Casino Guru не е отговорил на жалбата ми от 48 часа. Таймерът отдавна е изтекъл, но никой не реагира.
Какво става тук?
Casino Guru has not responded to my complaint for 48 hours. The timer has long since expired, but no one is responding.
What's going on here?
Meine Beschwerde ist seit 48h ohne Bearbeitung von Casino Guru. Der Timer ist schon längst abgelaufen, trotzdem antwortet hier keiner.
Was ist hier los?
Питър ще трябва да удължи таймера на казиното с още една седмица. Ще го уведомя, защото очевидно има твърде много в чинията си, така че може да го е пропуснал. Въпреки това, от това, което видях за неразрешената жалба преди няколко дни, се чудя дали казиното ще заеме различно отношение към останалите.
Peter will have to extend the casino timer for another week. I'll let him know because apparently he's got too much on his plate so he may have overlooked it. However, from what I've seen of the unresolved complaint a few days ago, I wonder if the casino will take a different attitude to the others.
Джаро, много си оптимист, казиното прави едно и също с всички от 4 седмици. Няма да го променят. НИКОЙ не получава разумен отговор! Нито една жалба не се разглежда, не само моята.
Jaro, you are too optimistic, the casino has been doing the same thing to everyone for 4 weeks. They won't change it. NO ONE gets a reasonable answer! Not a single complaint is being addressed, not just mine.
Jaro , sie sind zu optimistisch, das Casino macht es seit 4 Wochen mit jedem und immer das selbe. Die werden es auch nicht ändern. KEINER bekommt eine vernünftige Antwort! Es wird auch auf keine einzige Beschwerde eingegangen nicht nur auf meine.
Имам 1300 евро в него и ме блокираха
За щастие имам информация за техните акаунти, имена, име на фирма и други
Изпратих им имейл, че ще ги съдя и ще, колкото и да струва, ако случайно злоупотребят с данните, ще трябва да понесат много големи последствия
тогава се надявам за тяхно добро да се изявят и да го изплатят, не става въпрос за парите, но не искам някой да ме заблуждава
I have €1300 in it and they blocked me
Luckily, I have their account information, names, company name and more
I sent them an email that I will sue them and I will, no matter how much it costs, if they accidentally abuse the data, they will have to suffer very big consequences
then I hope for their sake that they will come forward and pay it off, it's not about the money, but I don't want anyone to fool me
Imam 1300€ u njemu i blokirali su me
Sreća imam njihove podatke od racuna, imena, ime kompanije i ostalo
Poslao sam im mail da cu ih tužiti i hocu nebitno koliko koštalo, ako slučajno zloupotrebljavaju podatke morat ce jako velike posljedice pretrpjeti
takonda se nadam za njihovo dobro da ce se javiti i isplatiti to, nije stvar u novcu ali ne želim da me neko zeza
Как намерихте данните? Можете ли да ми го изпратите?
How did you find the data? Can you send it to me?
Wie hast du die Daten gefunden? Kannst du mir die schicken?
Страхотно!!! Положителни новини! От колко време чакаш?
Съжаляваме на всички, че разпространявате твърде негативни емоции 😕
Awesome!!! Positive news! How long have you been waiting?
Sorry everyone for spreading too negative vibes 😕
Wahnsinn!!! Positive Nachrichtien! Wie lange hast du gewartet?
Sorry an alle das ich zu negative Stimmung verbreitet habe 😕
Мога да изпратя съобщение до maill arti3300ci@icloud.com
I can send a message to maill arti3300ci@icloud.com
Mogu na maill pošaljite mi poruku na arti3300ci@icloud.com
Изплатените пари са положителни
The money was paid out is positive
Das Geld ausgezahlt wurde ist positiv
Кой получи пари? не виждам нищо
Who received money? I don't see anything
Wer hat Geld erhalten? Ich sehe nichts
arti330ci 1300.- или нещо не съм разбрал? Явно превода?! В портфейла си има предвид, а не в банковата сметка? 😲
Mia Culpa :x За съжаление за първи път преминавам през нещо подобно и емоциите ми наистина са бурни.
Такива глупости Съжалявам
arti330ci 1300.- or did I misunderstand something? Apparently the translation?! Does he mean on his wallet and not on the bank account? 😲
Mia Culpa :x this is unfortunately the first time I've gone through something like this and my emotions are really running wild.
Such crap Sorry
arti330ci 1300.- oder habe ich was falsch verstanden? Anscheinend die übersetzung?! Meint er wohl auf sein Wallet und nicht auf dem Bankkonto? 😲
Mia Culpa :x das ist eider mein erstes mal das ich sowas durchmache und die Gefühle spielen da echt verrückt.
So ein Mist Sorry
Наистина съжалявам, в ентусиазма си може би побързах да празнувам 😕
Мислех, че го има в сметката си
I'm really sorry, in my enthusiasm I was probably too quick to celebrate 😕
Thought he had it on his account
Tut mir echt Leid, in meinem Eifer hatte ich mich auch wohl zu schnell gefreut 😕
Dachte er hat es auf seinem Konto "drauf"
Джаро, много си оптимист, казиното прави едно и също с всички от 4 седмици. Няма да го променят. НИКОЙ не получава разумен отговор! Нито една жалба не се разглежда, не само моята.
Jaro, you are too optimistic, the casino has been doing the same thing to everyone for 4 weeks. They won't change it. NO ONE gets a reasonable answer! Not a single complaint is being addressed, not just mine.
Jaro , sie sind zu optimistisch, das Casino macht es seit 4 Wochen mit jedem und immer das selbe. Die werden es auch nicht ändern. KEINER bekommt eine vernünftige Antwort! Es wird auch auf keine einzige Beschwerde eingegangen nicht nur auf meine.
Не съм голям оптимист, просто искам в случая да е различно и да завърши добре. Но както стоят нещата, имам чувството, че няма да се оправят. 🙁
I'm not very optimistic, I just want it to be different in this case and end well. But the way things are, I have a feeling it's not going to get any better. 🙁
В портфейла платих 1000 евро, играх и спечелих малко и реших да платя и ме блокираха
In the wallet, I paid 1000 euros, played and won a little and decided to pay and they blocked me
U novcaniku, uplatio sam 1000 eura, igrao se i malo dobio i odlucio isplatiti i blokirali su me
Мисля, че всички трябва да обмислим да заведем съдебно дело срещу това казино, има много от нас и крайната сума ще бъде доста голяма.
Тъй като Betsolino Ltd се намира в Обединеното кралство, трябва да го направим там.
Време е да накараме тези измамници да платят солидна цена за това.
I think we should all consider to file a legal case against this casino, there are many of us and the final amount would be pretty big one.
As Betsolino Ltd is located in the UK we should do it there.
It is time to make these scammers pay a hefty price for this.
Предполагам, че ще го няма.
Това, че сега ме блокират е новина за мен. Можете да подадете жалба, но това няма да помогне. Така че парите вероятно ще ги няма, както всички останали тук.
I guess it will be gone.
The fact that they are blocking me now is news to me. You can file a complaint but it won't do much good. So the money will probably be gone, like everyone else here.
ich vermute es wird weg sein.
Das sie jetzt blockieren ist aber für mich neu. Eine Beschwerde kannst du einreichen wird aber nicht viel bringen. Also das Geld wird wohl wie bei jedem hier, weg sein.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.