ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 4 месеца от davex3
|
44313 преглеждания 587 отговора |
|
1...11 12 13...30
Добавете пост
miskajups
преди 3 месеца

Тук се чака повече от 4 седмици

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Казвали ли са ти нещо?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Възможно ли е сумата, която може да бъде изплатена, да е важна?

Защото някои си получиха парите, а други не.

Изглежда това е случаят с отговорите на Betsolino.

Винаги са ми отговаряли досега, винаги едно и също, но отговаряха.


Изплащането ми от €300 може би е малко?

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
vakah86
преди 3 месеца

Видях, че някой получи плащане, след като се оплака тук.

Автоматичен превод:
miskajups
преди 3 месеца

Но това е нещо положително. Защото поне плащат.

Преживял съм и други неща в онлайн казиното.

Дори и да е с натиск от CasinoGuru, изглежда е въпрос на търпение.


Автоматичен превод:
vakah86
преди 3 месеца

Жалбата ми е отворена за реакция от казиното, те все още имат 1,5 дни да реагират… Но все още няма реакция от тяхна страна. Никога не получавам отговор по имейл, но в чата на живо продължават да ми казват, че тегленето ще бъде изплатено един от тези дни....

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 3 месеца

Винаги същият бот на irina в чата.

Автоматичен превод:
miskajups
преди 3 месеца

И така, тя ми каза нещо ново днес, след като първоначално ме игнорира, отворих нов чат:


защо игнорирате въпроса ми`?

Здравейте

не си сам тук

разбира се, но ти пренебрегваш въпроса ми всеки ден

Ще бъде възможно най-скоро.

Казвате го и всички играчи, които залагат тук. Много хора чакат парите и аз ще знам докога

Да, мога ли да чета историята на чатовете ни в това казино? Както казах, ще бъде възможно най-скоро.

Пращам в счетоводството

Приятен ден

Благодаря.

пак заповядай,


Тъй като между тях има правописни грешки, не съм сигурен дали е BoT.

Не знам дали това ще помогне на някого, но ми дава надежда да прочета нещо друго. Чаках "само" седмица 😕

Стискам палци на всички. Жалко, беше добро казино визуално и като селекция, бонуси и т.н.

Автоматичен превод:
vakah86
преди 3 месеца

Надявам се casinoguru да ни помогне, тъй като те имат betsolino на техния уебсайт.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

При мен е общо 1100€... Чакам 3 седмици.

Но определено не е бот. На рождения ми ден, когато й писах, тя дори каза „Честит рожден ден".

И все пак не разбирам какво става.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Току-що намерих доставчик, който изглежда доста подобен на Betsolino.

Което само засилва страха ми от измама.


https://5bonuses.com/


След като попитах отново за парите си, получих същото извинение както винаги и след това отново бях игнориран. Наистина е досадно.

Също така току-що написах имейл с надеждата да постигна нещо.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хей. Тези две казина имат един и същ собственик, така че това може да е причината.

Как върви с тегленето, моля? Предполагам, че все още чакате, нали?

Бихте ли предоставили малко повече подробности, моля, за това кога точно сте поискали тегленето си и кога акаунтът ви е бил потвърден? Вероятно бих ви предложил да подадете жалба до нашия екип сега и се надяваме, че ще успеем да разрешим този проблем относно вашето оттегляне.

Ако искате да го изпратите, ето връзката за вас. Моля, уведомете ни за вашето решение и ако имате нужда от помощ с него, не се колебайте да попитате. Ние сме тук, за да помогнем.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Здравейте,

Благодаря за отговора, мога да пусна жалба едва след 14 дни, нали? Ако мога да го направя сега, разбира се, ще го направя.

Получих потвърждението си по имейл, който вероятно съм изтрил от спам?!

Оттеглянето ми беше заявено на 2024-07-11 08:10:21. Чакащо състояние

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Днес отново се свързах с чата на живо и попитах защо никой не отговори на имейла ми. Отговорът беше „Време е за ваканция, моля, изчакайте търпеливо"

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте,

Благодаря за отговора, мога да пусна жалба едва след 14 дни, нали? Ако мога да го направя сега, разбира се, ще го направя.

Получих потвърждението си по имейл, който вероятно съм изтрил от спам?!

Оттеглянето ми беше заявено на 2024-07-11 08:10:21. Чакащо състояние

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здрасти!

Въпреки че даваме на казината цели 14 дни, за да се справят с плащането и проверката, вие сте свободни да подадете жалба по всяко време. Съответно, казиното все още има седем дни, за да обработи плащането. Извинявам се, но това са правилата.

Излишно е да казвам, че ако акаунтът ви не е потвърден, вероятно няма да можете да получите парите.

Споменахте, че може случайно да сте изтрили имейла за потвърждение. Говорим за потвърждение за проверка или нещо друго? По-скоро акаунтът ви напълно ли е потвърден, моля? Спомняте ли си да предоставите лична карта, банково извлечение или друг подобен документ на казиното?


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Днес отново се свързах с чата на живо и попитах защо никой не отговори на имейла ми. Отговорът беше „Време е за ваканция, моля, изчакайте търпеливо"

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

О,.. Съвсем разбираемо, макар че бих казал, че бих бил малко разочарован.


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Ето защо имам нужда от помощ от Casino Guru. Но в момента моят отговорен агент е на почивка и нищо не се случва.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 месеца

Разбирам и жалбата продължава. Сега се питам две неща:

  • Дали казиното може да плаща без присъствието на този мениджър, по-специално дали са съгласни с такова съобщение, което сте получили.
  • Дали жалбата ще стигне до фазата по-рано, отколкото мениджърът ще се върне.

стискам ти палци

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Хората получиха парите си едва когато беше извикан представител на Casino Guru.

За съжаление моята е в отпуск.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Да, качих всички данни и получих имейл (все още имам екранна снимка от него), потвърждаващ, че акаунтът ми е потвърден.

Ще подам жалба. Благодаря ти много



Редактиране: Жалбата е изпратена с всички необходими екранни снимки.


Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хората получиха парите си едва когато беше извикан представител на Casino Guru.

За съжаление моята е в отпуск.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Моля, опитайте се да останете търпеливи, тъй като нашият екип за жалби получава голям брой жалби всеки ден и ние винаги разглеждаме всеки случай индивидуално и се опитваме да обърнем най-доброто внимание на всяко от оплакванията, дори по време на празничния сезон.

Мога да ви уверя, че жалбата ви скоро ще бъде разгледана.

Автоматичен превод:
1...11 12 13...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини