преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 22bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Опитвам се да изтегля парите си от 22 залога повече от 2 седмици, но засега не ми позволява да изпращам имейли за този проблем, но те не ми отговарят и се опитват да тегля чрез няколко карти, но не става нека и аз даже питам банката, но ми казват, че не те са проблема
I have been trying to withdraw my 22 bet money for more than 2 weeks, but so far it does not allow me to send emails about this problem, but they do not respond to me and trying to withdraw through several cards, but it does not let me and I even ask the bank, but they tell me that they are not the problem
Llevo intentando retirar mi dinero de 22 bet más de 2 semanas, pero hasta ahora no me deja ya envíe correos sobre este problema, pero no me responden e intentando retirar a través de varias tarjetas, pero no me deja e incluso pregunte al banco, pero me dicen que ellos no son el problema
Играли сте в казино с ужасна репутация, така че не съм толкова изненадан, че не отговарят на имейлите ви. Вашата банка няма да може да ви каже много за това. Казиното трябва да започне да общува с вас.
You played in a casino with terrible reputation so I'm not that surprised that they don't respond to your emails. Your bank won't be able to tell you much about it. It must be the casino that needs to start communicating with you.
Общо бих им дал един месец. Ако те не отговорят и не изпратят печалбите, винаги можете да подадете жалба до техния лицензиращ орган.
I'd give them a month in total. If they don't reply and don't send the winnings, you can always submit a complaint to their licensing authority.
Направих теглене на 22bet и беше одобрено ... в много лошия разговор, който проведох с Афродита в чата и казвам това, защото беше неприемливо, тя ме информира, че ще получа парите след 7 работни дни. .. вярва се, че това ще бъде така ли или ще имам проблеми?
I have made a withdrawal on 22bet and it has been approved ... in the very bad conversation I had with Aphrodite in the chat and I say this because it was unacceptable, she informed me that I will get the money in 7 working days ... it is believed that this will be the case is it or will I have problems?
εχω κανει ενα ετοιμα αναληψης στην 22bet και εχει εγκριθει...στην παρα πολυ κακη συνομιλια που ειχα με την αφροδιτη στο chat και το λεω αυτο διοτι ηταν απαραδεκτη με ενημερωσε οτι θα παρω τα χρημματα σε 7 εργασιμες...πιστευεται οτι οντως ετσι θα ειναι η θα εχω προβλημματα?
Здравейте, не искам да ви напрягам допълнително, но вие избрахте казино с ужасна репутация 🙁. Проверете тази тема и ще получите по-голяма картина. Искрено се надявам да получите нещо... Винаги можете да подадете жалба, ако желаете, разбира се. какво мислиш?
Hello, I don't want to stress you further, but you chose a casino with a terrible reputation 🙁. Check this thread and you will get the bigger picture. I sincerely hope you will get something... You can always submit a complaint if you feel like it of course. Wat do you think?
ще ми помогнеш ли да взема парите, ако не ми ги депозират? помагали ли сте на други с конкретната компания? .
will you help me get the money if they do not deposit it to me? have you helped others with the specific company? .
θα με βοηθησετε να παρω τα χρηματα εαν δεν μου τα καταθεσουν?εχετε βοηθησει αλλους με την συγκεκριμενη εταιρια?επισης βλεπω οτι δεν μου εχουν ζητησει να γινει ταυτοποιηση και οτι η απαντηση στο live chat και e-mail ειναι απαραδεκτες και αποφευγουν να απαντησουν...
Здравейте, както можете да видите в раздела за оплаквания, ние непрекъснато предоставяме подкрепа на играчи в подобни ситуации. Разбира се, ние ще се опитаме да ви помогнем, ако е необходимо. В Casino Guru има цял отдел за жалби. Нека дадем на казиното обещаните 7 дни, ако има някакъв проблем, можете да подадете жалбата.
Hello, as you can see in the complaint section, we are constantly providing support to players in similar situations. Of course, we will try to help you if needed. There is a whole department for complaints in Casino Guru. Let's give the casino the 7 days they promised if there is any problem, you could submit the complaint.
Бях силно поразен от оценката, дадена на това казино. Това е любимият ми, отлично разнообразие от слотове, те приемат $ ARS, правите тегления незабавно, независимо от часа и деня. В неделя в 6 сутринта ще получите теглене, което ще се отрази почти веднага в портфейла ви. или имам късмет, че не са ми усукали змията или не знам какво става.
I was powerfully struck by the rating that has been given to this casino. It is my favorite, excellent variety of slots, they accept $ ARS, you make withdrawals instantly, regardless of time and day. On a Sunday at 6 in the morning you will get a withdrawal that will be reflected almost immediately in your wallet. either I'm lucky that they haven't twisted my snake or I don't know what's going on.
Me llamaron poderosamemte la atencion la calificacion que se le ha dado a este casino. Es mi favorito, excelente variedad de slots, aceptan $ ARS, los retiros los haces de manera instantanea, sin importar hora y dia. Un domingo a las 6 de la mañana obtendras un retiro que se reflejaera casi de inmediato en tu billeteera. o yo tengo suerte que no me han enroscado la vibora o no se que pasa.
Здравейте, благодаря ви за опита, добре, аз самият бих бил много внимателен там. Може ли да знам от колко време играеш там? 🙂
Можете ли да поставите няколко екранни снимки, показващи моменталните ви тегления, моля?
Разбира се, скрийте всяка лична информация.
Hello thank you for your experiences, well, I would be very careful there myself. May I know for how long have you been playing there? 🙂
Can you paste some screenshots showing your instant withdrawals, please?
Hide any personal information of course.
Играя редовно от около 4 години, това ми дава възможност да правя малки депозити от 1,5 или 2 долара (в $ARS)
Ето обобщение за последните 60 дни приблизително, ако ми мамят, нямаше да играя повече. Има заявки за теглене и 15 минути по-късно те го изпратиха на моя skrill
I've been playing regularly for about 4 years, it gives me the possibility of making small deposits of 1.5 or 2 dollars (in $ARS)
Here is a summary of the last 60 days approximately, if they were cheating on me I would not play anymore. There withdrawal requests and 15 minutes later they sent it to my skrill
Hace como 4 años que vengo jugando de manera regular, Me da la posibilidad de realizar depositos pequeños de 1,5 o 2 dolares (en $ARS)
Aqui un resumen de losultimos 60 dias aproximados, si me estuvieran engañando no jugaria mas. Alli pedidos de retiro y a los 15 minutos ya me lo enviaban a mi skrill
Е, наистина се радвам, че имаш толкова добро преживяване през тези години.
И все пак, трябва да кажа, че лошата репутация на казиното ще ме спре да играя там. 🙂 Какво играете в казиното?
Наистина се надявам, че бъдещите ви тегления ще останат толкова „гладки".👍
Well, I'm really glad that you have had such a good experience over those years.
Still, the casino's low reputation would stop me from playing there, I must say. 🙂 What do you play in the casino?
I really hope that your future withdrawals will stay so "smooth".👍
напротив, за щастие има хора като теб и от сега нататък внимавай и не отлагай за утре това, което можеш да направиш днес, кажи здравей atte German
on the contrary, luckily there are people like you and from now on, pay close attention and not put off for tomorrow what you can do today, say hello atte German
al contrario, menos mal existen gente como ustedes y de ahora en adelante, prestar mucha atencion y no ejar para mañana lo que puedas hcer hoy, saluda atte German
Точно.
Сега се чудя, играл ли си някога другаде? Има хиляди казина, изброени на нашия уебсайт, така че ще се радваме, ако можете да напишете няколко идеи за сайтове, които познавате 🙂. Ние полагаме големи усилия, за да прегледаме казиното, но опитът на играча може да струва много злато, така че ако някога ви се прииска, прегледайте секцията „ онлайн казина " и ни помогнете малко с вашето наблюдение.
Ще е добре. 😁
Precisely.
I'm wondering now, have you ever played anywhere else? There are thousands of casinos listed on our website, so we will be glad if you can write down a few insights about sites you know 🙂. We put great efforts to review the casino but the player's experiences can be worth solid gold, so if you ever feel like it, browse the "online casinos" section and help us a bit with your observation.
It would be nice. 😁
да, играл съм на още няколко, испански, английски, руски и т.н
Тези, които ме изплашиха най-много, бяха южноафриканските казина, бонусите без депозит никога не се изплащат и отнемат 10 или повече дни, за да ви изплатят печалба без бонус, и на всичкото отгоре ви молят да верифицирате акаунта всеки път, когато се опитате да направите оттегляне!!! !
yes, I have played in several more, Spanish, English, Russian, etc etc
The ones that scared me the most were the South African casinos, no deposit bonuses never pay and take 10 days or more to pay you a win without bous, and on top of that they ask you to verify the account every time you try to make a withdrawal!!! !
si, he jugado en varios mas, españoles, ingleses, rusos, etc etc
Con los que me cure de espanto fueron con los casinos sudafricanos , los bonos sin deposito no pagan nunca y tardan 10 dias o mas en pagarte una ganancia sin bous, y encima te pidenque verifiques la cuenta cada vez que intenetes realizar un retiro!!!!
Вярвам, че вече съм чувал много подобни истории за южноафриканските казина.
Е, ако желаете, можете дори да започнете своя собствена тема за казината, в които сте играли, или да предложите някои добри на други играчи от Аржентина. 😜 Просто натиснете бутона „+Стартиране на дискусия" и попълнете заглавието на темата. Предполагам, че си струва да опитате.
I believe that I already heard very similar stories about South African casinos.
Well, If you feel like it, you can even start your own thread about the casinos you played in, or suggest some good ones to fellow players from Argentina. 😜 Just press the "+Start discussion" button and fill in the Thread title. I guess it's worth a try.
Отричам да мога да изтегля баланса си!
По какъв метод се оттегляте от Аржентина?
I am denying to be able to withdraw my balance!
By what method do you withdraw from Argentina?
yo estoy renegando para poder retirar mi saldo!
por que metodo retiras desde argentina ?
Здрасти.
Това означава ли, че в момента няма налична опция за плащане? Или може би вашето теглене е отхвърлено отново? Ако се чувствате изгубени, попитайте казиното какво не е наред или какви опции имате, моля.
Имате ли връзка с казиното?
За съжаление, това казино не е добро за игра, така че се страхувам, че най-вероятно ще трябва да подадете жалба и да се надявате на отговор от казиното. 🙁
Hi there.
Does it mean that there is no payment option available at the moment? Or maybe your withdrawal is rejected over again? If you feel lost, ask the casino what is wrong or what options you have, please.
Are you in touch with the casino?
Sadly, this casino is not a good one to play in, so I fear that you'll most likely have to submit a complaint and hope for a response from the casino. 🙁
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.