ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 16)

преди 4 месеца от davex3
|
42536 преглеждания 587 отговора |
|
1...15 16 17...30
Добавете пост
преди 3 месеца

Мога да разбера всичко това, но въпросът тук е повече за това защо Betsolino ВСЕ ОЩЕ е класифициран като нов, въпреки че е очевидно какво се случва там.


Със сигурност има и други засегнати играчи, които гледат само прегледите на казиното, но не подават жалба тук!

Това продължава всеки ден, бонусите все още се изпращат от Betsolino по имейл. Така че измамата продължава, дори и заради добър рейтинг в CasinoGuru - ВЪПРЕКИ явните оплаквания!


Колко дълго едно казино е под „защитата за начинаещи"?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Казиното не е под никаква защита. Ако жалбите срещу него не бъдат решени, тогава неговият индекс на безопасност ще се промени. Фактът, че е маркиран като свеж, не означава, че ако не се опитва да плаща на играчите и да решава проблемите, че няма да бъде санкциониран.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Докладвайте тази транзакция като измама на Revolut. Те могат да ескалират това с трети страни и да накарат тези измамници да плащат за това, което правят.

Току-що съобщих за моята транзакция като измама.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

О, бихте ли могли да ни уведомите какво ви отговориха и как напредва целият този процес сега, след като го съобщихте?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Е, след като прочетох всичко, надеждата ми напълно изчезна, както и всички останали тук! И тъжното е, че 2, 3 и повече седмици пишем тук, оплакваме се, но нищо не се е променило! Абсолютно нищо.

Това естествено повдига въпроса дали изобщо има полза от подаването на жалба.

За мнозина това е единственият вариант и те очакваха твърде много от CasinoGuru.

Че можете да разрешите това... Betsolino също не отговаря на вашите запитвания, така че въпросът е защо все още е с оценка 6,8?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file

Автоматичен превод:
vakah86
преди 3 месеца

винаги едно и също, лудо 😀

Автоматичен превод:
vakah86
преди 3 месеца

Защото до момента има само една неразрешена жалба. Когато другите жалби бъдат затворени като неразрешени, тогава индексът на безопасност ще се промени. Не преди. Според това, което видях, някои оплаквания вече са били разрешени от казиното преди месец и бих бил много щастлив, ако беше така.

За съжаление, не можем да принудим казиното да направи нищо и въпреки че се опитваме да направим всичко възможно за играчите, може да не се получи. Така че, въпреки че играчите имат надежда в нас, ако казиното не иска да направи нищо, трудно е да продължим напред.

Вашето оплакване е отворено и казиното ще се свърже скоро, така че просто изчакайте и вижте какво ще се случи. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Жалбата ми е затворена и не е разрешена. Надявам се, че останалите играчи, които подадоха жалба, ще бъдат решени успешно.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Това е много тъжно, ще видим какво ще направят другите, но ако не сте получили отговор, тогава не знам как ще процедира казиното в други случаи.

Бих искал също да видя това до успешен край. 😕

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

filefile Постоянно получавам реклами от това казино. Той също принадлежи на Betsolino, така че внимавайте

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 3 месеца

Мисля, че някой го е споменал тук в темата и също има открито оплакване с това казино на нашия сайт. Много бих искал да кажа и да вярвам, че всичко ще се реши без допълнителни проблеми, но не искам да го обещавам, за да не подвеждам играчите ненужно.

Надявам се, че някой ще дойде с положителна актуализация. 🙁

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

За съжаление, Ирина няма да може да даде актуализация; тя пише едно и също на всички.

Трябва да напишете имейл, за да получите актуализация, хахаха... няма отговор на имейл

За съжаление нищо не се случва с моята жалба

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Идея ли е да пишем доставчиците на игрите? Прагматично или така? Не мисля, че искат игрите им в такова казино?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Casino Guru не е отговорил на жалбата ми от 48 часа. Таймерът отдавна е изтекъл, но никой не реагира.


Какво става тук?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Току-що си зададох същия въпрос и при мен също не се случва много.

Оценката на Бетсолино падна с 0,5......

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
vakah86
преди 3 месеца

0,5, защото не отговориха на жалбата ми, предполагам…. Трябва да има много оплаквания, за да бъдат неразрешени, за да падне рейтингът толкова много, че новите играчи да не започнат да играят....

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

За съжаление, Ирина няма да може да даде актуализация; тя пише едно и също на всички.

Трябва да напишете имейл, за да получите актуализация, хахаха... няма отговор на имейл

За съжаление нищо не се случва с моята жалба

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Най-рано трябва да мине определено време, което Кристина спомена, за да се свърже с казиното. Виждам обаче, че не са отговорили на жалбата и една се оказа неразрешена, така че започвам да се съмнявам дори, че ще се получи добре, въпреки че бих искал да греша.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Casino Guru не е отговорил на жалбата ми от 48 часа. Таймерът отдавна е изтекъл, но никой не реагира.


Какво става тук?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Питър ще трябва да удължи таймера на казиното с още една седмица. Ще го уведомя, защото очевидно има твърде много в чинията си, така че може да го е пропуснал. Въпреки това, от това, което видях за неразрешената жалба преди няколко дни, се чудя дали казиното ще заеме различно отношение към останалите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Почивка в разкъсване 119€

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

RIP 550 €

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

да, отказах се и rip 300.-

Автоматичен превод:
1...15 16 17...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини