Да, качих всички данни и получих имейл (все още имам екранна снимка от него), потвърждаващ, че акаунтът ми е потвърден.
Ще подам жалба. Благодаря ти много
Редактиране: Жалбата е изпратена с всички необходими екранни снимки.
Yes, I uploaded all the data and received an email (I still have a screenshot of it) confirming that my account has been verified.
I will file a complaint. Thank you very much
Edit: Complaint submitted with all necessary screenshots.
Ja, ich habe alle Daten hochgeladen und eine Email (habe noch ein Screenshot davon) mit der Bestätigung das mein Account verifiziert ist.
Ich werde mal eine Beschwerde einreichen. Vielen Dank
Edit: Beschwerde mit allen n´ötigen Screenshoots eingereicht.
Виждам жалбата ви тук и нашият екип сега ще изчака 14-дневния срок, преди да започне разследване. Надяваме се, че дотогава всичко ще бъде решено и ще можете да изтеглите парите дори без намесата на нашия екип.
Има ли нещо ново по отношение на всичко това от казиното?
I can see your complaint here, and our team will now wait for the 14-day timeframe before they start to investigate. Hopefully by then everything will be solved and you will be able to withdraw the money even without the intervention of our team.
Is there anything new regarding all this from the casino?
И аз се надявам да е така за всички тук. Защото това е наистина лошо.
За съжаление няма нищо ново, нито чрез имейл, нито чрез чат на живо.
Не бях в настроение за всекидневното "........" на Ирина.
Ще изчакам до уикенда и ще опитам отново в понеделник.
Ако някой си е получил парите дотогава, ще съм благодарен, ако ме уведомите тук.
Пожелавам ви приятен уикенд все пак 😉
I hope so too, for everyone here. Because that's really bad.
Unfortunately there is nothing new, neither via email nor via live chat.
I was not in the mood for Irina's daily "........".
I will wait until the weekend and try again on Monday.
If anyone has received their money by then, I would be grateful if you could let me know here.
I wish you all a nice weekend anyway 😉
Das hoffe ich auch , für jeden hier. Sowas ist nämlich echt mies.
Es gibt leider nichts neues, weder per E-Mail , noch per Live Chat.
Auf Irina``` ihr tägliches "........" hatte ich keine Lust.
Ich werde jetzt das Wochenende abwarten und es am Montag nochmal versuche.
Sollte bis dahin jemand sein Geld bekommen haben wäre ich dankbar wenn man das hier mitteilen könnte.
Wünsche Euch allen trotzdem ein schönes Wochenende 😉
След това срокът за казиното ще бъде удължен с още 7 дни
After that, the deadline for the casino will be extended for another 7 days
Danach wird die Frist für das Casino nochmal 7 Tage verlängert
Хммм добре.... това има смисъл според мен. Но защо Guru все още маркира тези казина като „свежи" след толкова много оплаквания и проблеми?
Hmmmm ok…. that makes sense I think. But why does Guru still mark this casinos as ‘fresh’ after that much complaints and problems?
И аз се надявам да е така за всички тук. Защото това е наистина лошо.
За съжаление няма нищо ново, нито чрез имейл, нито чрез чат на живо.
Не бях в настроение за всекидневното "........" на Ирина.
Ще изчакам до уикенда и ще опитам отново в понеделник.
Ако някой си е получил парите дотогава, ще съм благодарен, ако ме уведомите тук.
Пожелавам ви приятен уикенд все пак 😉
I hope so too, for everyone here. Because that's really bad.
Unfortunately there is nothing new, neither via email nor via live chat.
I was not in the mood for Irina's daily "........".
I will wait until the weekend and try again on Monday.
If anyone has received their money by then, I would be grateful if you could let me know here.
I wish you all a nice weekend anyway 😉
Das hoffe ich auch , für jeden hier. Sowas ist nämlich echt mies.
Es gibt leider nichts neues, weder per E-Mail , noch per Live Chat.
Auf Irina``` ihr tägliches "........" hatte ich keine Lust.
Ich werde jetzt das Wochenende abwarten und es am Montag nochmal versuche.
Sollte bis dahin jemand sein Geld bekommen haben wäre ich dankbar wenn man das hier mitteilen könnte.
Wünsche Euch allen trotzdem ein schönes Wochenende 😉
Мисля, че имате доста разумен подход. Ако казиното не се свърже с вас или не отговори, вероятно е безсмислено да продължавате да ги бомбардирате с имейли. Ще видим дали нищо не се е променило през уикенда или ще има нови съобщения след понеделник. Ако не, нашият екип със сигурност ще се опита да ви помогне, така че се надяваме, че ще се получи добре.
Ако не друго ще сме тук. 🙂
I think you have a pretty reasonable approach. If the casino doesn't get back to you or doesn't respond, it's probably pointless to keep bombarding them with emails. We'll see if nothing has changed over the weekend or if there will be new messages after Monday. If not our team will certainly try to help you, so hopefully it will turn out well.
If anything we'll be here. 🙂
Хей, пак е същото и не си получил парите? Също така бих ви посъветвал, ако оплакването ви е за друго казино, бих искал да го публикувате в темата, посветена на него, която е тук: https://casinoguru-en.com/5bonuses-casino-review#tab =js-таб-дискусия
Тук се обсъжда Betsolino. Бих бил благодарен.
Hey it's still the same and you didn't get the money ? I would also advise you if your complaint is about another casino, I would like you to post it in the thread that is dedicated to it, which is here: https://casinoguru-en.com/5bonuses-casino-review#tab=js-tab-discussion
This is where Betsolino is discussed. I would be grateful.
Тъй като имаме това казино тук от скоро и всяко по-ново казино се маркира като ново. С течение на времето ще се промени, но не зависи от оплакванията и проблемите дали казиното ще има това заглавие или не.
Разбира се, сега ще изчакате още 7 дни и се надяваме дотогава казиното да може да отговори и да ви изпрати малко пари. Бих се радвал наистина.
Because we have had this casino here for not long and every newer casino is marked as fresh. It will change over time, but it doesn't depend on the complaints and problems whether the casino will have this title or not.
Of course now you will wait another 7 days and hopefully by then the casino will be able to respond and send you some money. I would be really happy.
Казиното каза в жалбата, че превежда пари в рамките на 24 часа. Трансферите отнемат няколко дни, а беше уикенд... защо си толкова нетърпелив?
The casino said in the complaint that it transfers money within 24 hours. Transfers take a few days and it was the weekend... why are you so impatient?
Das Casino hat in der Beschwerde gesagt, dass es innerhalb von 24h überweist. Überweisungen dauern ein paar Tage und es war Wochenende… warum bist du so ungeduldig ?
Е, може би защото си чакам парите вече 1 месец? И доколкото знам петък е работен ден, плюс преводите на Нода са мигновени.
Well, perhaps because I am waiting for my money for 1 month now? And as far as I know Friday is a working day, plus Noda transfers are instant.
Бих предпочел просто да получа отговор от казиното. Със сигурност ще получите парите си след няколко дни.
I would rather just get an answer from the casino. You will definitely get your money in a few days.
Ich würde mich lieber freuen, von Casino überhaupt eine Antwort zu erhalten. Du wirst dein Geld sicher in ein paar Tagen bekommen.
Вече чакаме почти месеци. защо го казваш
We have waited already almost months. Why are you saying this?
Тъй като веднъж имах случай, когато едно казино имаше проблеми с изплащането на пари, те обработваха жалбите една след друга и всеки, който получи парите си, все още беше ядосан и обиждаше казиното. В един момент на казиното му писна и те просто спряха да обработват жалби.
Because I once had a case where a casino had problems paying out money, they processed the complaints one after the other and everyone who received their money was still angry and insulted the casino. At some point the casino got fed up and they just stopped processing complaints.
Weil ich mal einen Fall hatte, da hatte auch ein Casino Probleme mit dem Geld auszahlen, hat die Beschwerden nacheinander bearbeitet und jeder, der sein Geld erhalten hat, war trotzdem sauer und hat das Casino beleidigt. Irgendwann war das zum Casino zu blöd und sie haben Beschwerden einfach nicht mehr bearbeitet.
Казиното реагира любезно всеки път, когато попитам кога ще бъдат обработени тегленията. Знам, че не е смешно, но те работят усилено по натрупаните плащания и ме увериха, че парите ще бъдат изплатени.
The casino reacts kind everytime I ask when the withdrawals will be processed. I know it’s not funny, but they’re working hard on a backlog of payments and they assured me that the money will be paid.
Е, беше приятелски, но винаги беше едно и също. И дори още не съм получил ясен отговор.
Разбирам много добре защо някои хора са много ядосани.
Ако дадено казино не е платежоспособно, причините не са уместни, то трябва да затвори временно!
Също така се съмнявам, че там „работят усилено", защото казиното няма толкова много играчи и следователно няма толкова изплащания за „обработка" като установено казино. Проблемът изглежда е друг (липса на пари?)
От друга страна обаче, трябва да проявите малко търпение, те в крайна сметка се изплащат, дори ако отнема известно време или е стресиращо.
Редактиране: Току-що го пробвах отново - както винаги.
„Почивни дни, съжалявам, работим"... тя не отговаря на други въпроси – както винаги. Няма отговор по имейл, нищо.
Но други чакат много по-дълго 😉
Well, it was friendly but it was always the same thing. And I haven't even gotten a clear answer yet.
I can understand very well why some people are very angry.
If a casino is not solvent, the reasons are not relevant, then it must close temporarily!
I also doubt that they "work hard" there, because the casino does not have as many players and therefore does not have as many payouts to "process" as an established casino. The problem seems to be something else (lack of money?)
However, on the other hand, you should also exercise a little patience, they eventually pay out, even if it takes a while or is stressful.
Edit: I just tried it again - same as always.
"Holidays, sorry, we're working".... she doesn't respond to other questions - as always. No email response, nothing.
But others wait much longer 😉
Naja , zwar freundlich jedoch immer wieder das selbe. Und eine klare Antwort habe ich auch noch nicht einmal bekommen.
Ich kann schon auch sehr gut nachvollziehen warum sich manche sehr ärgern.
Wenn ein Casino nicht Zahlungsfähig ist, die Beweggründe sind nicht relevant , dann muss es vorrübergehend schließen!
Zudem bezweifel ich das dort "hart gearbeitet wird" , denn so viele Spieler hat das Casino nicht ergo nicht so viele Auszahlungen zu "bearbeiten" wie ein etabliertes.Das Problem scheint ein anderes zu sein ( Geldmangel? )
Allerdings sollte man sich andererseits auch in etwas Geduld üben , sie zahlen schließlich aus , auch wenn es dauert oder auf nachdruck ist.
Edit: Ich habe es eben auch noch einmal versucht. - das selbe wie immer.
"Ferien, Sorry , wir arbeiten".... auf andere Fragen reagiert sie nicht - auch wie immer. Keine E-mail antwort , nichts.
Aber andere warten ja noch viel länger 😉
Днес ми казаха, че приоритетът не е да обработвам имейли, а по-скоро да обработвам изплащания.
I was told today that the priority is not to process emails, but rather to process payouts.
Mir wurde heute gesagt, dass die Priorität nicht ist, E-Mails zu bearbeiten, sondern vielmehr die Auszahlungen abzuarbeiten.
Вчера попитах в чата на живо дали казиното няма пари да плати на хората.
Резултатът беше, че бях блокиран от чат на живо и вече не мога да го използвам.
Yesterday I asked in the live chat whether the casino had no money to pay people.
The result was that I was blocked from live chat and can no longer use it.
Ich habe gestern mal im Live Chat gefragt, ob das Casino kein Geld hat, um die Leute zu bezahlen.
Ergebnis war, man hat mich vom live Chat gesperrt, kann diesen nun nichtmehr nutzen.
Виждам, че ти и другите играчи не сте се преместили никъде. Може би не е най-добрата идея да бомбардирам казиното със съобщения, но от друга страна съм наясно, че ако чаках месец за парите си, щях да съм доста нервен.
Напротив, надявам се, че всеки от вас ще получи парите си в следващите няколко дни. Не пропускайте да ми кажете и ще знаете как вървят нещата.
I see that you and the other players have not moved anywhere. It's probably not the best idea to bombard the casino with messages, but on the other hand I'm aware that if I waited a month for my money I'd be pretty nervous.
On the contrary, I hope that each of you will get your money in the next few days. Be sure to let me and you know how it's going.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.