Е, наистина не разбирам цялата материя, но тъй като, в съответствие с жалбата, отхвърлянето, възстановяването не е под въпрос. Другите акаунти не играят съществена роля; в светлината на това, предполагам.
Мислех, че възнамерявате да затворите акаунта си завинаги, въпреки факта, че не сте споменали проблем с хазарта.
Въпреки това, има смисъл казиното да извърши пълна проверка или да продължи отново с проверка точно преди сметката да бъде окончателно затворена, за да сте сигурни, че няма да можете да отворите друга сметка в бъдеще. Това е особено добър подход в случай на пристрастени играчи.
И така, мога ли да знам дали акаунтът ви е затворен за постоянно, както изглежда се оплаквате? Какво се стремите да постигнете сега, моля?
Казиното притежава два лиценза, доколкото успях да намеря:
Kahnawake (KGC) плюс Естония
Предлагам да се свържете с Kahnawake: https://gamingcommission.ca/interactive-gaming/complaints/
Well, I really do not understand the whole matter, but since, in accordance with the complaint, rejection, the refund is out of question. The other accounts do not play a significant role; in light of that, I guess.
I thought you intended to close your account for good, despite the fact that you have not mentioned a gambling problem.
However, it makes sense for the casino to fully verify or again proceed with verification just before the account is finally closed to ensure you won't be able to open another account in the future. This is a specifically good approach in the case of addicted players.
So, may I know whether your account has been closed permanently as you appeared to complain about? What do you aim to achieve now, please?
Casino holds two licenses as far as i could find:
Kahnawake (KGC) plus Estonia
I suggest contacting Kahnawake: https://gamingcommission.ca/interactive-gaming/complaints/
Автоматичен превод: