ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 14)

преди 3 месеца от davex3
|
27373 преглеждания 560 отговора |
|
1...13 14 15...29
Добавете пост
vakah86
преди 1 месец

Днес ми казаха, че приоритетът не е да обработвам имейли, а по-скоро да обработвам изплащания.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вчера попитах в чата на живо дали казиното няма пари да плати на хората.

Резултатът беше, че бях блокиран от чат на живо и вече не мога да го използвам.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Виждам, че ти и другите играчи не сте се преместили никъде. Може би не е най-добрата идея да бомбардирам казиното със съобщения, но от друга страна съм наясно, че ако чаках месец за парите си, щях да съм доста нервен.

Напротив, надявам се, че всеки от вас ще получи парите си в следващите няколко дни. Не пропускайте да ми кажете и ще знаете как вървят нещата.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Бихте ли се свързвали с казиното всеки ден, за да му писне и най-накрая да изплати, или бихте предпочели да не пишете нищо една седмица, въпреки че вече чакате четири седмици?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Вероятно бих го направил по такъв начин, че на всеки два или три дни да се свързвам с тях за актуализация. Ако казиното не иска да ви каже или няма какво да каже, те пак няма да ви отговорят, дори и да не трябва и трябва да ви кажат какво се случва. Една седмица би била много за мен, за да не ми пука за парите ми, но от друга страна, всеки ден няколко съобщения сякаш губят стойността си. Но това е само мое мнение и може би някой ще накара казиното да си плати с неговата "натрапчивост". Въпреки че не мисля, че обикновено това е причината казиното да плаща на играча. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Току-що си поговорих отново с Ирина.

На въпрос дали има актуализация дойде следният отговор:


Оценяваме вашето търпение, докато работим по натрупаните плащания. Бъдете сигурни, ние активно разрешаваме проблема и ще обработим плащането ви възможно най-скоро


Така че няма промяна в събитията. Подозрението ми за липса на пари обаче се потвърждава.

Вероятно се изисква търпение.

Автоматичен превод:
vakah86
преди 1 месец

Вече доста се отказах. Повече няма да контактувам с тях. Ако някога получа парите си, тогава добре, но съм почти сигурен, че няма да платят нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Дано ми реагират навреме на жалбата... И да ми изплатят парите! В противен случай се надявам casinoguru да им даде лошата оценка, която заслужават.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вече доста се отказах. Повече няма да контактувам с тях. Ако някога получа парите си, тогава добре, но съм почти сигурен, че няма да платят нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Все още няма нужда да се отказвате, вие също имате открито оплакване и твърдо вярвам, че ще ви бъде помогнато някак. Преди няколко страници играч писа, че е изтеглил парите след 4 седмици, така че не искам да казвам, че е възможно да чакате толкова дълго, но със сигурност е очаквано.

За съжаление не можем да го ускорим, но се надявам всеки да получи това, което му се полага. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Чакам почти 5,5 седмици и няма да се откажа.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Така че, докато е възможно да получа парите си, ще вярвам в това 😉

Ако отнема 8 седмици, значи е така, важното е да пристигне.

Бях много щастлив, когато тя ми каза, че обработва неуредени плащания!

Не беше груб отговор, мисля, че ако ги дразниш, ще се раздразнят по-бързо. 😉

Търпение, мисля, че парите ще стигнат до всички, докато това казино съществува, има надежда.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

За съжаление не мисля, че вече ще получим парите си.

Почти две седмици нищо не се случва, никой не си получава парите, а жалбите се отварят все повече.

Ако наистина работят с просрочени задължения, тогава трябва поне да получавате парите си постепенно.

Когато вчера попитах в чата на живо дали казиното няма пари, бях изключен от чата на живо и блокиран.

Отговорите са винаги едни и същи, написани по един и същи начин, само вмъкнат текст.

Няма повече отговори на жалби и всички други въпроси са блокирани. Не получавам никакви отговори по имейл.


Имах подобен случай в друго казино. Продължи два месеца, след което казиното затвори.

Никой не си е получил парите, не и до днес.

Мисля, че в това казино е подобно. Ако наистина работеха с просрочени задължения, тогава поне хората ще трябва да задържат парите си малко по малко. Аз чакам от месец, други чакат само 2-3 седмици. Тогава поне да се плати на тези, които отдавна си чакат парите, за да има поне реален шанс останалите, които още чакат, да си получат парите.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Това, разбира се, може да се случи и би било много досадно. Опасно е обаче да превеждате пари на "непознат" навсякъде в интернет 😀

Betsolino limited (собственици на Betsolino, доколкото знам, в Обединеното кралство) са малко по-голяма компания, която прави други неща. Не знам.

Но може да има толкова много неща, поради които все още не сме получили парите си.

Някои вече са си го върнали, което си противоречи, така че просто ще трябва да изчакаме и да видим.

Ще разберем повече в следващите няколко дни. Ако оплакванията от CasinoGuru нямат ефект, тогава... добре, но няма да разберем в същия ден.

Мисля, че целият процес отнема само няколко дни.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Inrel19
преди 1 месец

Получихте ли парите си?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не разбира се, че не. Дори не си правя труда да питам, нищо не постига.

Но тъй като други са си получили парите...

Автоматичен превод:
vakah86
преди 1 месец

Имах предвид Inrel19 😀

В жалба от 5Bonuses му казаха, че парите му са преведени.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

😀

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Чакам почти 5,5 седмици и няма да се откажа.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Със сигурност не се отказвайте.

Наистина се надявам всички да получите парите си, но трябва да изчакаме резултата. Не е удобно, но сега не можем да направим нищо относно ситуацията. 😕

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имах предвид Inrel19 😀

В жалба от 5Bonuses му казаха, че парите му са преведени.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мисля, че въпреки че това представлява интерес за мен, влиянието върху това дали играчът ще получи пари от друго казино вероятно не е толкова важно в този случай.

Не искам да кажа нищо лошо, просто се сетих.

Сега обаче чакаме актуализация от казиното относно тегленето. Ще видим какво ще получим.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

5Бонуси и Betsolino се предоставят от

същият доставчик. Ако 5Bonuses изплати, има голям шанс Betsolino също да го направи.

Автоматичен превод:
1...13 14 15...29
Отидете на страницаот 29 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още