НачалоФорумОтговорен хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 271)

преди 1 година от kirekin
|
806 628 преглеждания 6 901 отговора |
|
1...270 271 272...358
Colin09
преди 1 месец

Току-що им изпратих около 10 имейла 😀


https://easycourses.in/ = Аператор?

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 1 месец

Имейл адресът определено е ?

.io?

.org

Вече не знам, защото вече нямам имейл акаунта и не мога да вляза в него. Просто изпратете имейл на адреса по-горе с всички окончания, които има, едното ще бъде правилно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Така че определено имам нужда от повече

Волтамп

pxtb - Паневежис, LTU

payacctopup - Лондон, GBR

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file получих това обратно от Albedosend тази сутрин, когато поисках възстановяване на сумата. Някакви съвети какво да правите по-нататък, за да опитате да получите възстановяване на сумата от тях?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file Актуализация от пулсионната обработка тази сутрин. Изглежда, че го приемат сериозно, дали ще възстановят или не, все още не съм сигурен.

Автоматичен превод:
Hunter12
преди 1 месец

Здравейте какъв имейл използвахте, тъй като не получих нито един отговор


Този в Кипър ли е?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой да е чувал за pixtub.io, изглежда, че сайтът на казиното Revolut е използвал този сайт, за да купи биткойни с данните на моята карта, а също Zavorna Kaunas е един и Excurr Warsaw

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

file Актуализация от пулсионната обработка тази сутрин. Изглежда, че го приемат сериозно, дали ще възстановят или не, все още не съм сигурен.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Няма да получите нищо от Pixeleum bud

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Получих два имейла pixtub и excurr и на двата сайта за крипто и току-що изпратих имейл, че някой е използвал картата ми, за да купи крипто е, че най-добрият начин да започнете някой е успял да получи възстановявания?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Какъв имейл имате за Excurr, аз също ги имам


много благодаря

Автоматичен превод:
craigtaylor9999
преди 1 месец

support@EzCurr.io


Ето го приятел.

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

благодаря ви


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Получих два имейла pixtub и excurr и на двата сайта за крипто и току-що изпратих имейл, че някой е използвал картата ми, за да купи крипто е, че най-добрият начин да започнете някой е успял да получи възстановявания?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не, приятел, защото те ще кажат да се свържете с полицията и да накарате вашата банка да се свърже с вас. Ако си ги упълномощил, прецакан си

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Добре, загуба на време тогава

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Беше отказано в рамките на 1 минута за връщане на плащане от Revolut.


Този път беше "Склад за инструменти за торти, Ибадан"


Отговорът беше както обикновено „Разгледахме вашия случай и за съжаление тази транзакция не отговаря на условията за възстановяване на средства"


Те 100% дори не са го прегледали, няма шанс да прочетат моя текст и доказателствата, които изпратих за 1 минута.


Или са маркирали сметката ми в Revolut, или нещо, което означава, че каквото и да избера за изплащане, се отказва, въпреки че имам всички права на моя страна.


Абсолютно болни, те са абсолютно най-лошите.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Това се случи с мен и отхвърлена жалба сега, след копиране в омбудсмана, те казаха, че е разследване на измама със връщане на плащане💁


Изпратих купища имейли преди два дни, но все още няма отговори, така че засега започнах сам да проучвам транзакциите.

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Приятно ми е да чуя, че не сте сами, странното е, че работи добре, за да се правят сторнирания на плащания в тези магазини за измами в миналото чрез Revolut, но изведнъж всичко се отказва автоматично, те дори не изглежда да преглеждат случаи вече.


Revolut очевидно е отговорил на ARN, казва, че е в процес на преглед и че мога да го прочета, когато приключи с прегледа.


Така че споделям какво отговаря Revolut на всичко това веднага щом разбера

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Добре, да, изглеждат много измамни, никаква помощ!

Чудя се дали да отнеса случая си до FCA в Обединеното кралство, за да видя какво ще кажат по въпроса

Автоматичен превод:
Georgey132
преди 1 месец

Някой каза преди малко, че Canapay наблюдава тази тема. Така че, ако искате да говорите за тях, предлагам да го направите по имейл. Не им позволявайте да имат нещо над вас 🙂 всички са мръсници, благодарен съм, че никога не съм имал някои от тези търговци

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Моята банка веднага щом направя сторниране на плащане, получава отказ. Неговият AI, автоматизиран, когато вашият акаунт е маркиран, той е маркиран, че не го премахва

Автоматичен превод:
1...270 271 272...358
Отидете на страницаот 358 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини