ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 2 месеца от davex3
|
25361 преглеждания 554 отговора |
|
1...14 15 16...29
Добавете пост
xSerious169
преди 1 месец

не

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 1 месец

Да тогава свърши. Надеждата ми я няма

Автоматичен превод:
преди 1 месец

5Бонуси и Betsolino се предоставят от

същият доставчик. Ако 5Bonuses изплати, има голям шанс Betsolino също да го направи.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбирам, няма да се откажа, докато жалбата не бъде приключена и казиното откаже коментар и съдействие. Дотогава пак щях да видя шанс, макар че ясно разбирам, че колкото по-напред се простира, толкова по-малък вероятно е в главите на всеки. Но вярвам, че в крайна сметка тези неща ще се решат. Може би съм твърде оптимист, но понякога не се получава много зле. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

След няколко часа часовникът е на края на моята жалба. Времето беше удължено веднъж със седем дни… И какво ще стане сега? Не мисля, че работят през уикендите, така че няма да има реакция от казиното навреме… Мисля, че партито свърши, хора, няма да изплащат повече, дори след като изчакаха почти 6 (!) все още няма пари в банковата ми сметка от това казино!

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 месец

Да, мисля, че направиха няколко изплащания и сега напълно спряха да изплащат. Трябваше да си получа парите преди седмица, обещаха ми да бъдат преведени по сметката до 24 часа.


Нещото, което ме разочарова най-много е, че Casino Guru все още има доста приличен рейтинг за тези казина, управлявани от Betsolino Ltd. Мисля, че количеството оплаквания наистина трябва да показва, че тези казина измамват хората. Изглежда, че или гуруто на казиното не го е грижа, или те също печелят от това.

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 1 месец

Наистина споделям чувствата ви за това. Други играчи все още играят от цял свят, например заради рейтинга на този уебсайт. Казиното изпраща бюлетини почти всеки ден... Така че по този начин се привличат нови играчи.

Наистина се надявам, че казиното ще изплати на нас и на всички други играчи, които чакат плащането си. Толкова е разочароващо да проверявате банковата си сметка всеки ден няколко пъти в продължение на почти 6 седмици.

Депозирах с paysafecard и те не могат да ми помогнат с възстановяването на депозитите ми. Казаха ми, че предплатеният paysafe код не е обратим. Може би, ако някой е депозирал по банков път или кредитна карта, той може да отмени депозитните си плащания. Платих своята paysafecard с банковата си сметка в Revolut, не мога да ги върна, защото кодът е използван....

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Играл съм в МНОГО казина през живота си и винаги съм получавал пари. Изглежда, че това е първият път, когато никога няма да получа тегленето си.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

За съжаление и аз съм засегната. Аз също се регистрирах там, защото тук казиното беше добре оценено. За съжаление не погледнах нито дискусиите, нито оплакванията. Чакам 350 евро. Не получавам отговор на имейли. В чата на живо има само един човек на име Ирина, който вероятно всички вече познавате. Тя винаги ми казва едно и също нещо, че имат изоставане в обработката. Разбира се, че и тук бих пуснал жалба, но винаги ти казват да изчакаш 14 дни. Да, може би, но не и когато вече има толкова много хора, които не си получават парите, защо да чакаме 14 дни?

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 месец

Е, аз чакам вече 3 седмици и подозирам, че нищо няма да стане, ако прочетете всичко тук.

Но честно казано, имах повече надежди в CasinoGuru, които вероятно няма да се увенчаят с нищо.

След жалбата случайът просто се затваря и се определя като неразрешен 😕

Е, тогава никога не трябва да популяризирате това измамно казино с такъв рейтинг, съжалявам, но вече изглежда очевидно, че никога повече няма да видим парите си.



Така че можете да подадете жалба сега, но ще отнеме 14 дни (след заявката за теглене), докато бъде отворена.

Ще видиш ли парите си? Честно казано и аз се съмнявам.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
vakah86
преди 1 месец

Точно така, мнозина може да видят доста приличен рейтинг без никакви тревожни неща и просто да депозират там. Не мога да разбера защо Casino Guru не прави нищо по въпроса. И когато казиното просто не върне парите обратно, жалбата се затваря и гуруто на казиното казва „съжалявам, не можем да направим нищо".


Е, вие популяризирахте казиното на първо място, така че трябва да направите нещо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

След няколко часа часовникът е на края на моята жалба. Времето беше удължено веднъж със седем дни… И какво ще стане сега? Не мисля, че работят през уикендите, така че няма да има реакция от казиното навреме… Мисля, че партито свърши, хора, няма да изплащат повече, дори след като изчакаха почти 6 (!) все още няма пари в банковата ми сметка от това казино!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте,

Точно поради тази причина посочихме ново казино като ново, което означава, че никой не може да предвиди дали ще се отнасят към играчите справедливо или не. От наша гледна точка винаги е рисковано да се играе в нови казина, следователно те ще имат по-ниски оценки за доста време, освен ако не докажат своята честност.

Всяка неразрешена, но основателна жалба намалява нейния индекс на безопасност. Предполагам, че играчите биха предпочели други решения, но оценките се основават единствено на точни изчисления, така че трябва всеки несправедливо третиран играч да дойде тук, за да подаде жалба.

Предполагам, че сега ви носи малко утеха. От друга страна, всеки път, когато подаде друга жалба или по друг повод, ние се опитваме да мотивираме такива казина да разрешат вече приключени жалби, за да си възвърнат загубената репутация. В сравнение с лицензиращия орган, това е единственият лост, който имаме.


Автоматичен превод:
Inrel19
преди 1 месец

Здравейте, най-добре ще е да прочетете и отговора ми до Boyke123 .

Съжалявам, никой не знае какво носят новите казина.

Автоматичен превод:
vakah86
преди 1 месец

Здравейте, Вие също сте повече от добре дошли да прочетете предишните ми отговори.

Разбирам разочарованието ви. Може би сте чели нашите ръководства, фокусирани върху безопасността на казиното?

Знаете, че няма гаранция за безопасност за нови казина. Рейтингът просто трябва да започне отнякъде и освен ако не сме доказали лоши намерения чрез неразрешени жалби, имаме шанс да предвидим какво ще се случи. Обзалагам се, че вие също нямахте представа, когато решихте да изпробвате казиното.

И ние също.

За съжаление, това е начинът, по който предпочитат да се държат в момента.


Автоматичен превод:
miskajups
преди 1 месец

Наистина съжалявам. Иска ми се да можем по някакъв начин да предвидим кои казина ще бъдат прилични и кои не.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Мога да разбера всичко това, но въпросът тук е повече за това защо Betsolino ВСЕ ОЩЕ е класифициран като нов, въпреки че е очевидно какво се случва там.


Със сигурност има и други засегнати играчи, които гледат само прегледите на казиното, но не подават жалба тук!

Това продължава всеки ден, бонусите все още се изпращат от Betsolino по имейл. Така че измамата продължава, дори и заради добър рейтинг в CasinoGuru - ВЪПРЕКИ явните оплаквания!


Колко дълго едно казино е под „защитата за начинаещи"?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
vakah86
преди 1 месец

Достатъчно дълго, за да открадне много пари от нас и нови играчи.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 месец

Да, точно това си мислех.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 месец

Докладвайте тази транзакция като измама на Revolut. Те могат да ескалират това с трети страни и да накарат тези измамници да плащат за това, което правят.

Току-що съобщих за моята транзакция като измама.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file толкова нахални, че все още изпращат реклама

Автоматичен превод:
Публикация на Boyke123 е изтрит
1...14 15 16...29
Отидете на страницаот 29 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини