ФорумКазина22bet Casino - обща дискусия

22bet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от juanasillo18
|
14430 преглеждания 88 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
Jaro
преди 7 месеца

Можете ли да помолите Матей отново да коригира сумата според имейла ми?


Благодаря

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Rubbish casino Поисках теглене преди повече от 8 часа чрез pix, беше одобрено, досега не са постъпили пари

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей. Мога ли да попитам дали имате някакви актуализации относно вашата заявка за теглене? Вашият акаунт напълно ли е верифициран тук или това беше първият ви опит за теглене?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Помощ, някой да ми помогне с това казино крадец. Не ми депозираха парите, направих поръчка през pix досега нищо.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Можете ли да помолите Матей отново да коригира сумата според имейла ми?


Благодаря

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей, говорих с него и той каза, че ще ти пише обратно, така че ако мога да те помоля да проявиш малко търпение.

Благодаря ти много.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized556 е изтрит
Anonymized556
преди 6 месеца

Здравейте, бих казал, че винаги трябва да четете правилата и да се опитвате да не ги нарушавате, за да не възникват подобни ситуации. Нашият екип също се опита да помогне, но видях, че без успех.

Мисля обаче, че в такова психическо състояние със сигурност не бих харчил пари в казината. Не си струва, защото казината винаги имат предимство пред играча.

Бих казал, че това ръководство – отговорното залагане може да ви помогне, ако имате подобни мисли. Разбирам разочарованието ви и че очевидно имате трудна житейска ситуация, но написаното от вас никога не е решение. Въпреки че е трудно в моменти като този, винаги трябва да мислите позитивно, че всичко ще бъде наред и ще се върнете на правия път. Нищо не трае вечно, дори лошите времена. Опитайте се да се борите и бъдете до хората, които го заслужават.

Твърдо вярвам, че всичко лошо ще се превърне в добро.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized556 е изтрит
Anonymized556
преди 6 месеца

Вероника е подчертала за вас във вашето внимание точно изреченията, които казват точно това, което казвате вие. От казиното зависи как ще се справи със ситуации като тази.

Видях обаче, че сте успели да отворите отново жалбата , така че трябва да предоставите малко информация. Така че ще видим дали можем да ви помогнем или не.

Не пропускайте да ме уведомите, ако имате нещо ново.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

22Bet се откроява като фар за съвършенство в света на онлайн залаганията. Той предлага цялостен набор от функции, пригодени да отговорят на нуждите на нас, залагащите.

Със своите обширни опции за спортни залагания, интуитивен интерфейс, конкурентни коефициенти, разнообразно портфолио от игри, щедри бонуси, първокласна сигурност и удобни опции за плащане, 22Bet предоставя несравнимо изживяване при залагане, което кара играчите да се връщат за още. През годините ми опит в тяхната платформа никога не съм имал проблем. И още, днес имам най-добрия Vip мениджър, който можете да имате, знам, че ако имам нужда от нещо, Тайлър е там, за да представи най-доброто от 22bet.

Автоматичен превод:
luistome
преди 6 месеца

Всичко това ми звучи повече като реклама, отколкото най-общо казано играч на казино. Само аз ли съм?🤷‍♀️

И така, какви игри обичате да играете от страна на казината или това са само спортни залагания за вас?

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized556 е изтрит
Публикация на Anonymized556 е изтрит
Anonymized556
преди 5 месеца

Здравейте, виждам, че сте недоволни и че оплакването ви при нас не се оказа според очакванията ви.

Но също така чух, че сте нарушили правилата в казиното и сте имали няколко акаунта, което не е най-щастливото нещо, защото в такива случаи казината обикновено вземат печалбите от играчите.

Съжалявам, че се получи така, но най-доброто нещо, което трябва да направите, вероятно е да потърсите помощ, тъй като това също е пристрастяване към хазарта и видях, че също са ви препоръчали някои ресурси.

Надявам се да се оправи и да спреш да играеш в казината. 😥

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Идвам да докладвам на приятелите си, какво ми се случи в къщата на 22bet, в къщата няма отговорни мерки за хазарт, в имейла се казва следното „Залагащият може просто да спре да използва акаунта и да не предава данните за достъп до акаунта ( парола и вход) на трети страни. Ако акаунтът не бъде достъпен в рамките на 3 месеца, той ще се счита за «неактивен» и ще бъде блокиран. С такъв идиотски отговор дори не бих си направил труда да поискам изтриването на акаунта... и така, приятели, не искате да го изтриете. Благодарим ви и бъдете внимателни, защото вземането на нашите пари е лесно, сега RTP, Ограничения и правила и правила за загуба на пари съществуват масово,

Автоматичен превод:
MarlonMK
преди 5 месеца

Всъщност опитвали ли сте да затворите сметката си в това казино? Каква причина им даде, ако мога да попитам? Мога да разбера подхода на казиното, само ако няма проблем с хазарта, когато се иска закриване на сметката, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Много съм разочарован от 22Bet.


Докато депозитът е бърз и неусложнен, тегленето е много сложно и досадно. След като поисках теглене и ме помолиха да се верифицирам, аз го направих и се свързах с поддръжката, където трябва да се верифицирам, защото няма имейл или нещо подобно.


След като поддръжката ми даде имейл адрес „S ecurity@22bet.com " Опитах се да изпратя имейл там. След 1 ден не получих отговор и отново попитах поддръжката защо не ми отговарят. Тогава те забелязаха за първи път, че мога да се свържа с поддръжката за сигурност само чрез GMAIL адрес (той също не е посочен никъде) .


Когато писах на поддръжката за сигурност с адрес в Gmail (с всички налични документи, като , лична карта, местоживеене и селфи), бързо получих отговор, че трябва да си направя селфи с една ръка, държаща личната си карта, а другата ръка с мой Мобилен телефон с отворения имейл от С ecurity@22bet.com . Опитвах много пъти и всеки път имаше ново извинение: не можех да използвам уеб камерата или изображението не можеше да е по-малко от 1MB или трябваше да е JPGM dadai. Изпълних всички изисквания и това, което ми каза накрая.... Ще бъде изпратено на специалист за допълнителна обработка и те ще се свържат.


По принцип ме държат пред всички, което води до положителна проверка, където всичко е правилно.


Запазих всички документи и извлечения чрез екранна снимка и ще ги предам на властите, ако е необходимо.


Изглежда, че първо искате да заложа кредита и печалбите (без заявен бонус) и след това да продължа.


Ако се съпоставят коефициентите на отделните залози, има и негативен коментар. Преди да влезете, оценките са по-високи, отколкото когато сте влезли. Опитвах това достатъчно често и всеки път qutens бяха отново по-ниски. Създавате защитно впечатление, че не трябва да печелите нищо в това казино, а само да губите.


Ще продължа да оставя баланса и печалбите си недокоснати, докато сметката ми не бъде одобрена за проверка.

Автоматичен превод:
raphaelhirsch0
преди 5 месеца

Този вид проверка всъщност не е нищо необичайно, когато става въпрос за онлайн казина. Преди колко време сте започнали този процес, ако мога да попитам? Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат проверката. Трябва да предоставите всички документи, които се изискват от сайта на казината, но в правилния формат. Положителното е, че казиното комуникира с вас и ви дава съвети как да създадете правилните документи. Опитайте се да се вслушате в техните съвети, така че скоро ще можете да потвърдите акаунта си.

Съжалявам обаче, че не можем да бъдем полезни, когато става въпрос за спортни залагания, тъй като не сме специализирани в този раздел на казино. Може би трябва да направите няколко екранни снимки на тези намалени коефициенти и да ги изпратите на поддръжката на казино, за да могат да ви дадат някакво обяснение защо се случва това.

Надяваме се, че скоро ще можете да потвърдите акаунта си, моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

22Bet винаги е била добра къща, но от един момент на следващия започна да има много проблеми. Депозити, които не влизат, тегления отнемат дни, за да станат налични. Никога не е отнемало толкова време, а сега са необходими поне 4 до 5 дни, за да влезете в акаунта. Това е много досадно, когато преди беше достъпно за минути, тъй като беше моментално в депозитите и имаше много технически проблеми. Те трябва да го прегледат спешно, тъй като вече има много оплаквания.

Автоматичен превод:
Soraya33
преди 4 месеца

Мога ли да попитам дали имате някакви проблеми в това казино, за които можем да ви помогнем? Обясниха ли ви какви технически проблеми са имали и дали вече са ги отстранили? Цялата тази информация със сигурност може да бъде наистина полезна за други.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Добър ден. В допълнение към постоянното забавяне на тегленията, доколкото е възможно, депозитите понякога не влизат в сметката и трябва да продължаваме да изпращаме имейли с дни, защото няма поддръжка. Те никога не решават нищо. Те винаги изпращат имейли и в казино игрите се сриват, понякога сумата в сметките варира или изчезва. Бонусите са ужасни, защото ако са обърнати и имат значителна стойност, те премахват стойността и оставят само стойността, която са дали. Получих повече от €300 като сторниране на €20 бонус, което беше бонус от 50% от сумата на депозита, който те понякога дават в сряда и моят депозит беше €40. Те запазват надценката на наградите. Ужасни условия за бонуси и сега най-лошото е, че тегленията се одобряват и сумите пристигат за 4/5/6/7 дни, а има случаи, когато чакат и по 15 дни. 22bet беше добро място, но в този момент стана много лошо!

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още