НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 326)

преди 1 година от kirekin
|
811 857 преглеждания 6 984 отговора |
|
1...325 326 327...362
преди 2 седмици

Dt - Току-що получих точно като теб, фалшифицирана разписка от Mydts. Също така забелязах, че те всъщност са създали акаунт на мое име на уеб страницата на Grottobook - опитайте да зададете нова парола на началната им страница.

Причината, поради която ви казвам, е, че те са направили огромна грешка - всичките ми „дати на поръчка" са след като изпратих сторнирания, три месеца след датите на транзакцията. Също така няма налични книги под „Изтегляния", които можете да използвате като доказателство за вашата банка, и няма записи по транзакции, само по нареждания.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Направих това и никога не получих имейл за нулиране на паролата си!! Иска ми се да имам достъп до акаунта, за да проверя сам!

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Благодарение на тази тема и (вероятно) увеличаването на сторнираните плащания срещу фалшиви магазини, които приемат плащания за казина, които почти винаги се печелят, изглежда, че някои търговци започват да се борят с сторнираните плащания, защото ако загубят твърде много сторнирания, могат да си навлекат проблеми тъй като MasterCard и Visa позволяват до x връщания на плащания и започват със санкции и в най-лошия случай отменят споразумението.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 2 седмици

Пише ли, че е нулиран? За мен това дойде в моята нежелана поща.

Автоматичен превод:
BettyBetty
преди 2 седмици

Проверено навсякъде!

Автоматичен превод:
BettyBetty
преди 2 седмици

Щраквам върху забравена парола, след което казвам, че имейлът е изпратен. Не получавам нищо

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 2 седмици

Същото като мен, приятел, моят finnart и pixielum са ден 45 утре, а другите ми са на 10 януари, същата банка също ми отказа сторниране на плащане, пуснах жалба и след това те ги повдигнаха като грешен MCC код

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
Williamj86
преди 2 седмици

Това на Mastercard ли е? Току-що се върнах в Chase, те вече разглеждат неполучени стоки, но сега погледнах от друг ъгъл на MCC на крипто, само за да налея масло в пламъците, ха-ха. Колкото повече информация предоставям, толкова по-вероятно е да се залепи не съм сигурен дали е в моя полза няколко по-малки суми, тъй като те може да не се оспорват, но ми е скучно, така че просто се опитвам да раздвижа нещата

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Dt100
преди 2 седмици

добре! Ако имате нужда от съвети или просто искате да поговорим, пишете ми на Discord, BettyBettyBetty

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 седмици

Да, това е Mastercard, приятелю, от това, което чета, грешният MCC излиза от пътя, тъй като търговците не искат да отговорят

Автоматичен превод:
BettyBetty
преди 2 седмици

имате ли Swedbank?

Автоматичен превод:
Bollee
преди 2 седмици

да

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Някой имал ли е късмет да си върне парите от някое от казината Santeda International (Velobet, Goldenbet, MyStake и др.)?

Опитах преди това с Revolut, те отказаха исканията за връщане на плащане, но продължиха да ми позволяват да правя големи банкови преводи към „Falcora Finance", който трябва да е посредник за плащане за Santeda International. Не знам дали това означава, че мога да подам жалба срещу Revolut, че продължава да улеснява тези плащания.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Още след

  • заплащане
  • фалкора финанси
  • quickbit (fomiline uab)
  • smlsaveoperationsl


Всякаква информация, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

ZDPG е:

https://www.omno.com/ или https://cardeye.com/


И двата шлюза за плащане помагат на казината да обработват плащания.


Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Свързах се с fundof.me и получих възстановяване вчера.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
Hirpo
преди 2 седмици

Това всъщност е правилно. Свързах се с тях и ( ) преди няколко седмици, когато намерих уебсайта тук. И вчера най-накрая получих възстановяването си от ZPDG.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 2 седмици

Здравей, приятелю, какво им каза и колко бързо отговориха

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 2 седмици

Че направих поръчка за сума X, но все още не съм чул нищо, нито съм получил поръчаните стоки.


Те всъщност не отговориха, но ми върнаха сумата. Също така беше препратено до моята банка, но те трябваше да изчакат 1 месец след контакта, за да започнат сторниране на плащане, така че това е истинско възстановяване от тях.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 2 седмици

Значи получихте го чрез връщане на плащане или възстановяване на сумата?

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 2 седмици

Както споменахме възстановяване. Банката не е започнала никакво възстановяване на плащане и това е възстановено от ZPDG.

Автоматичен превод:
1...325 326 327...362
Отидете на страницаот 362 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини