ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 17)

преди 4 месеца от davex3
|
42942 преглеждания 587 отговора |
|
1...16 17 18...30
Добавете пост
Jaro
преди 3 месеца

Джаро, много си оптимист, казиното прави едно и също с всички от 4 седмици. Няма да го променят. НИКОЙ не получава разумен отговор! Нито една жалба не се разглежда, не само моята.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

RIP 1100 €

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имам 1300 евро в него и ме блокираха

За щастие имам информация за техните акаунти, имена, име на фирма и други

Изпратих им имейл, че ще ги съдя и ще, колкото и да струва, ако случайно злоупотребят с данните, ще трябва да понесат много големи последствия

тогава се надявам за тяхно добро да се изявят и да го изплатят, не става въпрос за парите, но не искам някой да ме заблуждава

Автоматичен превод:
arti330ci
преди 3 месеца

Как намерихте данните? Можете ли да ми го изпратите?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Страхотно!!! Положителни новини! От колко време чакаш?

Съжаляваме на всички, че разпространявате твърде негативни емоции 😕

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Мога да изпратя съобщение до maill arti3300ci@icloud.com

Автоматичен превод:
vakah86
преди 3 месеца

Какво е положителна новина?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Изплатените пари са положителни

Автоматичен превод:
vakah86
преди 3 месеца

Кой получи пари? не виждам нищо

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

arti330ci 1300.- или нещо не съм разбрал? Явно превода?! В портфейла си има предвид, а не в банковата сметка? 😲

Mia Culpa :x За съжаление за първи път преминавам през нещо подобно и емоциите ми наистина са бурни.

Такива глупости Съжалявам

Автоматичен превод:
vakah86
преди 3 месеца

Очаквах го с нетърпение...

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Наистина съжалявам, в ентусиазма си може би побързах да празнувам 😕

Мислех, че го има в сметката си

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Джаро, много си оптимист, казиното прави едно и също с всички от 4 седмици. Няма да го променят. НИКОЙ не получава разумен отговор! Нито една жалба не се разглежда, не само моята.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не съм голям оптимист, просто искам в случая да е различно и да завърши добре. Но както стоят нещата, имам чувството, че няма да се оправят. 🙁

Автоматичен превод:
vakah86
преди 3 месеца

В портфейла платих 1000 евро, играх и спечелих малко и реших да платя и ме блокираха

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Мисля, че всички трябва да обмислим да заведем съдебно дело срещу това казино, има много от нас и крайната сума ще бъде доста голяма.

Тъй като Betsolino Ltd се намира в Обединеното кралство, трябва да го направим там.

Време е да накараме тези измамници да платят солидна цена за това.

Автоматичен превод:
arti330ci
преди 3 месеца

Предполагам, че ще го няма.

Това, че сега ме блокират е новина за мен. Можете да подадете жалба, но това няма да помогне. Така че парите вероятно ще ги няма, както всички останали тук.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

В портфейла платих 1000 евро, играх и спечелих малко и реших да платя и ме блокираха

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Определено бих ви препоръчал да подадете жалба, ако казиното не ви е дало никакво обяснение. Ако не отговорят и в крайна сметка проблемът не е решен, тогава ще им бъдат присъдени черни точки и индексът на безопасност ще бъде намален. Имам чувството, че това не е най-доброто място, въпреки че бих искал да греша.

Така че, ако решите да направите това, което предложих, можете да регистрирате жалба тук на тази връзка . ⬅️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Сега заплаших Ирина с оплакване и нейния отговор:

"Изпращам го в счетоводството - извинете за забавянето"

След като ме попита отново защо не съм получил отговор по имейл, тя ме игнорира, както обикновено.

Изглежда наистина безсмислено и наистина обмислям да направя нещо.



Редактиране: Преглеждам интернет и оценявам ВСИЧКО, което видя за Betsolino! Колкото по-дълго работи тази измама, толкова повече хора стават измамени.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
vakah86
преди 3 месеца

Виждам, че нищо не е помръднало. Много е жалко, че е така и не бих искал жалбата да остане неразрешена, но се страхувам от това.

Надявам се обаче усилията ви да са успешни и поне играчите да бъдат информирани. 😕

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 3 месеца

Влизам, пратете ми майл arti330ci@gmail.com

Автоматичен превод:
1...16 17 18...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини