НачалоФорумКазина22bet Casino - обща дискусия

22bet Casino - обща дискусия (страница 5)

 от juanasillo18
|
28 194 преглеждания 143 отговора |
|
1...4 5 6...8
mondis97

Просто се уверете, че всички документи са в правилния формат, за да преминете проверката. Знам, че може да ви изнерви, но наистина е важно да сътрудничите напълно на казиното и да преминете KYC, за да можете да получите печалбите си.🙏

Автоматичен превод:

Силно се съмнявам, че ще ми изплатят, процесът на проверка отнема вече 19 ДНИ, те поискаха:

-селфи на мен с лична карта и компютър до мен, показващ нашите имейли

-3 последни сметки за комунални услуги на моя адрес

- шофьорска книжка от двете страни

-паспорт

-Екранни снимки от Crypto App, откъдето изпратих парите

След като им изпратих всеки документ, те отговарят след 3 пълни дни, в момента, след като изпратих всичко по-горе, те искат селфи от хартия с днешната дата и лицето ми...


АКТУАЛИЗАЦИЯ: По-късно днес получих всичките си печалби, в крайна сметка бях изплатен изцяло от 22Bet 😀😀😀

Получих имейл, че мога да изпратя заявка за теглене и че проверката ми е завършена.

Edited
Автоматичен превод:
mondis97

Това наистина е страхотна новина, въпреки че трябваше да чакате по-дълго. Научихте ли какво причини забавянето?

Моля, актуализирайте жалбата си винаги, когато откриете възможност.😉

Автоматичен превод:

Бях депозирал Inr1600 в приложението, което имаше проблем и беше депозирано в акаунта ми, след като ги изпратих по пощата след 2 дни. Играх няколко мача със сумата и сега имам приблизително 6500inr, но когато се опитам да изтегля, винаги се проваля и при изпращането им получавам същия автоматичен отговор. Изминаха повече от 15 дни изпращане на множество имейли всеки ден, но все още не успях да получа парите си в сметката си. Моля помогнете

Автоматичен превод:
rohangupta2812

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която сте се забъркали. Трябва обаче да разбера едно важно нещо, преди да ви препоръчам да помогнете, за спортни залагания ли говорите или сте играли някакви слотове, игри на маса и т.н.?

Автоматичен превод:

Здравей, Жоро, благодаря за отговора. В отговор на въпроса съм играл само спортни залагания


Автоматичен превод:
rohangupta2812

Благодаря ви, ще ви препоръчам връзки, където можете да подадете жалба и да се опитате да разрешите ситуацията. Много ще се радвам, ако успеете, но не обещавам, че ще успеете.

Можете да ги намерите тук:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако нещо се случи с вас, не се колебайте да ме уведомите.

Желая ви късмет. ☘️

Автоматичен превод:

Това е най-добрият сайт, на който съм играл! Много слотове и много мачове от всички спортове. Поддръжката е първокласна и получавам много бонуси. От мен плащането отнема около 5 минути и парите са в портфейла ми. Препоръчвам го на всички!

Автоматичен превод:
pita93

Здравейте, виждам, че имате положителен опит в казиното. Какъв метод на плащане използвате, когато имате пари в сметката си толкова бързо? Имате ли любим доставчик на игри или спорт, на който залагате?🙂

Автоматичен превод:

Страхувам се, че е невъзможно да се тества това казино, тъй като те са задължителни за играчите да имат мобилна телефонна линия. И аз нямам и няма да имам мобилна телефонна линия.

Автоматичен превод:
petitgamer

И така, потвърдихте ли го с поддръжката, че няма начин да имате акаунт?

Автоматичен превод:
petitgamer

По-добре така.

Зад казиното стои цяла съмнителна и престъпна банда.

Просто вижте оплакването ми, едва можете да се спрете да се смеете на нелепостта

Автоматичен превод:
Romi

Потвърждавам, че няма начин да имам акаунт там. задължително е да има мобилна телефонна линия

Edited
Автоматичен превод:
petitgamer

Благодаря ви за тази информация. 👌

Със сигурност ще помогне на някой, който няма мобилен телефон. нали

Автоматичен превод:
Romi

Нямам мобилен телефон 🙂

Автоматичен превод:
petitgamer

Знам това сега и точно това имах предвид. Ако има някой в ​​същата ситуация като вас, тази информация е наистина полезна.😉

Автоматичен превод:

Знам това сега и точно това имах предвид. Ако има някой в ​​същата ситуация като вас, тази информация е наистина полезна.😉

Автоматичен превод:

особено когато тествате много казина и те наводнят телефона ви (без вашето съгласие с много съобщения с маркетинг). Така че няма повече спам SMS и телефонни обаждания.

Автоматичен превод:
petitgamer

Със сигурност страхотен избор.

Автоматичен превод:

Въпреки че депозирах много лесно при този доставчик, те много ме затрудняват да тегля парите, които спечелих, и отхвърлят документите ми, които качих, когато исках да се верифицирам. И няма проблем с документите. Бих ви препоръчал да не играете с този доставчик (20Bet/20betwin).

Автоматичен превод:
keremozdinc

Предполагам, че трябва да е трудно да се справя с това. Мога ли да знам какъв изглежда е проблемът с вашите документи? Всъщност не питам просто от любопитство, разбираш ли. Ако има начин да ви помогна да разрешите проверката, нямам търпение да го опитам. Само за да разберете това правилно обаче: преминахте ли проверката в крайна сметка?

Автоматичен превод:
1...4 5 6...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини