НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 287)

преди 1 година от kirekin
|
799 074 преглеждания 6 892 отговора |
|
1...286 287 288...357
paulmcewan05
преди 1 месец

предполагам, че е по-добре да го приема като победа, отколкото предполагам

Автоматичен превод:
Aljosha93
преди 1 месец

коя банка е това?


Автоматичен превод:
Williamj86
преди 1 месец

Да, поне имаш още няколко задни колеги

Автоматичен превод:
Публикация на paulmcewan05 е изтрит
преди 1 месец

Някой попадал ли е на търговци KUNAVA и PNMM?

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Какъв процент се надяваш на приятел

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

И банката няма да извърши възстановяването вместо теб, приятелю

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Какви са мотивите зад това колега

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Когато видях това казино, наречено Kolmre, се зарових в неговото web3 казино трябва ли да играя повече или какво

Автоматичен превод:
преди 1 месец

С кого мога да се свържа за „falcora finance"

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здрасти Някой има ли следното?


skillcrafters (свързани с netsellerpay, които не отговарят)


наскмид

kcl ограничен

автоматични системи техн

Ропи

Newton OS limited

Глобални услуги на Arc-tech

Лилава стая global limited

Окафор и партньори

Arctic Innovations Ltd

Автоматичен превод:
Jcejejxjvujr
преди 1 месец

Бих искал също данни за контакт за лилава стая!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моля, някой има данни за контакт по-долу


skinczar

keyzd

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

здравей колега


банката попита ли ви защо продължихте да депозирате известно време, тъй като има купища транзакции, ако не получавате нищо?


не знам какво да добавя към това

Автоматичен превод:
Hunter12
преди 1 месец

Не, Revolut не попита нищо, но вместо това поставиха акаунта ми в черен списък след известно време, така че не мога да правя сторнирания, всичко се отказва автоматично.

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Същото като моя акаунт този. Дори плащания, които не са свързани с казино, когато стоките не са доставени, не се разглеждат

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file Елегро,


някой друг да е имал подобен отговор? Да предположим, че нямам шанс с тях и още по-малко с банката.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, аз съм нов тук и бях толкова облекчен да открия този форум днес. Моля, някой може ли да ми помогне с процеса на работа на всичко това. Имам няколко търговци, с които трябва да се свържа. какво да кажа Ако не отговорят, това е основание за връщане на плащане от банката? Всяка помощ ще бъде оценена, благодаря

Автоматичен превод:
Публикация на Hirpo е изтрит
Asnaps
преди 1 месец

здравей


Предлагам ви да прочетете 280-те страници. Всички имаме - тук ще намерите информация.

Вложете време и усилия, това ще направи това успешно.

Успех!

Автоматичен превод:
1...286 287 288...357
Отидете на страницаот 357 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини