Може би да изпратите потвържденията ми за възстановяване и да кажете, че искате да бъдете третирани по същия начин? И преди са успели по този начин
Maybe send my refund confirmations and say you want to be treated the same way? Have succeeded that way before
Kanske kan skicka med mina återbetalnings bekräftelser och säga att du vill bli behandlad på samma sätt? Har lyckats på det sättet tidigare
Благодаря ви, но пуснах оплаквания за карти през банката за всички тях. Тези, които имам в другите си банки сега и които са "малки", се опитвам да изпратя по имейл
Thank you, but I have run card complaints through the bank on all of them. The ones I have on my other banks now that are "small", I try to email
Tack🥰 men jag har kört kortreklamationer genom banken på alla dom. De jag har på mina andra bank nu som e "små" försöker jag maila
Наистина наистина интересна статия! Жалко, че трябваше да използвам гугъл преводач и преводът не беше перфектен.
https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/
Извадиха наяве много престъпници и нелегални оператори. Някой гений може да направи съкратена версия, която всички ние да изпратим до нашата банка и тези измамни казина и полицията.
изненада, че в списъка е Downtown E-Commerce Company, под която работи santenda.
Really really interesting article! too bad I had to use google translator and the translation wasn't perfect.
https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/
A lot of criminals have been brought to light and illegal operators. Some genius could make a condensed version that we could all send to our bank and these scam casinos and the police.
surprise that on the list is the Downtown E-Commerce Company under which santenda operates.
Todella todella mielenkiintoinen artikkeli! harmi kuin jouduin käyttämään google kääntäjää ja käännös ei ollut täydellinen.
https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/
Paljon rikospykäliä tuotu esiin ja laittomia toimijia. Joku nero voisi tehdä tiivistetyn version jonka me kaikki voisimme lähettää omalle pankille ja näille huijauskasinoille sekä poliisille.
yllätys että listalla on Downtown E-Commerce Company jonka alla toimii santenda.
Спете добре всички. Сега отивам да спя и утре ще чакам имейл от Quickbit. Иначе ще има отчет... ще се видим утре
Sleep well everyone. I'm going to sleep now and tomorrow I'll wait for an email from Quickbit. Otherwise there will be a report... we'll see you tomorrow
Sov gott allihopa. Jag ska sova nu och imorgon väntar jag på mail ifrån Quickbit. Annars blir det anmälan… vi hörs imorgon
Наистина наистина интересна статия! Жалко, че трябваше да използвам гугъл преводач и преводът не беше перфектен.
https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/
Извадиха наяве много престъпници и нелегални оператори. Някой гений може да направи съкратена версия, която всички ние да изпратим до нашата банка и тези измамни казина и полицията.
изненада, че в списъка е Downtown E-Commerce Company, под която работи santenda.
Really really interesting article! too bad I had to use google translator and the translation wasn't perfect.
https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/
A lot of criminals have been brought to light and illegal operators. Some genius could make a condensed version that we could all send to our bank and these scam casinos and the police.
surprise that on the list is the Downtown E-Commerce Company under which santenda operates.
Todella todella mielenkiintoinen artikkeli! harmi kuin jouduin käyttämään google kääntäjää ja käännös ei ollut täydellinen.
https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/
Paljon rikospykäliä tuotu esiin ja laittomia toimijia. Joku nero voisi tehdä tiivistetyn version jonka me kaikki voisimme lähettää omalle pankille ja näille huijauskasinoille sekä poliisille.
yllätys että listalla on Downtown E-Commerce Company jonka alla toimii santenda.
Хубава находка, дава няколко думи за това, което предполагам, че всички знаехме, но не и степента.
Именно такива неща ме правят много по-лесно никога повече да не залагам, особено не в което и да е казино в Кюрасао.
Прикачване на връзка към Google Translate, за да е по-лесно за четене от хората.
https://knipselkrant--curacao-com.translate.goog/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=sv&_x_tr_pto=wapp
Nice find, gives some words to what I guess we all knew, just not the extent.
It's things like this that makes it so much easier for me to never gamble again, especially not on any Curacao casino.
Attaching a google translate link to make it easier for people to read.
https://knipselkrant--curacao-com.translate.goog/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=sv&_x_tr_pto=wapp
Все още няма нито един отговор или стотинка обратно от следното:
Natureveinscosmetic
Gametime.com
Skinczar.com
Incredibleskins.com
Експресивен
Smpaypf Theplatinum
Визуална основа
Моята доставка
Vivexcoin
Blaiskin OÜ
Вероятно съм изпратил 5-6 имейла до имейл адресите, които намерих поне.
Някой знае ли колко време можете да изчакате, преди да оспорите покупките си в Revolut?
Still not a single response or a dime back from the following:
Natureveinscosmetic
Gametime.com
Skinczar.com
Incredibleskins.com
Expressive
Smpaypf Theplatinum
Visual Foundation
My delivery
Vivexcoin
Blaiskin OÜ
Have probably sent 5-6 emails to the email addresses I found at least.
Anyone know how long you can wait before disputing your purchases in Revolut?
Fortfarande inte ett enda svar eller ett öre tillbaka från följande:
Natureveinscosmetic
Gametid.com
Skinczar.com
Incredibleskins.com
Expresiveera
Smpaypf Theplatinum
Visiola Foundation
Mydelivery
Vivexcoin
Blaiskin OÜ
Har nog skickat 5-6 mail till de mailadresser jag hittat åtminstone.
Någon som vet hur länge man kan vänta innan man bestrider sina köp i Revolut?
Оспорих с моята банка и след това PFPlatinum ми беше възстановен
I disputed with my bank and then PFPlatinum refunded
Здравейте, получих отговор от Quickbit. Те се прецакват и не поемат отговорност. Късметът е, че не са Швеция. Къде можете да ги докладвате? на Ваше разположение
Hello, I have received a reply from Quickbit. They screw up and take no responsibility. The luck is that they are not Sweden. Where can you report them? Sincerely
Hejsan jag har fått svar av Quickbit. Dom skiter i vilket och tar inga ansvar. Turen är ju att dom e i Sverige. Vart kan man anmäla dom. Mvh
Честно казано, гадно ми е за пари. Предпочитам да докладвам и да видя последствията за тях, отколкото да получа тези малко пари
I honestly suck at money. I'd rather report and see a consequence for them than receive this little money
Jag skiter helt ärligt i pengarna. Jag anmäler hellre och ser en konsekvens för dom än o får dessa småpengar
Моля, опитайте се да не рекламирате нищо в този форум. Благодаря ви за разбирането.
Please try not to advertise anything on this forum. Thank you for understanding.
Сега говорих с FI. Ще актуализирам по-късно след работа.. но беше абсолютно интересно за тях
Have spoken to FI now. I'll update later after work.. but it was absolutely interesting for them
Har pratat med FI nu. Jag uppdaterar sen efter jobb.. men det var absoulut intressant för dom
Само кажете, че тогава за вас не е проблем да включим полицията и данъчната агенция. Също така ще ги докладва, ако не върнат тази седмица.
Just say that then it is no problem for you that we involve the police and the Tax Agency. Will also report them if they don't pay back this week.
Säg bara att då är det inga problem för er att vi blandar in polis och Skatteverket. Kommer också anmäla dom om dom inte betalar tillbaka denna veckan.
Ще ги докладвам, заклевам се. Финансови. Шведската данъчна агенция и Инспекторатът по хазарта. Вече съм напълно без пари.
I will report them I swear. Financial. The Swedish Tax Agency and the Gambling Inspectorate. I'm completely out of money now.
Jag ska anmäla dom jag svär på det. Finans. Skatteverket och spelinspektionen. Jag skiter fullständigt i pengarna nu.
Аз съм съгласен да! Вие просто искате тези измамни компании да бъдат проверени сега и да трябва да се изправят пред последствията от действията си.
Моля, актуализирайте по-късно, ще докладваме по-късно днес, ако не върнат сумата.
Yes I agree! You just want these scam companies to be scrutinized now and have to face the consequences of their actions.
Please update later, will report later today if they don't pay back.
Ja jag håller med! Man vill ju bara dessa tramsbolag blir granskade allihopa nu och får ta konsekvenserna av sitt handlande.
Uppdatera gärna sen, kommer själv anmäla senare idag om dom inte betalar tillbaka.
Явно администраторът трябва да одобри поста ми
Apparently admin has to approve my post
Admin måste tydligen godkänna mitt inlägg
Няма проблем, сега ще го направя. Това е мярка за сигурност, за да се попречи на не-играчи да публикуват подозрителни оферти във форума без първоначална проверка. Моля, не го приемайте лично. Изключително се колебаем да дадем на някого достъп до този форум, за да могат да предлагат или рекламират подобни услуги. Нямате представа колко сенчести лица се опитват да развиват бизнеса си тук почти ежедневно.
Моля, считайте това за предпазна мярка от наша страна.
Публикуването на новинарски статии или друг вид обща информация е разрешено.
No problem, I'll do that now. It's a security measure to prevent non-players from posting suspicious offers on the forum without an initial check. Please don't take that personally. We are extremely hesitant to give anyone access to this forum so they can offer or advertise such services. You have no idea how many shady individuals attempt to raise their businesses here on a nearly daily basis.
Please consider that a precaution from our side.
Posting news articles or other types of general information is allowed.
Хей!
се опита да получи възстановяване, но имаше различен опит. банковата ми сметка беше замразена и казиното ми каза, че е изпратило спор до моята банка за разследване.
сумата беше голяма (около 5 хиляди), така че те се опитаха да откажат. говорих с банката и те казаха, че поддържат връзка с доставчика на плащания и ме попитаха дали услугата е предоставена?
малко съм притеснен, че банковата ми сметка ще бъде блокирана.
Какво трябва да направя?
hey!
tried to get a refund, but had different experience. my bank account got frozen and casino told me that they sent a dispute to my bank for investigation.
amount was big (around 5k) so they triying to decline. talked with bank and they said that they are in contact with payment provider and asked me if the service was provided?
a bit nervous that my bank account will be blocked.
what should i do?
Зависи, от моята банка може да отнеме до 90 дни преди възстановяване на плащането и така. Така че имате късмет, ако са казали, че може да отнеме до 20 дни
It depends, on my bank it can take up to 90 days before chargeback and so. So you are lucky if they said it can take up to 20 days
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.