ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 3 месеца от davex3
|
28014 преглеждания 560 отговора |
|
1...12 13 14...29
Добавете пост
Radka
преди 2 месеца

Хората получиха парите си едва когато беше извикан представител на Casino Guru.

За съжаление моята е в отпуск.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Да, качих всички данни и получих имейл (все още имам екранна снимка от него), потвърждаващ, че акаунтът ми е потвърден.

Ще подам жалба. Благодаря ти много



Редактиране: Жалбата е изпратена с всички необходими екранни снимки.


Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Хората получиха парите си едва когато беше извикан представител на Casino Guru.

За съжаление моята е в отпуск.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Моля, опитайте се да останете търпеливи, тъй като нашият екип за жалби получава голям брой жалби всеки ден и ние винаги разглеждаме всеки случай индивидуално и се опитваме да обърнем най-доброто внимание на всяко от оплакванията, дори по време на празничния сезон.

Мога да ви уверя, че жалбата ви скоро ще бъде разгледана.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, качих всички данни и получих имейл (все още имам екранна снимка от него), потвърждаващ, че акаунтът ми е потвърден.

Ще подам жалба. Благодаря ти много



Редактиране: Жалбата е изпратена с всички необходими екранни снимки.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Виждам жалбата ви тук и нашият екип сега ще изчака 14-дневния срок, преди да започне разследване. Надяваме се, че дотогава всичко ще бъде решено и ще можете да изтеглите парите дори без намесата на нашия екип.

Има ли нещо ново по отношение на всичко това от казиното?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

И аз се надявам да е така за всички тук. Защото това е наистина лошо.

За съжаление няма нищо ново, нито чрез имейл, нито чрез чат на живо.

Не бях в настроение за всекидневното "........" на Ирина.


Ще изчакам до уикенда и ще опитам отново в понеделник.

Ако някой си е получил парите дотогава, ще съм благодарен, ако ме уведомите тук.

Пожелавам ви приятен уикенд все пак 😉

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казиното обеща в жалбата, че ще върне парите до днес.


Не съм получил нищо, така че да, това е страхотно.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Все още не са получени пари и времето за реакция на моята жалба е почти изтекло за казиното. Какво ще се случи след това?

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 2 месеца

След това срокът за казиното ще бъде удължен с още 7 дни

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 2 месеца

Хммм добре.... това има смисъл според мен. Но защо Guru все още маркира тези казина като „свежи" след толкова много оплаквания и проблеми?

Автоматичен превод:
vakah86
преди 2 месеца

да

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И аз се надявам да е така за всички тук. Защото това е наистина лошо.

За съжаление няма нищо ново, нито чрез имейл, нито чрез чат на живо.

Не бях в настроение за всекидневното "........" на Ирина.


Ще изчакам до уикенда и ще опитам отново в понеделник.

Ако някой си е получил парите дотогава, ще съм благодарен, ако ме уведомите тук.

Пожелавам ви приятен уикенд все пак 😉

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мисля, че имате доста разумен подход. Ако казиното не се свърже с вас или не отговори, вероятно е безсмислено да продължавате да ги бомбардирате с имейли. Ще видим дали нищо не се е променило през уикенда или ще има нови съобщения след понеделник. Ако не, нашият екип със сигурност ще се опита да ви помогне, така че се надяваме, че ще се получи добре.

Ако не друго ще сме тук. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казиното обеща в жалбата, че ще върне парите до днес.


Не съм получил нищо, така че да, това е страхотно.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Хей, пак е същото и не си получил парите? Също така бих ви посъветвал, ако оплакването ви е за друго казино, бих искал да го публикувате в темата, посветена на него, която е тук: https://casinoguru-en.com/5bonuses-casino-review#tab =js-таб-дискусия

Тук се обсъжда Betsolino. Бих бил благодарен.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Хммм добре.... това има смисъл според мен. Но защо Guru все още маркира тези казина като „свежи" след толкова много оплаквания и проблеми?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Тъй като имаме това казино тук от скоро и всяко по-ново казино се маркира като ново. С течение на времето ще се промени, но не зависи от оплакванията и проблемите дали казиното ще има това заглавие или не.

Разбира се, сега ще изчакате още 7 дни и се надяваме дотогава казиното да може да отговори и да ви изпрати малко пари. Бих се радвал наистина.

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 1 месец

Казиното каза в жалбата, че превежда пари в рамките на 24 часа. Трансферите отнемат няколко дни, а беше уикенд... защо си толкова нетърпелив?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Е, може би защото си чакам парите вече 1 месец? И доколкото знам петък е работен ден, плюс преводите на Нода са мигновени.

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 1 месец

Бих предпочел просто да получа отговор от казиното. Със сигурност ще получите парите си след няколко дни.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Вече чакаме почти месеци. защо го казваш

Автоматичен превод:
miskajups
преди 1 месец

Тъй като веднъж имах случай, когато едно казино имаше проблеми с изплащането на пари, те обработваха жалбите една след друга и всеки, който получи парите си, все още беше ядосан и обиждаше казиното. В един момент на казиното му писна и те просто спряха да обработват жалби.



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казиното реагира любезно всеки път, когато попитам кога ще бъдат обработени тегленията. Знам, че не е смешно, но те работят усилено по натрупаните плащания и ме увериха, че парите ще бъдат изплатени.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 месец

Е, беше приятелски, но винаги беше едно и също. И дори още не съм получил ясен отговор.

Разбирам много добре защо някои хора са много ядосани.

Ако дадено казино не е платежоспособно, причините не са уместни, то трябва да затвори временно!


Също така се съмнявам, че там „работят усилено", защото казиното няма толкова много играчи и следователно няма толкова изплащания за „обработка" като установено казино. Проблемът изглежда е друг (липса на пари?)


От друга страна обаче, трябва да проявите малко търпение, те в крайна сметка се изплащат, дори ако отнема известно време или е стресиращо.



Редактиране: Току-що го пробвах отново - както винаги.

„Почивни дни, съжалявам, работим"... тя не отговаря на други въпроси – както винаги. Няма отговор по имейл, нищо.

Но други чакат много по-дълго 😉

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
1...12 13 14...29
Отидете на страницаот 29 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още