НачалоФорумКазина22bet Casino - обща дискусия

22bet Casino - обща дискусия (страница 8)

 от juanasillo18
|
28 004 преглеждания 143 отговора |
|
1...7 8
Garas

Искате ли да отговорите на въпроса ми, моля? Не успях да го намеря. съжалявам

Отново, всичко зависи от това как конкретно сте поискали казиното да затвори акаунта ви.

Как го направи?

Автоматичен превод:
Radka

Поисках чрез чат да закрия акаунта си, те ми казаха да изпратя имейл, изпратих имейл и ги помолих за 3 дни да затворят акаунта ми и те ми дадоха само 3 опции: 1 месец, 6 месеца и година, докато аз ги помолих да го затворят за постоянно. Не бях споменал, че искам да се затвори поради пристрастяване, но поисках да се затвори за постоянно и те ми дадоха само 3 опции и избрах едногодишната опция. Не знам как това оправдава факта, че казиното е нарушило правилата за идентификация и че докато акаунтът е бил затворен, е изпращало рекламни съобщения. Нито мога да разбера как оправдава това, че не са отговорили на нито един от имейлите ми. А фактът, че казиното твърди, че има много акаунти и сега те искат личната ми информация, за да обединят акаунтите? Това разумно ли е? Ако имаше няколко акаунта с моите данни, ще трябва ли всички да бъдат затворени и да искат личните ми документи, за да могат акаунтите да бъдат обединени?

Автоматичен превод:
Garas

Е, това е всичко. благодаря ви

Както обяснявах, акаунтът, закрит без споменаване на проблема с хазарта, може да бъде отворен отново по всяко време и само временно.

Не е нищо терминално. Освен ако например не поискате изчистване на лични данни въз основа на GDPR или нещо подобно. Наистина не разбирам как според вас казиното е нарушило правилата за идентификация, но ако подозират ситуация с множество акаунти, има смисъл от всякакъв вид допълнителна проверка или проверка.

Това е нормално.

Мисля обаче, че казиното, а не аз, трябва да обясни волята си за сливане на множество сметки. Изглежда, че сте ценен клиент и те не искат да ви загубят. Но както казах, поддръжката трябва да обясни допълнително; Разбирам, че това събитие може да е объркващо.

Автоматичен превод:
Radka

Казиното е отворено от 3 седмици и не съм получил никаква информация. Що се отнася до нарушаването на правилата, правилата на казиното гласят, че се изисква проверка на сметката, ако транзакции надвишават 2000 евро. Колкото и да се опитвам да се свържа с казиното и акаунтите, които твърдят, че има други с моите данни, за да мога да разбера какво се случва и кой е отворил акаунтите и да ми обяснят защо никога не е направена проверка, те игнорират съобщенията и не ми отговарят. Възможно ли е да ме информират, че има няколко акаунта с моите данни и че те все още са активни или че не ми отговарят с подробности, за да мога да проверя какво се случва и къде се правят депозитите по тези сметки и отказват да ми отговорят дали има лиценз и кой е лицензиращият орган, за да мога да се свържа с тях?

Автоматичен превод:
Garas

Е, наистина не разбирам цялата материя, но тъй като, в съответствие с жалбата, отхвърлянето, възстановяването не е под въпрос. Другите акаунти не играят съществена роля; в светлината на това, предполагам.

Мислех, че възнамерявате да затворите акаунта си завинаги, въпреки факта, че не сте споменали проблем с хазарта.

Въпреки това, има смисъл казиното да извърши пълна проверка или да продължи отново с проверка точно преди сметката да бъде окончателно затворена, за да сте сигурни, че няма да можете да отворите друга сметка в бъдеще. Това е особено добър подход в случай на пристрастени играчи.

И така, мога ли да знам дали акаунтът ви е затворен за постоянно, както изглежда се оплаквате? Какво се стремите да постигнете сега, моля?

Казиното притежава два лиценза, доколкото успях да намеря:

Kahnawake (KGC) плюс Естония

Предлагам да се свържете с Kahnawake: https://gamingcommission.ca/interactive-gaming/complaints/



Автоматичен превод:
1...7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още