НачалоФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 15)

 от davex3
|
78 090 преглеждания 632 отговора |
|
1...14 15 16...32

След няколко часа часовникът е на края на моята жалба. Времето беше удължено веднъж със седем дни… И какво ще стане сега? Не мисля, че работят през уикендите, така че няма да има реакция от казиното навреме… Мисля, че партито свърши, хора, няма да изплащат повече, дори след като изчакаха почти 6 (!) все още няма пари в банковата ми сметка от това казино!

Автоматичен превод:
Boyke123

Да, мисля, че направиха няколко изплащания и сега напълно спряха да изплащат. Трябваше да си получа парите преди седмица, обещаха ми да бъдат преведени по сметката до 24 часа.


Нещото, което ме разочарова най-много е, че Casino Guru все още има доста приличен рейтинг за тези казина, управлявани от Betsolino Ltd. Мисля, че количеството оплаквания наистина трябва да показва, че тези казина измамват хората. Изглежда, че или гуруто на казиното не го е грижа, или те също печелят от това.

Автоматичен превод:
Inrel19

Наистина споделям чувствата ви за това. Други играчи все още играят от цял свят, например заради рейтинга на този уебсайт. Казиното изпраща бюлетини почти всеки ден... Така че по този начин се привличат нови играчи.

Наистина се надявам, че казиното ще изплати на нас и на всички други играчи, които чакат плащането си. Толкова е разочароващо да проверявате банковата си сметка всеки ден няколко пъти в продължение на почти 6 седмици.

Депозирах с paysafecard и те не могат да ми помогнат с възстановяването на депозитите ми. Казаха ми, че предплатеният paysafe код не е обратим. Може би, ако някой е депозирал по банков път или кредитна карта, той може да отмени депозитните си плащания. Платих своята paysafecard с банковата си сметка в Revolut, не мога да ги върна, защото кодът е използван....

Автоматичен превод:

Играл съм в МНОГО казина през живота си и винаги съм получавал пари. Изглежда, че това е първият път, когато никога няма да получа тегленето си.

Автоматичен превод:

За съжаление и аз съм засегната. Аз също се регистрирах там, защото тук казиното беше добре оценено. За съжаление не погледнах нито дискусиите, нито оплакванията. Чакам 350 евро. Не получавам отговор на имейли. В чата на живо има само един човек на име Ирина, който вероятно всички вече познавате. Тя винаги ми казва едно и също нещо, че имат изоставане в обработката. Разбира се, че и тук бих пуснал жалба, но винаги ти казват да изчакаш 14 дни. Да, може би, но не и когато вече има толкова много хора, които не си получават парите, защо да чакаме 14 дни?

Автоматичен превод:
Gretche70

Е, аз чакам вече 3 седмици и подозирам, че нищо няма да стане, ако прочетете всичко тук.

Но честно казано, имах повече надежди в CasinoGuru, които вероятно няма да се увенчаят с нищо.

След жалбата случайът просто се затваря и се определя като неразрешен 😕

Е, тогава никога не трябва да популяризирате това измамно казино с такъв рейтинг, съжалявам, но вече изглежда очевидно, че никога повече няма да видим парите си.



Така че можете да подадете жалба сега, но ще отнеме 14 дни (след заявката за теглене), докато бъде отворена.

Ще видиш ли парите си? Честно казано и аз се съмнявам.

Edited
Автоматичен превод:
vakah86

Точно така, мнозина може да видят доста приличен рейтинг без никакви тревожни неща и просто да депозират там. Не мога да разбера защо Casino Guru не прави нищо по въпроса. И когато казиното просто не върне парите обратно, жалбата се затваря и гуруто на казиното казва „съжалявам, не можем да направим нищо".


Е, вие популяризирахте казиното на първо място, така че трябва да направите нещо.

Автоматичен превод:

След няколко часа часовникът е на края на моята жалба. Времето беше удължено веднъж със седем дни… И какво ще стане сега? Не мисля, че работят през уикендите, така че няма да има реакция от казиното навреме… Мисля, че партито свърши, хора, няма да изплащат повече, дори след като изчакаха почти 6 (!) все още няма пари в банковата ми сметка от това казино!

Автоматичен превод:

Здравейте,

Точно поради тази причина посочихме ново казино като ново, което означава, че никой не може да предвиди дали ще се отнасят към играчите справедливо или не. От наша гледна точка винаги е рисковано да се играе в нови казина, следователно те ще имат по-ниски оценки за доста време, освен ако не докажат своята честност.

Всяка неразрешена, но основателна жалба намалява нейния индекс на безопасност. Предполагам, че играчите биха предпочели други решения, но оценките се основават единствено на точни изчисления, така че трябва всеки несправедливо третиран играч да дойде тук, за да подаде жалба.

Предполагам, че сега ви носи малко утеха. От друга страна, всеки път, когато подаде друга жалба или по друг повод, ние се опитваме да мотивираме такива казина да разрешат вече приключени жалби, за да си възвърнат загубената репутация. В сравнение с лицензиращия орган, това е единственият лост, който имаме.


Автоматичен превод:
Inrel19

Здравейте, най-добре ще е да прочетете и отговора ми до Boyke123 .

Съжалявам, никой не знае какво носят новите казина.

Автоматичен превод:
vakah86

Здравейте, Вие също сте повече от добре дошли да прочетете предишните ми отговори.

Разбирам разочарованието ви. Може би сте чели нашите ръководства, фокусирани върху безопасността на казиното?

Знаете, че няма гаранция за безопасност за нови казина. Рейтингът просто трябва да започне отнякъде и освен ако не сме доказали лоши намерения чрез неразрешени жалби, имаме шанс да предвидим какво ще се случи. Обзалагам се, че вие също нямахте представа, когато решихте да изпробвате казиното.

И ние също.

За съжаление, това е начинът, по който предпочитат да се държат в момента.


Автоматичен превод:
miskajups

Наистина съжалявам. Иска ми се да можем по някакъв начин да предвидим кои казина ще бъдат прилични и кои не.

Автоматичен превод:
Radka

Мога да разбера всичко това, но въпросът тук е повече за това защо Betsolino ВСЕ ОЩЕ е класифициран като нов, въпреки че е очевидно какво се случва там.


Със сигурност има и други засегнати играчи, които гледат само прегледите на казиното, но не подават жалба тук!

Това продължава всеки ден, бонусите все още се изпращат от Betsolino по имейл. Така че измамата продължава, дори и заради добър рейтинг в CasinoGuru - ВЪПРЕКИ явните оплаквания!


Колко дълго едно казино е под „защитата за начинаещи"?

Edited
Автоматичен превод:
vakah86

Достатъчно дълго, за да открадне много пари от нас и нови играчи.

Автоматичен превод:
Boyke123

Да, точно това си мислех.

Автоматичен превод:
Boyke123

Докладвайте тази транзакция като измама на Revolut. Те могат да ескалират това с трети страни и да накарат тези измамници да плащат за това, което правят.

Току-що съобщих за моята транзакция като измама.

Автоматичен превод:

file толкова нахални, че все още изпращат реклама

Автоматичен превод:
Inrel19

Но съм подкрепил paysafecards с него и те не подлежат на възстановяване. Използвах код за депозиране в казиното, така че кодът се използва. Имах контакт с paysafecard и те не могат да ми помогнат с това.

Автоматичен превод:
Boyke123

Те ще се свържат с тях след като властите.

Те знаят кой е получателят на средствата, така че трябва да го разкрият в случай на измама.

Автоматичен превод:

Това работи ли и с крипто?

Автоматичен превод:
xSerious169

Имам големи съмнения за това.

Автоматичен превод:
1...14 15 16...32
Отидете на страницаот 32 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини