НачалоФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 13)

 от davex3
|
75 914 преглеждания 627 отговора |
|
1...12 13 14...32

Да, качих всички данни и получих имейл (все още имам екранна снимка от него), потвърждаващ, че акаунтът ми е потвърден.

Ще подам жалба. Благодаря ти много



Редактиране: Жалбата е изпратена с всички необходими екранни снимки.


Автоматичен превод:

Виждам жалбата ви тук и нашият екип сега ще изчака 14-дневния срок, преди да започне разследване. Надяваме се, че дотогава всичко ще бъде решено и ще можете да изтеглите парите дори без намесата на нашия екип.

Има ли нещо ново по отношение на всичко това от казиното?

Автоматичен превод:
Romi

И аз се надявам да е така за всички тук. Защото това е наистина лошо.

За съжаление няма нищо ново, нито чрез имейл, нито чрез чат на живо.

Не бях в настроение за всекидневното "........" на Ирина.


Ще изчакам до уикенда и ще опитам отново в понеделник.

Ако някой си е получил парите дотогава, ще съм благодарен, ако ме уведомите тук.

Пожелавам ви приятен уикенд все пак 😉

Автоматичен превод:

Казиното обеща в жалбата, че ще върне парите до днес.


Не съм получил нищо, така че да, това е страхотно.

Автоматичен превод:

Все още не са получени пари и времето за реакция на моята жалба е почти изтекло за казиното. Какво ще се случи след това?

Автоматичен превод:
Boyke123

След това срокът за казиното ще бъде удължен с още 7 дни

Автоматичен превод:
xSerious169

Хммм добре.... това има смисъл според мен. Но защо Guru все още маркира тези казина като „свежи" след толкова много оплаквания и проблеми?

Автоматичен превод:
vakah86

да

Автоматичен превод:

И аз се надявам да е така за всички тук. Защото това е наистина лошо.

За съжаление няма нищо ново, нито чрез имейл, нито чрез чат на живо.

Не бях в настроение за всекидневното "........" на Ирина.


Ще изчакам до уикенда и ще опитам отново в понеделник.

Ако някой си е получил парите дотогава, ще съм благодарен, ако ме уведомите тук.

Пожелавам ви приятен уикенд все пак 😉

Автоматичен превод:

Мисля, че имате доста разумен подход. Ако казиното не се свърже с вас или не отговори, вероятно е безсмислено да продължавате да ги бомбардирате с имейли. Ще видим дали нищо не се е променило през уикенда или ще има нови съобщения след понеделник. Ако не, нашият екип със сигурност ще се опита да ви помогне, така че се надяваме, че ще се получи добре.

Ако не друго ще сме тук. 🙂

Автоматичен превод:

Казиното обеща в жалбата, че ще върне парите до днес.


Не съм получил нищо, така че да, това е страхотно.

Автоматичен превод:

Хей, пак е същото и не си получил парите? Също така бих ви посъветвал, ако оплакването ви е за друго казино, бих искал да го публикувате в темата, посветена на него, която е тук: https://casinoguru-en.com/5bonuses-casino-review#tab =js-таб-дискусия

Тук се обсъжда Betsolino. Бих бил благодарен.

Автоматичен превод:

Хммм добре.... това има смисъл според мен. Но защо Guru все още маркира тези казина като „свежи" след толкова много оплаквания и проблеми?

Автоматичен превод:

Тъй като имаме това казино тук от скоро и всяко по-ново казино се маркира като ново. С течение на времето ще се промени, но не зависи от оплакванията и проблемите дали казиното ще има това заглавие или не.

Разбира се, сега ще изчакате още 7 дни и се надяваме дотогава казиното да може да отговори и да ви изпрати малко пари. Бих се радвал наистина.

Автоматичен превод:
Inrel19

Казиното каза в жалбата, че превежда пари в рамките на 24 часа. Трансферите отнемат няколко дни, а беше уикенд... защо си толкова нетърпелив?

Автоматичен превод:
xSerious169

Е, може би защото си чакам парите вече 1 месец? И доколкото знам петък е работен ден, плюс преводите на Нода са мигновени.

Автоматичен превод:
Inrel19

Бих предпочел просто да получа отговор от казиното. Със сигурност ще получите парите си след няколко дни.

Автоматичен превод:
xSerious169

Вече чакаме почти месеци. защо го казваш

Автоматичен превод:
miskajups

Тъй като веднъж имах случай, когато едно казино имаше проблеми с изплащането на пари, те обработваха жалбите една след друга и всеки, който получи парите си, все още беше ядосан и обиждаше казиното. В един момент на казиното му писна и те просто спряха да обработват жалби.



Автоматичен превод:

Казиното реагира любезно всеки път, когато попитам кога ще бъдат обработени тегленията. Знам, че не е смешно, но те работят усилено по натрупаните плащания и ме увериха, че парите ще бъдат изплатени.

Автоматичен превод:
Boyke123

Е, беше приятелски, но винаги беше едно и също. И дори още не съм получил ясен отговор.

Разбирам много добре защо някои хора са много ядосани.

Ако дадено казино не е платежоспособно, причините не са уместни, то трябва да затвори временно!


Също така се съмнявам, че там „работят усилено", защото казиното няма толкова много играчи и следователно няма толкова изплащания за „обработка" като установено казино. Проблемът изглежда е друг (липса на пари?)


От друга страна обаче, трябва да проявите малко търпение, те в крайна сметка се изплащат, дори ако отнема известно време или е стресиращо.



Редактиране: Току-що го пробвах отново - както винаги.

„Почивни дни, съжалявам, работим"... тя не отговаря на други въпроси – както винаги. Няма отговор по имейл, нищо.

Но други чакат много по-дълго 😉

Edited
Автоматичен превод:
vakah86

Днес ми казаха, че приоритетът не е да обработвам имейли, а по-скоро да обработвам изплащания.

Автоматичен превод:

Вчера попитах в чата на живо дали казиното няма пари да плати на хората.

Резултатът беше, че бях блокиран от чат на живо и вече не мога да го използвам.

Автоматичен превод:
xSerious169

Виждам, че ти и другите играчи не сте се преместили никъде. Може би не е най-добрата идея да бомбардирам казиното със съобщения, но от друга страна съм наясно, че ако чаках месец за парите си, щях да съм доста нервен.

Напротив, надявам се, че всеки от вас ще получи парите си в следващите няколко дни. Не пропускайте да ми кажете и ще знаете как вървят нещата.

Автоматичен превод:
1...12 13 14...32
Отидете на страницаот 32 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини