НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 284)

преди 1 година от kirekin
|
807 666 преглеждания 6 911 отговора |
|
1...283 284 285...358
Williamj86
преди 1 месец

Написаха ми същото нещо и преди, те означават, че те напълно подкрепят, ако искате да направите сторнирания на плащания, и те ще одобрят тези заявки за връщане на плащания директно от банката, така че да не трябва да отнемат няколко месеца, преди да получите парите обратно .


Напишете им имейл и ги попитайте дали е добре да правите сторнирания на транзакциите, тъй като нямате акаунт при тях или сте използвали тяхната услуга, защото ви трябва потвърждение, което да покажете на вашата банка 🙂


Тогава не би трябвало да е проблем за банката да приеме тези транзакции за сторниране на плащане, просто покажете имейла на банката и кажете, че сте били помолени за сторниране на плащане.


Преди около 2 седмици ми върнаха всички пари от mobilumpay, те са малко от всички тези компании, които наистина отговарят на имейли и приемат въпроса сериозно, те не възстановяват сами сумата, но трябва да отидете през банката.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Трябва ли да изчакам текущите ми сторнирания на плащания да бъдат финализирани, преди да започна с други, или да започна нова вълна от сторнирания на плащания. Освен това, когато казвате, че услугите не са получени, какво отбелязвам, когато поискат услуга, за която съм платил, но не съм получил, този онлайн формуляр ме обърква

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 1 месец

На Revolut ли е? Просто напишете, че сте платили за криптовалути, но не сте получили нищо и че сте се свързали с mobilumpay и вижте отговорите от mobilumpay, където те искат възстановяване на транзакциите

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Не се сравнявайте с NatWest, ако мога да сложа това тук, не знам, защото предполагам, че хората не обичат да поставят коя е банката, но ще опитам крипто маршрута и ще видя какво ще се случи

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 1 месец

Ок, нямам опит с тях.


Но все пак бих ви посъветвал да кажете, че сте купили криптовалута от сайт, който не помните, но че транзакциите са преминали през mobilumpay, което се отнася до връщане на плащане.


Също така отбележете, че никога не сте получавали разписка или потвърждение на поръчката от mobilumpay за тези транзакции, в случай че те поискат това.


Но първо изчакайте имейл от mobilumpay, където те молят да се свържете с банката за връщане на плащане и те ще помогнат, това ще улесни всичко и е достатъчно като доказателство.


Просто напишете "подкрепяте ли ме и помагате ли ми, ако сторнирам тези транзакции през банката?" След това изчакайте отговор.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Благодаря ти много за информацията, колега, изпратих им имейл с това, което каза, така че се надявам скоро да получа отговор от тях, няма да имаш подробности за компания, наречена seraphyx, не мога да ги намеря никъде онлайн.

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 1 месец

Не колега, ще си върнеш парите 🙂 Дай 2-3 седмици, може и по-бързо в зависимост от mobilumpay.


Съжалявам, никога не съм чувал за тях

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Ще поддържам mobilium всеки ден за актуализация по имейл. Мисля, че открих seraphyx, те изглежда са компания за интериорен дизайн, базирана в Лондон с полски директор, което е странно, тъй като адресът на транзакцията в извлечението ми е адресиран до място във Варшава в Полша. Мисля, че и FARAMP, и SERAPHYX са под mobilium, тъй като и двата адреса в изявлението ми са на едно и също място

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
craigtaylor9999
преди 1 месец

Брилянтни новини, че успяхте да стигнете до някъде с банката и да получите средствата си обратно. Имам проблеми с една банка, която не разбира и изпраща имейли на търговците всеки ден без отговор или върнати средства. Толкова е разочароващо, но няма да се откажа. Общо £1400.


имах известен успех с друг търговец/банка. След като изпратих имейл на търговеца всеки ден за моя изненада след около 4/5 седмици. Изведнъж сумата беше възстановена обратно в акаунта ми. Такова облекчение 1200.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Както Luxtell.eu, така и Mydates/Grottobook имат абсолютно същия физически адрес.


https://luxtell.eu/pages/contacts

https://grottobook.com/



85 Great Portland Street, Лондон, Англия, W1W 7LT


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Почти същият адрес като seraphyx и Faramp file

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Това е външната страна на добавеното по-горе, изобщо не изглежда странно


file


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изглежда, че това е „виртуален офис", за който всеки може да плати и наеме, което го прави така, че да изглежда, че това е неговият физически адрес, когато всъщност самите те не притежават мястото.


https://thelondonoffice.com/about-us?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAl4a6BhBqEiwAqvrqugBweHdWYn8v3jE-SJXftzrRjkETyp5fXTic0UKNuRCjkakc_bSZtxoC83QQAvD_BwE

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Да явно банките ги подкрепят !

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ако погледнем по-подробно, изглежда, че повечето от тези така наречени компании имат адрес на същата улица

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой получавал ли е пари обратно от grottobooks?

Автоматичен превод:
zorromedz
преди 1 месец

Не, не отговарят, изпратиха няколко имейла.


https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/15224878/officers


Тук са отговорниците за сайта и фирмата.

Автоматичен превод:
zorromedz
преди 1 месец

Ако банката извърши сторнирането на плащането, вие печелите, имах купища, но сега очевидно те не могат да направят моята сега💁

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Защо са направили някои, но не и останалите, наистина е странно, нали. Прегледах банковите си извлечения снощи и има още няколко, за които искам да направя сторнирания на плащания, но ме е страх какво да правя или не са получени услуги, или бъди честен и пак кажи хазарт

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Те ми отговарят и потвърждават, че имат транзакции, свързани с моята карта, но искат да изпратя снимки на лична карта, снимка на карта и т.н.

Автоматичен превод:
1...283 284 285...358
Отидете на страницаот 358 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини