Здравейте, бих казал, че винаги трябва да четете правилата и да се опитвате да не ги нарушавате, за да не възникват подобни ситуации. Нашият екип също се опита да помогне, но видях, че без успех.
Мисля обаче, че в такова психическо състояние със сигурност не бих харчил пари в казината. Не си струва, защото казината винаги имат предимство пред играча.
Бих казал, че това ръководство – отговорното залагане може да ви помогне, ако имате подобни мисли. Разбирам разочарованието ви и че очевидно имате трудна житейска ситуация, но написаното от вас никога не е решение. Въпреки че е трудно в моменти като този, винаги трябва да мислите позитивно, че всичко ще бъде наред и ще се върнете на правия път. Нищо не трае вечно, дори лошите времена. Опитайте се да се борите и бъдете до хората, които го заслужават.
Твърдо вярвам, че всичко лошо ще се превърне в добро.
Hi, I would say that you should always read the rules and try not to break them so that no similar situations arise. Our team also tried to help, but I saw that without success.
However, I think that in such a mental state I would certainly not spend money in the casinos. It's not worth it because the casinos always have the advantage over the player.
I would say this guide- responsible gambling might help you if you have similar thoughts. I understand your frustration and that you obviously have a difficult life situation, but what you wrote is never the solution. Even though it's hard at times like this, you always have to think positive that everything will be okay and you will get back on the right track. Nothing lasts forever, not even bad times. Try to fight and be there for the people who deserve it.
I firmly believe that everything bad will turn to good.
Вероника е подчертала за вас във вашето внимание точно изреченията, които казват точно това, което казвате вие. От казиното зависи как ще се справи със ситуации като тази.
Видях обаче, че сте успели да отворите отново жалбата , така че трябва да предоставите малко информация. Така че ще видим дали можем да ви помогнем или не.
Не пропускайте да ме уведомите, ако имате нещо ново.
Veronica has underlined for you in your caution exactly the sentences that say exactly what you say. It's up to the casino how it handles situations like this.
However, I saw that you managed to reopen the complaint, so you should provide some information. So we'll see if we can help you or not.
Be sure to let me know if you have anything new.
22Bet се откроява като фар за съвършенство в света на онлайн залаганията. Той предлага цялостен набор от функции, пригодени да отговорят на нуждите на нас, залагащите.
Със своите обширни опции за спортни залагания, интуитивен интерфейс, конкурентни коефициенти, разнообразно портфолио от игри, щедри бонуси, първокласна сигурност и удобни опции за плащане, 22Bet предоставя несравнимо изживяване при залагане, което кара играчите да се връщат за още. През годините ми опит в тяхната платформа никога не съм имал проблем. И още, днес имам най-добрия Vip мениджър, който можете да имате, знам, че ако имам нужда от нещо, Тайлър е там, за да представи най-доброто от 22bet.
22Bet stands out as a beacon of excellence in the world of online betting. It offers a comprehensive suite of features tailored to meet the needs of us bettors.
With its extensive sports betting options, intuitive interface, competitive odds, diverse gaming portfolio, generous bonuses, top-notch security, and convenient payment options, 22Bet delivers an unparalleled betting experience that keeps players coming back for more. In my years of experience on their platform I have never had a problem. And more, today I have the best Vip Manager you can have, I know if I need anything Tyler is there to represent the best of 22bet.
Всичко това ми звучи повече като реклама, отколкото най-общо казано играч на казино. Само аз ли съм?🤷♀️
И така, какви игри обичате да играете от страна на казината или това са само спортни залагания за вас?
All this sounds to me more like an advertisement, that a generally speaking player of a casino. Is it just me?🤷♀️
So, what games do you like to play from the casinos side, or is it just sports betting for you?
Здравейте, виждам, че сте недоволни и че оплакването ви при нас не се оказа според очакванията ви.
Но също така чух, че сте нарушили правилата в казиното и сте имали няколко акаунта, което не е най-щастливото нещо, защото в такива случаи казината обикновено вземат печалбите от играчите.
Съжалявам, че се получи така, но най-доброто нещо, което трябва да направите, вероятно е да потърсите помощ, тъй като това също е пристрастяване към хазарта и видях, че също са ви препоръчали някои ресурси.
Надявам се да се оправи и да спреш да играеш в казината. 😥
Hi, I can see that you are unhappy and also that your complaint with us did not turn out according to your expectations.
However, I also heard that you broke the rules in the casino and had multiple accounts, which is not the luckiest thing to do, because in such cases casinos usually take the winnings from the players.
I'm sorry it turned out this way, but the best thing to do would probably be to seek help, as it is also a gambling addcition and I saw that you were also recommended some resources.
I hope it gets better and you will stop playing the casinos. 😥
Идвам да докладвам на приятелите си, какво ми се случи в къщата на 22bet, в къщата няма отговорни мерки за хазарт, в имейла се казва следното „Залагащият може просто да спре да използва акаунта и да не предава данните за достъп до акаунта ( парола и вход) на трети страни. Ако акаунтът не бъде достъпен в рамките на 3 месеца, той ще се счита за «неактивен» и ще бъде блокиран. С такъв идиотски отговор дори не бих си направил труда да поискам изтриването на акаунта... и така, приятели, не искате да го изтриете. Благодарим ви и бъдете внимателни, защото вземането на нашите пари е лесно, сега RTP, Ограничения и правила и правила за загуба на пари съществуват масово,
I come to report to my friends, what happened to me at the 22bet house, there are no responsible gambling measures at the house, the email says the following "The bettor can simply stop using the account and not pass on the account access data (password and login) to third parties. If the account is not accessed within 3 months it will be considered «inactive» and will be blocked." With such an idiotic response, I wouldn't even bother asking for the account to be deleted... and so, friends, you don't want to delete it. Thank you and be careful, because taking our money is easy, now RTP, Limitations and rules and rules for losing money exist in droves,
Venho relatar para os amigos, o que acontecido comigo na casa 22bet, não existe medidas de jogo responsável na casa, email diz o seguinte "O apostador pode simplesmente deixar de utilizar a conta e não passar os dados de acesso à conta (palavra passe e login) para terceiros. Se a conta não for acessada dentro de 3 meses ela será considerada «inativa» e será bloqueada." uma resposta idiota dessas eu nem teria o trabalho de pedir exlcusão da conta...e assim amigos, não querem excluir. Obrigado e tomem cuidado, pois pegar nosso dinheiro é fácil, agora RTP, Limitações e regras e regras para que se perca dinheiro existe aos montes,
Всъщност опитвали ли сте да затворите сметката си в това казино? Каква причина им даде, ако мога да попитам? Мога да разбера подхода на казиното, само ако няма проблем с хазарта, когато се иска закриване на сметката, разбира се.
Have you actually tried to close your account at this casino? What reason did you give them, if I may ask? I can understand the approach of the casino, only if there is no gambling issue involved when requesting to close the account, of course.
Много съм разочарован от 22Bet.
Докато депозитът е бърз и неусложнен, тегленето е много сложно и досадно. След като поисках теглене и ме помолиха да се верифицирам, аз го направих и се свързах с поддръжката, където трябва да се верифицирам, защото няма имейл или нещо подобно.
След като поддръжката ми даде имейл адрес „S ecurity@22bet.com " Опитах се да изпратя имейл там. След 1 ден не получих отговор и отново попитах поддръжката защо не ми отговарят. Тогава те забелязаха за първи път, че мога да се свържа с поддръжката за сигурност само чрез GMAIL адрес (той също не е посочен никъде) .
Когато писах на поддръжката за сигурност с адрес в Gmail (с всички налични документи, като , лична карта, местоживеене и селфи), бързо получих отговор, че трябва да си направя селфи с една ръка, държаща личната си карта, а другата ръка с мой Мобилен телефон с отворения имейл от С ecurity@22bet.com . Опитвах много пъти и всеки път имаше ново извинение: не можех да използвам уеб камерата или изображението не можеше да е по-малко от 1MB или трябваше да е JPGM dadai. Изпълних всички изисквания и това, което ми каза накрая.... Ще бъде изпратено на специалист за допълнителна обработка и те ще се свържат.
По принцип ме държат пред всички, което води до положителна проверка, където всичко е правилно.
Запазих всички документи и извлечения чрез екранна снимка и ще ги предам на властите, ако е необходимо.
Изглежда, че първо искате да заложа кредита и печалбите (без заявен бонус) и след това да продължа.
Ако се съпоставят коефициентите на отделните залози, има и негативен коментар. Преди да влезете, оценките са по-високи, отколкото когато сте влезли. Опитвах това достатъчно често и всеки път qutens бяха отново по-ниски. Създавате защитно впечатление, че не трябва да печелите нищо в това казино, а само да губите.
Ще продължа да оставя баланса и печалбите си недокоснати, докато сметката ми не бъде одобрена за проверка.
I am very disappointed with 22Bet.
While the deposit is quick and uncomplicated, the withdrawal is very complicated and tedious. After I requested a withdrawal and they asked me to verify myself, I did so and contacted support, where I have to verify myself because there is no email or anything similar.
After support gave me an email address "S ecurity@22bet.com " I tried to send an email there. After 1 day I didn't receive an answer and asked the support again why they weren't answering me. Then they noticed for the first time that I could only reach the security support via a GMAIL address (it's also not listed anywhere) .
When I wrote to security support with a Gmail address (with all available documents, such as , ID, place of residence and selfie), I quickly received a reply that I should take a selfie with one hand holding my ID and the other hand with mine Cell phone with the opened email from S ecurity@22bet.com . I tried many times and each time there was a new excuse: I couldn't use the webcam or the image couldn't be smaller than 1MB or it should be a JPGM dadai. I have fulfilled all the requirements and what told me at the end.... It will be sent to the specialist for further processing and they will get in touch.
Basically I'm being held up to everyone which results in a positive verification where everything was correct.
I have saved all documents and extracts via screenshot and will also submit these to the authorities if necessary.
It seems like you first want me to gamble away the credit and winnings (no bonus claimed) and then proceed further.
If you compare the odds of the individual bets, there is also a negative comment. Before you log in, the ratings are higher than when you logged in. I tried this often enough and each time the qutens were lower again. You give the defensive impression that you shouldn't win anything in this casino, only lose.
I will continue to leave my balance and winnings untouched until my account is approved for verification.
Ich bin sehr entäuscht über 22Bet.
Während die Einzahlung schnell und unkompliziert ist, ist wiederrum die Auszahlung sehr komplziert und mühsam. Nachdem ich eine Auszahlung beantragt habe und sie mich darum gebeten haben sich zu verifizieren tat ich diese auch und kontaktierte den Support, wo ich mich den verifizieren muss, da weder ein email oder ähnliches ausgeschrieben ist.
Nachdem der Support mir eine email Adresse gab "Security@22bet.com" versuchte ich eine email dort hinzusenden. Nach 1 Tag habe ich keine Antwort erhalten und fragte wieder den Suport wesshalb die mir nicht antworten. Daraufhin machten sie erstmals sich merkbar das ich den Security Suport mur über eine GMAIL andresse erreiche (ist auch nirgendwo aufgelistet).
Als ich dann mit einer Gmail adresse den Security Support geschrieben habe (mit allen verfügbaren Dokumenten, wie , Ausweis, Wohnort und Selfie), erhielt ich schnell eine Antwort das ich doch noch ein Selfie machen soll mit einer Hand den Ausweis und der anderen Hand mein Handy mit der geöffneten mail von Security@22bet.com. Ich habe viele versuche gestartet und jedesmal gab es eine neue ausrede, dass ich nicht mit der webcam oder das bild nicht kleiner als 1MB haben darf oder eine JPGM dadai sein soll. ICh habe alle vorderungen erfüllt und was sagte mir dann zum Schluss .... Es wird zur weiten bearbeitung an den Spezialisten gesendet und sie melden sich.
Im Grunde genommen werde ich zu allen hingehalten was zu einer positiven Verifizierung führt, wobei alles richtig war.
Ich habe alle schriftbelge und auszüge per screenshot gespeichert und werde wenn nötig auch diese bei der Behörde einreichen.
Dem anschein nach wollen Sie wohl erst das ich das Guthaben und Gewinn verspiele (Kein Bonus in anspruch genommen) und dann erst weiter Forfahren.
Wenn man die Quoten von den einzelnen Wetten vergleicht gibt es dazu auch eine negative Anmerkung. Bevor man sich einlogt sind die Quten höher als wenn man sich eingelogt hat. Ich habe dies oft genug probiert und jedesmal waren die quten wieder niedriger. Man vermittelt defentiv den Eindruck das man in diesem Casino nichts Gwinnen soll sondern nur Verlieren.
Ich werde weitehin mein Guthaben und Gewinn unberührt lassen bis mein Konto zur Verifizierung freigegeben wurde.
Този вид проверка всъщност не е нищо необичайно, когато става въпрос за онлайн казина. Преди колко време сте започнали този процес, ако мога да попитам? Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат проверката. Трябва да предоставите всички документи, които се изискват от сайта на казината, но в правилния формат. Положителното е, че казиното комуникира с вас и ви дава съвети как да създадете правилните документи. Опитайте се да се вслушате в техните съвети, така че скоро ще можете да потвърдите акаунта си.
Съжалявам обаче, че не можем да бъдем полезни, когато става въпрос за спортни залагания, тъй като не сме специализирани в този раздел на казино. Може би трябва да направите няколко екранни снимки на тези намалени коефициенти и да ги изпратите на поддръжката на казино, за да могат да ви дадат някакво обяснение защо се случва това.
Надяваме се, че скоро ще можете да потвърдите акаунта си, моля, дръжте ни в течение.
This kind of verification is nothing unusual, really, when it comes to online casinos. How long ago have you started this process, if I may ask? We usually give casinos 14 full days to finish the verification. You do need to provide all the documents asked for from the casinos site, in the right format, though. The positive thing is, that the casino communicates with you and gives you the advice how to create the right documents. Try to listen to their advice, so you'll be able to get your account verified soon.
I'm sorry that we can not be of any help when it comes to sports betting, though, as we do not specialize in this section of a casino. Maybe you should take some screenshots of those lowered odds and sent it to the support of a casino, so they can give you some explanation why is this happening.
I hope you will be able to verify your account soon, please keep us updated.
22Bet винаги е била добра къща, но от един момент на следващия започна да има много проблеми. Депозити, които не влизат, тегления отнемат дни, за да станат налични. Никога не е отнемало толкова време, а сега са необходими поне 4 до 5 дни, за да влезете в акаунта. Това е много досадно, когато преди беше достъпно за минути, тъй като беше моментално в депозитите и имаше много технически проблеми. Те трябва да го прегледат спешно, тъй като вече има много оплаквания.
22Bet has always been a good house but from one moment to the next it started to have a lot of problems. Deposits that do not come in, withdrawals take days to become available. It has never taken so long and now it takes at least 4 to 5 days to enter the account. This is very annoying when before it was available within minutes, as it was instantaneous in deposits and there were a lot of technical problems. They should review this urgently as there are already many complaints.
22Bet sempre foi uma boa casa mas de um momento para o outro começou a ter muitos problemas. Depositos que não entram,Levantamentos sepa a demorar dias para ficar disponível. Nunca demorou tanto tempo e agora demora no mínimo 4 a 5 dias a entrar na conta. Muito chato isso quando antes em minutos ficava disponivel tal como era instantâneo nos depósitos e muito problemas técnicos. Deviam rever isso urgente pois já tem muitas reclamações.
Мога ли да попитам дали имате някакви проблеми в това казино, за които можем да ви помогнем? Обясниха ли ви какви технически проблеми са имали и дали вече са ги отстранили? Цялата тази информация със сигурност може да бъде наистина полезна за други.
May I ask if you have any issues at this casino that we could help you with? Have they explained to you what kind of technical issues they experienced and have they fixed it already? All this information could be really helpful to others, for sure.
Добър ден. В допълнение към постоянното забавяне на тегленията, доколкото е възможно, депозитите понякога не влизат в сметката и трябва да продължаваме да изпращаме имейли с дни, защото няма поддръжка. Те никога не решават нищо. Те винаги изпращат имейли и в казино игрите се сриват, понякога сумата в сметките варира или изчезва. Бонусите са ужасни, защото ако са обърнати и имат значителна стойност, те премахват стойността и оставят само стойността, която са дали. Получих повече от €300 като сторниране на €20 бонус, което беше бонус от 50% от сумата на депозита, който те понякога дават в сряда и моят депозит беше €40. Те запазват надценката на наградите. Ужасни условия за бонуси и сега най-лошото е, че тегленията се одобряват и сумите пристигат за 4/5/6/7 дни, а има случаи, когато чакат и по 15 дни. 22bet беше добро място, но в този момент стана много лошо!
Good afternoon. In addition to now constantly delaying withdrawals as much as possible, deposits sometimes don't enter the account and we have to keep sending emails for days because there is zero support. They never solve anything. They always send emails and in casino games they crash, sometimes the amount in the accounts fluctuates or disappears. Bonuses are horrible because if they are reversed and have a considerable value, they remove the value and leave only the value they gave. I got more than €300 in reversal of a €20 bonus, which was a bonus of 50% of the deposit amount that they sometimes give on Wednesdays and my deposit was €40. They keep the excess value of the prizes. Terrible bonus conditions and now the worst thing is that withdrawals are approved and the amounts take 4/5/6/7 days to arrive and there are cases where they wait 15 days. 22bet was a good place but at this moment it has become very bad!
Boa tarde. Além de agora atrasar constantemente os levantamentos sepa ao máximo, os depósitos às vezes não entram na conta e temos que andar sempre a mandar emails por dias porque o suporte é nulo. Nunca resolvem nada. Mandam sempre enviar email e nos jogos de casino travam, às vezes o valor nas contas oscila ou some. Os bônus são horriveis pois se reverter e tiver um valor consideravel eles retiram o valor e deixam só o valor que deram. Cheguei a ter mais de 300€ de reversão de bonus de 20€ que era bonus de 50% do valor do depósito que às vezes dão às quartas feiras e o meu depósito foi de 40€. Eles ficam com o valor excedente dos prêmios. Condições de bônus péssima e agora o pior é os levantamentos serem aprovados e os valores demorarem 4/5/6/7 dias a entrar e tem casos que esperam 15 dias. A 22bet era boa casa mas neste momento Ficou muito má!
До сега чакам отговор от 22bet относно отделното теглене, което е вече 4-ти ден и нищо не се е появило. Те винаги казват, че отнема до 7 дни, но това, което е сигурно е, че в други къщи отделните тегления отнемат минути. Те изобщо не помагат и само ни губят времето.
Until now I am waiting for a response from 22bet related to the separate withdrawal which is already on the 4th day and nothing has appeared. They always say it takes up to 7 days but what is certain is that in other houses separate withdrawals are taking minutes. They don't help at all and only waste our time.
Até agora aguardo resposta por parte da 22bet relacionado com o levantamento sepa que já vai no 4 dia e nada de aparecer. Dizem sempre que demora ate 7 dias mas o que é certo é que nas outras casas os levantamentos sepa estão a demorar minutos. Não ajudam em nada e só nos fazem perder tempo.
Така че единственото положително нещо тук е, че винаги получавате теглене рано или късно, нали?
Винаги препоръчваме на играчите да прочетат условията на всеки бонус предварително. Само по този начин можете да решите дали искате да вземете бонуса или да го оставите. Винаги зависи от вас да решите.
Може би трябва да опитате да се преместите в друго казино, ако има толкова много проблеми, които изпитвате отново и отново. Какво мислите за това?🤔🤷♀️
So the one positive thing here is that you always get the withdrawal sooner or later, right?
We always recommend that players read the terms of each bonus beforehand. Only like this can you decide if you want to take the bonus or leave it be. It is always up to you to decide.
Maybe you should try to move to another casino if there are so many issues you experience over and over. What do you think about that?🤔🤷♀️
Спечелих около $2,500 наскоро в залагания и казино, опитах да тегля и бях отхвърлен два пъти, казаха ми да изпратя имейл на 22Bet за проверка, поискаха ми лична карта, която изпратих, след това поисках селфи на лична карта и отворен имейл разговор на екрана , които изпратих, след това поисках да изпратя последните 3 сметки за комунални услуги, които изпратих и сега чакам отговор. Те отнемат 72 часа, за да отговорят на всеки имейл, наистина е разочароващо, надявам се да изтегля парите си 🙁
I won around $2.500 recently playing betting and casino, tried to withdraw and got rejected two times, been told to email 22Bet for verification, was asked for ID Card, which i sent, afterwards asked for selfie of ID Card and open email conversation on screen, which i sent, afterwards asked to send last 3 utility bills, which i sent and im now waiting for response. They take 72hours to respond to each mail, its really frustrating, i hope I withdraw my money 🙁
Случайно да имате актуализация от казиното? Успешна ли беше вашата проверка? Процесът на проверка понякога може да отнеме много време, но е наистина важно да бъде извършен правилно, за да изтеглите парите.
Ще изчакаме вашия отговор тук и ще бъдем готови да се намесим, ако е необходимо.
Do you have any update from the casino, by any chance? Was your verification successful? The verification process could sometimes be time-consuming, but it is really important to have it done right in order to withdraw the money.
We'll wait for your reply here and we'll be ready to step in if needed.
Изглежда, че сметките за комунални услуги от електричество са преминали, тъй като сега искат шофьорска книжка, изпратих от двете страни и сега чакам отговор, да видим.
Looks like utility bills from electricity passed, since they are asking for driving licence now, i have sent from both sides and now waiting for reply, lets see.
Това е страхотно. Моля, дръжте ни в течение. Надявам се, че скоро ще можете да получите потвърждение на вашия акаунт.🤞
That is great. Please keep us updated. I hope you will be able to get the verification of your account soon.🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.