ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 96)

преди 1 година от kirekin
|
548603 преглеждания 5597 отговора |
|
1...95 96 97...284
Nille
преди 5 месеца

Да, можете да го изпратите на терористи, наркокартели и т.н. Тогава е напълно добре и законно... незаконно е само когато ви изпратят парите. След това акаунтите ви ще бъдат спрени и ще бъдете разследвани от властите. Ако искаш да си успешен, трябва да си престъпник

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Абсолютна лудост, ако това е вярно. Знае ли casino.guru, че играете от забранена държава и казиното все още е взело парите ви. Казиното беше в печеливша ситуация и все пак го направи правилно. Трудно ми е да повярвам в това и в никакъв случай не искам да кажа, че лъжеш. Можете ли да свържете този случай?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

casino.guru трябва да защити своя бизнес.

Точно като питат комарджии. Веднага щом станете твърде критични в рецензиите си за казино, рецензията се изтрива.

Всъщност не е изненадващо, но всеки трябва да е наясно с това.


Автоматичен превод:
veritas1979
преди 5 месеца

Едно е да оставяте лоши отзиви, тъй като може да бъде драматизирано малко от играча и всички ние преживяваме и виждаме нещата по различен начин. Мога да го купя!

Но преценката в полза на казиното, когато дори самото казино е нарушило собствените си правила, е доста мъчително. Тогава може би не трябва да предлагате такава услуга! Но това също е само това, което мисля.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

casino.guru трябва да защити своя бизнес.

Точно като питат комарджии. Веднага щом станете твърде критични в рецензиите си за казино, рецензията се изтрива.

Всъщност не е изненадващо, но всеки трябва да е наясно с това.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Смея да не се съглася с написаното от теб. Ако защитавахме казината по този начин, тогава нямаше да имаме никакъв център за разрешаване и изобщо нямаше да се опитваме да помогнем на играчите, защото според вашата логика щяхме да се бием помежду си, нали ?

Опитваме се да подхождаме към нещата честно и честно и да не вземаме ничия страна.

Що се отнася до рецензиите, всяка от тях се разглежда от специален екип, аз съм един от хората, които се занимават с рецензии на потребители и със сигурност имаме процедури за разрешаването им. Така че, когато рецензията е отхвърлена за нещо, винаги има причина. Нямаме проблем с отрицателна потребителска рецензия, но тя също трябва да има значима стойност. За да дадем пример, ако играч опише, че е бил недоволен, тегленията са отнели много време, KYC е бил труден за справяне, поддръжката не е била полезна, игрите са имали нисък RTP според играча и различни други неща са наред. Ако обаче влезе в играта, казвайки, че е вложил $100 в казиното и не е спечелил нищо, този преглед е безсмислен, тъй като изобщо не е подходящ и информативен.

Така че това е от моя страна.

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 5 месеца

Wallet378.Com

Gameplex


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Смея да не се съглася с написаното от теб. Ако защитавахме казината по този начин, тогава нямаше да имаме никакъв център за разрешаване и изобщо нямаше да се опитваме да помогнем на играчите, защото според вашата логика щяхме да се бием помежду си, нали ?

Опитваме се да подхождаме към нещата честно и честно и да не вземаме ничия страна.

Що се отнася до рецензиите, всяка от тях се разглежда от специален екип, аз съм един от хората, които се занимават с рецензии на потребители и със сигурност имаме процедури за разрешаването им. Така че, когато рецензията е отхвърлена за нещо, винаги има причина. Нямаме проблем с отрицателна потребителска рецензия, но тя също трябва да има значима стойност. За да дадем пример, ако играч опише, че е бил недоволен, тегленията са отнели много време, KYC е бил труден за справяне, поддръжката не е била полезна, игрите са имали нисък RTP според играча и различни други неща са наред. Ако обаче влезе в играта, казвайки, че е вложил $100 в казиното и не е спечелил нищо, този преглед е безсмислен, тъй като изобщо не е подходящ и информативен.

Така че това е от моя страна.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Така че, ако напиша рецензия за всяко казино и кажа да не играя там поради пране на транзакции, заобикаляне на MCC кодове, заобикаляне на разпоредбите на Visa/MC, нарушаване на няколко национални и местни разпоредби, ще се справиш ли?

Човек би си помислил, че тъй като тези действия се извършват от казината, всички тези казина трябва да бъдат включени в черния списък, тъй като те основно заобикалят единствената защита на играчите, която съществува, хазартния блок 7995. Но разбирам, че не можете да го направите, защото това наистина ще намали броя на ок казината на вашия сайт, няма да останат, освен надлежно лицензираните, като Великобритания/Швеция.


Както и да е, добре е, не очаквам да го направиш, въпреки че наистина трябва 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Някой получавал ли е възстановяване/помощ от Dimoco?


Няколко души в Discord казаха, че са получили имейли, в които се казва, че са им върнати сумата, но изглежда нищо не се показва и някой е чакал 1 седмица след имейла и все още няма пари.



Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Сега докладвах Quickbit на FI, а също и на Шведския инспекторат по хазарта. Призовавайте и всички останали да го направят!

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

Също така направих това 👌👌 нишката изглежда напълно мъртва, не се отказвайте от всички.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте,


Някой има ли информация за CLX*topsm Tallinn, EE , CSCANNERR / Dotascaner / webops ltd?


Благодаря ти



Автоматичен превод:
Katze1337
преди 5 месеца

Cscanner и Dotascanner са част от една и съща измамна компания, регистрирана в Обединеното кралство, и няма да отговорят, както съм опитвал много пъти. Докладвах за тях на Action Fraud UK, но съм сигурен, че ще продължат да се измъкват от това, както и останалите престъпни предприятия.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Така че, ако напиша рецензия за всяко казино и кажа да не играя там поради пране на транзакции, заобикаляне на MCC кодове, заобикаляне на разпоредбите на Visa/MC, нарушаване на няколко национални и местни разпоредби, ще се справиш ли?

Човек би си помислил, че тъй като тези действия се извършват от казината, всички тези казина трябва да бъдат включени в черния списък, тъй като те основно заобикалят единствената защита на играчите, която съществува, хазартния блок 7995. Но разбирам, че не можете да го направите, защото това наистина ще намали броя на ок казината на вашия сайт, няма да останат, освен надлежно лицензираните, като Великобритания/Швеция.


Както и да е, добре е, не очаквам да го направиш, въпреки че наистина трябва 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

В такива случаи бихме ви препоръчали да подадете жалба и ако казаното от вас се потвърди, тогава няма да имаме проблем с това или ще преразгледаме в екипа как да се справим с подобни потребителски отзиви. В края на краищата, ако има показателна стойност и е вярно и екипът ни е установил, че е вярно, тогава няма причина да отхвърляме такива потребителски отзиви.

Въпреки това, важното нещо, което трябва да добавим, е, че ако става въпрос само за едно нещо, то не е толкова преглед на казино, защото вероятно бихме искали да знаем повече, ако играете там. Освен това не се занимаваме с местни разпоредби и нищо общо със законността, така че трябва да вземете предвид това, че нещо подобно не би било прието.

Освен това, ние винаги се опитваме да добавим възможно най-много информация към нашия преглед, особено важните, и винаги става по-добър и предоставяме все повече и повече от него. Но важна част от играта в казино е да разберете малко информация за него предварително. Ако нещо не ви харесва в началото, разберете повече подробности, защото ще ви дам пример, ако някой играе в казино и например два месеца вижда, че парите му отиват някъде другаде в банковото извлечение и в друга държава, бих се заинтересувала за първи или втори път. Според моя опит много играчи не се интересуват от почти нищо, докато не възникнат проблеми. И това е грешка. 🙂

Автоматичен превод:
kirekin
преди 5 месеца

cosmobet casino е идеалното казино момчета, нека играем

Автоматичен превод:
mBp12
преди 5 месеца

здравей как успя да получиш deastream

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, депозирах общо 7 хиляди евро и след това спечелих около 24 хиляди и изтеглих цялата парична сума. Когато се опитам да върна 7 хиляди, като се свържа с моята банка, те блокират акаунта ми!! И не знам докога. Това не е правилно! !!!


Ще говоря с адвоката си, НЕ е добре! Казината крият търговския си код, за да избегнат данъци, това е престъпна дейност.. трябва да бъде спряна по някакъв начин/


ВСИЧКИ неместни КАЗИНА СА ИСТИНСКО ЗЛО! И изглежда, че банките вече са на тяхна страна. Нещо не е както трябва.

ИЗМАМА схема

СТОЙ НАСТРАНА!


P.s. Моля, кажете ми как отблокирахте банковата си сметка, наистина се нуждая от вашата помощ 🙁 може би някои от вас имат същия проблем? ПОМОЩ ПОМОЩ

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 5 месеца

Какво искаш да кажеш? Печеля и това са МОИТЕ пари и ги тегля, но какво да кажем за всичките си депозити? те схема за измама и сега дори ме блокираха


Банката също игнорира,...


изглежда, че няма да мога да се наслаждавам на онлайн игрите поради тази ситуация. те крият своите кодове на търговци и след това дори твърдят, че аз съм лошият човек, защото искам да си върна депозитите от тази измама, в която се замесих, това не е честно. трябва да има начин или правно действие, което мога да предприема, за да разреша това

Автоматичен превод:
ANystrom
преди 5 месеца

Не разбирам как те мамят? Получихте възвръщаемост на вашия депозит, който дори успяхте да спечелите и да извършите успешно теглене. Бих разбрал, че ако сте депозирали, спечелили сте и казиното не ви е изплатило печалби, бихте могли да кандидатствате за връщане на плащане. Ако сте направили връщане на плащане и сте информирали банката, че никога не сте получили услугата, това е измама, защото наистина сте го направили и дори сте успели да спечелите.

Не знаете какво сте докладвали на банката?


Аз самият се свързах с моята банка и обясних напълно ситуацията, каквато е. Съобщих, че транзакциите са отишли в казиното, но кодовете на търговците са били манипулирани, плащанията са отишли в магазини за цветя, чанти и т.н. Също така съобщих, че ограничението за хазарт на моята карта е заобиколено по този начин. банката се заинтересува от въпроса и в момента разследва случая.

Автоматичен превод:
rizanska
преди 5 месеца

Махай се измамник!!!

Автоматичен превод:
rizanska
преди 5 месеца

Махай се измамник!!!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, депозирах общо 7 хиляди евро и след това спечелих около 24 хиляди и изтеглих цялата парична сума. Когато се опитам да върна 7 хиляди, като се свържа с моята банка, те блокират акаунта ми!! И не знам докога. Това не е правилно! !!!


Ще говоря с адвоката си, НЕ е добре! Казината крият търговския си код, за да избегнат данъци, това е престъпна дейност.. трябва да бъде спряна по някакъв начин/


ВСИЧКИ неместни КАЗИНА СА ИСТИНСКО ЗЛО! И изглежда, че банките вече са на тяхна страна. Нещо не е както трябва.

ИЗМАМА схема

СТОЙ НАСТРАНА!


P.s. Моля, кажете ми как отблокирахте банковата си сметка, наистина се нуждая от вашата помощ 🙁 може би някои от вас имат същия проблем? ПОМОЩ ПОМОЩ

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Съвсем изостанал ли си! Получихте 24 хиляди евро и сега искате и залога

Автоматичен превод:
1...95 96 97...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини