ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 33)

преди 3 години от oscarhorche14
|
116315 преглеждания 653 отговора |
|
1...32 33
преди 1 седмица

Попаднах на новина, че потребителската база данни на 1win се продава на черния пазар, вярно ли е това?

Автоматичен превод:
SergeyRebrov
преди 1 седмица

Тъй като оттеглянето на Modan е отказано, новината е много вероятно да е вярна.


Автоматичен превод:
neo09092
преди 1 седмица

Ако казиното все още разследва, със сигурност ще се опитам да издържа. Не можете да направите много в тази ситуация, така че докато не приключи и не разберете повече, няма да можете да направите теглене.

Освен това кореспондирахте ли с казиното относно фишинга? Казаха ли ти нещо конкретно по въпроса или не?

Знам, че това не е най-приятната ситуация, в която се намирате, но вярвам, че жалбата ще може да намери някои решения и в крайна сметка ще получите парите си.


Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Те не се интересуват от проблема с фишинга. Питах ги няколко пъти защо, но не ми отговарят. Попитах ги и за причината за отказа за теглене, но не ми отговарят. Само ми казват да изчакам и да не предприемам нищо. Просто искам всички играчи да спрат да използват такова невежо и безотговорно казино. Просто искам депозитът ми да бъде възстановен и не искам повече да се свързвам с това казино.


Вече 20 дни как може възможно. Това казино е толкова ужасно.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Говорите ли за тяхно удобство? Казиното плаща ли на мениджърите тук? Защо не са неутрални? Ако казиното даде основателна причина и откаже да изплати, разбирам. Но това място отказва да плати, без дори да посочи законна причина. Трябва ли играчът да чака? Какво е основанието за забавяне на плащането повече от 20 дни? Искам да знам причината, но казиното не ми казва причината. Това нормално казино ли е? Ясно е, че получавате плащане от това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Попаднах на новина, че потребителската база данни на 1win се продава на черния пазар, вярно ли е това?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Откъде имаш такава информация? Смятам, че такива твърдения трябва да бъдат проверени, защото това е доста сериозно обвинение.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Говорите ли за тяхно удобство? Казиното плаща ли на мениджърите тук? Защо не са неутрални? Ако казиното даде основателна причина и откаже да изплати, разбирам. Но това място отказва да плати, без дори да посочи законна причина. Трябва ли играчът да чака? Какво е основанието за забавяне на плащането повече от 20 дни? Искам да знам причината, но казиното не ми казва причината. Това нормално казино ли е? Ясно е, че получавате плащане от това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Честно да ти кажа, и аз се опитвам да разбера от теб каква е причината да нямаш парите си. Но тъй като съм администратор на форума, нямам представа защо е така. Разгледах жалбата, но видях, че казиното все още не е потърсено за изясняване на ситуацията и затова е необходимо да изчакаме нашите експерти да стигнат до този момент.

Не разбирам откъде идва идеята да получаваме плащане от казиното, когато се опитваме да ви помогнем. Няма да има много смисъл.

Все пак разбирам вашето разочарование, защото аз бих се почувствал по същия начин, но ще трябва да бъдем търпеливи, докато разберем повече, тъй като казиното все още не ви е казало нищо подходящо.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

https://cryptodaily.co.uk/2024/11/1win-hack-leaks-data-of-100-million-users-can-gamblefi-save-the-day



Мисля, че е вярно, че продаваме бази данни. Търся го в Google и излиза това. Толкова са злонамерени.

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
neo09092
преди 1 седмица

Ами според това, което прочетох видях, че са хакнати според статията, а не че продават лични данни, което е голяма разлика.

Както и да е, нека останем с жалбата и това, което Петронела успява да разбере, ако казиното не направи нищо, ще се свържем с тях и ми е много любопитно да видя къде ще стигнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Мисля, че е зает. Вече пиша отговор преди 5 дни. Но сега все още чака одобрение.

Изпращам имейл и отговарям. Сега просто чакам. Надявам се да побързате да завършите този случай. Сега мога само да чакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Тази снимка често обикаля из мрежата и много стриймъри говорят за нея. Те искат да сменят паролите на своите акаунти, ако имате подобни пароли на 1win.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Мисля, че е зает. Вече пиша отговор преди 5 дни. Но сега все още чака одобрение.

Изпращам имейл и отговарям. Сега просто чакам. Надявам се да побързате да завършите този случай. Сега мога само да чакам.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

разбирам Всяка страна разполага със седмица за отговор. Опитваме се да го направим възможно най-бързо, но с броя на оплакванията понякога не е възможно да се отговори веднага. Така че просто трябва да бъдете търпеливи и тя определено ще се свърже с вас и ще ви отговори.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Тази снимка често обикаля из мрежата и много стриймъри говорят за нея. Те искат да сменят паролите на своите акаунти, ако имате подобни пароли на 1win.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Хубаво е да говоря за това, но с цялото ми уважение и само като пример мога да говоря за себе си като за папа, въпреки че не съм. Трябва да се грабнат конкретни доказателства или нещо, което го потвърждава, а не че някои стриймъри говорят за това. Играчът преди теб сподели статия за него и беше споменато нещо, но когато го прочетох, не е точно както казваш. И така, откъде го взе? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

От чата на стриймъра file

Автоматичен превод:
SergeyRebrov
преди 1 седмица

И така, от това, което прочетох, мисля, че последното изречение го обобщава доста добре. Имам чувството, че този стриймър също говори за ситуация, при която може да изтече лична информация, но не от казино, а поради хакерска атака. И отново повтарям, казината трябва да имат защита срещу нещо подобно, но не могат да повлияят на всичко по този въпрос.

Така че не трябва да има нещо, което да показва, че казиното не плаща поради това. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
SergeyRebrov
преди 2 дни

Да, и вече видях това от друг стриймър, изглежда, че базата данни на казиното е открадната

Автоматичен превод:
SergeyRebrov
вчера

Вероятно би било най-добре, ако казиното коментира такова нещо, така че да бъде 100% потвърдено. Само тогава щях да съм сигурен. Въпреки че, от друга страна, ако нещо такова се случи, кой изобщо би искал да го признае.

Въпреки това, хакерски атаки са били срещу различни компании в различни индустрии, което не е срамно, така че споменаването, че казиното е било или е под нещо подобно, може да е хубаво. Да видим дали го правят някъде дали наистина е вярно. 🙂

Автоматичен превод:
1...32 33
Отидете на страницаот 33 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини