Честно да ти кажа, и аз се опитвам да разбера от теб каква е причината да нямаш парите си. Но тъй като съм администратор на форума, нямам представа защо е така. Разгледах жалбата, но видях, че казиното все още не е потърсено за изясняване на ситуацията и затова е необходимо да изчакаме нашите експерти да стигнат до този момент.
Не разбирам откъде идва идеята да получаваме плащане от казиното, когато се опитваме да ви помогнем. Няма да има много смисъл.
Все пак разбирам вашето разочарование, защото аз бих се почувствал по същия начин, но ще трябва да бъдем търпеливи, докато разберем повече, тъй като казиното все още не ви е казало нищо подходящо.
To tell you the truth, I am also trying to find out from you what is the reason for not having your money. But since I'm the admin of the forum I have no idea why that is. I have looked into the complaint but I saw that the casino has not been contacted yet to clarify the situation and therefore it is necessary to wait until our experts are at this point.
I don't understand where the idea of being paid by the casino came from when we are trying to help you. It wouldn't make much sense.
Still, I understand your frustration because I would feel the same way, but we will have to be patient until we find out more when the casino has not told you anything relevant yet.
Автоматичен превод: