ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 99)

преди 11 месеца от kirekin
|
337291 преглеждания 3801 отговора |
|
1...98 99 100...251
Добавете пост
thedrunkswede
преди 3 месеца

какво пише за транзакциите, които elegro обработва? И за кои казина говорим?

Автоматичен превод:
Madridmadrid
преди 3 месеца

Не мога да си спомня кое казино бяха, тъй като са от септември 2023 г., но те казват „Nexpulsed0d43bb0" на транзакцията

Автоматичен превод:
Публикация на Nidd90 е изтрит
Публикация на grantyoung6 е изтрит
Публикация на Anonymized603 е изтрит
thedrunkswede
преди 3 месеца

Добре, благодаря, сега получих отговор от elegro, че са започнали процес за възстановяване на транзакции, направени от моя акаунт през последните две години

Автоматичен превод:
Madridmadrid
преди 3 месеца

Va de nikotpf сте имали или

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 3 месеца

Какви разписки искат?

Трябва да можете да получите разписка, ако влезете в уебсайта на казиното, нали?


Болно е да искаш касова бележка, между другото, ако си станал жертва на измама, едва ли имаш касова бележка.


Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 3 месеца

Не мога да вляза в казиното. Затворена съм навсякъде. Ако поискате касова бележка, не отговарят. Натиснах, че не съм получил нищо доставено. Не можах да намеря нищо друго, което да пасне

Автоматичен превод:
Madridmadrid
преди 3 месеца

Колко често им писахте?

Кой имейл? От седмици не получавам отговор

Автоматичен превод:
Публикация на Nidd90 е изтрит
Nidd90
преди 3 месеца

Не, говорих с някой, който работи там. Но ще си запиша час за консултация. Тя ми каза, че трябва да се оплачеш, ако не разпознаваш транзакции

Автоматичен превод:
Публикация на Nidd90 е изтрит
преди 3 месеца
Публикация на Nidd90 е изтрит
преди 3 месеца

Ако има много от нас, които са се оплакали, те ще видят, че има проблем и ще се погрижат за него. Докато никой не предприеме действия, тези отвратителни казина ще продължат да правят това

Автоматичен превод:
t99472znz9
преди 3 месеца

Написах първия си имейл до тях в четвъртък, support@elegro.eu


получих отговор тази сутрин, че искат снимка на банковата ми карта със скрити номера, изпратиха я и тази вечер получиха отговор, че са започнали възстановяването

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 3 месеца

Честно казано, не знам какво имах, докато преглеждах транзакциите си през последните няколко дни и ми стана адски гадно, когато видях всичките ви транзакции към тези сенчести фиктивни компании. Това са около 500 000 през последните две години към около 40-50 различни компании, които мога директно да свържа с казино игри.


Надявам се, че ще бъда забранен от всички игри, просто плюс, ако получа обратно пени

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Написах първия си имейл до тях в четвъртък, support@elegro.eu


получих отговор тази сутрин, че искат снимка на банковата ми карта със скрити номера, изпратиха я и тази вечер получиха отговор, че са започнали възстановяването

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодаря ви ☺️

и какво написа?

може би правя нещо нередно?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здрасти

Автоматичен превод:
Nidd90
преди 3 месеца

Колко пари получихте обратно? А сещате ли се от кои

Автоматичен превод:
Публикация на Nidd90 е изтрит
1...98 99 100...251
Отидете на страницаот 251 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини