НачалоФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 12)

120 042 преглеждания 639 отговора |
преди 1 година
|
1...11 12 13...32
Добавете пост
miskajups
преди 1 година

Тук се чака повече от 4 седмици

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 година

Казвали ли са ти нещо?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Възможно ли е сумата, която може да бъде изплатена, да е важна?

Защото някои си получиха парите, а други не.

Изглежда това е случаят с отговорите на Betsolino.

Винаги са ми отговаряли досега, винаги едно и също, но отговаряха.


Изплащането ми от €300 може би е малко?

Редактирано
Автоматичен превод:
vakah86
преди 1 година

Видях, че някой получи плащане, след като се оплака тук.

Автоматичен превод:
miskajups
преди 1 година

Но това е нещо положително. Защото поне плащат.

Преживял съм и други неща в онлайн казиното.

Дори и да е с натиск от CasinoGuru, изглежда е въпрос на търпение.


Автоматичен превод:
vakah86
преди 1 година

Жалбата ми е отворена за реакция от казиното, те все още имат 1,5 дни да реагират… Но все още няма реакция от тяхна страна. Никога не получавам отговор по имейл, но в чата на живо продължават да ми казват, че тегленето ще бъде изплатено един от тези дни....

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 година

Винаги същият бот на irina в чата.

Автоматичен превод:
miskajups
преди 1 година

И така, тя ми каза нещо ново днес, след като първоначално ме игнорира, отворих нов чат:


защо игнорирате въпроса ми`?

Здравейте

не си сам тук

разбира се, но ти пренебрегваш въпроса ми всеки ден

Ще бъде възможно най-скоро.

Казвате го и всички играчи, които залагат тук. Много хора чакат парите и аз ще знам докога

Да, мога ли да чета историята на чатовете ни в това казино? Както казах, ще бъде възможно най-скоро.

Пращам в счетоводството

Приятен ден

Благодаря.

пак заповядай,


Тъй като между тях има правописни грешки, не съм сигурен дали е BoT.

Не знам дали това ще помогне на някого, но ми дава надежда да прочета нещо друго. Чаках "само" седмица 😕

Стискам палци на всички. Жалко, беше добро казино визуално и като селекция, бонуси и т.н.

Автоматичен превод:
vakah86
преди 1 година

Надявам се casinoguru да ни помогне, тъй като те имат betsolino на техния уебсайт.

Автоматичен превод:
преди 1 година

При мен е общо 1100€... Чакам 3 седмици.

Но определено не е бот. На рождения ми ден, когато й писах, тя дори каза „Честит рожден ден".

И все пак не разбирам какво става.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що намерих доставчик, който изглежда доста подобен на Betsolino.

Което само засилва страха ми от измама.


https://5bonuses.com/


След като попитах отново за парите си, получих същото извинение както винаги и след това отново бях игнориран. Наистина е досадно.

Също така току-що написах имейл с надеждата да постигна нещо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей. Тези две казина имат един и същ собственик, така че това може да е причината.

Как върви с тегленето, моля? Предполагам, че все още чакате, нали?

Бихте ли предоставили малко повече подробности, моля, за това кога точно сте поискали тегленето си и кога акаунтът ви е бил потвърден? Вероятно бих ви предложил да подадете жалба до нашия екип сега и се надяваме, че ще успеем да разрешим този проблем относно вашето оттегляне.

Ако искате да го изпратите, ето връзката за вас. Моля, уведомете ни за вашето решение и ако имате нужда от помощ с него, не се колебайте да попитате. Ние сме тук, за да помогнем.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 година

Здравейте,

Благодаря за отговора, мога да пусна жалба едва след 14 дни, нали? Ако мога да го направя сега, разбира се, ще го направя.

Получих потвърждението си по имейл, който вероятно съм изтрил от спам?!

Оттеглянето ми беше заявено на 2024-07-11 08:10:21. Чакащо състояние

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес отново се свързах с чата на живо и попитах защо никой не отговори на имейла ми. Отговорът беше „Време е за ваканция, моля, изчакайте търпеливо"

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Благодаря за отговора, мога да пусна жалба едва след 14 дни, нали? Ако мога да го направя сега, разбира се, ще го направя.

Получих потвърждението си по имейл, който вероятно съм изтрил от спам?!

Оттеглянето ми беше заявено на 2024-07-11 08:10:21. Чакащо състояние

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти!

Въпреки че даваме на казината цели 14 дни, за да се справят с плащането и проверката, вие сте свободни да подадете жалба по всяко време. Съответно, казиното все още има седем дни, за да обработи плащането. Извинявам се, но това са правилата.

Излишно е да казвам, че ако акаунтът ви не е потвърден, вероятно няма да можете да получите парите.

Споменахте, че може случайно да сте изтрили имейла за потвърждение. Говорим за потвърждение за проверка или нещо друго? По-скоро акаунтът ви напълно ли е потвърден, моля? Спомняте ли си да предоставите лична карта, банково извлечение или друг подобен документ на казиното?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес отново се свързах с чата на живо и попитах защо никой не отговори на имейла ми. Отговорът беше „Време е за ваканция, моля, изчакайте търпеливо"

Автоматичен превод:
преди 1 година

О,.. Съвсем разбираемо, макар че бих казал, че бих бил малко разочарован.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ето защо имам нужда от помощ от Casino Guru. Но в момента моят отговорен агент е на почивка и нищо не се случва.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 година

Разбирам и жалбата продължава. Сега се питам две неща:

  • Дали казиното може да плаща без присъствието на този мениджър, по-специално дали са съгласни с такова съобщение, което сте получили.
  • Дали жалбата ще стигне до фазата по-рано, отколкото мениджърът ще се върне.

стискам ти палци

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Хората получиха парите си едва когато беше извикан представител на Casino Guru.

За съжаление моята е в отпуск.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, качих всички данни и получих имейл (все още имам екранна снимка от него), потвърждаващ, че акаунтът ми е потвърден.

Ще подам жалба. Благодаря ти много



Редактиране: Жалбата е изпратена с всички необходими екранни снимки.


Редактирано
Автоматичен превод:
преди 1 година

Хората получиха парите си едва когато беше извикан представител на Casino Guru.

За съжаление моята е в отпуск.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, опитайте се да останете търпеливи, тъй като нашият екип за жалби получава голям брой жалби всеки ден и ние винаги разглеждаме всеки случай индивидуално и се опитваме да обърнем най-доброто внимание на всяко от оплакванията, дори по време на празничния сезон.

Мога да ви уверя, че жалбата ви скоро ще бъде разгледана.

Автоматичен превод:
1...11 12 13...32
Отидете на страницаот 32 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини