Ще им дам срок до понеделник и след това, ако не, ще го публикувам и те ще бъдат бомбардирани с имейли
Il give them until Monday and then if not il post it and they will be bombarded with emails
Без бързане, колега – Wintermads и Pixeleum са тези, с които имам най-много транзакции
No rush mate -It's Wintermads and Pixeleum that I have the most transactions with
Успях да накарам Pixeleum за връщане на плащане, пробвал ли си в банката за тези? Мисля, че тъй като pixeleum е базиран на NFT/крипто, Chase трябва да блокира тези транзакции, много банки в Обединеното кралство блокират крипто в днешно време.
I managed to get chase to chargeback Pixeleum, have you tried the bank on those ones? I think due to pixeleum being NFT/crypto based that Chase should be blocking those transactions, a lot of UK banks are blocking crypto nowadays.
Ах интересно. Ще се свържа с тях по имейл, но не съм много сигурен, че ще направят нещо с това. Може би тогава ще отида направо в моята банка.
Ah interesting. I'll have had contact from them over email, but I'm not very confident they'll do anything with it. Maybe I'll go straight to my bank then.
Не можах да намеря подробности, така че просто отидох при Chase, които бяха болка в началото, но когато говорих с тях и не използвах чата на живо, сумата беше възстановена на следващия ден, ако приемем, че дори и да предоставиха доказателства на получени стоки, които Chase не позволяват крипто и т.н
I couldn’t find the details so I just went to Chase, who were a pain to begin with but when I spoke to them and didn’t use the live chat it was refunded the day later, assuming because even if they did provide evidence of goods being received that Chase don’t allow crypto etc
Благодаря, приятелю, ще мина по този път. Моята банка също не позволява крипто транзакции.
Thanks mate, I'll go down that route. My bank doesn't allow crypto transactions either.
Мисля, че те са по-склонни да помогнат, тъй като неправилният код ги е заобиколил и те не искат да бъдат държани отговорни, така че обработват сторнирането на плащането.
Може да не съм прав в тази част, но всеки от тези, които казват, че дигиталното изкуство или подобни са базирани на крипто/nft
I think it’s the same principles as the gambling when you have a block on it/credit card that they are more willing to help as the incorrect code has bypassed them and they don’t want to be held responsible so they process the chargeback.
I may be incorrect on this part but any of the ones that say digital art or similar are crypto/nft based
Благодаря J, сега повдигнах спор с моята банка.
Освен очевидните, има ли нещо, което сте казали конкретно, което им е позволило да се справят бързо?
Притеснявам се, че това ще бъде дълъг процес, който в крайна сметка ще доведе до отказ.
Освен това всичките ви транзакции в рамките на 120-дневния период на сторниране на плащане ли са?
Thanks J, I have raised a dispute with my bank now.
Other than the obious, is there anything you specifically said which abled them to get it dealt with quickly?
I'm worried this is going to be a long drawn out process that eventually results in me getting declined.
Also, were all your transactions within the 120 day chargeback period?
Да, периодът беше около 2 дни след изчистването на плащането.
Не съм сигурен, че има нещо конкретно, просто си спомням, че беше проблем в чата на живо, след което казаха, че трябва да се обадите поради естеството му. Когато им се обадих, просто казах, че искам да залагам, но тази компания вместо това е взела пари, и обясних неправилните кодове.
Мисля, че това е истинска грешка от тези банки, поглеждайки назад към тази тема, след като бъде инициирано връщане на плащане, много рядко има връщания от тези търговци, може би един или двама, но изглежда, че те остават безспорни и ние си го връщаме.
Надяваме се, че всичко ще бъде подредено за вас, имам смесица от кредитна карта (виждайки резултата, както е изпробван само преди два дни) и дебит (чакам да премине от изчакване), преминавайки, надявам се, че всички сме тук след няколко седмици, празнувайки нашия пари обратно хаха
Yes in the period was like 2 days after the payment cleared.
Not sure there was anything specific, I just remember it being a pain on the live chat then they said due to the nature of it you must call up. When I called them I just said I wanted to gamble but this company has taken money instead, and explained the incorrect codes.
I think it’s real hit and miss from these banks, looking back over this thread once chargeback is initiated then there are very rarely any comebacks from these merchants maybe one or two but it seems like they go uncontested and we get it back.
Hopefully all gets sorted for you, I have a mix of credit card (seeing the outcome as only tried two days ago) and debit (waiting for it go from pending) going through, hopefully we are all on here in a few weeks celebrating our money back haha
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.