За първи път заявих проблема си преди 4 седмици и оттогава направих коментари. Отговорихте на първия коментар и на други, така че трябва да знаете за какво става въпрос....
Това е, което казахте току-що *Важното сега е какво конкретно се е случило с вас там, не разбрах.
Бихте ли ми разяснили това?*
УАУ, жалко е, че не можете да поддържате разговорите си прави или поне да се върнете назад и да проверите разговорите, за да опресните паметта си.....
Ето какво казах преди 4 седмици, а вие ми отговорихте веднага след това. Също така имам подадена жалба тук с това казино.
I first stated my problem 4 weeks ago and have made comments since. You responded to the first comment and others, so you should know what this is about....
This is what you just said *What is important now is what specifically happened to you there, I didn't find out.
Could you clarify that for me?*
WOW , it's kind of pathetic that you can't keep your conversations straight, or at least go back and check the conversations out to refresh your memory.....
Here is what I said 4 weeks ago , and you replied right after that. I also have a complaint filed on here with that casino..
здравей
Извинявам се, че не можем да отговорим на вашите очаквания, но осъзнавам, че искате да сме наясно с предисторията на всеки играч. Е, ние сме в доста по-неблагоприятно положение предвид общите текущи разговори.
Между другото, надявам се да сте прекарали готина Коледа.
Защо не изчакаме жалбата да продължи? Ние само се опитваме да помогнем на играчите тук във форума; тъй като ние не решаваме проблеми, може би можем да предотвратим ново разочарование. Просто идея 🙂.
Ще оставя това на вас.
Hi,
I apologize that we are unable to meet your expectations, but I recognize that you want us to be aware of every player's backstory. Well, we are at a fair disadvantage given the total ongoing conversations.
By the way, I hope you had a cool Christmas.
Why do not we wait for the complaint to go forward? We only attempt to assist players here on the forum; since we do not fix problems, maybe we can prevent another letdown. Just an idea 🙂.
I'll leave that to you.
Добре, разбрах. Така че според вас е напълно в реда на нещата казиното да не отговаря на имейлите и да не предоставя необходимата информация.
Изглежда, че наистина насърчавате честното и прозрачно поведение от казината, браво.
Определено не изглежда пристрастно, когато предоставям много доказателства и материали, а казиното просто отговаря „ние възстановихме малко пари за играча".
Бих препоръчал да преименувате този уебсайт на „казино гуру, платен от казината".
Okay, got it. So it's totally okay in your opinion for the casino to not respond to the emails and to not provide the necessary information.
Seems like you are really encouraging fair and transparent behaviour from the casinos, way to go.
Definitely does not seem biased when I provide lots of proof and material and casino simply replies "we have refunded some money for the player".
Would recommed renaming this website "casino guru paid by the casinos".
Не съм казал, че е добре, но казиното не винаги трябва да ви дава това, което искате на всяка цена.
От друга страна, ако нашият екип се е интересувал от това, те най-добре знаят какво да искат.
Бих се повтарял ненужно, защото ако го виждате по този начин, това е вашето мнение.
I didn't say it's okay, but the casino doesn't always have to give you what you want at any cost.
On the other hand, if our team was interested in it, they know best what to ask for.
I would be repeating myself unnecessarily because if you see it this way, it's your view.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.