преди 2 години
1
Да, има средства за плащане за теглене, те ви позволяват да теглите чрез Astropay, чрез Skrill или чрез криптовалути.
Проблемът, който имах е, че за да изтегля баланса, трябваше да заложа цялата депозирана сума.
Това условие вече ми се стори твърде тежко, но добре, приех го и отидох до малка машина, за да играя, заложих общата сума, депозирана в 10 удара, след което ще искам да тегля и той продължи да ми казва, че може Не защото той не е заложил депозираната сума, отивам на записите и нищо, нямаше записи на залозите, които бях направил. От 3500 ars отидох на 3880. Отново избрах друга машина, заложих общата депозирана сума и от 3880 отидох на 1600 ars. Има салдо по сметката, без да можете да теглите още...
Yes, there are means of payment to withdraw, they let you withdraw by Astropay, by Skrill or by cryptocurrencies.
The problem I had is that, in order to withdraw the balance, I had to bet the total amount deposited.
That condition already seemed too intense to me but well, I accepted it and went to a little machine to play, I bet the total amount deposited in 10 shots, then I'm going to want to withdraw and he kept telling me that he couldn't because he had not bet the amount deposited , I go to the records and nothing, there were no records of the bets I had made. From 3500 ars I went to 3880. I chose another machine again, I bet the total deposited and from 3880 I went to 1600 ars. There is the balance in the account, without being able to withdraw yet...
Si, hay medios de pagos para retirar, te dejan retirar por Astropay, por skrill o por criptomonedas.
El problema que yo tuve es que, para poder retirar el saldo, debía apostar el total depositado.
Ya esa condición me pareció demasiado intensa pero bueno, lo acepte y me fui a una maquinita a jugar, aposte el total de lo depositado en 10 tiros, luego voy a querer retirar y no seguía diciéndome que no podía porque no había apostado el monto depositado, voy a los registros y nada, no había registros de las apuestas que había hecho. De 3500 ars pase a 3880. volví a elegir otra maquina, aposte el total depositado y de 3880 me fui a 1600 ars. Ahí esta el saldo en la cuenta, sin poder retirarse aún...
Здравейте, има ли възможност да се свържете с поддръжката на казиното? Както каза Радка, ще се опитам първо да се свържа с тях и се опитах да попитам какво не е наред с тегленията. Опишете им проблема. Много е странно, че няма налични записи за залозите. Опитайте първо да стигнете до казиното и ни уведомете, моля. От друга страна, тъй като виждам репутацията на казиното (2,2/10) 😕 Не бих се изненадал, ако проблемите продължават. Препоръчваме на играчите винаги да проверяват казината предварително, преди да започнат игралната сесия. Това ръководство може да е полезно за следващия път.
Hello, Is there any chance to contact the casino support? As Radka said, I would try to contact them first and tried to ask what is wrong with the withdrawals. Describe them the issue. It is very odd there are no records of the bets available. Try to reach the casino first and let us know please. On the other hand as I see the casino reputation (2.2/10) 😕 I wouldn't be surprised if the problems persist. We recommend to players always checking the casinos in advance before starting the gaming session. This guide might be useful for next time.
Здравейте.
В казиното има чат стая, те не са много ефективни по отношение на отстраняването на проблеми, но ги има.
Аз, честно казано, се отказах да тегля печалбите, става много тромаво да има толкова много пречки.
P/D: казиното има раздел, където можете да видите логовете на играта, но в журнала не се виждаше, че съм играл преди!
Hello.
There is a chat room in the casino, they are not very efficient in terms of troubleshooting, but they are there.
I, to be honest, gave up withdrawing the earnings, it becomes very cumbersome to have so many obstacles.
P/D: the casino has a section where you can see the game logs, but in the log it didn't show that I had played before!
Hola.
Hay un chat en el casino, que no son muy eficiente en cuanto a lo que es solución de problemas, pero están ahí.
Yo, la verdad, desistí de retirar las ganancias, se hace muy engorroso al tener tantas trabas.
P/D: el casino tiene una sección donde ves los registros de juego, pero en el registro no salía que había jugado antes!
Здрасти,
въпреки че разбирам, че вероятно не искате повече да се занимавате с това казино, съжалявам да чуя, че сте се отказали. Ако някога се почувствате изгубени и казиното не желае да помогне, изпратете жалба, дайте ни шанс да разрешим нещата или накажете допълнително нечестните казина. Всичко това ми звучи доста съмнително. 🤔
Hi there,
though I understand that you probably don't want to bother yourself with this casino anymore, I'm sorry to hear that gave up. If you ever feel lost, and the casino is not willing to help, submit a complaint, give us a chance to sort things out, or penalize unfair casinos further. It all sounds quite suspicious to me. 🤔
Днес 22bet с уебсайта 22bet-top.gr заключи акаунта ми с €140 печалби и €16 в отворен залог.
Не мога да вляза в акаунта си и чатът ми каза да изпратя имейл на block@22bet.com
Предполагам, че все пак говорим за измамници. Как мога да подам жалба, за да си върна парите?
Today 22bet with the website 22bet-top.gr locked my account with €140 in winnings and €16 in open bet.
I can't log into my account and the chat told me to email block@22bet.com
I guess we are talking about scammers after all. How can I file a complaint to get my money back?
Σημερα η 22bet με τον ιστότοπο 22bet-top.gr κλείδωσε τον λογαριασμό μου με 140€ κερδισμένα χρήματα και 16€ σε ανοιχτό στοίχημα.
δεν μπορώ να μπω στον λογαριασμο μου και από το τσατ μου είπαν να στείλω email στο block@22bet.com
Υποθέτω ότι μιλάμε για απατεώνες τελικά. Πως μπορώ να προχωρήσω σε καταγγελία για να μου επιστρέψουν τα χρήματα μου;
Здравей.
Позволете ми да започна с факта, че сте направили лош избор на първо място - съжалявам, трябваше да кажа това.
Проверихте ли репутацията на казиното? Моля, направете го тук сега .
Свързахте ли се с „блокиращия имейл" – все още има ли отговор? И най-важното, наясно ли сте с нещо, което бихте могли да направите против правилата, моля?
Моля, уведомете ни.
Hello there.
Allow me to start with the fact, that you've made a poor choice in the first place - sorry, I had to say that.
Have you checked the casino's reputation? Kindly do so here now.
Have you contacted the "block email" - any reply yet? And most importantly, are you aware of anything you could have possibly done against the rules, please?
Kindly let us know.
Добър вечер. Изглежда, че сгреших, като се доверих на тази компания.
Не съм направил нищо лошо. Депозирах само чрез крипто и спечелих два залога. След това направих теглене, използвайки същия метод на депозит и след това не можах да вляза в акаунта си!
Good evening. It seems I was wrong to trust this company.
I didn't do anything wrong. I only deposited via crypto and won two bets. Then I made a withdrawal using the same deposit method and then I couldn't access my account!
καλησπερα σας. Όπως φαίνεται έκανα λάθος που εμπιστεύτηκα αυτή την εταιρία.
δεν έκανα κάτι παράτυπο. Μόνο κατέθεσα μέσω κρυπτονομισμάτων και κέρδισα δυο στοιχήματα. Κατόπιν έκανα ανάληψη με τον ίδιο τρόπο κατάθεσης και στην συνέχεια δεν είχα πρόσβαση στον λογαριασμό μου!
О, разбирам 🙁.
а какво ще кажете за предложения имейл, моля? Бих казал, че определено си заслужава да опитате, няма много други възможности в момента.
Oh, I see 🙁.
and what about the suggested email, please? I'd say that it is definitely worth a try, not many other chances at the moment.
Изпратих им имейл. Но не получих никакъв отговор. Според вашия опит отговарят ли? Или изчезват и крадат парите на потребителите?
I emailed them. But I haven't received any response. In your experience do they respond? Or do they disappear and steal users' money?
Τους έστειλα email. Αλλά δεν έχω λάβει κάποια απάντηση. Από την εμπειρία σας απαντάνε; Ή εξαφανίζονται και κλέβουν τα χρήματα των χρηστών;
Здравей arkio, наистина съжалявам да прочета за лошото ти преживяване. Това казино наистина не беше добър избор. Никой не може да предвиди как ще се държи такова казино. Както можете да видите тук , въпреки лошата им репутация, те имат редица решени жалби, така че не бих загубил надежда напълно, защото ситуацията не е ясна. Кога поискахте тегленето, моля? Ако разбирам добре, все още не сте били верифицирани, прав ли съм? Може да има повече причини за блокиране на акаунта ви сега. В случай, че казиното няма да комуникира с вас по имейл или чат в рамките на 14 дни, откакто сте ги помолили за вашето теглене, тогава не се колебайте даподадете жалба. Там можете да опишете ситуацията с всички подробности. Някои от представителите на нашия екип за оплаквания ще се погрижат за вас. Жалбата е просто най-добрият начин да се подходи, тъй като дава възможност за сравняване на доказателства и възможен дебат с казиното.
В случай, че мислите за следващо игрово изживяване, моля , първо погледнете тук , за да сте добре информирани как да изберете по-безопасно казино.
Hello arkiou, I am really sorry to read about your bad experience. This casino wasn't a good choice indeed. Nobody can predict how, such casino, will behave. As you can see here, despite their bad reputation, they have a number of solved complaints, so I wouldn't lose hope completely, because the situation is not clear. When did you ask for the withdrawal please? If I understand well, you were not even verified yet, am I right? There might be more reasons for blocking your account now. In case, the casino will not communicate with you via email nor chat within 14 days since you've asked them for your withdrawal, then don't hesitate to submit a complaint. There you can describe the situation with all details. Some of our complaint team representatives will take care of you. Complaint is simply the best way to approach it, as it gives room for comparing evidence and possible debate with the casino.
In case of thinking about next playing experience, please have a look here first, to be well informed how to choose a safer casino.
Най-лошото казино, което някога съм играл, поддръжката си струва парите, няма да ме притеснява толкова много, но след 3 години и стотици хиляди депозирани и вие само нула и нула, машините са напълно глухи, това не е прогноза за една седмица, но поне 3 години ежедневни игри!! !!!22bet брато в крайна сметка това е изметта на всички казина!!!!
The worst casino I've ever played, the support is worth the money, it wouldn't bother me that much, but after 3 years and hundreds of thousands deposited and you only zero and zero, the machines are completely deaf, it's not a forecast for a week, but at least 3 years of daily games!! !!!22bet brother by a long shot it is the scum of all casinos!!!!
Nejvice nenažrané kasino co jsem kdy hral,podpora ze stoji za vylizpicu to by me az tak netrapilo,ale ze za 3roky a statisicu vlozenych a ti jen zerou a zerou ty automaty jsou komplet hluche neni to prognoza za tyden ale min 3roky kazdodeniho hrani!!!!!22bet brat velkym obloukem je to spodina vsech kasin!!!!
Е, тя също не звучи много добре. Прегледайте тук 🤔
Лично аз бих попаднал в такова казино при първите признаци на слаба поддръжка. Но тук става въпрос по-скоро за това, че не успяха да спечелят, нали? Ако трябва да депозирате такива суми, тогава в наистина по-добро казино. Предлагам списък с лицензирани и препоръчани сайтове .
Успех и вероятно по-добри решения следващия път.
Well, she doesn't sound too good either. Preview here 🤔
Personally, I would end up in such a casino at the first sign of weak support. But here it's more about the fact that they didn't manage to win, right? If you have to deposit such sums, then in a really better casino. I offer a list of licensed and recommended sites .
Good luck and probably better decisions next time.
No, ona ani ta recenze nevyznívá příliš dobře. Náhled zde 🤔
Já bych osobně v takovém kasínu skončila při prvním náznaku chabé podpory. Ale tady jde spíš o ten fakt, že se nedařilo vyhrát, že? Když už depositovat takové sumy, tak v opravdu v lepším kasínu. Nabízím seznam licencovaných a doporučených stránek.
Více štěstí a spíše asi i lepších rozhodnutí příště.
Някой получавал ли е бонус за презареждане всеки вторник от тази компания? Това валидно ли е или заблуждават хората??
Has anyone ever gotten the recharge bonus every Tuesday from this company? Is this valid or are they fooling people??
Έχει πάρει ποτέ κανεις από αυτή την εταιρεία το μπόνους επαναφόρτισης κάθε Τρίτη ; Ισχύει αυτό η κοροϊδεύουν τον κόσμο ;;
Здравейте, преместих отговора ви под казиното, за което говорите. В тази тема можете да прочетете опита на други играчи и може би ще намерите нещо, което ще ви помогне да потвърдите въпроса си.
Както и да е, задавате ли въпроса си, защото искате да знаете, или има проблем и бонусът за презареждане не е бил кредитиран, когато е трябвало да бъде кредитиран във вторник? 🤔
Hi, I've moved your response under the casino you're talking about. In this thread you can read the experiences of other players and maybe you will find something that will help you to confirm your question.
Anyway, are you asking your question because you want to know or is there a problem and the recharge bonus was not credited when it was supposed to be credited on Tuesday ? 🤔
Здравейте на всички, имам въпрос към някой запознат. В случай на печалба от 22bet, трябва ли тя да бъде обявена на 7/30? Благодаря на тези, които ще ми помогнат!
Hi everyone, I have a question for someone knowledgeable. In the case of a win from 22bet, should it be declared at 7/30? Thanks to those who will help me!
Ciao a tutti, avrei una domanda per qualcuno esperto. Nel caso di vincita da 22bet, va dichiarato sul 7/30? Grazie a chi mi aiuterà!
Честно казано, трябваше да върна въпроса: 7/30 за данъци ли е или какво означава, моля?
Frankly, I had to return the question: is 7/30 about taxes, or what does it mean, please?
Благодаря ти много!
Бих искал да ви помогна с този въпрос, но за съжаление нямам реален опит с чуждестранни данъчни процедури. Ще се опитам да получа помощ от екипа на тестерите, който е много международен.
Не мога да ви обещая обаче отговор. Но ще опитам.
Thank you very much!
I'd love to help you with that question, but sadly, I have no real experience with foreign tax procedures. I'll try to get some help from the tester team, which is very international.
I can't promise you a response, though. But I'll try.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.