Colin09
преди 1 месец
Току-що им изпратих около 10 имейла 😀
https://easycourses.in/ = Аператор?
I just sent them about 10 Emails 😀
https://easycourses.in/ = Apperator?
Току-що им изпратих около 10 имейла 😀
https://easycourses.in/ = Аператор?
I just sent them about 10 Emails 😀
https://easycourses.in/ = Apperator?
Имейл адресът определено е ?
.io?
.org
Вече не знам, защото вече нямам имейл акаунта и не мога да вляза в него. Просто изпратете имейл на адреса по-горе с всички окончания, които има, едното ще бъде правилно.
The email address is definitely ?
.io?
.org
I don't know anymore because I no longer have the email account and can't get into it. Just send an email to the address above with all the endings there are, one will be correct.
Die Mail Adresse ist definitiv support@bp-wa.com ?
.io?
.org
das weiß ich halt nicht mehr da ich den email Account nicht mehr habe und dort auch nicht mehr rein komme schick einfach eine Mail raus mit der oben genannten Adresse mit allen Endungen die es gibt eine wird richtig sein.
Така че определено имам нужда от повече
Волтамп
pxtb - Паневежис, LTU
payacctopup - Лондон, GBR
So I definitely need more
Voltamp
pxtb - Panevezys, LTU
payacctopup - London, GBR
Also ich brauche definitiv nocH
Voltamp
pxtb - Panevezys, LTU
payacctopup - London, GBR
получих това обратно от Albedosend тази сутрин, когато поисках възстановяване на сумата. Някакви съвети какво да правите по-нататък, за да опитате да получите възстановяване на сумата от тях?
received this back from Albedosend This morning when I asked for a refund . Any advice on what to do next to try get a refund out of them ?
Актуализация от пулсионната обработка тази сутрин. Изглежда, че го приемат сериозно, дали ще възстановят или не, все още не съм сигурен.
An update from pulsion processing this morning . Seems they are taking it seriously, whether or not they will refund I am not sure yet .
Здравейте какъв имейл използвахте, тъй като не получих нито един отговор
Този в Кипър ли е?
Hi what email did you use as I haven't received one reply
Is this one in Cyprus?
Някой да е чувал за pixtub.io, изглежда, че сайтът на казиното Revolut е използвал този сайт, за да купи биткойни с данните на моята карта, а също Zavorna Kaunas е един и Excurr Warsaw
Anyone heard of pixtub.io it looks like on Revolut the casino site has used this site to buy bitcoin with my card details and also Zavorna Kaunas is one and Excurr Warsaw
Получих два имейла pixtub и excurr и на двата сайта за крипто и току-що изпратих имейл, че някой е използвал картата ми, за да купи крипто е, че най-добрият начин да започнете някой е успял да получи възстановявания?
I got two emails pixtub and excurr both crypto sites and just emailed saying someone has used my card to buy crypto is that the best way to start anyone managed to get refunds ?
Какъв имейл имате за Excurr, аз също ги имам
много благодаря
What email do you have for Excurr i have them as well
Many thanks
Получих два имейла pixtub и excurr и на двата сайта за крипто и току-що изпратих имейл, че някой е използвал картата ми, за да купи крипто е, че най-добрият начин да започнете някой е успял да получи възстановявания?
I got two emails pixtub and excurr both crypto sites and just emailed saying someone has used my card to buy crypto is that the best way to start anyone managed to get refunds ?
Не, приятел, защото те ще кажат да се свържете с полицията и да накарате вашата банка да се свърже с вас. Ако си ги упълномощил, прецакан си
No mate because they will say to contact the police and get your bank to get in touch. If you authorised them them you're screwed
Беше отказано в рамките на 1 минута за връщане на плащане от Revolut.
Този път беше "Склад за инструменти за торти, Ибадан"
Отговорът беше както обикновено „Разгледахме вашия случай и за съжаление тази транзакция не отговаря на условията за възстановяване на средства"
Те 100% дори не са го прегледали, няма шанс да прочетат моя текст и доказателствата, които изпратих за 1 минута.
Или са маркирали сметката ми в Revolut, или нещо, което означава, че каквото и да избера за изплащане, се отказва, въпреки че имам всички права на моя страна.
Абсолютно болни, те са абсолютно най-лошите.
Was denied within 1 minute for chargeback by Revolut.
This time it was "Cake Tools Depot, Ibadan"
The response was as usual "We have reviewed your case and unfortunately this transaction is not eligible for a refund"
They have 100% not even reviewed it, there is no chance that they read my text and evidence I sent in in 1 minute.
Either they have flagged my Revolut account or something that means that whatever I choose for repayment is denied even though I have all the right on my side.
Absolutely sick, they are the absolute worst.
Blev nekad inom loppet av 1 minut för chargeback av Revolut.
Denna gång var det "Cake Tools Depot, Ibadan"
Svaret blev som vanligt "Vi har granskat ditt ärende och tyvärr är inte denna transaktion kvalificerad för återbetalning"
Dom har till 100% inte ens granskat det, finns inte en chans att dom läst min text och bevis jag skickade in på 1 minut.
Antingen har dom flaggat mitt Revolutkonto eller något som gör att vad jag än väljer för återbetalning blir nekat fast att jag har all rätt på min sida.
Helt sjukt, totalt sämst är dom.
Това се случи с мен и отхвърлена жалба сега, след копиране в омбудсмана, те казаха, че е разследване на измама със връщане на плащане💁
Изпратих купища имейли преди два дни, но все още няма отговори, така че засега започнах сам да проучвам транзакциите.
That is what happened to me and a rejected complaint now after copying in the ombudsman they said its a chargeback fraud investigation💁
I sent loads of emails two days ago no replies yet so have started investigating the transactions myself for now bud.
Приятно ми е да чуя, че не сте сами, странното е, че работи добре, за да се правят сторнирания на плащания в тези магазини за измами в миналото чрез Revolut, но изведнъж всичко се отказва автоматично, те дори не изглежда да преглеждат случаи вече.
Revolut очевидно е отговорил на ARN, казва, че е в процес на преглед и че мога да го прочета, когато приключи с прегледа.
Така че споделям какво отговаря Revolut на всичко това веднага щом разбера
Nice to hear that you are not alone, the strange thing is that it has worked fine to make chargebacks at these scam shops in the past through Revolut, but all of a sudden everything is denied automatically, they don't even seem to review the cases anymore.
Revolut has apparently responded to the ARN, it says it is under review and that I can read it when it is finished reviewing.
So sharing what Revolut answers to all this as soon as I know
Skönt att höra att man inte är ensam, det konstiga är att det har funkat fint att göra chargeback på dessa bluff butiker förr genom Revolut, men helt plötsligt blir allt nekat automatiskt, dom verkar inte ens granska fallen mer.
Revolut har tydligen svarat ARN, det står att det håller på granskat och att jag kan läsa det när det granskats klart.
Så delar med mig av vad Revolut svarar på allt detta såfort jag vet
Добре, да, изглеждат много измамни, никаква помощ!
Чудя се дали да отнеса случая си до FCA в Обединеното кралство, за да видя какво ще кажат по въпроса
Ok yes they seem to be very rogue no help at all !
I wonder if I should take my case to the FCA in the Uk to see what they say about it
Някой каза преди малко, че Canapay наблюдава тази тема. Така че, ако искате да говорите за тях, предлагам да го направите по имейл. Не им позволявайте да имат нещо над вас 🙂 всички са мръсници, благодарен съм, че никога не съм имал някои от тези търговци
Someone said a while ago Canapay are monitoring this thread. So if you want to speak about them I suggest you do so over email. Don't let them have anything over you 🙂 they are all scumbags, I'm grateful I never had some of these merchants
Моята банка веднага щом направя сторниране на плащане, получава отказ. Неговият AI, автоматизиран, когато вашият акаунт е маркиран, той е маркиран, че не го премахва
My bank as soon as i make a chargeback gets denied. Its AI, automated when you're account is flagged its flagged no removing it
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.