ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 95)

преди 9 месеца от kirekin
|
118639 преглеждания 2266 отговора |
|
1...94 95 96...114
Добавете пост
преди 4 седмици

Добре. Разбирам. Правната помощ, която имам, казва, че трябва да разбера за PSP, преди да мога да продължа.


не искам да споменавам, тъй като може да прочетат темата.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Какво имате предвид под „продължаване" дали имате предвид връщане на плащане през банката или възстановяване на средства

Автоматичен превод:
Gez80
преди 4 седмици

Не.. трябва да е чрез Astropay.


Казиното казва, че е Astropay, но вие не вярвате?


невъзможно ли е Astropay?

Автоматичен превод:
Nille
преди 4 седмици

Спрях да изпращам имейли. Не си струва.. Правил съм оплаквания и вижте какво ще кажат от банката.


Този уикенд ще докладвам за шведска компания, която се занимава с кодове и помага на тези компании да перат парите си. Щях да го докладвам тази вечер, но бях уморен след работа.

Но и FI, и инспекторатът по хазарта бяха любопитни за това и казаха ДОКЛАД

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Казиното работи под лиценз от Кюрасао, тъй като казиното е регистрирано тук. Като такъв лицензът за Кюрасао е неутрален лиценз за предлагане и Швеция не е забранена територия съгласно този подлиценз. Като такова, Казиното е действало в рамките на подлиценза, притежаван от компанията.

MCC кодовете, които споменавате, не се генерират от Казиното, PSP е този, който може да присвоява MCC кодове като такива. Бихме искали да изясним, че противно на това, което споменахте във вашите имейли, Казиното не може да влияе или да взема решения относно тези кодове по никакъв начин.


Може ли наистина да е вярно, че PSP отговаря за mcc кода?


Според юридически контакт имам пълното право да знам кой PSP използва казиното, когато става въпрос за търговия с Европа.. Но може ли наистина да е толкова просто PSP да са отговорни... защото в този случай това означава, че казиното е напълно невинен??


Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Разбира се, че лъжат. Казината правят това заедно с PSP

PSP поемат изчислен риск, за да обработват този вид транзакции, тъй като те могат да таксуват на казиното висока такса за риска, който поемат. Казината знаят, че трябва да имат тези неправилно кодирани транзакции, тъй като това позволява на много повече играчи да депозират, така че намират PSP, които са готови да поемат риска срещу заплащане. И както изглежда сега, това също не е риск.

Това е все едно да кажете, че не знаят кои PSP използват, така че как биха могли да получат пари от тях, как биха могли да разследват неправилни депозити, възстановявания и потенциални връщания на такси от играчи.


След това PSP ще използват както търговци, които са наясно с измамата, така и търговци, които не знаят за нея и не я одобряват, и те са тези, които най-вероятно ще възстановят средствата на играчите, когато се свържат с тях.

Има толкова много стриктни доставчици на услуги, банки за придобиване и какво ли още не, които се нуждаят от обема на транзакцията, за да печелят пари. Може да участват доста актьори.


https://www.creditcards.com/education/how-does-a-credit-card-transaction-work/

https://www.thebalancemoney.com/how-credit-card-transactions-work-960245


Както споменахме по-рано, да, добре е, ако получите някакво възстановяване, но голямата печалба тук е, че се надяваме да спрете да раздавате парите си на тези казина.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Но означава ли това, че всички казина са невинни?


и че отговорността е изцяло на PSP? (Доставчик на платежни услуги)

Това правилно възприятие ли е?


но как се плаща на казиното, ако има много различни компании, които са получатели?

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Вижте предишния ми отговор.

Автоматичен превод:
veritas1979
преди 4 седмици

да Но това казино вярва, че е едно и също PSP - Astropay..


Но в извлечението от сметката ми пише няколко различни пластмаси за плащане.. а също и други доставчици? д

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

да Но това казино вярва, че е едно и също PSP - Astropay..


Но в извлечението от сметката ми пише няколко различни пластмаси за плащане.. а също и други доставчици? д

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Не си мислете, че можете да направите много.

Astropay е в играта от дълго време, най-вероятно не им пука.


Ако нямате нито едно от споменатите имена на търговци във вашето извлечение, не можете да направите нищо. Наистина вече никой не обработва възстановяване на средства.

Най-доброто, което можете да направите, е просто да спрете да раздавате трудно спечелените си пари на тези казина.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Но някой тук пробвал ли е Astropay?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравейте, имате ли контакти за Fatamp, Topcom, Tsinda limited, Altaprime Limited, Steam sync, Stacs ltd, Cloud energy photoelec. ако можете да ми помогнете благодаря

Автоматичен превод:
staderennais53
преди 3 седмици

Цинда = аз nfo@tsindagamers.com


https://www.norrsken.org/contact


kigali@norrsken.org / info@norrsken.org


Norrsken са тези, които им дават под наем помещенията.

Изпратих имейл и на двата, без никакъв отговор 🙁 би било страхотно, ако повече хора помогнат 🙂

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 седмици

norrsken = основа norrsken. Това е някакъв вид шведска организация с нестопанска цел, основана от един от основателите на Klarna. Може би си струва да се свържете директно с тях и да ги попитате защо наемат офиси на компании, занимаващи се с нелицензиран хазарт/пране на пари.


„NORRSKEN Е ВЪЗДЕЙСТВИТЕЛНА ЕКОСИСТЕМА, КЪДЕТО ПРЕДПРИЕМАЧИТЕ МОГАТ ДА НАМЕРЯТ ВСИЧКО, ОТ КОЕТО ИМ ТРЯБВА, ЗА ДА НАПРАВЯТ СПАСЯВАНЕТО НА СВЕТА СВОЙ БИЗНЕС"


да, tsinda gamers очевидно спасява света хаха

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Имайте всеки APERATOR и ALPASTRIKE

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

" topcom ", изглежда не мога да намеря следа от тях, някой има ли информация?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Днес се свързах с мен от двама търговци, които отказват възстановяване на средства и специално се позоваха на форума.


С почти 85 000 гледания казината и търговците започват да овладяват всичко това. Законните възстановявания ще станат много по-трудни

Автоматичен превод:
Sutton
преди 3 седмици

Щеше да е забавно да знам кои са тези 2 🙂

Автоматичен превод:
Sutton
преди 3 седмици

Те може да откажат възстановяване на средства, в който случай насърчавам всички да ги докладват и да не оставят нещата така. Те само ще имат повече проблеми.

както casinoguru също каза, тази дискусия е тук и ще остане тук. И всеки ден достига до повече хора и това е добре.

Все още трескаво чакам casinoguru да публикува имената на 2 казина, които са се свързали с тях с молба да премахнат този форум.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Днес се свързах с мен от двама търговци, които отказват възстановяване на средства и специално се позоваха на форума.


С почти 85 000 гледания казината и търговците започват да овладяват всичко това. Законните възстановявания ще станат много по-трудни

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Все пак не е имало никакви възстановявания от доста време, нали?

Но хората изглежда не четат повече от 1-2 или два коментара, виждат нещо за споменатото възстановяване на суми и смятат, че могат да си върнат всичките пари.


Както беше казано много пъти, възстановяването на средства не е победата тук, победата тук е да научите как казината злоупотребяват с плащания, действат като престъпници, перат пари и т.н. И да се надяваме (вероятно не), това ще накара всеки да мисли още една крачка напред и спрете да играете в тези казина. Всички ние просто спонсорираме престъпници, руснаци и други боклуци, за да живеят луксозен живот.


Инвестирайте в себе си, вместо да давате парите си.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Те може да откажат възстановяване на средства, в който случай насърчавам всички да ги докладват и да не оставят нещата така. Те само ще имат повече проблеми.

както casinoguru също каза, тази дискусия е тук и ще остане тук. И всеки ден достига до повече хора и това е добре.

Все още трескаво чакам casinoguru да публикува имената на 2 казина, които са се свързали с тях с молба да премахнат този форум.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Не бих задържала дъха ти 🙂

Всъщност съм изненадан, че все още не са го свалили, като се има предвид, че 99% от приходите на гуру идват от това, че са свързани с всякакви казина.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Играта в тези казина по същество подкрепя организираната престъпност. Нищо друго. Имате работа с най-мръсните хора, които можете да си представите. Процесите на проверка и плащане са прекалено дълги и парите ви често се озовават в неизвестни компании. Налице е очевидна липса на мерки за отговорен хазарт. Тези нелицензирани казина представляват най-лошите аспекти на индустрията, включително измамни дейности, лоша сигурност и никаква защита на играчите.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

След 15 години и несметни количества загуби за тези мошеници, най-накрая осъзнавам, че те са, винаги са били и винаги ще бъдат измами. Неудобно е да стигна до това осъзнаване.

Отвръщането на удара чрез оспорване на техните сенчести практики на плащане е честна игра, стига да сте честни. Но сенчестите плащания са само върхът на айсберга и сами по себе си не надраскват повърхността защо тези казина са измами. Всъщност можете да имате сенчести практики на плащане и въпреки това да управлявате честно казино.

Анулирането на печалби по каквато и да е причина, която могат да измислят, е най-дивата и най-измамната част от измамата. Това, от което най-много се възмущавам и най-много се смущавам, е как осветяват играча. Вие печелите, те не ви плащат и се държат така, сякаш сте направили нещо нередно.

Ето един пример защо това е толкова проблематично. Да предположим, че случайно сте въвели грешен пощенски код, когато се регистрирате. Играете на сайта и губите $1000. След това правите още един депозит и получавате късмет, като уцелите $2000. Искате теглене, подавате документите си. Те забелязват, че сте използвали неправилния пощенски код, когато сте се регистрирали, и казват, от съображения за сигурност, че вашите печалби са анулирани поради това.

Проблемът с този пример е, че 1) много от нас са имали подобни преживявания по също толкова незначителни или безумни причини и, 2) това означава, че никога не сте залагали изобщо с първите $1000, които сте загубили, защото никога не е имало възможност за победа, тъй като всяка победа в крайна сметка ще бъде дисквалифицирана. И така, не сте получили услугата, за която сте платили, всеки долар, който сте депозирали, винаги е щял да бъде конфискуван.

Ако тези казина работеха в САЩ, те щяха да бъдат обект на масивен колективен иск за подобни практики. Те са измами.




Автоматичен превод:
1...94 95 96...114
Отидете на страницаот 114 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини