преди 9 месеца
Добър вечер, случайно да сте открили нещо?
Good evening, have you by any chance discovered something?
Buonasera, per caso hai scoperto qualcosa?
0
Добър вечер, случайно да сте открили нещо?
Good evening, have you by any chance discovered something?
Buonasera, per caso hai scoperto qualcosa?
Вчера активирах 50% бонус за депозит за спорт и получих 100 бонус кредита. Моите залози увеличиха бонус баланса от 100 на 180. Въпреки това, когато изпълних изискванията за залагане, за да конвертирам бонуса в реални пари, имах само 100 конвертирани вместо 180. Въпреки това реших да не се свързвам с отдела за обслужване на клиенти, защото поддръжката не особено добър и във всеки случай не е на немски.
Yesterday I activated a 50% deposit bonus for sports and received 100 bonus credit. My bets increased the bonus balance from 100 to 180. However, when I met the wagering requirements to convert the bonus into real money, I only had 100 converted instead of 180. However, I decided not to contact customer service because the support isn't particularly good and not in German anyway.
Ich habe gestern einen 50% Einzahlungsbonus für Sport aktiviert und habe 100.- Bonusguthaben erhalten. Durch meine Wetten stieg das Bonusguthaben von 100 auf 180 an. Als ich jedoch die Umsatzbedingungen erfüllt habe, um den Bonus in Echtgeld umzuwandeln, wurden mir nur 100.- umgewandelt anstatt 180.-. Ich habe dann jedoch darauf verzichtet mich beim Kundendienst zu melden, da der Support nicht besonders gut ist und auf Deutsch sowieso nicht.
Здравейте, в случай на печалби, получени на оторизиран сайт на AAMS/ADM, не е необходимо да ги декларирате в 730, тъй като печалбите вече са обложени с данък. На практика самото казино ще плати сумата, която играчът трябва да плати като данък към хазната. За съжаление, ситуацията е различна за 22bet, който не е оторизиран сайт на AAMS/ADM, така че всичко спечелено трябва да се декларира в данъчната декларация в „Други приходи". Във връзка с това имам следното съображение: в Италия хазартът е законен само за сайтове, оторизирани от ADM, така че ако декларирате печалба на неоторизиран сайт, това е все едно, че декларирате нарушение. Съветите, които мога да ви дам и които се надявам да ви бъдат полезни: свържете се със счетоводител, за да разберете как да го направите; опитайте се да играете само на оторизирани от ADM сайтове. CasinoGuru свърши страхотна работа, като уточни за всяко казино дали е получило италианския лиценз, така че тези сайтове са лесно разпознаваеми от тук
Hi, in the case of winnings obtained on an AAMS/ADM authorized site it is not necessary to declare them in the 730 because the winnings are already taxed. In practice, it is the casino itself that will pay the amount that the player must pay as a tax to the treasury. Unfortunately, the situation is different for 22bet which is not an AAMS/ADM authorized site so everything won must be declared in the tax return under "Other income". On this, I make this consideration: in Italy gambling is legal only for ADM authorized sites, so if you declare a win on an unauthorized site, it is as if you were declaring an offense. The advice I can give you and which I hope will be useful to you: contact an accountant to understand how to do it; try to play only on ADM authorized sites. CasinoGuru has done a great job specifying for each casino whether they have obtained the Italian license, so these sites are easily identifiable from here
Ciao, nel caso di vincite ottenute in un sito autorizzato AAMS/ADM non è necessario dichiararle nel 730 perché la vincita è già tassata. In pratica, è il casinò stesso che verserà all'erario la quota che il giocatore deve pagare come tassa. Purtroppo, il discorso è diverso per 22bet che non è un sito autorizzato AAMS/ADM quindi tutto ciò che viene vinto deve essere dichiarato nella dichiarazione dei redditi alla voce "Reddito diverso". Su questo, faccio questa considerazione:in Italia il gioco d'azzardo è lecito solo per i siti autorizzati ADM, quindi se tu dichiari una vincita su un sito non autorizzato, è come se stessi dichiarando un illecito. I consigli che ti posso dare e che, spero ti possano essere utili: rivolgiti ad un commercialista per capire come fare; cerca di giocare solo su siti autorizzati ADM. CasinoGuru ha fatto un ottimo lavoro specificando per ogni casinò se hanno ottenuto la licenza italiana, quindi questi siti sono facilmente identificabili da qui
Вчера активирах 50% бонус за депозит за спорт и получих 100 бонус кредита. Моите залози увеличиха бонус баланса от 100 на 180. Въпреки това, когато изпълних изискванията за залагане, за да конвертирам бонуса в реални пари, имах само 100 конвертирани вместо 180. Въпреки това реших да не се свързвам с отдела за обслужване на клиенти, защото поддръжката не особено добър и във всеки случай не е на немски.
Yesterday I activated a 50% deposit bonus for sports and received 100 bonus credit. My bets increased the bonus balance from 100 to 180. However, when I met the wagering requirements to convert the bonus into real money, I only had 100 converted instead of 180. However, I decided not to contact customer service because the support isn't particularly good and not in German anyway.
Ich habe gestern einen 50% Einzahlungsbonus für Sport aktiviert und habe 100.- Bonusguthaben erhalten. Durch meine Wetten stieg das Bonusguthaben von 100 auf 180 an. Als ich jedoch die Umsatzbedingungen erfüllt habe, um den Bonus in Echtgeld umzuwandeln, wurden mir nur 100.- umgewandelt anstatt 180.-. Ich habe dann jedoch darauf verzichtet mich beim Kundendienst zu melden, da der Support nicht besonders gut ist und auf Deutsch sowieso nicht.
Здравейте, като за начало бих казал, че отварянето на няколко сметки е сериозно нарушение на Правилата и условията на казиното. В случай на дублиращи се акаунти, казиното решава дали можете да запазите някой от акаунтите си и какъв ще бъде вашият баланс. Някои казина може да загубят баланса и на двете сметки, докато други може да ви попречат да играете повече. Освен това, тъй като споменахте, че сте пристрастен към хазарта, бих ви посъветвал да се въздържате напълно от игра в което и да е онлайн казино и да поискате самоизключване.
Видях обаче, че сте пуснали жалба за този проблем при нас, така че би било добре да отговорите на Вероника. Тя обясни цялата ти ситуация много добре
Въпреки това бих искал да попитам дали все още можете да използвате един от акаунтите или казиното е затворило и двата?
Hi, for a start I would say that opening multiple accounts is a serious violation of the casino's Terms and Conditions. In the case of duplicate accounts, the casino decides whether you can keep any of your accounts and what your balance will be. Some casinos may forfeit the balance on both accounts, while others may prevent you from playing any further. Furthermore, since you have mentioned that you are addicted to gambling, I would advise you to refrain from playing in any online casino altogether and request self-exclusion.
However, I saw that you have opened a complaint about this problem with us, so it would be good to answer Veronika. She explained your whole situation quite well
Nevertheless, I would like to ask if you can still use one of the accounts or if the casino has closed both of them ?
Здравейте всички
Първо бих искал да ви информирам за текущото състояние, за да разберете каква престъпна група стои зад тази организация.
През 2021 г. помолих 22bet чрез чат на живо да ме блокира поради прекомерната ми зависимост от хазарта. Тогава ми казаха, че това не е възможно, със сух отговор: това не е възможно, ние не можем да направим това.
Разбира се, както се казва в книгата с разкази, продължих да депозирам, да играя и да губя. 1-ва точка: Не приемаш проблемите с хазарта на сериозно и правиш пари от болестта, която имам.
Когато отворих жалбата с Casino Guru, не можах да предоставя никакви доказателства, защото определено не направих снимка или екранна снимка в този момент. Въпреки това, казиното, което е лицензирано от Kahnawake Gaming Commission, трябва да пази всички мои данни и взаимодействия с мен поне 5 години. Държите се глупаво и не искате да ми изпратите данните. Сега моето оплакване има най-голямо влияние върху рейтинга на казиното.
Когато разбрах, че това също е задънена улица, се свързах с KGC, защото вие поляризирате хората толкова добре и сте професионалисти. Казиното наруши общо 3 разпоредби на KGC:
Всички тези неща се наказват според правилата на KGC. Жалбата ми обаче беше затворена доста добре, тъй като не се свързах след 6 месеца. Що за твърдение е това? След няколко телефонни обаждания напред-назад бях информиран, че случаят е приключен, въпреки че изпратих всички доказателства, които имах.
Момчета, моля, стойте далеч от тези бандити. Никога не играйте там, блокирайте акаунтите си, ако имате такъв и избягвайте всякакви взаимодействия с тях. Всички те са в договорка, включително KGC.
Честно казано, аз също се чувствам разочарован от Матей, който разгледа жалбата ми. Написах няколко имейла и получих само бавен отговор или никакъв отговор.
Жалко е, че хората подкрепят такива престъпни групировки.
Hello everyone
First I would like to inform you about the current status so that you understand what kind of criminal gang is behind this organization.
In 2021, I asked 22bet via live chat to block me due to my excessive gambling addiction. I was then told that this wasn't possible, with a dry answer: that's not possible, we can't do that.
Of course, as the storybook says, I kept depositing, playing and losing. 1st point: You don't take gambling problems seriously and you make money from an illness that I have.
When I opened the complaint with Casino Guru, I couldn't provide any proof because I definitely didn't take a photo or screenshot at that moment. However, the casino, which is licensed by the Kahnawake Gaming Commission, must keep all my data and interactions with me for at least 5 years. You are being stupid and don't want to send me the data. Now my complaint has the greatest influence on the rating of the casino.
When I realized that this was also a dead end, I contacted the KGC because you polarize people so well and are professional. The casino violated a total of 3 KGC regulations:
These things are all punished according to the KGC rules. However, my complaint was closed quite nicely as I didn't get in touch after 6 months. What kind of statement is that? After several phone calls back and forth, I was informed that the case was closed even though I sent all the evidence I had.
Guys, please stay away from these bandits. Never play there, block your accounts if you have one and avoid all interactions with them. They're all in cahoots, including the KGC.
To be honest, I also feel let down by Matej, who handled my complaint. I wrote several emails and received only a slow response or no response at all.
It's a shame that people support such criminal gangs.
Hallo Zusammen
Zuerst möchte ich euch mal über den aktuellen Stand informieren, damit ihr überhaupt versteht was für eine kriminelle Bande hinter dieser Organisation steckt.
Ich habe im Jahr 2021 per Live-Chat 22bet aufgefordert, mich aufgrund meiner exzessiven Spielsucht zu sperren. Daraufhin wurde mir mitgeteilt das dies nicht geht, eine trockene Antwort: that's not possible, we can't do that.
Natürlich, wie es im Bilderbuch steht, habe ich weiter eingezahlt, gespielt und verloren. 1. Punkt: Sie nehmen Glücksspiel Probleme nicht ernst und verdienen an einer Krankheit, die ich aufgewiesen habe.
Als ich die Beschwerde bei Casino Guru eröffnet habe, konnte ich keinen Beweis liefern, da ich ja in diesem Moment definitiv kein Foto oder Screenshot gemacht habe. Jedoch muss das Casino, was bei der Kahnawake Gaming Comission lizensiert ist, alle meine Daten und Interaktionen mit mir, mindestens 5 Jahre lang aufbewahren. Sie stellen sich blöd und wollen mir die Daten nicht senden. Jetzt hat meine Beschwerde den grössten Einfluss auf die Bewertung des Casinos.
Als ich merkte, dass das hier auch eine Sackgasse ist, habe ich die KGC kontaktiert, dass Sie ja so schön polarisieren professionell zu sein. Das Casino hat insgesamt gegen 3 Richtlichen der KGC verstossen:
Diese Sachen werden gemäss den Regeln der KGC alle bestraft. Jedoch wurde meine Beschwerde ganz schön abgeschlossen, da ich mich nicht nach 6 Monaten gemeldet habe. Was ist denn das für eine Aussage? Nach mehrmals hin und her telefonieren, wurde mir mitgeteilt das der Fall geschlossen wurde, obwohl ich alle Beweise die ich hatte gesendet habe.
Leute, bitte haltet euch Fern von diesen Banditen. Spielt dort nie, sperrt eure Konten falls ihr eins habt und umgeht alle Interaktionen mit denen. Die stecken alle unter einer Decke, auch die KGC.
Ehrlich gesagt fühl ich mich auch von Matej, der meine Beschwerde bearbeitet hat, im Stich gelassen. Ich habe im mehrere Mails geschrieben und nur schleppend oder gar keine Antwort erhalten.
Schade, dass man solche kriminellen Banden unterstützt.
Здравейте, видях, че жалбата ви е затворена преди няколко месеца и казиното не е предоставило достатъчно доказателства във вашия случай, така че получи черни точки, които значително повлияха на рейтинга на казиното.
Що се отнася до доказателствата, мисля, че ще знаете, че винаги е добре да имате нещо, което да подкрепи мнението ви в случаи като този, защото понякога е трудно без него.
Както и да е, благодаря ви, че описахте опита си тук във форума на други играчи.
Бих добавил, че жалбата беше приключена и докато казиното не предостави необходимото, Матей не можеше да направи повече. Това е доста тъжно за мен.
И в края на краищата, ние със сигурност не подкрепяме този вид казино поведение и се опитахме да помогнем, доколкото можем. Щеше да е идеално, ако казиното беше предоставило необходимите документи и жалбата можеше да бъде повторно отворена и разрешена, но след всичките тези месеци не съм сигурен, че това ще се случи.
Така или иначе, желая ви да имате по-добър опит и никога повече да не попадате в тази ситуация. 😕
Hello, I saw that your complaint was closed a couple of months ago and the casino did not provide enough evidence in your case, so it got black points which significantly affected the casino's rating.
As far as evidence is concerned, I think you'll know that it's always good to have something to back up your opinion in cases like this, because sometimes it's hard to do without it.
Anyway, thank you for describing your experience here on the forum to other players.
I would add that the complaint was closed and until the casino provided what was needed, Matej could not do more. That's pretty sad for me.
And after all, we certainly don't support this kind of casino behavior and we tried to help as best as we could. It would have been perfect if the casino had supplied the necessary documents and the complaint could have been reopened and resolved, but after all these months I'm not sure that will happen.
Either way, I wish you have a better experience and never run into this situation again. 😕
Помолих Матей да коригира сумата, но той не се съобрази. Исканата сума е по-висока от посочената. Според мен казиното трябва да получи необходимите черни точки, които са спечелили.
I asked Matej to adjust the amount, but he didn't comply. The amount requested is higher than stated. In my opinion, the casino should receive the necessary black points that they have earned.
Ich habe Matej gebeten den Betrag anzupassen, dem ist er nicht nachgekommen. Der geforderte Betrag ist höher als angegeben. Meiner Meinung nach soll das Casino die nötigen Schwarzen Punkte erhalten die sie verdient haben.
Знаете, Матей в момента е болен. Не съм сигурен дали сте получили отговор или не, но бих казал, че той ще се свърже с вас, след като се почувства отново по-добре, ако случаят е такъв.
Всички сме загрижени, особено когато казината не искат да предоставят достатъчно доказателства.
You know, Matej is currently ill. I'm not sure whether you have gotten a response or not, but I'd say he will get back to you once he's feeling better again if this is the case.
We are all concerned, especially when casinos don't care to provide enough evidence.
Разбира се, че съжалявам, желая му бързо оздравяване!
Това не трябва да е обвинение срещу Матей, той не може да си помогне, че казиното реагира така.
Просто се дразня от това казино, което бави независимо от проблема и не иска да намери решение с мен.
Тъй като съм загрижен за историята на чатовете на живо, се свързах с оператора на чат на живо. Според оператора всички чатове се съхраняват на сървъра и остават завинаги! Но 22bet не искат да се притесняват, защото искат да прикрият въпроса.
Бързо оздравяване отново на Матей!
Of course I'm sorry, I wish him a speedy recovery!
This shouldn't be an accusation against Matej, he can't help it that the casino reacts like this.
I'm just annoyed by this casino that delays no matter what the issue and doesn't want to find a solution with me.
Since I'm concerned with live chat histories, I contacted the live chat operator. According to the operator, all chats are stored on the server and last forever! But 22bet doesn't want to bother because they want to cover up the matter.
Get well soon again to Matej!
Das tut mir natürlich leid, ich wünsche ihm eine schnelle Genesung!
Dies sollte auch keine Anschuldigung gegen Matej sein, er kann ja nichts dafür dass das Casino so reagiert.
Ich bin einfach genervt von diesem Casino, dass egal welches Anliegen hinauszögert und mit mir keine Lösung suchen will.
Da es bei mir um Live-Chat Historien geht, habe ich den Live-Chat Betreiber kontaktiert. Gemäss dem Betreiber sind alle Chats auf dem Server gespeichert, unendlich lang! Die Mühe will sich aber 22bet nicht machen, da sie die Angelegenheit vertuschen wollen.
Nochmals gute Besserung an Matej!
Разбира се, че съжалявам, желая му бързо оздравяване!
Това не трябва да е обвинение срещу Матей, той не може да си помогне, че казиното реагира така.
Просто се дразня от това казино, което бави независимо от проблема и не иска да намери решение с мен.
Тъй като съм загрижен за историята на чатовете на живо, се свързах с оператора на чат на живо. Според оператора всички чатове се съхраняват на сървъра и остават завинаги! Но 22bet не искат да се притесняват, защото искат да прикрият въпроса.
Бързо оздравяване отново на Матей!
Of course I'm sorry, I wish him a speedy recovery!
This shouldn't be an accusation against Matej, he can't help it that the casino reacts like this.
I'm just annoyed by this casino that delays no matter what the issue and doesn't want to find a solution with me.
Since I'm concerned with live chat histories, I contacted the live chat operator. According to the operator, all chats are stored on the server and last forever! But 22bet doesn't want to bother because they want to cover up the matter.
Get well soon again to Matej!
Das tut mir natürlich leid, ich wünsche ihm eine schnelle Genesung!
Dies sollte auch keine Anschuldigung gegen Matej sein, er kann ja nichts dafür dass das Casino so reagiert.
Ich bin einfach genervt von diesem Casino, dass egal welches Anliegen hinauszögert und mit mir keine Lösung suchen will.
Da es bei mir um Live-Chat Historien geht, habe ich den Live-Chat Betreiber kontaktiert. Gemäss dem Betreiber sind alle Chats auf dem Server gespeichert, unendlich lang! Die Mühe will sich aber 22bet nicht machen, da sie die Angelegenheit vertuschen wollen.
Nochmals gute Besserung an Matej!
Матей със сигурност ще ви благодари в този случай.
И определено разбирам, че си разочарован от цялото това нещо, защото и аз бих бил, ако съм честен.
Въпреки това твърдо вярвам, че той ще се свърже с вас възможно най-скоро и ще ви пише обратно на имейла ви.
Иска ми се целият ви случай да се разви по-положително. 😕
Matej would certainly thank you in this case.
And I definitely understand that you're frustrated by this whole thing because I would be too, if I'm honest.
However, I firmly believe that he will get back to you as soon as possible and write you back to your email.
I wish your whole case had turned out more positively. 😕
Разбирам какво казвате и когато прочетох отговора ви, си помислих, че това ръководство за отговорен хазарт може да ви бъде полезно.
Що се отнася до вашата ситуация, виждам, че осъзнавате, че това е грешка и сега ще бъде важно докъде ще стигне нашият екип във вашата открита жалба .
Пожелавам ви справедливо решение.
I understand what you are saying and when I read your reply I thought that this guide about responsible gambling might be helpful for you.
Regarding your situation, I can see that you realize that this was a mistake and it will be important now where our team gets to in your open complaint.
I wish you a fair resolution.
Rubbish casino Поисках теглене преди повече от 8 часа чрез pix, беше одобрено, досега не са постъпили пари
Rubbish casino I asked for a withdrawal over 8 hours ago via pix it was approved so far no money came in
Casino lixo pedi saque faz mais 8 horas via pix foi aprovado até agora dinheiro não entrou
Можете ли да помолите Матей отново да коригира сумата според имейла ми?
Благодаря
Can you please ask Matej again to adjust the amount according to my email?
Thanks
Können Sie bitte Matej nochmals bitten den Betrag gemäss meiner Mail anzupassen?
Danke
Rubbish casino Поисках теглене преди повече от 8 часа чрез pix, беше одобрено, досега не са постъпили пари
Rubbish casino I asked for a withdrawal over 8 hours ago via pix it was approved so far no money came in
Casino lixo pedi saque faz mais 8 horas via pix foi aprovado até agora dinheiro não entrou
Здравей. Мога ли да попитам дали имате някакви актуализации относно вашата заявка за теглене? Вашият акаунт напълно ли е верифициран тук или това беше първият ви опит за теглене?
Hello there. May I ask if you have any updates about your withdrawal request? Is your account fully verified here or was this your first attempt to withdraw?
Помощ, някой да ми помогне с това казино крадец. Не ми депозираха парите, направих поръчка през pix досега нищо.
Help, someone help me with this thief casino. They didn't deposit my money, I placed an order via pix so far nothing.
Socorro alguém me ajuda com esss casino ladrao .nao depositou meu dinheiro , fiz pedido via pix até agora nada .
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.