ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 251)

преди 11 месеца от kirekin
|
336457 преглеждания 3800 отговора |
|
1...250 251
Добавете пост
Jcejejxjvujr
преди 3 часове

Разбрано, успех!

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 3 часове

Ще им дам срок до понеделник и след това, ако не, ще го публикувам и те ще бъдат бомбардирани с имейли

Автоматичен превод:
Jcejejxjvujr
преди 2 часове

Без бързане, колега – Wintermads и Pixeleum са тези, с които имам най-много транзакции

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 2 часове

Успях да накарам Pixeleum за връщане на плащане, пробвал ли си в банката за тези? Мисля, че тъй като pixeleum е базиран на NFT/крипто, Chase трябва да блокира тези транзакции, много банки в Обединеното кралство блокират крипто в днешно време.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 часове

Ах интересно. Ще се свържа с тях по имейл, но не съм много сигурен, че ще направят нещо с това. Може би тогава ще отида направо в моята банка.

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 2 часове

Не можах да намеря подробности, така че просто отидох при Chase, които бяха болка в началото, но когато говорих с тях и не използвах чата на живо, сумата беше възстановена на следващия ден, ако приемем, че дори и да предоставиха доказателства на получени стоки, които Chase не позволяват крипто и т.н

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 часове

Благодаря, приятелю, ще мина по този път. Моята банка също не позволява крипто транзакции.

Автоматичен превод:
преди 2 часове

Мисля, че те са по-склонни да помогнат, тъй като неправилният код ги е заобиколил и те не искат да бъдат държани отговорни, така че обработват сторнирането на плащането.


Може да не съм прав в тази част, но всеки от тези, които казват, че дигиталното изкуство или подобни са базирани на крипто/nft

Автоматичен превод:
jbias18
преди 59 минути

Благодаря J, сега повдигнах спор с моята банка.

Освен очевидните, има ли нещо, което сте казали конкретно, което им е позволило да се справят бързо?

Притеснявам се, че това ще бъде дълъг процес, който в крайна сметка ще доведе до отказ.

Освен това всичките ви транзакции в рамките на 120-дневния период на сторниране на плащане ли са?

Автоматичен превод:
преди 36 минути

Да, периодът беше около 2 дни след изчистването на плащането.


Не съм сигурен, че има нещо конкретно, просто си спомням, че беше проблем в чата на живо, след което казаха, че трябва да се обадите поради естеството му. Когато им се обадих, просто казах, че искам да залагам, но тази компания вместо това е взела пари, и обясних неправилните кодове.

Мисля, че това е истинска грешка от тези банки, поглеждайки назад към тази тема, след като бъде инициирано връщане на плащане, много рядко има връщания от тези търговци, може би един или двама, но изглежда, че те остават безспорни и ние си го връщаме.

Надяваме се, че всичко ще бъде подредено за вас, имам смесица от кредитна карта (виждайки резултата, както е изпробван само преди два дни) и дебит (чакам да премине от изчакване), преминавайки, надявам се, че всички сме тук след няколко седмици, празнувайки нашия пари обратно хаха

Автоматичен превод:
jbias18
преди 21 минути

Благодаря, приятелю, наистина го оценявам! Сега повдигнах всичко, така че стискам палци да получа бърз отговор.

Автоматичен превод:
1...250 251
Отидете на страницаот 251 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини