Добре. Разбирам. Правната помощ, която имам, казва, че трябва да разбера за PSP, преди да мога да продължа.
не искам да споменавам, тъй като може да прочетат темата.
Okay. I understand. The legal help I have says I need to find out about the PSP before I can proceed..
don't want to mention as they might read the thread.
Ok. Jag förstår. Den juridiska hjälp jag har säger att jag måste få reda på PSP innan jag kan gå vidare..
vill ej nämna då de kanske läser tråden.
Какво имате предвид под „продължаване" дали имате предвид връщане на плащане през банката или възстановяване на средства
What do you mean by "moving on" do you mean chargeback through the bank or refund
Vad menar du med att "gå vidare" menar du chargeback genom banken eller refund
Не.. трябва да е чрез Astropay.
Казиното казва, че е Astropay, но вие не вярвате?
невъзможно ли е Astropay?
No.. it has to be via Astropay.
The casino says it's Astropay, but you don't believe it?
is Astropay impossible?
Nej.. det får ju bli via Astropay.
Casinot menar att det är Astropay, men du tror inte det ?
är Astropay omöjliga?
Спрях да изпращам имейли. Не си струва.. Правил съм оплаквания и вижте какво ще кажат от банката.
Този уикенд ще докладвам за шведска компания, която се занимава с кодове и помага на тези компании да перат парите си. Щях да го докладвам тази вечер, но бях уморен след работа.
Но и FI, и инспекторатът по хазарта бяха любопитни за това и казаха ДОКЛАД
I have stopped sending emails. It's not worth it.. I've made complaints and see what the bank says.
This weekend I will report a Swedish company that fiddles with codes and helps these companies launder their money. I would have reported it tonight but have been tired after work.
But both FI and the gambling inspectorate have been curious about this and have said REPORT
Jag har slutat skicka mail. Det är inte lönt.. jag har gjort reklamationer och ser vad banken säger.
Nu i helgen ska jag anmäla ett svensk bolag som fifflar med koder och hjälper dessa bolag att tvätta sina pengar. Jag skulle ha anmält det ikväll men har varit trött efter jobbet.
Men båda FI och spelinspektionen har varit nyfikna i detta här och har sagt ANMÄL
Казиното работи под лиценз от Кюрасао, тъй като казиното е регистрирано тук. Като такъв лицензът за Кюрасао е неутрален лиценз за предлагане и Швеция не е забранена територия съгласно този подлиценз. Като такова, Казиното е действало в рамките на подлиценза, притежаван от компанията.
MCC кодовете, които споменавате, не се генерират от Казиното, PSP е този, който може да присвоява MCC кодове като такива. Бихме искали да изясним, че противно на това, което споменахте във вашите имейли, Казиното не може да влияе или да взема решения относно тези кодове по никакъв начин.
Може ли наистина да е вярно, че PSP отговаря за mcc кода?
Според юридически контакт имам пълното право да знам кой PSP използва казиното, когато става въпрос за търговия с Европа.. Но може ли наистина да е толкова просто PSP да са отговорни... защото в този случай това означава, че казиното е напълно невинен??
The Casino operates under a Curacao sub-license as the Casino is incorporated here. As such, the Curacao license is a neutral offering license and Sweden is not a prohibited territory under that sublicense. As such, the Casino has acted within the framework of the sub-license held by the company.
The MCC codes you refer to are not generated by the Casino, it is the PSP that can assign MCC codes as such. We would like to clarify that, contrary to what you have mentioned in your emails, the Casino cannot influence or decide on these codes in any way.
Can it really be true that PSP is responsible for mcc code?
According to a legal contact, I have every right to know which PSP the casino uses when it comes to trade to Europe.. But can it really be that simple that PSP are responsible.. because in that case it means that the casino is completely innocent??
Casinot verkar under en Curacao-underlicens eftersom Casinot är inkorporerat här. Som sådan är Curacao-licensen en neutral erbjudandelicens och Sverige är inte ett förbjudet territorium under den underlicensen. Som sådan har Casinot agerat inom ramen för den underlicens som företaget innehar.
MCC-koderna du refererar till genereras inte av Casinot, det är PSP som kan tilldela MCC-koder som sådana. Vi vill förtydliga att Casinot, i motsats till vad du har nämnt i dina mejl, inte kan påverka eller besluta om dessa koder på något sätt.
Kan det verkligen stämma att det är PSP som är ansvariga för mcc kod?
Enligt en juridisk kontakt så har jag full rätt att få veta vilken PSP casinot använder då det gäller handeln till Europa.. Men kan det verkligen vara så enkelt att PSP är ansvariga.. för i så fall betyder det att casinot är helt oskyldiga??
Разбира се, че лъжат. Казината правят това заедно с PSP
PSP поемат изчислен риск, за да обработват този вид транзакции, тъй като те могат да таксуват на казиното висока такса за риска, който поемат. Казината знаят, че трябва да имат тези неправилно кодирани транзакции, тъй като това позволява на много повече играчи да депозират, така че намират PSP, които са готови да поемат риска срещу заплащане. И както изглежда сега, това също не е риск.
Това е все едно да кажете, че не знаят кои PSP използват, така че как биха могли да получат пари от тях, как биха могли да разследват неправилни депозити, възстановявания и потенциални връщания на такси от играчи.
След това PSP ще използват както търговци, които са наясно с измамата, така и търговци, които не знаят за нея и не я одобряват, и те са тези, които най-вероятно ще възстановят средствата на играчите, когато се свържат с тях.
Има толкова много стриктни доставчици на услуги, банки за придобиване и какво ли още не, които се нуждаят от обема на транзакцията, за да печелят пари. Може да участват доста актьори.
https://www.creditcards.com/education/how-does-a-credit-card-transaction-work/
https://www.thebalancemoney.com/how-credit-card-transactions-work-960245
Както споменахме по-рано, да, добре е, ако получите някакво възстановяване, но голямата печалба тук е, че се надяваме да спрете да раздавате парите си на тези казина.
Of course they are lying. The casinos does this together with the PSP's
The PSP's take a calculated risk to process these kind of transactions, as they can charge the casino a high fee for the risk they take. The casinos know they need to have these incorrectly coded transactions as that allows a lot more players to deposit, so they find the PSP's that are willing to take the risk for a fee. And the way it looks now, it's not really a risk either.
It's like saying they don't know which PSP's they are using, so how would they get any money from them, how would they be able to investigate deposits gone wrong, refunds and potential charge backs from players.
The PSP's will then use both merchants that are aware of the fraud and merchants that don't know about it and don't approve, and those are the ones most likely doing the refunds to players when contacted.
There are so many scrupulous PSP's, aquiring banks and what not that need the transaction volume to earn money. There can be quite many actors involved.
https://www.creditcards.com/education/how-does-a-credit-card-transaction-work/
https://www.thebalancemoney.com/how-credit-card-transactions-work-960245
Like mentioned before, yes, it's good if you receive any kind of refund, but the big win here is that you hopefully stop giving away your money to these casinos.
Но означава ли това, че всички казина са невинни?
и че отговорността е изцяло на PSP? (Доставчик на платежни услуги)
Това правилно възприятие ли е?
но как се плаща на казиното, ако има много различни компании, които са получатели?
But does that mean that all casinos are innocent?
and that the responsibility lies entirely with the PSP? (Payment Service Provider)
Is that a correct perception?
but how does the casino get paid if there are lots of different companies that stand as recipients?
Men det betyder alltså att alla casinon är oskyldiga?
och att ansvaret ligger helt på PSP? (Payment Service Provider)
är det en korrekt uppfattning?
men hur får casinot betalt om det är massor olika företag som står som mottagare?
да Но това казино вярва, че е едно и също PSP - Astropay..
Но в извлечението от сметката ми пише няколко различни пластмаси за плащане.. а също и други доставчици? д
Yes. But this casino believes that it is one and the same PSP - Astropay..
But on my account statement it says several different payment plastics.. and also other providers? D
Jo. Men detta casino menar att det är en och samma PSP - Astropay..
Men på mitt kontoutdrag står det flera olika betalnings plaster.. och även andra providers? D
да Но това казино вярва, че е едно и също PSP - Astropay..
Но в извлечението от сметката ми пише няколко различни пластмаси за плащане.. а също и други доставчици? д
Yes. But this casino believes that it is one and the same PSP - Astropay..
But on my account statement it says several different payment plastics.. and also other providers? D
Jo. Men detta casino menar att det är en och samma PSP - Astropay..
Men på mitt kontoutdrag står det flera olika betalnings plaster.. och även andra providers? D
Не си мислете, че можете да направите много.
Astropay е в играта от дълго време, най-вероятно не им пука.
Ако нямате нито едно от споменатите имена на търговци във вашето извлечение, не можете да направите нищо. Наистина вече никой не обработва възстановяване на средства.
Най-доброто, което можете да направите, е просто да спрете да раздавате трудно спечелените си пари на тези казина.
Don't think there is much you can do.
Astropay been in the game a long time, they most likely don't care.
If you have none of the mentioned merchant names on your statement, there is nothing you can do. There is really no one really processing refunds anymore.
Best you can do is just stop giving away your hard earned money to these casinos.
здравейте, имате ли контакти за Fatamp, Topcom, Tsinda limited, Altaprime Limited, Steam sync, Stacs ltd, Cloud energy photoelec. ако можете да ми помогнете благодаря
hello do you have contacts for Fatamp, Topcom, Tsinda limited, Altaprime Limited, Steam sync, Stacs ltd, Cloud energy photoelec. if you can help me thank you
Цинда = аз nfo@tsindagamers.com
https://www.norrsken.org/contact
kigali@norrsken.org / info@norrsken.org
Norrsken са тези, които им дават под наем помещенията.
Изпратих имейл и на двата, без никакъв отговор 🙁 би било страхотно, ако повече хора помогнат 🙂
Tsinda = Info@tsindagamers.com
https://www.norrsken.org/contact
kigali@norrsken.org / info@norrsken.org
Norrsken are the ones who rent the premises to them.
Ive emailed both, no answer at all 🙁 would be awesome if more people would help 🙂
norrsken = основа norrsken. Това е някакъв вид шведска организация с нестопанска цел, основана от един от основателите на Klarna. Може би си струва да се свържете директно с тях и да ги попитате защо наемат офиси на компании, занимаващи се с нелицензиран хазарт/пране на пари.
„NORRSKEN Е ВЪЗДЕЙСТВИТЕЛНА ЕКОСИСТЕМА, КЪДЕТО ПРЕДПРИЕМАЧИТЕ МОГАТ ДА НАМЕРЯТ ВСИЧКО, ОТ КОЕТО ИМ ТРЯБВА, ЗА ДА НАПРАВЯТ СПАСЯВАНЕТО НА СВЕТА СВОЙ БИЗНЕС"
да, tsinda gamers очевидно спасява света хаха
norrsken = norrsken foundation. Its some kind of Swedish non-profit started by one of the founders of Klarna. Maybe it could be worth reaching out to them directly and ask why they are renting offices to companies involved with unlicensed gambling/ money laundering.
"NORRSKEN IS AN IMPACT ECOSYSTEM WHERE ENTREPRENEURS CAN FIND EVERYTHING THEY NEED TO MAKE SAVING THE WORLD THEIR BUSINESS"
yep tsinda gamers is clearly saving the world lol
Днес се свързах с мен от двама търговци, които отказват възстановяване на средства и специално се позоваха на форума.
С почти 85 000 гледания казината и търговците започват да овладяват всичко това. Законните възстановявания ще станат много по-трудни
I have been contacted today by two merchants that are refusing refunds and have specifically referred to the forum.
With nearly 85k views the casinos and merchants are starting to get all over this Legitimate refunds are going to become a lot harder
Щеше да е забавно да знам кои са тези 2 🙂
Would have been fun to know who these 2 are 🙂
Hade varit kul att veta vilka dessa 2 är 🙂
Те може да откажат възстановяване на средства, в който случай насърчавам всички да ги докладват и да не оставят нещата така. Те само ще имат повече проблеми.
както casinoguru също каза, тази дискусия е тук и ще остане тук. И всеки ден достига до повече хора и това е добре.
Все още трескаво чакам casinoguru да публикува имената на 2 казина, които са се свързали с тях с молба да премахнат този форум.
They may refuse refunds, in which case I encourage everyone to report them and not leave it at that. They will only have more problems.
as casinoguru also said, this discussion is here and will stay here. And it reaches more people every day, and that's a good thing.
I'm still feverishly waiting for casinoguru to release the names of the 2 casinos that contacted them asking to remove this forum.
He voivat kieltäytyä hyvityksistä, siinä tapauksessa kehotan kaikkia raportoimaan heistä ja olla jättämättä asiaa sikseen. Heille tulee vaan enemmän ongelmia.
kuten casinogurukin sanoi tämä keskustelu on täällä ja pysyy täällä. Ja se tavoittaa päivä päivältä enemmän ihmisiä, ja hyvä näin.
Odotan edelleen kuumeisesti koska casinoguru julkaisee näiden 2 kasinoiden nimet jotka ottivat heihin yhteyttä pyytäen tämän foorumin poistamista.
Днес се свързах с мен от двама търговци, които отказват възстановяване на средства и специално се позоваха на форума.
С почти 85 000 гледания казината и търговците започват да овладяват всичко това. Законните възстановявания ще станат много по-трудни
I have been contacted today by two merchants that are refusing refunds and have specifically referred to the forum.
With nearly 85k views the casinos and merchants are starting to get all over this Legitimate refunds are going to become a lot harder
Все пак не е имало никакви възстановявания от доста време, нали?
Но хората изглежда не четат повече от 1-2 или два коментара, виждат нещо за споменатото възстановяване на суми и смятат, че могат да си върнат всичките пари.
Както беше казано много пъти, възстановяването на средства не е победата тук, победата тук е да научите как казината злоупотребяват с плащания, действат като престъпници, перат пари и т.н. И да се надяваме (вероятно не), това ще накара всеки да мисли още една крачка напред и спрете да играете в тези казина. Всички ние просто спонсорираме престъпници, руснаци и други боклуци, за да живеят луксозен живот.
Инвестирайте в себе си, вместо да давате парите си.
Haven't really been any refunds in quite long time though, has it?
But people don't seem to be reading more than like 1-2 or two comments, see something about about refunds mentioned and think they can get all their money back.
Like been said many times, refunds are not the win here, the win here is to learn how casinos are abusing payments, acting like criminals, money laundering, etc. And hopefully (probably not), this will make anyone think one step further and stop playing at these casinos. We are all just sponsoring criminals, Russians, and other trashy people to live a life of luxury.
Invest in yourself instead of giving your money away.
Те може да откажат възстановяване на средства, в който случай насърчавам всички да ги докладват и да не оставят нещата така. Те само ще имат повече проблеми.
както casinoguru също каза, тази дискусия е тук и ще остане тук. И всеки ден достига до повече хора и това е добре.
Все още трескаво чакам casinoguru да публикува имената на 2 казина, които са се свързали с тях с молба да премахнат този форум.
They may refuse refunds, in which case I encourage everyone to report them and not leave it at that. They will only have more problems.
as casinoguru also said, this discussion is here and will stay here. And it reaches more people every day, and that's a good thing.
I'm still feverishly waiting for casinoguru to release the names of the 2 casinos that contacted them asking to remove this forum.
He voivat kieltäytyä hyvityksistä, siinä tapauksessa kehotan kaikkia raportoimaan heistä ja olla jättämättä asiaa sikseen. Heille tulee vaan enemmän ongelmia.
kuten casinogurukin sanoi tämä keskustelu on täällä ja pysyy täällä. Ja se tavoittaa päivä päivältä enemmän ihmisiä, ja hyvä näin.
Odotan edelleen kuumeisesti koska casinoguru julkaisee näiden 2 kasinoiden nimet jotka ottivat heihin yhteyttä pyytäen tämän foorumin poistamista.
Не бих задържала дъха ти 🙂
Всъщност съм изненадан, че все още не са го свалили, като се има предвид, че 99% от приходите на гуру идват от това, че са свързани с всякакви казина.
I wouldn't hold your breath 🙂
I am actually surprised they haven't taken it down yet, considering that 99% of guru's income comes from being affiliated with all kinds of casinos.
Играта в тези казина по същество подкрепя организираната престъпност. Нищо друго. Имате работа с най-мръсните хора, които можете да си представите. Процесите на проверка и плащане са прекалено дълги и парите ви често се озовават в неизвестни компании. Налице е очевидна липса на мерки за отговорен хазарт. Тези нелицензирани казина представляват най-лошите аспекти на индустрията, включително измамни дейности, лоша сигурност и никаква защита на играчите.
Playing at these casinos is essentially supporting organized crime. Nothing else. You are dealing with the dirtiest individuals imaginable. The verification and payment processes are excessively long, and your money often ends up with unknown companies. There is a glaring lack of responsible gambling measures. These unlicensed casinos represent the worst aspects of the industry, including fraudulent activities, poor security, and no player protection.
След 15 години и несметни количества загуби за тези мошеници, най-накрая осъзнавам, че те са, винаги са били и винаги ще бъдат измами. Неудобно е да стигна до това осъзнаване.
Отвръщането на удара чрез оспорване на техните сенчести практики на плащане е честна игра, стига да сте честни. Но сенчестите плащания са само върхът на айсберга и сами по себе си не надраскват повърхността защо тези казина са измами. Всъщност можете да имате сенчести практики на плащане и въпреки това да управлявате честно казино.
Анулирането на печалби по каквато и да е причина, която могат да измислят, е най-дивата и най-измамната част от измамата. Това, от което най-много се възмущавам и най-много се смущавам, е как осветяват играча. Вие печелите, те не ви плащат и се държат така, сякаш сте направили нещо нередно.
Ето един пример защо това е толкова проблематично. Да предположим, че случайно сте въвели грешен пощенски код, когато се регистрирате. Играете на сайта и губите $1000. След това правите още един депозит и получавате късмет, като уцелите $2000. Искате теглене, подавате документите си. Те забелязват, че сте използвали неправилния пощенски код, когато сте се регистрирали, и казват, от съображения за сигурност, че вашите печалби са анулирани поради това.
Проблемът с този пример е, че 1) много от нас са имали подобни преживявания по също толкова незначителни или безумни причини и, 2) това означава, че никога не сте залагали изобщо с първите $1000, които сте загубили, защото никога не е имало възможност за победа, тъй като всяка победа в крайна сметка ще бъде дисквалифицирана. И така, не сте получили услугата, за която сте платили, всеки долар, който сте депозирали, винаги е щял да бъде конфискуван.
Ако тези казина работеха в САЩ, те щяха да бъдат обект на масивен колективен иск за подобни практики. Те са измами.
After 15 years and untold amounts of losses to these crooks, I finally realize that they are, always have been, and alway will be scams. It's embarrassing to have come to this realization.
Fighting back by challenging their shady payment practices is fair play, so long as you are honest. But, shady payments is only tip of the iceberg and, by themselves, do not scratch the surface as to why these casinos are scams. In fact, you can have shady payment practices and still run an honest casino.
The cancellation of winnings for any reason they can contrive is the wildest and most crooked part of the scam. What I resent the most, and am most embarrassed about, is how they gaslight the player. You win, they don't pay you, and they act like you have done something wrong.
Here's an example of why this is so problematic. Suppose, for arguments sake, you enter the wrong zip code by accident when you sign up. You play on the site and lose $1000. Then, you make one more deposit and get lucky hitting for $2000. You request a withdrawal, submit your paperwork. They notice you used the incorrect zip code when you signed up, and say, for security reasons, that your wins are nullified because of this.
The issue with this example is, 1) many of us have had similar experiences for equally as minor or insane reasons and, 2) this means that you were never really gambling at all with the first $1000 you lost because there was never the possibility of winning as any win would eventually be disqualified. So, you did not get the service you paid for, every dollar you deposited was always going to be forfeited.
If these casinos were operating in the US, they would be subject to a massive class action lawsuit for such practices. They are scams.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.