ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 31)

преди 2 години от oscarhorche14
|
108193 преглеждания 627 отговора |
|
1...30 31 32
Добавете пост
Romi
преди 2 седмици

Твърди се, че причината за забавянето е проблем с платежната система и системата каза, че ще ми изпрати имейл веднага щом получи отговор от казиното.

Системата за плащане казва, че ще отнеме до 7 дни за отговор, но няма обяснение защо ще отнеме 7 дни.

Въпреки че са направени няколко тегления най-късно в рамките на 24 часа, това не съм получил вече 5 дни.


Моят акаунт в момента е в нормално състояние.

Автоматичен превод:
najjanga1
преди 2 седмици

Уважаеми потребителю, чувствам, че имаме малко объркване тук. Нека ви помогна да изясним няколко неща:

Ние не сме поддръжка на казино и не сме служители на казино. По този начин за нас е невъзможно да проверим нечий казино профил или история на игрите. Би било обаче доста странно, ако казиното позволи на частна компания достъп до своята система, не мислите ли? Следователно нямате отношение към поддръжката на 1win.

И така, нека започнем с основите, моля. Никой от администраторите на форума не знае какво знаете вие относно вашия проблем, така че, моля, отделете малко време, за да обясните пълни подробности, ако се интересувате от допълнителна дискусия. Това добре ли е за вас?


Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Твърди се, че причината за забавянето е проблем с платежната система и системата каза, че ще ми изпрати имейл веднага щом получи отговор от казиното.

Системата за плащане казва, че ще отнеме до 7 дни за отговор, но няма обяснение защо ще отнеме 7 дни.

Въпреки че са направени няколко тегления най-късно в рамките на 24 часа, това не съм получил вече 5 дни.


Моят акаунт в момента е в нормално състояние.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

За мен, ако мога, има смисъл казината или техният доставчик на плащания да се нуждаят от известно време, за да решат проблема. Ако знаете, че тегленето ви е забавено поради грешка в платежната система, бих очаквал казиното да се актуализира, след като ситуацията бъде разрешена. При такива обстоятелства си представям, че няма какво да добавят, докато нещо не се промени.

Моля, изяснете какво имате предвид под „акаунтът ви е в нормално състояние"? Например предполагам, че е наличен без никакви ограничения.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Както можете да видите в прегледа, това казино извършва голяма измама с корейците.

Те получават само депозит.

Автоматичен превод:
yeosy1220
преди 2 седмици

здрасти

какъв преглед имате предвид, моля? Току-що забелязах оплакването ви, което е достъпно за всички тук 👈👈

Пише "тегленето се забави с месец". Предполагам, че трябва да е изключително изтощително. Така че, за да ви помогнем по възможно най-добрия начин, моля, отговорете на жалбата, след като сте готови. Първоначалната фаза винаги се състои от събиране на цялата необходима информация; следователно не можеше да се направи без вас. 🙏

Ще се радваме да прочетем и вашите идеи и отзиви във форума.


Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Оттеглянето ми се забави с повече от 70 дни, за да бъдем точни. Имам достъп до моя акаунт и мога да играя депозит и игри, но нито един служител на казиното не отговаря на имейла ми.

Тази компания изглежда така, сякаш всичките й служители вече са избягали

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
yeosy1220
преди 2 седмици

Това не е за вярване! Е, ние сме толкова щастливи, че намерихте този форум и подадохте жалбата. По най-добрия начин, на който съм способен, казиното трябва да е готово да предостави много добро обяснение. Честно казано, подобно забавяне, съчетано с пълно игнориране, вероятно е много трудно да се оправдае. Да видим какво следва. Тук поне имате цялото ни внимание; не се тревожи

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица

500 000 крони. Тегленето приключи. Отне 13 дни. Както и да е, благодаря ти.

Автоматичен превод:
najjanga1
преди 1 седмица

Така че очевидно беше необходимо да се изчака, докато всички технически проблеми бъдат разрешени, както виждам. Радвам се, че получихте парите и нямаше нужда да се тревожите повече.

Както и да е, мислиш ли, че ще продължиш да играеш тук въпреки това преживяване? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

ID: 85322318

Моят акаунт в уебсайта на 1win беше затворен без причина. Моята сметка съдържа повече от 2 400 000 египетски лири. Не мога да вляза в акаунта си и да изтегля парите си. Когато вляза, ми казва, че акаунтът ви е блокиран. Свържете се с поддръжката. Свързах се с отдела за сигурност от 27-ми. Миналия август изпратих всички необходими файлове и до момента не съм получил отговор, като имам предвид, че максималният срок за отговор е 30 дни. Сега минаха повече от 50 дни.

Автоматичен превод:
meromeco2017
преди 1 седмица

Здравейте, щях да ви препоръчам рекламация веднага, но виждам, че вече сте успели да получите нова тук, което е страхотно.

Това, което не е страхотно, е как казиното приема цялата ситуация и ви игнорира. Не мога да си представя какво може да стои зад липсата на отговор след 50 дни, това е твърде много за мен. Опитахте ли да проверите кутията за спам и прочее, за да видите дали случайно не е останало нещо там?

Освен това разбрах от жалбата, че сте завършили успешно проверката, така че ще ми е много интересно да разбера какво стои зад факта, че все още не сте получили нищо подходящо. Нашият екип ще се опита да направи и това и ще видим дали можем да помогнем.

Колкото и да ми е неприятно да го кажа, ще трябва да имаме търпение за по-нататъшно развитие и да видим докъде ще стигнем.

Надявам се всичко да се реши по добър начин.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

много ви благодаря

Вече проверих полето за спам в имейла си, няма нищо и се опитах да се свържа с тях много пъти, но няма отговор. Мисля, че това е така, защото има много пари в сметката.

Автоматичен превод:
meromeco2017
преди 1 седмица

Да, това е нещо, което със сигурност е неприятно, ако не знаеш нищо толкова дълго време. Бих си представил за тази сума пари, че разследването може да бъде на вашия геймплей, но това е само мое предположение, най-добре би било да научите от тях. Но ако не могат да се свържат с вас толкова дълго, тогава ще видя светлината в края на тунела в жалбата. Надявам се нашият екип да успее да се свърже с казиното и те да отговорят и да хвърлят светлина върху цялата ситуация.

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Добър ден, моля, не знам дали това е правилното място да направя тази жалба, но търсих начин да ми помогнат и ми казаха, че Casino Guru може да ми помогне, моля, 1win блокира акаунта ми несправедливо, като каза, че съм нарушил техните правила, които аз не съм правила. Акаунтът ми беше поставен под проверка преди това и беше успешен, всичките ми тегления бяха платени, след това след месец отново беше поставен под проверка, но този път беше блокиран, всички пари в акаунта ми са изчезнали, тъй като нямам достъп до моя акаунт

Автоматичен превод:
Michael01
преди 5 дни

здравейте

Не се притеснявайте, намерихте правилното място. Доколкото виждам, жалбата е прегледана и приета, така че засега, моля, предоставете всички необходими подробности, с които разполагате. Няма нужда да чакате конкретна заявка; просто изпратете всичко, което по някакъв начин е свързано с предишната проверка, както и с текущия проблем с анулираното салдо по сметката. Ако трябва да гадая, изглежда, че казиното е открило някои прилики, най-вероятно с други акаунти, по време на втората или, по-добре казано, „допълнителната" проверка.

Имате ли представа какво може да се е объркало, моля? Предположението е едно, но бих очаквал някои подробности да бъдат предоставени от служителя на казиното. имате ли такива

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Добър вечер, госпожо, мога да предоставя всичко необходимо, за да защитя моя случай, моля, просто ми кажете какво трябва да предоставя, всичко, което мога да изпратя, са екранни снимки на всеки един имейл, който са ми изпратили и всичко, което съм им изпратил, аз можете да изпратите всички тези екранни снимки тук. Трябва ли да го направя? Моля, отговорете ми

Автоматичен превод:
Michael01
преди 4 дни

Няма нужда да ни изпращате нищо. Просто, моля, изчакайте таймера за вашата жалба и вашият преобразувател ще публикува друг отговор, който ще ви каже какво да правите по-нататък.

Радваме се, че успяхте да подадете жалбата тук и нашият екип ще направи всичко възможно, за да я разреши.

Мога ли да попитам в какво ви обвиняват, моля? Говорихте за някакво нарушение на правилата.🤔

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Изпращам ви пощата, която ми изпратиха, след което ще ви изпратя клаузата.

здравей

Нашата служба за сигурност е извършила цялостна и обективна проверка по отношение на вашия акаунт в играта и въз основа на неговите резултати съобщаваме следното.

В същото време Ви информираме, че в съответствие с клауза 9.7. От Правилата за използване на сайта, раздела Общи правила и условия (наричани по-нататък Правилата), ако залагащ извърши измамни действия срещу компания за залагания (мулти акаунт, използване на софтуер за автоматизиране на залози, игра в арбитражни ситуации, ако игралната сметка не се използва за правене на залози, злоупотреба с програми за лоялност и т.н.), компанията за залагания си запазва правото да предотврати подобни измамни действия чрез анулиране на залози и закриване на игралната сметка на участника в залаганията.

По този начин, в съответствие с нарушението на клауза 9.7. акаунт за игра е блокиран и не може да бъде възстановен.

Моля, имайте предвид, че при повторна регистрация акаунтът ви в играта ще бъде блокиран без предизвестие.


Клауза 9.7

9.7. Ако участник в залаганията извърши измамни действия срещу компанията за залагания (мултиакаунти, използване на софтуер за автоматизиране на залаганията, игра на арбитражни ситуации, ако сметката за залагания не се използва за правене на залагания, злоупотреба с програми за лоялност и т.н.), тогава залагането компанията си запазва правото да спре подобни измамни дейности чрез:


анулиране на залози;

закриване на сметката на залагащия с връщане на средствата, депозирани по сметката като депозит;

обжалва пред правоприлагащите органи факта на извършване на измамни действия от такъв залагащ.


Не съм нарушил тези правила тук, 1win погрешно блокира акаунта ми.

Автоматичен превод:
Michael01
преди 4 дни

Винаги е трудно да се отгатне какво е накарало casio да използва такова правило срещу играча. Ето защо, ако не знаете нищо, което би могло да ви подозира в измама, ще обмисля да дам на жалбата достатъчно време, за да предостави повече подробности. Бих очаквал казиното да излезе с доказателства в подкрепа на твърдението си. Това така или иначе е неизбежната част от процеса на оплакване.

Може би нещо необичайно се е случило, докато играете там? Какви игри играехте? Страхувам се, че трябва да изчакаме оплакването да се развие по-нататък.


Автоматичен превод:
преди 4 дни

Доста добро казино. Играя от няколко месеца и не съм имал сериозни проблеми.

Автоматичен превод:
1...30 31 32
Отидете на страницаот 32 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини