НачалоФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 32)

преди 3 години от oscarhorche14
|
135 009 преглеждания 720 отговора |
|
1...31 32 33...37
ankitatower
преди 1 месец

Какво ще кажете за нещо положително, което да добавите? 🙂 Например, колко често сте успявали да теглите и колко бързо казиното обработва заявките?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

1win по мое мнение е некомпетентен букмейкър, регистрирах се на вашата платформа, депозирах и започнах да играя игри, не се изисква проверка от сорта, в деня, когато спечеля и направя теглене, вие държите тегленето ми в очакване с дни, имам към поддръжката в чата и след това ми се казва, че трябва да потвърдя самоличността на акаунта си, няма проблем, предоставям всички необходими документи за проверка, на екипа по сигурността са необходими повече от 14 дни, за да завърши проверката и след това те най-накрая приключват и декларират моята проверка успешно и тегленето ми е обработено, малко след това, едва повече от месец, се опитвам да изтегля отново в произволен ден и отново съм поставен под проверка, това е абсолютен боклук, не се колебая да изпратя всичко необходимо, защото не правя нищо измамно, не се притеснявам, продължавам да залагам, да печеля и да губя също, в акаунта си под проверка, отнема им над 25 дни, докато съм на проверка за втори път, и след това се опитвам да вляза произволна сутрин и ми казват, че акаунтът ми е блокиран, разговарям с поддръжката в чат и те ме препращат към екипа по сигурността по пощата, говоря с тях и всичко, което ми казват, е, че съм нарушил клауза 9.7. Не ми се показват никакви доказателства, абсолютно нищо, защото всъщност не съм направил нищо, което да гарантира това, това е измама от тяхна страна.

Автоматичен превод:
Michael01
преди 1 месец

Разбирам, че често играчите биха искали да чуят ясна причина защо сметката е блокирана, но също така знам от опит, че казината не предоставят такива доказателства на играчите, защото това може да има обратен ефект върху тях.

Както и да е, от това, което пишеш ми се струва, че залагаш само на спорт, вярно ли е или в случая си играл и на ротативки? Това е много важно в целия случай.

От друга страна, разбирам, че след като преминете проверката, понякога е възможно казината да поискат допълнителна проверка, но е трудно да се каже на какво основание не сте я преминали втория път. Ще видим как ще се развие оплакването и дали ще разберем повече, но също така ще е важно дали залагате само на спорт или не, защото ние не се занимаваме с тази област и тъй като нямаме експерти в нея , не можем да ти помогнем.

Но няма да изпреварвам и се надявам да се оправи по някакъв начин.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей, добър ден Джаро, моите залози на слотове са много минимални, играх aviator и други няколко пъти, защото не знам как да предскажа толкова добре, играя предимно спорт, моля, моля ви всички Casino Guru е последното ми средство за помощ, не изоставяйте случая ми, ще загубя всичките си пари в сметката си без шанс да се бия.

Автоматичен превод:
Michael01
преди 1 месец

Ако сте качили баланса си, използвайки също авиаторски игри, това не би трябвало да се случи. Би било по-лошо, ако целият баланс дойде от спортни залагания, тогава ще се страхувам, че ще бъде затворен. Но вие се занимавате с всичко в жалбата, така че се надяваме, че ще можем да ви помогнем. Със сигурност обаче не искам да давам никакви обещания. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравей Джаро, надявам се да имаш добър ден, благодаря ти за всичко, което правиш, за да помогнеш на моя случай, моля, не го изоставяй, ще загубя твърде много пари в сметката си, искам 1win да бъде поканен на това случай, аз оспорвам тяхното решение.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Моля, как да разбера напредъка на моята жалба? Искам 1win да бъде поканен на този разговор, тези момчета се опитват да вземат парите ми несправедливо от мен

Автоматичен превод:
Michael01
преди 1 месец

Виждам, че Ник също е написал общо взето същото, че ако става въпрос за спортни залагания, няма да можем да помогнем.

Но имам няколко страници, където можете да получите помощ и ще се опитам да ги споделя с вас, за да можете да подадете жалба и там.

Можете да ги намерите тук:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Процесът или напредъкът на жалбата вероятно няма да е толкова важен в този случай, но въпреки това, ако в бъдеще също въведете такъв в това ръководство, ще намерите всичко, от което се нуждаете.

Стискайте палци.🤞

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Започнах да играя в този сайт по препоръка на приятел. Не знам много за казината, но според мен 1win е добър сайт. Харесвам игрите и факта, че мога да тегля пари бързо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, отворих сметка в 1win и сега искам да тегля и не ми позволява, отхвърля всички тегления, казват, че акаунтът ми няма проблем, но не мога да тегля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Започнах да играя в този сайт по препоръка на приятел. Не знам много за казината, но според мен 1win е добър сайт. Харесвам игрите и факта, че мога да тегля пари бързо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, колко време отнема парите ви да пристигнат? Какъв метод на плащане използвате? Кои игри или доставчик ви харесват най-много? 😀

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, отворих сметка в 1win и сега искам да тегля и не ми позволява, отхвърля всички тегления, казват, че акаунтът ми няма проблем, но не мога да тегля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей, много ми е странно, ако ти кажат, че сметката ти няма проблеми, но не можеш да теглиш. Това първото ви теглене ли е? Вече сте верифицирани тук или не? Попитахте ли каква е причината за отказа?

Моля, уведомете ме. 😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Използвам това казино от месец. От самото начало депозитите ставаха за 3 минути, а тегленията - най-рано за 3 часа и най-късно на следващия ден.


Проблемът се появи след месец


Един ден изтеглих депозита си и на следващия ден всичките ми корейски банкови сметки бяха спрени. Сметката, от която изтеглих депозита си, беше отчетена като сметка за гласов фишинг и всичките ми сметки също бяха спрени.

Съобщих им за този факт, но те не предприемат нищо и не решават проблем.


И оттогава ми издадоха kyc и направих всичко, което искаха, но минаха 15 дни и все още не съм получил депозита си обратно. Когато се свържа с тях, те просто ми казват да изчакам. Това е казино с много проблеми


Използвам това казино от месец. От самото начало депозитите ставаха за 3 минути, а тегленията - най-рано за 3 часа и най-късно на следващия ден.


Проблемът се появи след месец.


Един ден изтеглих депозита си и на следващия ден всичките ми корейски банкови сметки бяха спрени. Акаунтът за теглене на депозит беше отчетен като акаунт за гласов фишинг, така че всичките ми акаунти бяха спрени.

Докладвах им това, но те не направиха нищо, за да разрешат проблема.


И след това ми издадоха KYC и направих всичко, което искаха, но дори след 15 дни все още не съм получил депозита си обратно. Когато се свързах с тях, те просто ми казаха да изчакам. Това казино има много проблеми.



Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добре, че прочетох тази тема преди да играя, сега желанието изведнъж изчезна, ще трябва да търся друг проект


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Използвам това казино от месец. От самото начало депозитите ставаха за 3 минути, а тегленията - най-рано за 3 часа и най-късно на следващия ден.


Проблемът се появи след месец


Един ден изтеглих депозита си и на следващия ден всичките ми корейски банкови сметки бяха спрени. Сметката, от която изтеглих депозита си, беше отчетена като сметка за гласов фишинг и всичките ми сметки също бяха спрени.

Съобщих им за този факт, но те не предприемат нищо и не решават проблем.


И оттогава ми издадоха kyc и направих всичко, което искаха, но минаха 15 дни и все още не съм получил депозита си обратно. Когато се свържа с тях, те просто ми казват да изчакам. Това е казино с много проблеми


Използвам това казино от месец. От самото начало депозитите ставаха за 3 минути, а тегленията - най-рано за 3 часа и най-късно на следващия ден.


Проблемът се появи след месец.


Един ден изтеглих депозита си и на следващия ден всичките ми корейски банкови сметки бяха спрени. Акаунтът за теглене на депозит беше отчетен като акаунт за гласов фишинг, така че всичките ми акаунти бяха спрени.

Докладвах им това, но те не направиха нищо, за да разрешат проблема.


И след това ми издадоха KYC и направих всичко, което искаха, но дори след 15 дни все още не съм получил депозита си обратно. Когато се свързах с тях, те просто ми казаха да изчакам. Това казино има много проблеми.



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, виждам, че случаят е доста сложен. Казвате, че сте се свързали с тях относно проблем с вашия акаунт. Не ти казаха нищо конкретно, само че трябваше да изчакаш и още нищо не е решено? Кога се свързахте с тях? Когато преминавахте през KYC, завършихте ли го или не?

Въпреки това, тъй като сте отворили жалба , ние ще се опитаме да проучим и да видим какво можем да разберем и дали може да бъде разрешено.

Ако имате нещо ново, моля, уведомете ме.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

В момента текат жалби.

Автоматичен превод:
neo09092
преди 1 месец

Това е добре Има едно нещо, с което бих искал да ми помогнете, ако нямате нищо против – когато казахте, че вашият акаунт е докладван за „акаунт за гласов фишинг", имате ли предвид вашата банкова сметка или сметка в казино, моля?

Пише: „Изтеглих депозита си и на следващия ден всичките ми корейски банкови сметки бяха спрени. Сметката, от която изтеглих депозита си, беше докладвана като акаунт за гласов фишинг и всичките ми акаунти също бяха спрени." Освен това, как смятате, че тези две събития са свързани едно с друго?

Благодарим ви, че споделихте мислите си по този въпрос и се надявам жалбата да ни донесе още улики.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Казино сметка. Акаунтът, който изтегля депозита на корейския клон от мен в казиното, е докладван като гласов фишинг и депозитът ми от сметката вече е скрит.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Твърде дълго и след като не ви дават пари. Така че не е добре

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не ме уведомяват защо разследват или колко дълго ще го правят. Изпратих писмо с молба за чулгеум от воден тип, но вече не ми отговарят. Въпреки това те не спират да играят и отказват да се оттеглят. Кой би играл в казино, където не могат да се теглят пари? Това е частно предприятие. Питам ги защо те са проблема, но не ми отговарят.

Това е първият път, когато разследвам играч на игра повече от 20 дни на базата на разследване. Според мен проучването е извинение и просто това казино не иска да плаща

Автоматичен превод:
1...31 32 33...37
Отидете на страницаот 37 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини