НачалоФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 33)

 от oscarhorche14
|
153 808 преглеждания 727 отговора |
|
1...32 33 34...37

Попаднах на новина, че потребителската база данни на 1win се продава на черния пазар, вярно ли е това?

Автоматичен превод:
SergeyRebrov

Тъй като оттеглянето на Modan е отказано, новината е много вероятно да е вярна.


Автоматичен превод:
neo09092

Ако казиното все още разследва, със сигурност ще се опитам да издържа. Не можете да направите много в тази ситуация, така че докато не приключи и не разберете повече, няма да можете да направите теглене.

Освен това кореспондирахте ли с казиното относно фишинга? Казаха ли ти нещо конкретно по въпроса или не?

Знам, че това не е най-приятната ситуация, в която се намирате, но вярвам, че жалбата ще може да намери някои решения и в крайна сметка ще получите парите си.


Автоматичен превод:
Jaro

Те не се интересуват от проблема с фишинга. Питах ги няколко пъти защо, но не ми отговарят. Попитах ги и за причината за отказа за теглене, но не ми отговарят. Само ми казват да изчакам и да не предприемам нищо. Просто искам всички играчи да спрат да използват такова невежо и безотговорно казино. Просто искам депозитът ми да бъде възстановен и не искам повече да се свързвам с това казино.


Вече 20 дни как може възможно. Това казино е толкова ужасно.

Автоматичен превод:
Jaro

Говорите ли за тяхно удобство? Казиното плаща ли на мениджърите тук? Защо не са неутрални? Ако казиното даде основателна причина и откаже да изплати, разбирам. Но това място отказва да плати, без дори да посочи законна причина. Трябва ли играчът да чака? Какво е основанието за забавяне на плащането повече от 20 дни? Искам да знам причината, но казиното не ми казва причината. Това нормално казино ли е? Ясно е, че получавате плащане от това казино.

Автоматичен превод:

Попаднах на новина, че потребителската база данни на 1win се продава на черния пазар, вярно ли е това?

Автоматичен превод:

Откъде имаш такава информация? Смятам, че такива твърдения трябва да бъдат проверени, защото това е доста сериозно обвинение.

Автоматичен превод:

Говорите ли за тяхно удобство? Казиното плаща ли на мениджърите тук? Защо не са неутрални? Ако казиното даде основателна причина и откаже да изплати, разбирам. Но това място отказва да плати, без дори да посочи законна причина. Трябва ли играчът да чака? Какво е основанието за забавяне на плащането повече от 20 дни? Искам да знам причината, но казиното не ми казва причината. Това нормално казино ли е? Ясно е, че получавате плащане от това казино.

Автоматичен превод:

Честно да ти кажа, и аз се опитвам да разбера от теб каква е причината да нямаш парите си. Но тъй като съм администратор на форума, нямам представа защо е така. Разгледах жалбата, но видях, че казиното все още не е потърсено за изясняване на ситуацията и затова е необходимо да изчакаме нашите експерти да стигнат до този момент.

Не разбирам откъде идва идеята да получаваме плащане от казиното, когато се опитваме да ви помогнем. Няма да има много смисъл.

Все пак разбирам вашето разочарование, защото аз бих се почувствал по същия начин, но ще трябва да бъдем търпеливи, докато разберем повече, тъй като казиното все още не ви е казало нищо подходящо.

Автоматичен превод:
Jaro

https://cryptodaily.co.uk/2024/11/1win-hack-leaks-data-of-100-million-users-can-gamblefi-save-the-day



Мисля, че е вярно, че продаваме бази данни. Търся го в Google и излиза това. Толкова са злонамерени.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
neo09092

Ами според това, което прочетох видях, че са хакнати според статията, а не че продават лични данни, което е голяма разлика.

Както и да е, нека останем с жалбата и това, което Петронела успява да разбере, ако казиното не направи нищо, ще се свържем с тях и ми е много любопитно да видя къде ще стигнем.

Автоматичен превод:
Jaro

Мисля, че е зает. Вече пиша отговор преди 5 дни. Но сега все още чака одобрение.

Изпращам имейл и отговарям. Сега просто чакам. Надявам се да побързате да завършите този случай. Сега мога само да чакам.

Автоматичен превод:
Jaro

Тази снимка често обикаля из мрежата и много стриймъри говорят за нея. Те искат да сменят паролите на своите акаунти, ако имате подобни пароли на 1win.

Автоматичен превод:

Мисля, че е зает. Вече пиша отговор преди 5 дни. Но сега все още чака одобрение.

Изпращам имейл и отговарям. Сега просто чакам. Надявам се да побързате да завършите този случай. Сега мога само да чакам.

Автоматичен превод:

разбирам Всяка страна разполага със седмица за отговор. Опитваме се да го направим възможно най-бързо, но с броя на оплакванията понякога не е възможно да се отговори веднага. Така че просто трябва да бъдете търпеливи и тя определено ще се свърже с вас и ще ви отговори.

Автоматичен превод:

Тази снимка често обикаля из мрежата и много стриймъри говорят за нея. Те искат да сменят паролите на своите акаунти, ако имате подобни пароли на 1win.

Автоматичен превод:

Хубаво е да говоря за това, но с цялото ми уважение и само като пример мога да говоря за себе си като за папа, въпреки че не съм. Трябва да се грабнат конкретни доказателства или нещо, което го потвърждава, а не че някои стриймъри говорят за това. Играчът преди теб сподели статия за него и беше споменато нещо, но когато го прочетох, не е точно както казваш. И така, откъде го взе? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro

От чата на стриймъра file

Автоматичен превод:
SergeyRebrov

И така, от това, което прочетох, мисля, че последното изречение го обобщава доста добре. Имам чувството, че този стриймър също говори за ситуация, при която може да изтече лична информация, но не от казино, а поради хакерска атака. И отново повтарям, казината трябва да имат защита срещу нещо подобно, но не могат да повлияят на всичко по този въпрос.

Така че не трябва да има нещо, което да показва, че казиното не плаща поради това. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
SergeyRebrov

Да, и вече видях това от друг стриймър, изглежда, че базата данни на казиното е открадната

Автоматичен превод:
SergeyRebrov

Вероятно би било най-добре, ако казиното коментира такова нещо, така че да бъде 100% потвърдено. Само тогава щях да съм сигурен. Въпреки че, от друга страна, ако нещо такова се случи, кой изобщо би искал да го признае.

Въпреки това, хакерски атаки са били срещу различни компании в различни индустрии, което не е срамно, така че споменаването, че казиното е било или е под нещо подобно, може да е хубаво. Да видим дали го правят някъде дали наистина е вярно. 🙂

Автоматичен превод:
Публикация на katherinemomberg329 е изтрит

Това казино е престъпна организация. Те извършват толкова много незаконни действия.


Той участва в гласови фишинг престъпления в Корея. Това е много лоша престъпна група, която не тегли пари, ако спечелите играта.

Автоматичен превод:

Това казино не е добра и престъпна организация.

Той ограбва пари от безброй потребители. А в Корея сме замесени в гласови фишинг престъпления. Никога не трябва да използвате това казино.





Автоматичен превод:
1...32 33 34...37
Отидете на страницаот 37 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини