НачалоФорумКазина22bet Casino - обща дискусия

22bet Casino - обща дискусия (страница 3)

 от juanasillo18
|
27 680 преглеждания 143 отговора |
|
12 3 4...8
Picche084

Добър вечер, случайно да сте открили нещо?

Автоматичен превод:
Picche084

Здравейте!

Казаха ми, че отговорът трябва да дойде директно тук. Ще се опитам да го побутна малко. 🙏

Автоматичен превод:
Radka

Благодаря ти!

Автоматичен превод:

Вчера активирах 50% бонус за депозит за спорт и получих 100 бонус кредита. Моите залози увеличиха бонус баланса от 100 на 180. Въпреки това, когато изпълних изискванията за залагане, за да конвертирам бонуса в реални пари, имах само 100 конвертирани вместо 180. Въпреки това реших да не се свързвам с отдела за обслужване на клиенти, защото поддръжката не особено добър и във всеки случай не е на немски.

Edited
Автоматичен превод:
Picche084

Здравейте, в случай на печалби, получени на оторизиран сайт на AAMS/ADM, не е необходимо да ги декларирате в 730, тъй като печалбите вече са обложени с данък. На практика самото казино ще плати сумата, която играчът трябва да плати като данък към хазната. За съжаление, ситуацията е различна за 22bet, който не е оторизиран сайт на AAMS/ADM, така че всичко спечелено трябва да се декларира в данъчната декларация в „Други приходи". Във връзка с това имам следното съображение: в Италия хазартът е законен само за сайтове, оторизирани от ADM, така че ако декларирате печалба на неоторизиран сайт, това е все едно, че декларирате нарушение. Съветите, които мога да ви дам и които се надявам да ви бъдат полезни: свържете се със счетоводител, за да разберете как да го направите; опитайте се да играете само на оторизирани от ADM сайтове. CasinoGuru свърши страхотна работа, като уточни за всяко казино дали е получило италианския лиценз, така че тези сайтове са лесно разпознаваеми от тук

Автоматичен превод:

Благодаря ти!

Автоматичен превод:

Няма проблем 🙂

Автоматичен превод:

Вчера активирах 50% бонус за депозит за спорт и получих 100 бонус кредита. Моите залози увеличиха бонус баланса от 100 на 180. Въпреки това, когато изпълних изискванията за залагане, за да конвертирам бонуса в реални пари, имах само 100 конвертирани вместо 180. Въпреки това реших да не се свързвам с отдела за обслужване на клиенти, защото поддръжката не особено добър и във всеки случай не е на немски.

Автоматичен превод:

Разбирам, жалко. Добрата поддръжка трябва да е от съществено значение в казиното/спортната борса. 🤔

Автоматичен превод:

Може ли някой да ми помогне с този проблем, моля, отговорете на този въпрос?

Автоматичен превод:

Здравейте, като за начало бих казал, че отварянето на няколко сметки е сериозно нарушение на Правилата и условията на казиното. В случай на дублиращи се акаунти, казиното решава дали можете да запазите някой от акаунтите си и какъв ще бъде вашият баланс. Някои казина може да загубят баланса и на двете сметки, докато други може да ви попречат да играете повече. Освен това, тъй като споменахте, че сте пристрастен към хазарта, бих ви посъветвал да се въздържате напълно от игра в което и да е онлайн казино и да поискате самоизключване.

Видях обаче, че сте пуснали жалба за този проблем при нас, така че би било добре да отговорите на Вероника. Тя обясни цялата ти ситуация много добре

Можете да й отговорите тук.

Въпреки това бих искал да попитам дали все още можете да използвате един от акаунтите или казиното е затворило и двата?


Автоматичен превод:

Здравейте всички


Първо бих искал да ви информирам за текущото състояние, за да разберете каква престъпна група стои зад тази организация.


През 2021 г. помолих 22bet чрез чат на живо да ме блокира поради прекомерната ми зависимост от хазарта. Тогава ми казаха, че това не е възможно, със сух отговор: това не е възможно, ние не можем да направим това.

Разбира се, както се казва в книгата с разкази, продължих да депозирам, да играя и да губя. 1-ва точка: Не приемаш проблемите с хазарта на сериозно и правиш пари от болестта, която имам.


Когато отворих жалбата с Casino Guru, не можах да предоставя никакви доказателства, защото определено не направих снимка или екранна снимка в този момент. Въпреки това, казиното, което е лицензирано от Kahnawake Gaming Commission, трябва да пази всички мои данни и взаимодействия с мен поне 5 години. Държите се глупаво и не искате да ми изпратите данните. Сега моето оплакване има най-голямо влияние върху рейтинга на казиното.


Когато разбрах, че това също е задънена улица, се свързах с KGC, защото вие поляризирате хората толкова добре и сте професионалисти. Казиното наруши общо 3 разпоредби на KGC:

  1. Не ме блокира, когато попитах
  2. Не ми изпраща данните си поради GDPR
  3. Съхранявайте данните поне 5 години

Всички тези неща се наказват според правилата на KGC. Жалбата ми обаче беше затворена доста добре, тъй като не се свързах след 6 месеца. Що за твърдение е това? След няколко телефонни обаждания напред-назад бях информиран, че случаят е приключен, въпреки че изпратих всички доказателства, които имах.


Момчета, моля, стойте далеч от тези бандити. Никога не играйте там, блокирайте акаунтите си, ако имате такъв и избягвайте всякакви взаимодействия с тях. Всички те са в договорка, включително KGC.


Честно казано, аз също се чувствам разочарован от Матей, който разгледа жалбата ми. Написах няколко имейла и получих само бавен отговор или никакъв отговор.


Жалко е, че хората подкрепят такива престъпни групировки.

Edited
Автоматичен превод:
brate123

Здравейте, видях, че жалбата ви е затворена преди няколко месеца и казиното не е предоставило достатъчно доказателства във вашия случай, така че получи черни точки, които значително повлияха на рейтинга на казиното.

Що се отнася до доказателствата, мисля, че ще знаете, че винаги е добре да имате нещо, което да подкрепи мнението ви в случаи като този, защото понякога е трудно без него.

Както и да е, благодаря ви, че описахте опита си тук във форума на други играчи.

Бих добавил, че жалбата беше приключена и докато казиното не предостави необходимото, Матей не можеше да направи повече. Това е доста тъжно за мен.

И в края на краищата, ние със сигурност не подкрепяме този вид казино поведение и се опитахме да помогнем, доколкото можем. Щеше да е идеално, ако казиното беше предоставило необходимите документи и жалбата можеше да бъде повторно отворена и разрешена, но след всичките тези месеци не съм сигурен, че това ще се случи.

Така или иначе, желая ви да имате по-добър опит и никога повече да не попадате в тази ситуация. 😕

Автоматичен превод:
Jaro

Помолих Матей да коригира сумата, но той не се съобрази. Исканата сума е по-висока от посочената. Според мен казиното трябва да получи необходимите черни точки, които са спечелили.

Автоматичен превод:
brate123

Знаете, Матей в момента е болен. Не съм сигурен дали сте получили отговор или не, но бих казал, че той ще се свърже с вас, след като се почувства отново по-добре, ако случаят е такъв.

Всички сме загрижени, особено когато казината не искат да предоставят достатъчно доказателства.


Автоматичен превод:
Radka

Разбира се, че съжалявам, желая му бързо оздравяване!

Това не трябва да е обвинение срещу Матей, той не може да си помогне, че казиното реагира така.


Просто се дразня от това казино, което бави независимо от проблема и не иска да намери решение с мен.


Тъй като съм загрижен за историята на чатовете на живо, се свързах с оператора на чат на живо. Според оператора всички чатове се съхраняват на сървъра и остават завинаги! Но 22bet не искат да се притесняват, защото искат да прикрият въпроса.


Бързо оздравяване отново на Матей!


Автоматичен превод:

Разбира се, че съжалявам, желая му бързо оздравяване!

Това не трябва да е обвинение срещу Матей, той не може да си помогне, че казиното реагира така.


Просто се дразня от това казино, което бави независимо от проблема и не иска да намери решение с мен.


Тъй като съм загрижен за историята на чатовете на живо, се свързах с оператора на чат на живо. Според оператора всички чатове се съхраняват на сървъра и остават завинаги! Но 22bet не искат да се притесняват, защото искат да прикрият въпроса.


Бързо оздравяване отново на Матей!


Автоматичен превод:

Матей със сигурност ще ви благодари в този случай.

И определено разбирам, че си разочарован от цялото това нещо, защото и аз бих бил, ако съм честен.

Въпреки това твърдо вярвам, че той ще се свърже с вас възможно най-скоро и ще ви пише обратно на имейла ви.

Иска ми се целият ви случай да се разви по-положително. 😕

Автоматичен превод:
Anonymized556 deleted the post

Разбирам какво казвате и когато прочетох отговора ви, си помислих, че това ръководство за отговорен хазарт може да ви бъде полезно.

Що се отнася до вашата ситуация, виждам, че осъзнавате, че това е грешка и сега ще бъде важно докъде ще стигне нашият екип във вашата открита жалба .

Пожелавам ви справедливо решение.

Автоматичен превод:

Rubbish casino Поисках теглене преди повече от 8 часа чрез pix, беше одобрено, досега не са постъпили пари

Автоматичен превод:
Jaro

Можете ли да помолите Матей отново да коригира сумата според имейла ми?


Благодаря

Автоматичен превод:

Rubbish casino Поисках теглене преди повече от 8 часа чрез pix, беше одобрено, досега не са постъпили пари

Автоматичен превод:

Здравей. Мога ли да попитам дали имате някакви актуализации относно вашата заявка за теглене? Вашият акаунт напълно ли е верифициран тук или това беше първият ви опит за теглене?

Автоматичен превод:

Помощ, някой да ми помогне с това казино крадец. Не ми депозираха парите, направих поръчка през pix досега нищо.

Автоматичен превод:
12 3 4...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини