преди 1 месец
Добре, Бети, изпратих тази връзка до моята банка, а също и до Revolut, за да я разгледаме, благодаря
Ok Betty ive sent that link to my Bank and also Revolut to look at thanks
0
Добре, Бети, изпратих тази връзка до моята банка, а също и до Revolut, за да я разгледаме, благодаря
Ok Betty ive sent that link to my Bank and also Revolut to look at thanks
Така че, не искам да съм аб*т, но уеб страницата, към която се свързах, е буквално първата, която се появява. Ако използвате Google CSskkinspro, все пак трябва да я поискате тук.
Формата за контакт не работи, вие питате дали мога да дам точния имейл - намерих такъв за 2 минути, като разглеждах уеб страницата им.
Ако дори не можете да вложите това ограничено време и усилия сами, добре, тогава не виждам, че имате някакви шансове да успеете с връщане на плащане.
So, I dont want to be a b*tch but the webpage I linked to is literally the first one that comes up If you Google CSskkinspro, still you have to ask for it here.
The contact form is not working, you ask If I can provide the exact e-mail -I found one in 2 minutes looking around their webpage.
If you cant even put in that limited time and effort yourself, well, then I dont see that you have any chances of succeeding with any chargeback.
Това е просто фалшив сайт за покриване на незаконните плащания
Its just a bogus site to cover the illegal payments
Малко внезапно намерих имейла, за който говорехте, след 5 секунди гледане, но когато им го изпратих, той се върна обратно към мен, следователно защо попитах дали го имате, тъй като сте имали контакт с тях. Без притеснения, благодаря все пак
Thats abit abrupt i found the email you was talking about after 5 seconds of looking but when i emailed them on it it bounced back to me hense why i asked if you have it as you have had contact with them. No worries thanks anyways
След преглед решихме да не уважим жалбата ви и подробностите за причините са по-долу. При сторнирания на плащания за хазартни транзакции имаме права за връщане на плащания само когато средствата не са кредитирани във вашия портфейл за хазарт. Поради това не можем да ги съберем чрез схемата за връщане на плащане. Оценявам, че се чувствате, тъй като не сте дали данните за картата на търговеца и не е предоставена услуга директно от тях, за да можете да повдигнете връщане на плащане, но както споменахте, това са платежните компании, които казиното използва, като такива те ще имат предоставени чрез казиното. Повдигнах това до екипа за измами за преглед, тъй като ако трябваше да разглеждаме транзакциите като неупълномощени от вас самите, което споменахте, това може да се класифицира като измама. Те приключиха прегледа си и установиха, че няма да искаме да предоставим никакво възстановяване, тъй като в нито един момент Chase не би идентифицирал търговеца като крипто търговец. MasterCard не са разпознали търговеца като крипто търговец, което е отразено в кода на категорията на търговеца. Това е код, определен от MasterCard и търговеца, тъй като ние нямаме контрол върху кода на категорията на търговеца, ние също не бихме могли да предоставим възстановяване на средства по този път. Споменахте, че имате затруднения с контролирането на разходите си за хазарт и повдигнахте това с GamStop, за да поставите блокове на търговците на хазарт. Това не е нещо, за което сме информирани и се комуникира директно между GamStop и търговците на хазартни игри. Това не включва всички търговци на хазарт и ще трябва да бъде повдигнато директно с GamStop, за да разберете дали използваното казино е включено в техните регистрирани търговци. Оценявам, че това не е резултатът, който искахте. Занапред бих искал да ви информирам за нашата функция за контрол на хазарта в приложението, където ще можете да блокирате транзакции за търговци, които имат кода на категория търговец на хазарт. Разбирам, че в този случай търговците са използвали код на различна категория и нашият блок за хазарт няма да ги спре, но можем да докладваме търговците на MasterCard с доказателства, показващи, че предоставят алтернативни услуги, различни от това, което предлага техният код на категория. Това ще позволи на MasterCard да проучи това допълнително и да коригира с търговците. Алтернативна опция за търговците, които използват подвеждащи кодове на категории, би била да деактивират вашите онлайн транзакции, тъй като това би блокирало всички онлайн транзакции. Последният вариант, който бихме имали, би бил да закрием вашия акаунт в Chase, ако смятате, че никой от тях не е в състояние да поддържа вашите нужди или да запази вашите средства сигурни.
Моля за помощ, не знам какво да правя сега...
After review, we have decided not to uphold your complaint and the details for why are below. With chargebacks for gambling transactions, we only have chargeback rights for when the funds are not credited into your gambling wallet. As such, we cannot raise these through the chargeback scheme. I appreciate you feel as you didn't give the card details to the merchant and no service was provided by them directly that you can raise a chargeback, however as you mentioned these are the payment companies that the casino uses, as such they will have been provided through the casino. I've raised this to the fraud team to review as if we were to look at the transactions as unauthorized by yourself which you mentioned, this could be classified as a scam. They have completed their review and found that we would not be looking to provide any refund as at no point would Chase have identified the merchant as a Crypto merchant. MasterCard have not recognized the merchant as a Crypto merchant which is reflected in the merchant category code. This is a code decided by MasterCard and the merchant, as we have no control over the Merchant Category Code we would not be able to provide a refund through this avenue either. You have mentioned that you have difficulty controlling your gambling spending and raised this with GamStop to put blocks in place with gambling merchants. This is not something we are made aware of and is directly communicated between GamStop and gambling merchants. This does not include all gambling merchants and would need to be raised with GamStop directly to find out if the casino used is included on their registered merchants. I appreciate this is not the outcome you wanted. Going forward, I would like to make you aware of our gambling control feature in the app where you will be able to block transactions for merchants that have the gambling merchant category code. I understand that in this instance the merchants used a different category code and our gambling block would not stop these, but we can report the merchants to MasterCard with evidence showing that they are providing alternative services than what their category code suggests. This will allow MasterCard to investigate this further and amend with the merchants. An alternative option for the merchants who use misleading category codes would be to disable your online transactions as this would block all online transactions. The final option we would have would be to close your Chase account if you feel none of these are able to support your needs or keep your funds secure.
Help please I don't know what to do now...
Това са глупости, че танцуват около въпросната материя с много информация за нищо! трябва да можете да обжалвате решението
That is nonsense they are dancing around the matter in question with a load of over information about nothing ! you should be able to appeal the decision
Радвам се, че не съм единственият, какви стъпки да предприема сега с банката и на какво основание, прости стоки не са получени...
Те казаха, че тъй като търговците са технически снабдили казиното, аз наистина получих стоки
Glad I'm not the only one, what steps do I take now with the bank and under what basis, simple goods not received...
They said because the merchants technically supplied the casino I did receive goods
Можете да обжалвате решението за жалбата и някой друг да се заеме с нея и имаше ли доказателство, че сте получили казино чипове? ако не, опитайте това, но неправилното кодиране на търговеца трябва да е достатъчно, за да ги направите
You can appeal the decision for the complaint and someone else deals with it and did they have evidence you got casino chips ? if not try that but the incorrect merchant coding should be enough to do them
Те нямат доказателства, но аз глупаво им казах, че имам, тъй като имах рецидив.
Те не се притесняват от неправилния MCC.
Говорих с тях току-що и основно сега, защото Donbet казва, че техният процесор за плащане е wirecard AG и това е, за когото си мислех, че плащанията ми се обработват от нещо друго, което би се класифицирало като неоторизирана транзакция.
Заявих как да разбера дали pixeleum и finnart.io имат нещо общо с donbet. Не мога да съм сигурен, така че тези транзакции са неупълномощени
Той разбра моята гледна точка и просто трябва да изпрати някои доказателства сега, защото когато разпитах Donbet за това, те ме забраниха.
They don't have evidence but I stupidly told them I did as I relapsed.
They are not bothered about the incorrect MCC.
I have spoken to them just and basically now because donbet says their payment processor is wirecard AG and that's who I thought my payments were being processed by anything else would be classed as an unauthorised transaction.
I stated how do I know if pixeleum and finnart.io have got anything to do with donbet I can't be sure so those transactions are unauthorised
He got my point and just got to send some evidence across now because when I questioned donbet about this they banned me.
Добре, добре, това звучи малко по-добре, надявам се, че сте го подредили
Ok well that sounds a bit better hopefully you get it sorted
Надяваме се, че да, той е поискал екранна снимка на политиката на donbets, която гласи, че процесорът за плащане е wirecard AG, тъй като в момента страницата им с правила и условия е празна, всяка кореспонденция, в която са признали, че не знаят какви процесори за плащане използват, и копие на транзакциите от казиното, което не посочва търговеца.
За щастие имам всички тези запазени и документирани.
Така че, ако хората изпитват затруднения, проверете политиката на казиното за техния процесор за плащане и всичко различно би трябвало да е основание за неоторизирана транзакция.
Hopefully yes he has asked for a screenshot of donbets policy which states payment processor is wirecard AG as currently their policy and terms and conditions page is blank, any correspondence where they have admitted they don't know what payment processors they use and copy of transactions from the casino that doesn't state the merchant.
Luckily I have all these saved and documented.
So if people are struggling then check the casino's policy for their payment processor and anything different should warrent an unauthorised transaction.
Просто се опитвам да помогна, доколкото е възможно, според FCA трябва да докладвате за неоторизирана транзакция и да получите възстановяване на сумата на следващия работен ден, така че стискайте палци, след като той получи всичките ми доказателства утре, които могат да бъдат обработени.
Just trying to help as much as possible, according to the FCA you should report an unauthorised transaction and get a refund the next working day so fingers crossed after he's received all my evidence tomorrow that can be processed.
Добре, на сайта на Kinghills не се споменава процесор за плащане и те не отговарят на имейлите ми, но съм сигурен, че не е Sumup!
Ok there is no mention of a payment processor on Kinghills site and they dont answer my emails but im sure its not Sumup !
Браво приятелю, надявам се, че това ще помогне на защитата ви и ще ви осигури резултата, който търсите!
Well done mate, hopefully that helps your defence and gets you the result you’re after!
Някой знае ли с кого да се свърже за Byte news London? Или както обикновено е бърз бит зад транзакциите?
Anyone know who to contact about Byte news London? Or is it as usual quick bit behind transactions?
Någon som visste vem man skall kontakta om Byte news London? Eller är det som vanligt quick bit som ligger bakom transaktioner?
Опитвам се да ги направя чрез Kinghills
Im trying to get them made through Kinghills
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.