преди 1 месец
Имате ли информация за връзка с byte news?
Do you have contact info for byte news?
0
Някой има ли контакт с Muizgn? Мисля, че вече са станали опитни в криенето на информация 😂
Anyone have contact with Muizgn? I think they've become skilled at hiding information now 😂
Någon som har kontakt till Muizgn? Tycker dem har blivit skickliga på att dölja information nu 😂
Сега HSBC отхвърли моя иск за измама въз основа на това, че плащанията с карта към около 6 различни държави на ден са законно изпратени до сайтове за хазарт,
Мисля, че ще се свържа с всяка една медия, за да подчертая какво се е случило, това е абсолютна шибана шега.
HSBC have now refused my scam claim on the basis that card payments to about 6 different countries in a day were legit sent to gambling sites,
I think I’m going to be contacting every single media outlet to highlight what has happened it’s an absolute fucking joke.
Свържете се с човек на име Адам Брадфорд - аз също ще се радвам да допринеса, анонимно!
Той прави статии за основните медии и е бил в BBC и др.
Contact a guy called Adam Bradford - I would also be happy to contribute, anonymously! adam.bradford@me.com
He does articles for main media outlets and been on BBC etc.
Някой знае ли нещо за това при кого е лицензът на PH Casino (Usoftgaming) в Кюрасао (или където и да е)?
Не мога да намеря подробности за това на уебсайта им.
Имам спор с моята банка по отношение на това казино. Трябва да докажа, че са нарушили своите T&C, за да бъда възстановен. Някой знае ли нещо за тях и как действат?
Изненадващо те имат правилния код на търговеца на хазартни игри за приемане на плащания с карти, въпреки че не са регулирани в Обединеното кралство.
Anyone know anything about who PH Casino's (Usoftgaming) license in Curacao (or anywhere) is with?
I can't find the details of it on their website.
I have a dispute in with my bank in regards to this casino. I need to prove they have broke their T&C in order to be refunded. Does anyone know anything about them and how they operate?
Surprisingly they have the correct gambling merchant code for accepting payments on cards, despite being unregulated in the UK.
Не, приятелю.
Търся го и нищо не намирам.
No, my friend.
I'm looking for it and I can't find anything.
Όχι φίλε μου
Το ψάχνω και δεν μπορώ να βρω τιποτα
Usoftgaming BV е под управлението на съответствието на Xecutive Corporate Management BV (XCM). Моля, обърнете се към ако можете да документирате, че сте изчерпали всички процедури за оплакване на уебсайта без задоволително решение.
Usoftgaming B.V. is under compliance management of Xecutive Corporate Management B.V. (XCM). Please refer to complaints@xnext.io if you can document that you have exhausted all complaint procedures of the website without satisfactory resolve.
support@ph.casino
Току-що ми беше назначен агент на FOS, те казаха, че случаят ще бъде преразгледан относно дейността на банката, а не на самото казино, което не ми дава надежда, за съжаление, системата наистина е манипулирана в полза на казината. Също така заявиха, че са прегледали всичко, което им е изпратено на този етап, и не смятат, че имат нужда от нещо повече от мен.
Just had an FOS agent assigned to me, they've said the case will be reviewed on the activity of the bank rather than the actual casino themselves, which doesn't give me hope unfortunately, the system is really rigged in the casinos favor. Also stated they have looked at everything that's been sent to them at this stage and they don't think they need anything more from me.
Току-що получих отговор от Monzo, накратко, те отхвърлиха моето връщане на плащане, заявявайки, че не е измама...
Те отговориха в рамките на около 20 минути на много подробно съобщение, включващо всички приложими закони и разпоредби. Основно съсредоточаване върху неправилен MCC и липса на получени стоки.
разочарован съм. Върнах се, за да повдигна жалбата, но това определя стандарта на техния подход към това.
Just had a response from Monzo, in short, they have rejected my chargeback stating it’s not fraudulent…
They replied within about 20 minutes to a very detailed message including all relevant laws and regulations. Mainly focusing on incorrect MCC and no goods received.
im dissapointed. I’ve gone back to raise the complaint but this sets the standard of their approach to this.
Здравей, Пол, надявам се, че се справяш добре, приятелю.
Не можах да намеря начин да се свържа с вас насаме и оценявам, че се отдръпнахте за момента.
Направих много проучвания по този въпрос и обобщих голяма част от проблема в 1 имейл, който беше споделен с Monzo и бързо отхвърлен. Смятам, че твърдението ми е правилно и силно, подчертавайки законите и разпоредбите, свързани с това. Monzo отговори много бързо, така че ги помолих да преразгледат възстановяването на плащането, тъй като не мисля, че са отделили достатъчно време за това. Вероятно са видели коментарите за хазарта и са си помислили, че могат да го смачкат.
Както и да е, надявах се да успеем да се свържем и да мога да споделя какво открих и да видя дали имате някакъв съвет. Повече за това как да се обърнете към FOS с това. Не искам да загубя битката и може би вече имам най-силния подход и избрах да бъда прозрачен като теб. Но бих се радвал много да се свържа, тъй като знам, че сте имали и обратен удар от банките.
Hello Paul, hope you’re getting on ok mate.
I couldn’t find a way to contact you privately, and appreciate you were stepping away for the time being.
I’ve done a lot of research on this, and have summarised a lot of the issue into 1 email which was shared with Monzo and quickly rejected. I do feel my claim is correct and strong, highlighting laws and regulations related to this. Monzo replied very quickly so I’ve asked them to re evaluate the chargeback as I don’t think they spent anywhere near enough time on it. They probably saw the gambling comments and thought they could squash it.
Anyways, I’d hoped we could connect and I could share what I’ve found, and see if you have any advice. More so on how to approach the FOS with this. I don’t want to lose the fight, and perhaps I’ve already got the strongest approach, and chose to be transparent like you did. But would massively appreciate connecting as I know you had some push back from the banks as well.
Ако това помогне, FOS се свърза с мен днес и каза, че подхождат към това от начина, по който са се справили банките, а не от проблема със самото офшорно казино, така че вярвам, че може да е начинът, по който трябва да гледате на подхода.
If it helps the FOS contacted me today and said they're approaching it from how the banks handled it, not the issue with the offshore casino itself so i believe that may be how you should view approaching it.
Интересно, казвате ли, че подходът трябва да бъде по-фокусиран върху факта, че банката не е идентифицирала тези транзакции, защото са били представени погрешно? Също така фактът, че банката не е маркирала необичайните разходи, независимо от името на транзакцията?
Предположих, че ще трябва да се съсредоточа повече върху процеса на обвиняване на казината и търговеца, за да може банката да обработи възстановяването на плащане?
Interesting, are you saying the approach should be more focused on the fact the bank didn’t identify these transactions because they were misrepresented? Also the fact the bank didn’t flag the unusual spending regardless of the transaction name?
I assumed I’d need to focus more on the casinos blame and merchant process for the bank to process the chargeback?
Да, агентът на FOS каза, че се фокусират върху това как банките се занимават с него, а не върху самия спор, с казината е почти невъзможно да се осъществи контакт и обикновено изпращат едно и също BS отново и отново, така че наистина има смисъл. Наистина си помислете, че зависи от това дали ще намерите разумен агент или банката не е уредила спора погрешно. Може да си струва да подчертаете процеса на търговец, т.е. грешни кодове на търговец, трета страна и т.н., но те заявиха, че фокусът на жалбата им е върху самата банка, а не върху казиното.
Yes, the FOS agent said they're focusing on the banks handling of it rather than the dispute itself, the casino's are damn near impossible to contact and usually send the same BS over and over so does make sense really. Really think it's down to whether you get a reasonable agent or the bank has mishandled the dispute. Could be worth highlighting the merchant process, i.e. wrong merchant codes, third party etc but they stated their focus of the complaint is with the bank itself rather than the casino.
Не съм в жалбите на FOS и вероятно няма да бъда, но имам опит с жалбите на FOS в работата си. Ако са казали, че се фокусират върху банките, ъгълът е, че те трябва да върнат плащането под валиден код. Т.е. 12.7 данни или стоки не са получени, ако прочетете двете искания на FOS, които са били приети, нито една от банките не е направила сторнирането на плащането и е отменено, но ако проверите тези, които са загубили, по-голямата част от хората обвиняват банките, че са пропуснали транзакцията, ако тя ако бях аз, щях да се съсредоточа единствено върху частта за връщане на плащане, така че да се основава или на неполучени стоки, или на неправилни данни (което и да опитате), след което повторете, че банката не може да спре нещо, което се заобиколен, но ако беше използван правилният код, хазартният блок щеше да го улови, следователно попада точно за връщане на плащане и би имал добър шанс да успее. Ако са отхвърлили стоки и не сте споменали хазарт, просто заявете, че никога не са предоставени доказателства, така че те трябва да са инициирали връщане на плащане.
I am not at FOS complaints on mine and likely won’t be, but do have experience with FOS complaints within my work. If they have said they are focusing on the banks the angle is that they should chargeback under a valid code. I.e 12.7 data or goods not received, if you read the two FOS claims that were accepted neither bank did the chargeback and was overturned, but if you check the ones that lost the majority of the people blamed the banks for missing the transaction, if it were me I would solely focus on the chargeback part so base it on either goods not received or incorrect data (whichever you tried), then reiterate that the bank cannot stop something that is being bypassed but if the correct code was used the gambling block would have caught it therefore it falls right for chargeback and would have a good chance to succeed. If they have rejected on goods and you haven’t mentioned gambling then just state no evidence was ever provided so they should have initiated chargeback.
12.7 е visa не знам версията на Mastercard
12.7 is visa I don’t know the Mastercard version
Споменах хазарта и не можах да изтегля, което се надявам да е в моя полза, но фактът, че агентът каза, че вярва, че разполагат с цялата необходима информация, така че няма да изисква такава от мен на този етап, е обезсърчаващ. Помолиха ме да потвърдя сумата, която беше грешна, така че се надявам, че банката е допуснала грешки там... Не искам да публикувам твърде много информация, тъй като продължава, но прегледах няколко ъгли във FOS и повдигнах няколко точки
I have mentioned gambling and i was unable to withdraw which i hope weighs in my favor but the fact the agent said they believe they have all the information they need so won't require any from me at this stage is disheartening. They asked me to confirm the amount which was wrong so i'm hoping that the bank has made errors there... Don't want to post too much information as its ongoing but i've gone a few angles at the FOS and raised a few points
Успех, ако съдията застане на страната на банката, можете да преминете към омбудсмана и там е вероятно да приемат допълнителна информация от вас. Интересно е да видите на какво основание банката е отказала връщане на плащане, тъй като това е ключово, отново никой не обвинява банката или смята, че трябва да спре транзакцията, но те трябва да сторнират плащане, ако има основателна причина и имате, ако не можете да изтеглите, това трябва да е връщане на плащане .
Best of luck, if the adjudicator sides with bank you can progress to the ombudsman and that’s where they are likely to accept further information from you. Be interesting to see what basis the bank have refused chargeback as that is key, again no one blames bank or thinks they should stop the transaction but they should chargeback if valid reason and you do have if you can’t withdraw that should be a chargeback.
Благодаря, сега съм с омбудсмана, те казаха, че са прегледали всичко, което съм изпратил в жалбата си, и смятат, че не се нуждаят от повече информация на този етап, предполагам, че имат предвид файловете, които са получили от банката самите те добавиха малко повече информация в имейла си за отговор само за добра мярка, но фактът, че не се нуждаят от повече информация на този етап, както го изразиха, означава, че или не смятат, че имам случай, или смятат, че информацията е достатъчно, за да продължа с моя случай. С естеството на тези оплаквания се чувствам много песимистично настроен дори след като им изпратих други примери за такива случаи в имейла си за отговор, мисля, че всичко се дължи на късмета на агента и на начина, по който не се интересуват от повече информация. Склонен съм да вярвам, че съм ударил агент, който за съжаление няма да застане на моя страна.
Thanks, i'm with the ombudsman now, they stated they looked at everything i've sent in my complaint and feel they don't need any more information at this stage, i'm assuming they mean the files they got from the bank themselves, i added some more information in my reply email just for good measure, but the fact they don't need anymore information at this stage as they put it either means they don't think i have a case or they feel the information is sufficient enough to proceed with my case. With the nature of these complaints i'm feeling very pessimistic even after sending them other examples of such cases in my reply email, i think it's down to pot luck with the agent and with the way they're not interested in more information i'm inclined to believe that i've hit an agent who won't side with me sadly.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.