ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 96)

преди 8 месеца от kirekin
|
115192 преглеждания 2221 отговора |
|
1...95 96 97...112
Добавете пост
преди 3 седмици

След 15 години и несметни количества загуби за тези мошеници, най-накрая осъзнавам, че те са, винаги са били и винаги ще бъдат измами. Неудобно е да стигна до това осъзнаване.

Отвръщането на удара чрез оспорване на техните сенчести практики на плащане е честна игра, стига да сте честни. Но сенчестите плащания са само върхът на айсберга и сами по себе си не надраскват повърхността защо тези казина са измами. Всъщност можете да имате сенчести практики на плащане и въпреки това да управлявате честно казино.

Анулирането на печалби по каквато и да е причина, която могат да измислят, е най-дивата и най-измамната част от измамата. Това, от което най-много се възмущавам и най-много се смущавам, е как осветяват играча. Вие печелите, те не ви плащат и се държат така, сякаш сте направили нещо нередно.

Ето един пример защо това е толкова проблематично. Да предположим, че случайно сте въвели грешен пощенски код, когато се регистрирате. Играете на сайта и губите $1000. След това правите още един депозит и получавате късмет, като уцелите $2000. Искате теглене, подавате документите си. Те забелязват, че сте използвали неправилния пощенски код, когато сте се регистрирали, и казват, от съображения за сигурност, че вашите печалби са анулирани поради това.

Проблемът с този пример е, че 1) много от нас са имали подобни преживявания по също толкова незначителни или безумни причини и, 2) това означава, че никога не сте залагали изобщо с първите $1000, които сте загубили, защото никога не е имало възможност за победа, тъй като всяка победа в крайна сметка ще бъде дисквалифицирана. И така, не сте получили услугата, за която сте платили, всеки долар, който сте депозирали, винаги е щял да бъде конфискуван.

Ако тези казина работеха в САЩ, те щяха да бъдат обект на масивен колективен иск за подобни практики. Те са измами.




Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Да точно така. Има 0 защита срещу това.


Ето защо се чувствам толкова добре да спрям хазарта във всички тези скапани казина, повече от 30 дни без да играете и 0 лихви, за да продължите. Блокирането ми на шведския ми лиценз дори премина и току-що се блокирах отново. така че това също е хубаво. Никога не съм бил изключително пристрастен към хазарта, просто много пъти съм се отегчавал, но мисля, че това беше просто зъл цикъл, който сега е окончателно прекъснат.


Спя по-добре, чувствам се по-добре, спестявам повече, имам повече за харчене. Просто всичко е по-добро.


Автоматичен превод:
veritas1979
преди 3 седмици

Подкрепям това, което казваш. Пуснах две жалби до казино гуру относно две казина в Кюрасао тук и двата пъти те предпочетоха казината. И двата случая бяха случаи, в които двете споменати казина ми позволиха да бъда напълно потвърден от KYC, позволиха ми да депозирам само за да ми кажат, когато поискам теглене, че съм от ограничена държава и това не беше възможно. Casino Guru застана на страната на казиното (NINECASINO).

След това съобщих за това на техния лицензиращ орган и ми върнаха депозитите мигновено, но гуруто на казиното ме накара да почувствам, че греша. 🤔

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Подкрепям това, което казваш. Пуснах две жалби до казино гуру относно две казина в Кюрасао тук и двата пъти те предпочетоха казината. И двата случая бяха случаи, в които двете споменати казина ми позволиха да бъда напълно потвърден от KYC, позволиха ми да депозирам само за да ми кажат, когато поискам теглене, че съм от ограничена държава и това не беше възможно. Casino Guru застана на страната на казиното (NINECASINO).

След това съобщих за това на техния лицензиращ орган и ми върнаха депозитите мигновено, но гуруто на казиното ме накара да почувствам, че греша. 🤔

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

вярно И колко хора от вашата страна са направили депозити, загубили са и никога не са знаели, че никога няма да получат плащане, ако спечелят? Това е отвратителна бизнес практика.


Автоматичен превод:
Golfforesite
преди 3 седмици

Това е тотално скандално и ни настройват да губим

Автоматичен превод:
Sutton
преди 3 седмици

Здравейте, бихте ли казали на двамата брокери на платежни услуги, които отказаха възстановяването най-вече заради тази верига?😊

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Подкрепям това, което казваш. Пуснах две жалби до казино гуру относно две казина в Кюрасао тук и двата пъти те предпочетоха казината. И двата случая бяха случаи, в които двете споменати казина ми позволиха да бъда напълно потвърден от KYC, позволиха ми да депозирам само за да ми кажат, когато поискам теглене, че съм от ограничена държава и това не беше възможно. Casino Guru застана на страната на казиното (NINECASINO).

След това съобщих за това на техния лицензиращ орган и ми върнаха депозитите мигновено, но гуруто на казиното ме накара да почувствам, че греша. 🤔

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Абсолютна лудост, ако това е вярно. Знае ли casino.guru, че играете от забранена държава и казиното все още е взело парите ви. Казиното беше в печеливша ситуация и все пак го направи правилно. Трудно ми е да повярвам в това и в никакъв случай не искам да кажа, че лъжеш. Можете ли да свържете този случай?

Автоматичен превод:
loisjefferies98
преди 3 седмици

Те са спрели да плащат. Закъсняхте да се качите на борда на лодката. За жалост. Дано не са били много пари заради теб

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Astropay казва, че плащанията, които са преминали, не могат да бъдат възстановени.


ето какво казаха:

„Няма значение къде са били поставени парите, стига да са кредитирани в казиното"



Автоматичен превод:
Nille
преди 3 седмици

Да, можете да го изпратите на терористи, наркокартели и т.н. Тогава е напълно добре и законно... незаконно е само когато ви изпратят парите. След това акаунтите ви ще бъдат спрени и ще бъдете разследвани от властите. Ако искаш да си успешен, трябва да си престъпник

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Абсолютна лудост, ако това е вярно. Знае ли casino.guru, че играете от забранена държава и казиното все още е взело парите ви. Казиното беше в печеливша ситуация и все пак го направи правилно. Трудно ми е да повярвам в това и в никакъв случай не искам да кажа, че лъжеш. Можете ли да свържете този случай?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

casino.guru трябва да защити своя бизнес.

Точно като питат комарджии. Веднага щом станете твърде критични в рецензиите си за казино, рецензията се изтрива.

Всъщност не е изненадващо, но всеки трябва да е наясно с това.


Автоматичен превод:
veritas1979
преди 3 седмици

Едно е да оставяте лоши отзиви, тъй като може да бъде драматизирано малко от играча и всички ние преживяваме и виждаме нещата по различен начин. Мога да го купя!

Но преценката в полза на казиното, когато дори самото казино е нарушило собствените си правила, е доста мъчително. Тогава може би не трябва да предлагате такава услуга! Но това също е само това, което мисля.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Някой успя да се свърже с factoryfordesign в Никозия

Има имейл адрес на уебсайта им, но той е недостъпен.

Още една фалшива компания, обслужваща скапаните казина на Кюрасао

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

casino.guru трябва да защити своя бизнес.

Точно като питат комарджии. Веднага щом станете твърде критични в рецензиите си за казино, рецензията се изтрива.

Всъщност не е изненадващо, но всеки трябва да е наясно с това.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Смея да не се съглася с написаното от теб. Ако защитавахме казината по този начин, тогава нямаше да имаме никакъв център за разрешаване и изобщо нямаше да се опитваме да помогнем на играчите, защото според вашата логика щяхме да се бием помежду си, нали ?

Опитваме се да подхождаме към нещата честно и честно и да не вземаме ничия страна.

Що се отнася до рецензиите, всяка от тях се разглежда от специален екип, аз съм един от хората, които се занимават с рецензии на потребители и със сигурност имаме процедури за разрешаването им. Така че, когато рецензията е отхвърлена за нещо, винаги има причина. Нямаме проблем с отрицателна потребителска рецензия, но тя също трябва да има значима стойност. За да дадем пример, ако играч опише, че е бил недоволен, тегленията са отнели много време, KYC е бил труден за справяне, поддръжката не е била полезна, игрите са имали нисък RTP според играча и различни други неща са наред. Ако обаче влезе в играта, казвайки, че е вложил $100 в казиното и не е спечелил нищо, този преглед е безсмислен, тъй като изобщо не е подходящ и информативен.

Така че това е от моя страна.

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 седмици

Wallet378.Com

Gameplex


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Смея да не се съглася с написаното от теб. Ако защитавахме казината по този начин, тогава нямаше да имаме никакъв център за разрешаване и изобщо нямаше да се опитваме да помогнем на играчите, защото според вашата логика щяхме да се бием помежду си, нали ?

Опитваме се да подхождаме към нещата честно и честно и да не вземаме ничия страна.

Що се отнася до рецензиите, всяка от тях се разглежда от специален екип, аз съм един от хората, които се занимават с рецензии на потребители и със сигурност имаме процедури за разрешаването им. Така че, когато рецензията е отхвърлена за нещо, винаги има причина. Нямаме проблем с отрицателна потребителска рецензия, но тя също трябва да има значима стойност. За да дадем пример, ако играч опише, че е бил недоволен, тегленията са отнели много време, KYC е бил труден за справяне, поддръжката не е била полезна, игрите са имали нисък RTP според играча и различни други неща са наред. Ако обаче влезе в играта, казвайки, че е вложил $100 в казиното и не е спечелил нищо, този преглед е безсмислен, тъй като изобщо не е подходящ и информативен.

Така че това е от моя страна.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Така че, ако напиша рецензия за всяко казино и кажа да не играя там поради пране на транзакции, заобикаляне на MCC кодове, заобикаляне на разпоредбите на Visa/MC, нарушаване на няколко национални и местни разпоредби, ще се справиш ли?

Човек би си помислил, че тъй като тези действия се извършват от казината, всички тези казина трябва да бъдат включени в черния списък, тъй като те основно заобикалят единствената защита на играчите, която съществува, хазартния блок 7995. Но разбирам, че не можете да го направите, защото това наистина ще намали броя на ок казината на вашия сайт, няма да останат, освен надлежно лицензираните, като Великобритания/Швеция.


Както и да е, добре е, не очаквам да го направиш, въпреки че наистина трябва 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Някой получавал ли е възстановяване/помощ от Dimoco?


Няколко души в Discord казаха, че са получили имейли, в които се казва, че са им върнати сумата, но изглежда нищо не се показва и някой е чакал 1 седмица след имейла и все още няма пари.



Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 седмици

Има ли дискорд група, където също се обсъжда тази тема? Ако да, можете ли да споделите връзката?😊

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Сега докладвах Quickbit на FI, а също и на Шведския инспекторат по хазарта. Призовавайте и всички останали да го направят!

Автоматичен превод:
Gez80
преди 3 седмици

Също така направих това 👌👌 нишката изглежда напълно мъртва, не се отказвайте от всички.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте,


Някой има ли информация за CLX*topsm Tallinn, EE , CSCANNERR / Dotascaner / webops ltd?


Благодаря ти



Автоматичен превод:
1...95 96 97...112
Отидете на страницаот 112 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини