирам.
Ако казиното се отнасяше с вас несправедливо, използваха някои глупави извинения срещу вас, само за да избегнат изплащането на печалбите, тогава добре, ние сме тук, за да помогнем. Но въз основа на това, което прочетох тук, дори не съм сигурен дали казиното ви е направило нещо лошо.
Let's just roll back to the very beginning, because I'm really getting lost here. This is what I see in the casino review on our website:
And you keep asking the casino representatives if they have the UK license, you mention flags on our website, bonuses, flags ticked and so on... My question is: What's the point? What's so unclear about it? What are you trying to reach, what's the goal? I honestly don't get.
If the casino treated you unfairly, they used some stupid excuses against you just to avoid paying out the winnings, then fine, we're here to help. But based on what I read here, I'm not even sure if the casino did something bad to you.
Здравей dmr1,
Започнахте този разговор, като попитахте казиното дали спазва местния закон, когато става въпрос за приемане на играчи от Обединеното кралство.
Освен това вие бяхте много прям към мнението, че казиното нарушава закона, така че казиното замълча. До тази дата бяхме информирани, че казиното приема играчи от Обединеното кралство.
След това преминахте към бонуси - така че обясних бонусите и филтъра по подразбиране.
Може би бихте могли просто да започнете с факта, че регистрационният формуляр вече не съдържа опцията за държава в Обединеното кралство. не мислиш ли 🙂
Сега проверих регистрационния формуляр и Обединеното кралство наистина липсва.
Ще проверя тази информация, за да се уверя, че внезапно казиното е спряло да приема играчи от Обединеното кралство.
Ще се свържа с вас с резултата и ще актуализираме наличността в страната, ако е необходимо.
Приятен уикенд.
Hi dmr1,
You started this conversation by asking the casino whether it obeys the local law when it comes to accepting players from the UK.
Furthermore, you were very straightforward towards the opinion that the casino violates the law, so the casino went silent. Up to that date, we were informed that the casino accepts players from the UK.
After that, you switched to bonuses - so I explained bonuses and explained the default filter.
Maybe you could simply start with the fact, that the registration form does not contain the UK country option anymore. Don't you think? 🙂
I checked the registration form now, and the United Kingdom is truly missing.
I will get this information checked to make sure that suddenly, the casino stopped accepting players from the UK.
I will get back to you with the result plus we will update the country availability if necessary.
Have a nice weekend.
Здравей отново.
Не мога да коментирам каквато и да е дискусия, която сте имали преди това с казиното насаме.
Но тук, в тази тема, ти започна с това:
https://casino.guru/forum/casinos/chipstars-casino---general-discussion#post-25794
Беше преди една седмица.
В същото време (преди една седмица) най-новата информация, която имахме досега, беше, че са приети играчи от Обединеното кралство. Ние проверяваме такава информация всеки път, когато нашият екип за данни преглежда казино или ако казиното ни актуализира директно. В този случай научихме това по време на последната структурна проверка.
В момента, в който споменахте, че Обединеното кралство липсва във формата за регистрация, го проверих лично и го препратих за допълнителна проверка от други екипи.
От моя гледна точка, останалата част от тази дискусия беше за законността, която не е наша част, и промоцията, която сега разбирам, беше свързана повече с ограничението за държава, отколкото с всичко друго.
Надявам се вече да е по-ясно. 🙂
Ще се свържа с вас веднага щом получа отговор.
Hello again.
I can't comment on any discussion you previously had with the casino privately.
But here in this thread, you started with this:
https://casino.guru/forum/casinos/chipstars-casino---general-discussion#post-25794
It was one week ago.
At the same time (one week ago) the most recent information we had so far was that players from the UK were accepted. We check such information each time our data team reviews a casino, or if the casino updates us directly. In this case, we learned this during the latest structural check.
The moment you mentioned that the UK is missing in the register form I checked it personally and forward it to be further checked by other teams.
From my point of view, the rest of this discussion was about the legality which is not our part, and promotion, which I now understand was more associated with the country restriction than anything else.
I hope it's clearer now. 🙂
I'll get back to you as soon as I receive a reply myself.
Само искам да подчертая, че няма да реагирам повече на тази тема, защото просто ще се повторя. Ако имате някакъв проблем с казиното, изпратете жалба. Ако не го направите, можете да продължите да повтаряте въпроси тук, на които казиното очевидно няма да отговори. Проверихме отново информацията, която имаме на нашия уебсайт въз основа на тази нишка и препратихме тази информация на нашия екип за данни (както Радка вече спомена) и ги помолихме да актуализират информацията за казиното, в случай че има промени.
I just want to highlight that I'm not going to react to this topic anymore as well, because I would just repeat myself. If you have any issue with the casino, submit a complaint. If you don't, you can keep repeating questions here that the casino apparently won't answer. We double checked the information we have on our website based on this thread and forwarded this information to our Data team (as Radka already mentioned) and asked them to update the casino information in case there are any changes.
Скъпи dmr1
Мина известно време, но получихме актуализация чрез нашия партньорски екип, че казиното Chipstars вече не приема играчи от Обединеното кралство.
Сега коригираме панела на казиното в съответствие.
Dear dmr1
It's been a while but we received an update through our affiliate team saying that the Chipstars Casino no longer accepts players from the UK.
We are now adjusting the casino's panel in accordance.
здравей
Регистрирах се в chipstars преди няколко седмици и всички депозити и изплащания вървят много гладко. Миналия уикенд имах истински късмет и спечелих общо около 30 хиляди долара. Но когато изтеглих първото теглене на 12 август, се казва, че е одобрено, но няма пари в сметката ми. И следващите 10 хиляди тегления не бяха приети, аз съм доста притеснен за моите печалби, можете ли да ми помогнете за това?
С Най-Добри Пожелания,
Hi,
I have registered with chipstars few weeks ago and all the deposits and payouts are running very smoothly. Last weekend I was really lucky and I won a total of around 30k dollars in total. But when I withdrawed the first cashout on 12th of August, it says it was approved but no money in my account. And the following 10k withdrawals were not accepted, I am quite worried about my winnings, could you help me about this?
Best regards,
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.