преди 3 месеца
0
Възможно ли е сумата, която може да бъде изплатена, да е важна?
Защото някои си получиха парите, а други не.
Изглежда това е случаят с отговорите на Betsolino.
Винаги са ми отговаряли досега, винаги едно и също, но отговаряха.
Изплащането ми от €300 може би е малко?
Could it be that the amount that can be paid out is important?
Because some got their money and some didn't.
This seems to be the case with Betsolino’s answers.
They have always answered me so far, always the same thing, but they answered.
My payout of €300 is perhaps low?
Kann es sein das es auf die Höhe der auszahlbaren Beträge ankommt?
Weil manche ja ihr Geld bekommen haben , und manche eben nicht.
Genauso ist es anscheinend beim Antworten von Betsolino.
Mir haben sie bisher immer geantwortet , zwar das immer das selbe aber geantwortet haben sie.
Meine Auszahlung ist mit 300,- eventuell gering?
Но това е нещо положително. Защото поне плащат.
Преживял съм и други неща в онлайн казиното.
Дори и да е с натиск от CasinoGuru, изглежда е въпрос на търпение.
But that's a positive thing. Because at least they pay out.
I have experienced other things at the online casino.
Even if it is with pressure from CasinoGuru, it seems to be a matter of patience.
Das ist ja aber was positives. Denn sie zahlen immerhin aus.
Habe schon andere Sachen erlebt beim Online Casino.
Selbst wenn es mit Druck von CasinoGuru ist , scheint es eine Frage der Geduld zu sein.
Жалбата ми е отворена за реакция от казиното, те все още имат 1,5 дни да реагират… Но все още няма реакция от тяхна страна. Никога не получавам отговор по имейл, но в чата на живо продължават да ми казват, че тегленето ще бъде изплатено един от тези дни....
My complaint is open for a reaction from the casino, they still have 1,5 day to react… But there’s no reaction from them yet. I never get an answer via email, but in live chat they keep telling me that the withdrawal will be payed one of these days…..
И така, тя ми каза нещо ново днес, след като първоначално ме игнорира, отворих нов чат:
защо игнорирате въпроса ми`?
Здравейте
не си сам тук
разбира се, но ти пренебрегваш въпроса ми всеки ден
Ще бъде възможно най-скоро.
Казвате го и всички играчи, които залагат тук. Много хора чакат парите и аз ще знам докога
Да, мога ли да чета историята на чатовете ни в това казино? Както казах, ще бъде възможно най-скоро.
Пращам в счетоводството
Приятен ден
Благодаря.
пак заповядай,
Тъй като между тях има правописни грешки, не съм сигурен дали е BoT.
Не знам дали това ще помогне на някого, но ми дава надежда да прочета нещо друго. Чаках "само" седмица 😕
Стискам палци на всички. Жалко, беше добро казино визуално и като селекция, бонуси и т.н.
So she said something new to me today, after she ignored me at first I opened a new chat:
why ignoring my question`?
Hello
you are not alone here
of course but you ignore my question every day
It will be as soon as possible.
You say that too all players that gamble here. A lot of people wait for the money, and I will know how long
Yes, I can read our chat history in this casino? As said, it will be as soon as possible.
I send it to the accounting
have a nice day
thanks.
ur welcome,
Since there are typos in between, I'm not sure if it's a BoT.
I don't know if this will help anyone, but it gives me hope to read something else. I've "only" been waiting a week 😕
I'm keeping my fingers crossed for everyone. It's a shame, it was a good casino visually and in terms of selection, bonuses, etc.
also zu mir sagte sie heute mal was neues, nachdem sie mich erst ignoriert hat habe ich einen neuen Chat geöffnet :
why ignor of my question`?
hello
you are not alone here
of course but you ignor every day my question
It will be as soon as possible.
You say that too all players that here gambling. A lot of People wait for the money , and i will know how long
Yes, I can read our chat history in this casino ? As said, it will be as soon as possible.
I send it to th accounting
have a nice day
thanks.
ur welcome,
Da Schreibfehler dazwischen sind bin ich mir nicht sicher das es ein BoT ist.
Ich weis auch nicht mehr inwieweit das jemanden hilft aber mir gibt es Hoffnung mal was anderes zu lesen. Warte ja auch "erst" 1 Woche 😕
ich drücke jeden die Daumen .. Schade war optisch und von der Auswahl, Bonus etc ein gutes Casino.
Надявам се casinoguru да ни помогне, тъй като те имат betsolino на техния уебсайт.
I hope casinoguru can help us since they have betsolino on their website.
При мен е общо 1100€... Чакам 3 седмици.
Но определено не е бот. На рождения ми ден, когато й писах, тя дори каза „Честит рожден ден".
И все пак не разбирам какво става.
For me it's a total of 1100€... I've been waiting for 3 weeks.
But it's definitely not a bot. On my birthday when I wrote to her she even said 'happy birthday'.
Still, I don't understand what's going on.
Bei mir sind es insgesamt 1100€… seit 3 Wochen warte ich.
Aber es ist definitiv kein bot. An meinem Geburtstag als ich ihr geschrieben hab kam sogar ‚happy Birthday‘.
Trotzdem verstehe ich nicht, was los ist.
Току-що намерих доставчик, който изглежда доста подобен на Betsolino.
Което само засилва страха ми от измама.
https://5bonuses.com/
След като попитах отново за парите си, получих същото извинение както винаги и след това отново бях игнориран. Наистина е досадно.
Също така току-що написах имейл с надеждата да постигна нещо.
I just found a provider that looks quite similar to Betsolino.
Which only increases my fear of fraud.
https://5bonuses.com/
After asking again about my money, I got the same excuse as always and was then ignored again. It's really annoying.
I have also just written an email in the hope of achieving something.
ich habe gerade einen Anbieter gefunden der Betsolino ziemlich ähnlich sieht.
Was meine Angst des Betruges nur erhöht.
https://5bonuses.com/
Nach erneuter Nachfrage zu meinem Geld bekam ich wie immer dieselbe ausrede und wurde danach auch wieder ignoriert. Es ist schon sehr nervig.
Ich habe zudem eben eine Email geschrieben in der Hofnung etwas erreichen zu können.
Хей. Тези две казина имат един и същ собственик, така че това може да е причината.
Как върви с тегленето, моля? Предполагам, че все още чакате, нали?
Бихте ли предоставили малко повече подробности, моля, за това кога точно сте поискали тегленето си и кога акаунтът ви е бил потвърден? Вероятно бих ви предложил да подадете жалба до нашия екип сега и се надяваме, че ще успеем да разрешим този проблем относно вашето оттегляне.
Ако искате да го изпратите, ето връзката за вас. Моля, уведомете ни за вашето решение и ако имате нужда от помощ с него, не се колебайте да попитате. Ние сме тук, за да помогнем.
Hey. These two casinos have the same owner, so that could be the reason.
How is it going with your withdrawal, please? I assume you are still waiting, right?
Could you provide some more details, please, about when exactly you requested your withdrawal and when your account got verified? I would probably suggest you file a complaint with our team now, and hopefully we will be able to solve this issue regarding your withdrawal.
If you feel like submitting one, here's the link for you. Please let us know about your decision, and if you need some assistance with it, do not hesitate to ask. We're here to help.
Здравейте,
Благодаря за отговора, мога да пусна жалба едва след 14 дни, нали? Ако мога да го направя сега, разбира се, ще го направя.
Получих потвърждението си по имейл, който вероятно съм изтрил от спам?!
Оттеглянето ми беше заявено на 2024-07-11 08:10:21. Чакащо състояние
Hello,
Thanks for the answer, I can only submit a complaint after 14 days, right? If I can do it now, I will of course do so.
I received my verification via email, which I probably deleted from spam?!
My withdrawal was requested on 2024-07-11 08:10:21. Status pending
Hallo,
Danke für die Antwort , eine Beschwerde kann ich doch erst nach 14 Tagen einreichen oder?Falls ich es jetzt schon kann mache ich dies natürlich.
Hier meine Veifizierung hatte ich per Mail bekommen , die ich aus dem Spam vermutlich gelöscht habe?!
Meine Auszahlung wurde 2024-07-11 08:10:21 beantrangt. Status pending
Днес отново се свързах с чата на живо и попитах защо никой не отговори на имейла ми. Отговорът беше „Време е за ваканция, моля, изчакайте търпеливо"
I contacted the live chat again today and asked why no one answered my email. The response was 'It's vacation time, please wait patiently'
Ich habe heut erneut den Live Chat kontaktiert und gefragt, wie keiner meine email beantwortet. Die Aussage war ‚It’s Vacation time, please wait patiently‘
Здравейте,
Благодаря за отговора, мога да пусна жалба едва след 14 дни, нали? Ако мога да го направя сега, разбира се, ще го направя.
Получих потвърждението си по имейл, който вероятно съм изтрил от спам?!
Оттеглянето ми беше заявено на 2024-07-11 08:10:21. Чакащо състояние
Hello,
Thanks for the answer, I can only submit a complaint after 14 days, right? If I can do it now, I will of course do so.
I received my verification via email, which I probably deleted from spam?!
My withdrawal was requested on 2024-07-11 08:10:21. Status pending
Hallo,
Danke für die Antwort , eine Beschwerde kann ich doch erst nach 14 Tagen einreichen oder?Falls ich es jetzt schon kann mache ich dies natürlich.
Hier meine Veifizierung hatte ich per Mail bekommen , die ich aus dem Spam vermutlich gelöscht habe?!
Meine Auszahlung wurde 2024-07-11 08:10:21 beantrangt. Status pending
Здрасти!
Въпреки че даваме на казината цели 14 дни, за да се справят с плащането и проверката, вие сте свободни да подадете жалба по всяко време. Съответно, казиното все още има седем дни, за да обработи плащането. Извинявам се, но това са правилата.
Излишно е да казвам, че ако акаунтът ви не е потвърден, вероятно няма да можете да получите парите.
Споменахте, че може случайно да сте изтрили имейла за потвърждение. Говорим за потвърждение за проверка или нещо друго? По-скоро акаунтът ви напълно ли е потвърден, моля? Спомняте ли си да предоставите лична карта, банково извлечение или друг подобен документ на казиното?
Hi there!
Although we give casinos a full 14 days to handle payment and verification, you are free to file a complaint at any time. Accordingly, the casino still has seven days to handle the payment. I apologize, but these are the rules.
Needless to say, if your account has not been verified, you probably won't be able to get the money.
You mentioned that you may have accidentally deleted the verification email. Are we talking about verification confirmation or something else? Rather, has your account been fully verified, please? Do you remember providing an ID, bank statement, or other similar document to the casino?
Днес отново се свързах с чата на живо и попитах защо никой не отговори на имейла ми. Отговорът беше „Време е за ваканция, моля, изчакайте търпеливо"
I contacted the live chat again today and asked why no one answered my email. The response was 'It's vacation time, please wait patiently'
Ich habe heut erneut den Live Chat kontaktiert und gefragt, wie keiner meine email beantwortet. Die Aussage war ‚It’s Vacation time, please wait patiently‘
Ето защо имам нужда от помощ от Casino Guru. Но в момента моят отговорен агент е на почивка и нищо не се случва.
That's why I need help from Casino Guru. But right now my responsible agent is on vacation and nothing is happening.
Deswegen brauche ich die Hilfe von Casino Guru. Aber genau jetzt ist mein zuständiger Bearbeiter im Urlaub und nichts passiert.
Разбирам и жалбата продължава. Сега се питам две неща:
стискам ти палци
I understand, and the complaint is ongoing. I'm just asking myself two things now:
I'm crossing my fingers for you.
Хората получиха парите си едва когато беше извикан представител на Casino Guru.
За съжаление моята е в отпуск.
People only received their money when a Casino Guru representative was called in.
Unfortunately mine is on vacation.
Die Leute haben erst Ihr Geld erhalten, als ein Vertreter von Casino Guru eingeschaltet wurde.
Meiner ist leider im Urlaub.
Да, качих всички данни и получих имейл (все още имам екранна снимка от него), потвърждаващ, че акаунтът ми е потвърден.
Ще подам жалба. Благодаря ти много
Редактиране: Жалбата е изпратена с всички необходими екранни снимки.
Yes, I uploaded all the data and received an email (I still have a screenshot of it) confirming that my account has been verified.
I will file a complaint. Thank you very much
Edit: Complaint submitted with all necessary screenshots.
Ja, ich habe alle Daten hochgeladen und eine Email (habe noch ein Screenshot davon) mit der Bestätigung das mein Account verifiziert ist.
Ich werde mal eine Beschwerde einreichen. Vielen Dank
Edit: Beschwerde mit allen n´ötigen Screenshoots eingereicht.
Хората получиха парите си едва когато беше извикан представител на Casino Guru.
За съжаление моята е в отпуск.
People only received their money when a Casino Guru representative was called in.
Unfortunately mine is on vacation.
Die Leute haben erst Ihr Geld erhalten, als ein Vertreter von Casino Guru eingeschaltet wurde.
Meiner ist leider im Urlaub.
Моля, опитайте се да останете търпеливи, тъй като нашият екип за жалби получава голям брой жалби всеки ден и ние винаги разглеждаме всеки случай индивидуално и се опитваме да обърнем най-доброто внимание на всяко от оплакванията, дори по време на празничния сезон.
Мога да ви уверя, че жалбата ви скоро ще бъде разгледана.
Please try to stay patient, as our complaint team has a large number of complaints coming in every day, and we always take each case individually and try to give each of the complaints the best attention, even during this holiday season.
I can assure you that your complaint will soon be taken care of.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.