В такива случаи бихме ви препоръчали да подадете жалба и ако казаното от вас се потвърди, тогава няма да имаме проблем с това или ще преразгледаме в екипа как да се справим с подобни потребителски отзиви. В края на краищата, ако има показателна стойност и е вярно и екипът ни е установил, че е вярно, тогава няма причина да отхвърляме такива потребителски отзиви.
Въпреки това, важното нещо, което трябва да добавим, е, че ако става въпрос само за едно нещо, то не е толкова преглед на казино, защото вероятно бихме искали да знаем повече, ако играете там. Освен това не се занимаваме с местни разпоредби и нищо общо със законността, така че трябва да вземете предвид това, че нещо подобно не би било прието.
Освен това, ние винаги се опитваме да добавим възможно най-много информация към нашия преглед, особено важните, и винаги става по-добър и предоставяме все повече и повече от него. Но важна част от играта в казино е да разберете малко информация за него предварително. Ако нещо не ви харесва в началото, разберете повече подробности, защото ще ви дам пример, ако някой играе в казино и например два месеца вижда, че парите му отиват някъде другаде в банковото извлечение и в друга държава, бих се заинтересувала за първи или втори път. Според моя опит много играчи не се интересуват от почти нищо, докато не възникнат проблеми. И това е грешка. 🙂
In such cases, we would recommend you to file a complaint and if what you say is confirmed, then we would not have a problem with it, or we would reconsider in the team how to deal with such user reviews. After all, if it has a telling value and it is true and our team has found it to be true, then there is no reason for us to reject such user reviews.
However, the important thing to add is that if it's just about one thing, it's not so much a casino review, because we'd probably want to know more if you played there. Also, we don't deal with local regulations and anything to do with legality, so you have to take that into account that something like that wouldn't be accepted.
Additionally, we always try to add as much information as possible to our review, especially the important ones, and it always gets better and we bring more and more of it. But an important part of playing in a casino is to find out some information about it beforehand. If you don't like something at the beginning, find out more details, because I'll tell you an example, if someone plays in a casino and for example two months sees that his money is leaving somewhere else on the bank statement and in another country, I would be interested in it on the first or second time. In my experience a lot of players don't care about almost anything until there are problems. And that's a mistake. 🙂
Автоматичен превод: