преди 1 месец
предполагам, че е по-добре да го приема като победа, отколкото предполагам
suppose i better take it as a win then i suppose
0
предполагам, че е по-добре да го приема като победа, отколкото предполагам
suppose i better take it as a win then i suppose
здрасти Някой има ли следното?
skillcrafters (свързани с netsellerpay, които не отговарят)
наскмид
kcl ограничен
автоматични системи техн
Ропи
Newton OS limited
Глобални услуги на Arc-tech
Лилава стая global limited
Окафор и партньори
Arctic Innovations Ltd
Hi. Anyone got the following ?
skillcrafters (linked to netsellerpay who don’t reply)
nasquid
kcl limited
automata systems tech
Roppi
Newton OS limited
Arc-tech global services
Purple room global limited
Okafor & Partners
Arctic innovations ltd
Бих искал също данни за контакт за лилава стая!
Would also like contact details for purple room!
здравей колега
банката попита ли ви защо продължихте да депозирате известно време, тъй като има купища транзакции, ако не получавате нищо?
не знам какво да добавя към това
Hello mate ,
did the bank asked you why you kept depositing over a while as there are loads of transactions if you were not receiving anything ?
not sure what to put to that
Не, Revolut не попита нищо, но вместо това поставиха акаунта ми в черен списък след известно време, така че не мога да правя сторнирания, всичко се отказва автоматично.
Nope, Revolut didn't ask anything, but instead they blacklisted my account after a while, so I can't do chargebacks, everything is denied automatically.
Nope, Revolut frågade inget, men istället så svartlistade dom mitt konto efter ett tag, så jag kan inte göra chargebacks, allt blir nekat automatiskt.
Същото като моя акаунт този. Дори плащания, които не са свързани с казино, когато стоките не са доставени, не се разглеждат
Same as my account this. Even payments that aren’t casino related where goods weren’t delivered aren’t looked at
Здравейте, аз съм нов тук и бях толкова облекчен да открия този форум днес. Моля, някой може ли да ми помогне с процеса на работа на всичко това. Имам няколко търговци, с които трябва да се свържа. какво да кажа Ако не отговорят, това е основание за връщане на плащане от банката? Всяка помощ ще бъде оценена, благодаря
Hi there, I am new here and was so relieved to find this forum today. Can someone please assist me with the process of how this all works please. I have multiple merchants which I need to get in touch with. What do I say? If they don’t respond is that grounds for a chargeback with the bank? Any assistance will be appreciated thank you
здравей
Предлагам ви да прочетете 280-те страници. Всички имаме - тук ще намерите информация.
Вложете време и усилия, това ще направи това успешно.
Успех!
Hey there,
I suggest you read through the 280 pages. We all have - this is where you will find information.
Put the time and effort in, that's what will make this successful.
Best of luck!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.