ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 251)

преди 1 година от kirekin
|
545563 преглеждания 5587 отговора |
|
1...250 251 252...283
BettyBetty
преди 2 седмици

Добре, Бети, изпратих тази връзка до моята банка, а също и до Revolut, за да я разгледаме, благодаря

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 2 седмици

Така че, не искам да съм аб*т, но уеб страницата, към която се свързах, е буквално първата, която се появява. Ако използвате Google CSskkinspro, все пак трябва да я поискате тук.

Формата за контакт не работи, вие питате дали мога да дам точния имейл - намерих такъв за 2 минути, като разглеждах уеб страницата им.

Ако дори не можете да вложите това ограничено време и усилия сами, добре, тогава не виждам, че имате някакви шансове да успеете с връщане на плащане.

Автоматичен превод:
BettyBetty
преди 2 седмици

Това е просто фалшив сайт за покриване на незаконните плащания

Автоматичен превод:
BettyBetty
преди 2 седмици

Малко внезапно намерих имейла, за който говорехте, след 5 секунди гледане, но когато им го изпратих, той се върна обратно към мен, следователно защо попитах дали го имате, тъй като сте имали контакт с тях. Без притеснения, благодаря все пак

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

След преглед решихме да не уважим жалбата ви и подробностите за причините са по-долу. При сторнирания на плащания за хазартни транзакции имаме права за връщане на плащания само когато средствата не са кредитирани във вашия портфейл за хазарт. Поради това не можем да ги съберем чрез схемата за връщане на плащане. Оценявам, че се чувствате, тъй като не сте дали данните за картата на търговеца и не е предоставена услуга директно от тях, за да можете да повдигнете връщане на плащане, но както споменахте, това са платежните компании, които казиното използва, като такива те ще имат предоставени чрез казиното. Повдигнах това до екипа за измами за преглед, тъй като ако трябваше да разглеждаме транзакциите като неупълномощени от вас самите, което споменахте, това може да се класифицира като измама. Те приключиха прегледа си и установиха, че няма да искаме да предоставим никакво възстановяване, тъй като в нито един момент Chase не би идентифицирал търговеца като крипто търговец. MasterCard не са разпознали търговеца като крипто търговец, което е отразено в кода на категорията на търговеца. Това е код, определен от MasterCard и търговеца, тъй като ние нямаме контрол върху кода на категорията на търговеца, ние също не бихме могли да предоставим възстановяване на средства по този път. Споменахте, че имате затруднения с контролирането на разходите си за хазарт и повдигнахте това с GamStop, за да поставите блокове на търговците на хазарт. Това не е нещо, за което сме информирани и се комуникира директно между GamStop и търговците на хазартни игри. Това не включва всички търговци на хазарт и ще трябва да бъде повдигнато директно с GamStop, за да разберете дали използваното казино е включено в техните регистрирани търговци. Оценявам, че това не е резултатът, който искахте. Занапред бих искал да ви информирам за нашата функция за контрол на хазарта в приложението, където ще можете да блокирате транзакции за търговци, които имат кода на категория търговец на хазарт. Разбирам, че в този случай търговците са използвали код на различна категория и нашият блок за хазарт няма да ги спре, но можем да докладваме търговците на MasterCard с доказателства, показващи, че предоставят алтернативни услуги, различни от това, което предлага техният код на категория. Това ще позволи на MasterCard да проучи това допълнително и да коригира с търговците. Алтернативна опция за търговците, които използват подвеждащи кодове на категории, би била да деактивират вашите онлайн транзакции, тъй като това би блокирало всички онлайн транзакции. Последният вариант, който бихме имали, би бил да закрием вашия акаунт в Chase, ако смятате, че никой от тях не е в състояние да поддържа вашите нужди или да запази вашите средства сигурни.




Моля за помощ, не знам какво да правя сега...

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Това са глупости, че танцуват около въпросната материя с много информация за нищо! трябва да можете да обжалвате решението

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Радвам се, че не съм единственият, какви стъпки да предприема сега с банката и на какво основание, прости стоки не са получени...


Те казаха, че тъй като търговците са технически снабдили казиното, аз наистина получих стоки

Автоматичен превод:
jwilson27031988
преди 2 седмици

Можете да обжалвате решението за жалбата и някой друг да се заеме с нея и имаше ли доказателство, че сте получили казино чипове? ако не, опитайте това, но неправилното кодиране на търговеца трябва да е достатъчно, за да ги направите

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Те нямат доказателства, но аз глупаво им казах, че имам, тъй като имах рецидив.

Те не се притесняват от неправилния MCC.

Говорих с тях току-що и основно сега, защото Donbet казва, че техният процесор за плащане е wirecard AG и това е, за когото си мислех, че плащанията ми се обработват от нещо друго, което би се класифицирало като неоторизирана транзакция.

Заявих как да разбера дали pixeleum и finnart.io имат нещо общо с donbet. Не мога да съм сигурен, така че тези транзакции са неупълномощени

Той разбра моята гледна точка и просто трябва да изпрати някои доказателства сега, защото когато разпитах Donbet за това, те ме забраниха.



Автоматичен превод:
jwilson27031988
преди 2 седмици

Добре, добре, това звучи малко по-добре, надявам се, че сте го подредили

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Надяваме се, че да, той е поискал екранна снимка на политиката на donbets, която гласи, че процесорът за плащане е wirecard AG, тъй като в момента страницата им с правила и условия е празна, всяка кореспонденция, в която са признали, че не знаят какви процесори за плащане използват, и копие на транзакциите от казиното, което не посочва търговеца.


За щастие имам всички тези запазени и документирани.


Така че, ако хората изпитват затруднения, проверете политиката на казиното за техния процесор за плащане и всичко различно би трябвало да е основание за неоторизирана транзакция.

Автоматичен превод:
jwilson27031988
преди 2 седмици

Добре, благодаря, добър съвет!

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Просто се опитвам да помогна, доколкото е възможно, според FCA трябва да докладвате за неоторизирана транзакция и да получите възстановяване на сумата на следващия работен ден, така че стискайте палци, след като той получи всичките ми доказателства утре, които могат да бъдат обработени.

Автоматичен превод:
jwilson27031988
преди 2 седмици

Добре, на сайта на Kinghills не се споменава процесор за плащане и те не отговарят на имейлите ми, но съм сигурен, че не е Sumup!

Автоматичен превод:
jwilson27031988
преди 2 седмици

Браво приятелю, надявам се, че това ще помогне на защитата ви и ще ви осигури резултата, който търсите!

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Някой знае ли с кого да се свърже за Byte news London? Или както обикновено е бърз бит зад транзакциите?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Сумата ми беше възстановена от търговец на име „videogameshaven". Така че, ако вие имате нещо за тях, те връщат сумата!

Автоматичен превод:
Freddi87
преди 2 седмици

Опитвам се да ги направя чрез Kinghills

Автоматичен превод:
joeldanielsson1990
преди 2 седмици

Какви са данните за контакт с тях?

Автоматичен превод:
Jasmo079
преди 2 седмици

Автоматичен превод:
1...250 251 252...283
Отидете на страницаот 283 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини