НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 294)

преди 1 година от kirekin
|
820 444 преглеждания 7 034 отговора |
|
1...293 294 295...365
преди 1 месец

Моята банка повдигна оспорванията, но отказва временно възстановяване, честно казано, всички те са куп клоуни, когато правят сторнирания.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

Банката направи същото с мен отказа възстановяването, но повдигна сторнираните плащания. Остават ми 2 седмици, за да ги оспорят

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 1 месец

Което според собствените условия на банките, а също и според условията на Mastercard, всъщност е неправилно. Добавих го към жалбата си, но аз да чакам 45 дни, когато трябва да извършат временно възстановяване, се свежда до отказ на потребителя да получи достъп до парите си, така че се надявам да се върнат за Коледа

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

Така го правят, приятел, и при мен беше същото

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

За първи път за мен, 7 на кредитна карта след 1 работен ден, 3 на дебитна карта в същия ден, но тези същата компания за дебитни карти посочва 27 януари, мисля, че го измислят, докато вървят, хаха

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

Някои са по-предпазливи от други, предполагам различни вътрешни правила

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Отново същия въпрос, но някой имал ли е радост от Falcora finance? Изпратих им имейл чрез уебсайта им, но нямам отговор. Банката не може да направи нищо, тъй като те са по-бързи плащания, а не покупка с карта. Няма ли защита по новия закон за APP??

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Също така смятам, че възстановяването на суми от VISA е по-лесно за получаване, компаниите, използващи Mastercard, не са нищо друго освен караница за мен

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

VISA беше прилична чрез кредитната карта

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

Напротив, банката е предпазлива, но кредитната карта даде временни възстановявания😀

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Досадният факт е, че Mastercard буквално заявява, че след повдигане на спор ние връщаме парите на издателя, но Chase твърди, че това не е така. Това също са наистина малки суми, но това е просто принцип

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

Не виждам риск в малките суми, моите винаги са £15 000 или повече, така че мога да разбера защо не издават временно възстановяване, мога просто да похарча, но и не бих 😃

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Успях да подам жалбата си до офиса на главния изпълнителен директор на Chase, те отговориха в рамките на един час, все още не са получили отговор, но основно казаха, че тъй като Mastercard заявява, че може да е временно, тогава трябва да се върне при мен. Получавам по-големи суми, тъй като това може да означава, че банката ни преследва за тях, но когато са £25 и £50, тогава наистина защо криете това от мен.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

Не съм сигурен, че трябва да бъда честен, това е безумие за тях!😂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравейте всички


Свързах се с някои от търговците, след като ми изпратиха имейл, че няма транзакции, свързани с моя акаунт, и те ми казаха да банка,


какво да повдигна сторнирането на плащането като с банката, споменавам ли, че MCC кодовете са просто излезли стоки, които не са предоставени?


също така споменах в чата с моята банкова банка преди това за казиното и др. и хазарта в чата на живо (това е запазено), но никога не споменах вещерски транзакции като такива, те предложиха възстановяване на плащане. Но се притеснявам, ако го вдигна като неполучена стока, така или иначе ще разбера, че е бил хазарт. И така, как да го повиша? UK банка.


благодаря на някого.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте момчета,


Някой имал ли е късмет с ваучерите на Albedo (alvo)?

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 1 месец

здравей


Може да успея да помогна. Успях да намеря контакти за artstrid и finnart.


Отговориха бавно, но казаха, че са възстановили средствата и това ще се покаже в акаунта ми след няколко дни.


Тези няколко дни изминаха и моята банка не може да види никакви признаци за възстановяване на средствата, така че го преследвах, но нямах отговор от 2 дни - надявам се, че държат на думата си

Автоматичен превод:
henrysykes13
преди 1 месец

Това беше по имейл? Finnart се свърза с мен с искане за доказателства за транзакции, но усещането ми е, че това се прави, за да се предоставят фалшиви фактури, така че отидох директно в банката. Който е повдигнал спора, нищо от artstrid.



Автоматичен превод:
Mr_Jones_1
преди 1 месец

В идеалния случай искате да ги накарате да направят обратно плащане чрез неправилен MCC, тъй като те няма да се върнат с предизвикателство, тъй като признават измама. Но да накарате банките да направят това е трудно поради хазарт, най-лесният начин е стоките да не са получени, но това може да бъде предмет на предизвикателство/фалшиви фактури, наистина зависи какво искате да опитате, но това са опциите.

Правил съм и двете, неправилният MCC беше огромно предизвикателство, но те го направиха в крайна сметка други се бореха/бяха отхвърлени.

Стоките и услугите бяха лесни за събиране, но сега банката отказва временно възстановяване, въпреки че Mastercard казва, че това е процесът, но добрата новина е, че са събрани.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

здравей


Да, беше по имейл и двамата поискаха следното:

Моля, предоставете ни следните подробности, за да можем да ви помогнем.

Снимка на вашата кредитна карта, показваща първите шест и последните четири цифри от номера на вашата карта

Имейл адрес/адрес на портфейл, използван за транзакцията по вашата заявка

Банкова разписка с вашето име върху нея


Надрасках всички важни подробности като ccv и т.н., след няколко заявки за актуализация artsrid каза, че това е възстановено на 28/08/2024, което беше денят, в който поискаха тези подробности, но може да отнеме още няколко дни (все още чакам да видя това възстановяване).


Finnart по същество каза същото като горното след няколко преследвания, въпреки че различна дата за възстановяване.


Изненадващо Artsrid изглежда е по-добрият от двамата в отговора.


Направих търсене в фирмените правила, изброени на уебсайтовете им, и двете правила водят до други компании и информацията за компаниите е много ограничена, като тази, към която Artsrid се свърза, очевидно беше разпусната през октомври тази година

Автоматичен превод:
1...293 294 295...365
Отидете на страницаот 365 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини