ФорумКазина22bet Casino - обща дискусия

22bet Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от juanasillo18
|
17513 преглеждания 97 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
mondis97
преди 5 месеца

Просто се уверете, че всички документи са в правилния формат, за да преминете проверката. Знам, че може да ви изнерви, но наистина е важно да сътрудничите напълно на казиното и да преминете KYC, за да можете да получите печалбите си.🙏

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Силно се съмнявам, че ще ми изплатят, процесът на проверка отнема вече 19 ДНИ, те поискаха:

-селфи на мен с лична карта и компютър до мен, показващ нашите имейли

-3 последни сметки за комунални услуги на моя адрес

- шофьорска книжка от двете страни

-паспорт

-Екранни снимки от Crypto App, откъдето изпратих парите

След като им изпратих всеки документ, те отговарят след 3 пълни дни, в момента, след като изпратих всичко по-горе, те искат селфи от хартия с днешната дата и лицето ми...


АКТУАЛИЗАЦИЯ: По-късно днес получих всичките си печалби, в крайна сметка бях изплатен изцяло от 22Bet 😀😀😀

Получих имейл, че мога да изпратя заявка за теглене и че проверката ми е завършена.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
mondis97
преди 5 месеца

Това наистина е страхотна новина, въпреки че трябваше да чакате по-дълго. Научихте ли какво причини забавянето?

Моля, актуализирайте жалбата си винаги, когато откриете възможност.😉

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Бях депозирал Inr1600 в приложението, което имаше проблем и беше депозирано в акаунта ми, след като ги изпратих по пощата след 2 дни. Играх няколко мача със сумата и сега имам приблизително 6500inr, но когато се опитам да изтегля, винаги се проваля и при изпращането им получавам същия автоматичен отговор. Изминаха повече от 15 дни изпращане на множество имейли всеки ден, но все още не успях да получа парите си в сметката си. Моля помогнете

Автоматичен превод:
rohangupta2812
преди 3 месеца

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която сте се забъркали. Трябва обаче да разбера едно важно нещо, преди да ви препоръчам да помогнете, за спортни залагания ли говорите или сте играли някакви слотове, игри на маса и т.н.?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей, Жоро, благодаря за отговора. В отговор на въпроса съм играл само спортни залагания


Автоматичен превод:
rohangupta2812
преди 3 месеца

Благодаря ви, ще ви препоръчам връзки, където можете да подадете жалба и да се опитате да разрешите ситуацията. Много ще се радвам, ако успеете, но не обещавам, че ще успеете.

Можете да ги намерите тук:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако нещо се случи с вас, не се колебайте да ме уведомите.

Желая ви късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това е най-добрият сайт, на който съм играл! Много слотове и много мачове от всички спортове. Поддръжката е първокласна и получавам много бонуси. От мен плащането отнема около 5 минути и парите са в портфейла ми. Препоръчвам го на всички!

Автоматичен превод:
pita93
преди 2 месеца

Здравейте, виждам, че имате положителен опит в казиното. Какъв метод на плащане използвате, когато имате пари в сметката си толкова бързо? Имате ли любим доставчик на игри или спорт, на който залагате?🙂

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Страхувам се, че е невъзможно да се тества това казино, тъй като те са задължителни за играчите да имат мобилна телефонна линия. И аз нямам и няма да имам мобилна телефонна линия.

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 седмица

И така, потвърдихте ли го с поддръжката, че няма начин да имате акаунт?

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 седмица

По-добре така.

Зад казиното стои цяла съмнителна и престъпна банда.

Просто вижте оплакването ми, едва можете да се спрете да се смеете на нелепостта

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Потвърждавам, че няма начин да имам акаунт там. задължително е да има мобилна телефонна линия

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 седмица

Благодаря ви за тази информация. 👌

Със сигурност ще помогне на някой, който няма мобилен телефон. нали

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 дни

Нямам мобилен телефон 🙂

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 6 дни

Знам това сега и точно това имах предвид. Ако има някой в ​​същата ситуация като вас, тази информация е наистина полезна.😉

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Знам това сега и точно това имах предвид. Ако има някой в ​​същата ситуация като вас, тази информация е наистина полезна.😉

Автоматичен превод:
преди 4 дни

особено когато тествате много казина и те наводнят телефона ви (без вашето съгласие с много съобщения с маркетинг). Така че няма повече спам SMS и телефонни обаждания.

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 4 дни

Със сигурност страхотен избор.

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини