ФорумКазинаBetsolino Casino - обща дискусия

Betsolino Casino - обща дискусия (страница 14)

преди 5 месеца от davex3
|
47694 преглеждания 587 отговора |
|
1...13 14 15...30
Jaro
преди 4 месеца

Бихте ли се свързвали с казиното всеки ден, за да му писне и най-накрая да изплати, или бихте предпочели да не пишете нищо една седмица, въпреки че вече чакате четири седмици?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 4 месеца

Вероятно бих го направил по такъв начин, че на всеки два или три дни да се свързвам с тях за актуализация. Ако казиното не иска да ви каже или няма какво да каже, те пак няма да ви отговорят, дори и да не трябва и трябва да ви кажат какво се случва. Една седмица би била много за мен, за да не ми пука за парите ми, но от друга страна, всеки ден няколко съобщения сякаш губят стойността си. Но това е само мое мнение и може би някой ще накара казиното да си плати с неговата "натрапчивост". Въпреки че не мисля, че обикновено това е причината казиното да плаща на играча. 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Току-що си поговорих отново с Ирина.

На въпрос дали има актуализация дойде следният отговор:


Оценяваме вашето търпение, докато работим по натрупаните плащания. Бъдете сигурни, ние активно разрешаваме проблема и ще обработим плащането ви възможно най-скоро


Така че няма промяна в събитията. Подозрението ми за липса на пари обаче се потвърждава.

Вероятно се изисква търпение.

Автоматичен превод:
vakah86
преди 4 месеца

Вече доста се отказах. Повече няма да контактувам с тях. Ако някога получа парите си, тогава добре, но съм почти сигурен, че няма да платят нищо.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Дано ми реагират навреме на жалбата... И да ми изплатят парите! В противен случай се надявам casinoguru да им даде лошата оценка, която заслужават.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Вече доста се отказах. Повече няма да контактувам с тях. Ако някога получа парите си, тогава добре, но съм почти сигурен, че няма да платят нищо.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Все още няма нужда да се отказвате, вие също имате открито оплакване и твърдо вярвам, че ще ви бъде помогнато някак. Преди няколко страници играч писа, че е изтеглил парите след 4 седмици, така че не искам да казвам, че е възможно да чакате толкова дълго, но със сигурност е очаквано.

За съжаление не можем да го ускорим, но се надявам всеки да получи това, което му се полага. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Чакам почти 5,5 седмици и няма да се откажа.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Така че, докато е възможно да получа парите си, ще вярвам в това 😉

Ако отнема 8 седмици, значи е така, важното е да пристигне.

Бях много щастлив, когато тя ми каза, че обработва неуредени плащания!

Не беше груб отговор, мисля, че ако ги дразниш, ще се раздразнят по-бързо. 😉

Търпение, мисля, че парите ще стигнат до всички, докато това казино съществува, има надежда.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

За съжаление не мисля, че вече ще получим парите си.

Почти две седмици нищо не се случва, никой не си получава парите, а жалбите се отварят все повече.

Ако наистина работят с просрочени задължения, тогава трябва поне да получавате парите си постепенно.

Когато вчера попитах в чата на живо дали казиното няма пари, бях изключен от чата на живо и блокиран.

Отговорите са винаги едни и същи, написани по един и същи начин, само вмъкнат текст.

Няма повече отговори на жалби и всички други въпроси са блокирани. Не получавам никакви отговори по имейл.


Имах подобен случай в друго казино. Продължи два месеца, след което казиното затвори.

Никой не си е получил парите, не и до днес.

Мисля, че в това казино е подобно. Ако наистина работеха с просрочени задължения, тогава поне хората ще трябва да задържат парите си малко по малко. Аз чакам от месец, други чакат само 2-3 седмици. Тогава поне да се плати на тези, които отдавна си чакат парите, за да има поне реален шанс останалите, които още чакат, да си получат парите.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 4 месеца

Това, разбира се, може да се случи и би било много досадно. Опасно е обаче да превеждате пари на "непознат" навсякъде в интернет 😀

Betsolino limited (собственици на Betsolino, доколкото знам, в Обединеното кралство) са малко по-голяма компания, която прави други неща. Не знам.

Но може да има толкова много неща, поради които все още не сме получили парите си.

Някои вече са си го върнали, което си противоречи, така че просто ще трябва да изчакаме и да видим.

Ще разберем повече в следващите няколко дни. Ако оплакванията от CasinoGuru нямат ефект, тогава... добре, но няма да разберем в същия ден.

Мисля, че целият процес отнема само няколко дни.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Inrel19
преди 4 месеца

Получихте ли парите си?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не разбира се, че не. Дори не си правя труда да питам, нищо не постига.

Но тъй като други са си получили парите...

Автоматичен превод:
vakah86
преди 4 месеца

Имах предвид Inrel19 😀

В жалба от 5Bonuses му казаха, че парите му са преведени.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

😀

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Чакам почти 5,5 седмици и няма да се откажа.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Със сигурност не се отказвайте.

Наистина се надявам всички да получите парите си, но трябва да изчакаме резултата. Не е удобно, но сега не можем да направим нищо относно ситуацията. 😕

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Имах предвид Inrel19 😀

В жалба от 5Bonuses му казаха, че парите му са преведени.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Мисля, че въпреки че това представлява интерес за мен, влиянието върху това дали играчът ще получи пари от друго казино вероятно не е толкова важно в този случай.

Не искам да кажа нищо лошо, просто се сетих.

Сега обаче чакаме актуализация от казиното относно тегленето. Ще видим какво ще получим.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

5Бонуси и Betsolino се предоставят от

същият доставчик. Ако 5Bonuses изплати, има голям шанс Betsolino също да го направи.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 4 месеца

не

Автоматичен превод:
Inrel19
преди 4 месеца

Да тогава свърши. Надеждата ми я няма

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

5Бонуси и Betsolino се предоставят от

същият доставчик. Ако 5Bonuses изплати, има голям шанс Betsolino също да го направи.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Разбирам, няма да се откажа, докато жалбата не бъде приключена и казиното откаже коментар и съдействие. Дотогава пак щях да видя шанс, макар че ясно разбирам, че колкото по-напред се простира, толкова по-малък вероятно е в главите на всеки. Но вярвам, че в крайна сметка тези неща ще се решат. Може би съм твърде оптимист, но понякога не се получава много зле. 🙂

Автоматичен превод:
1...13 14 15...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини