ФорумКазина22bet Casino - обща дискусия

22bet Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от juanasillo18
|
14442 преглеждания 88 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
Soraya33
преди 4 месеца

До сега чакам отговор от 22bet относно отделното теглене, което е вече 4-ти ден и нищо не се е появило. Те винаги казват, че отнема до 7 дни, но това, което е сигурно е, че в други къщи отделните тегления отнемат минути. Те изобщо не помагат и само ни губят времето.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Soraya33
преди 4 месеца

Така че единственото положително нещо тук е, че винаги получавате теглене рано или късно, нали?

Винаги препоръчваме на играчите да прочетат условията на всеки бонус предварително. Само по този начин можете да решите дали искате да вземете бонуса или да го оставите. Винаги зависи от вас да решите.

Може би трябва да опитате да се преместите в друго казино, ако има толкова много проблеми, които изпитвате отново и отново. Какво мислите за това?🤔🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Спечелих около $2,500 наскоро в залагания и казино, опитах да тегля и бях отхвърлен два пъти, казаха ми да изпратя имейл на 22Bet за проверка, поискаха ми лична карта, която изпратих, след това поисках селфи на лична карта и отворен имейл разговор на екрана , които изпратих, след това поисках да изпратя последните 3 сметки за комунални услуги, които изпратих и сега чакам отговор. Те отнемат 72 часа, за да отговорят на всеки имейл, наистина е разочароващо, надявам се да изтегля парите си 🙁

Автоматичен превод:
mondis97
преди 3 месеца

Случайно да имате актуализация от казиното? Успешна ли беше вашата проверка? Процесът на проверка понякога може да отнеме много време, но е наистина важно да бъде извършен правилно, за да изтеглите парите.

Ще изчакаме вашия отговор тук и ще бъдем готови да се намесим, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Изглежда, че сметките за комунални услуги от електричество са преминали, тъй като сега искат шофьорска книжка, изпратих от двете страни и сега чакам отговор, да видим.

Автоматичен превод:
mondis97
преди 3 месеца

Това е страхотно. Моля, дръжте ни в течение. Надявам се, че скоро ще можете да получите потвърждение на вашия акаунт.🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Днес те поискаха паспорт, изпратих им снимката, сега става малко досадно...

Автоматичен превод:
mondis97
преди 3 месеца

Просто се уверете, че всички документи са в правилния формат, за да преминете проверката. Знам, че може да ви изнерви, но наистина е важно да сътрудничите напълно на казиното и да преминете KYC, за да можете да получите печалбите си.🙏

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Силно се съмнявам, че ще ми изплатят, процесът на проверка отнема вече 19 ДНИ, те поискаха:

-селфи на мен с лична карта и компютър до мен, показващ нашите имейли

-3 последни сметки за комунални услуги на моя адрес

- шофьорска книжка от двете страни

-паспорт

-Екранни снимки от Crypto App, откъдето изпратих парите

След като им изпратих всеки документ, те отговарят след 3 пълни дни, в момента, след като изпратих всичко по-горе, те искат селфи от хартия с днешната дата и лицето ми...


АКТУАЛИЗАЦИЯ: По-късно днес получих всичките си печалби, в крайна сметка бях изплатен изцяло от 22Bet 😀😀😀

Получих имейл, че мога да изпратя заявка за теглене и че проверката ми е завършена.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
mondis97
преди 3 месеца

Това наистина е страхотна новина, въпреки че трябваше да чакате по-дълго. Научихте ли какво причини забавянето?

Моля, актуализирайте жалбата си винаги, когато откриете възможност.😉

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Бях депозирал Inr1600 в приложението, което имаше проблем и беше депозирано в акаунта ми, след като ги изпратих по пощата след 2 дни. Играх няколко мача със сумата и сега имам приблизително 6500inr, но когато се опитам да изтегля, винаги се проваля и при изпращането им получавам същия автоматичен отговор. Изминаха повече от 15 дни изпращане на множество имейли всеки ден, но все още не успях да получа парите си в сметката си. Моля помогнете

Автоматичен превод:
rohangupta2812
преди 2 месеца

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която сте се забъркали. Трябва обаче да разбера едно важно нещо, преди да ви препоръчам да помогнете, за спортни залагания ли говорите или сте играли някакви слотове, игри на маса и т.н.?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей, Жоро, благодаря за отговора. В отговор на въпроса съм играл само спортни залагания


Автоматичен превод:
rohangupta2812
преди 1 месец

Благодаря ви, ще ви препоръчам връзки, където можете да подадете жалба и да се опитате да разрешите ситуацията. Много ще се радвам, ако успеете, но не обещавам, че ще успеете.

Можете да ги намерите тук:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако нещо се случи с вас, не се колебайте да ме уведомите.

Желая ви късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е най-добрият сайт, на който съм играл! Много слотове и много мачове от всички спортове. Поддръжката е първокласна и получавам много бонуси. От мен плащането отнема около 5 минути и парите са в портфейла ми. Препоръчвам го на всички!

Автоматичен превод:
pita93
преди 1 месец

Здравейте, виждам, че имате положителен опит в казиното. Какъв метод на плащане използвате, когато имате пари в сметката си толкова бързо? Имате ли любим доставчик на игри или спорт, на който залагате?🙂

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още