ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 83)

преди 1 година от kirekin
|
471205 преглеждания 4921 отговора |
|
1...82 83 84...249
Добавете пост
grantyoung6
преди 5 месеца

Изпраща се само до GoldenBet (сайтът, на който залагах), така че нямате имейл до Сантеда

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Може би да изпратите потвържденията ми за възстановяване и да кажете, че искате да бъдете третирани по същия начин? И преди са успели по този начин

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря ви, но пуснах оплаквания за карти през банката за всички тях. Тези, които имам в другите си банки сега и които са "малки", се опитвам да изпратя по имейл

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Наистина наистина интересна статия! Жалко, че трябваше да използвам гугъл преводач и преводът не беше перфектен.

https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/

Извадиха наяве много престъпници и нелегални оператори. Някой гений може да направи съкратена версия, която всички ние да изпратим до нашата банка и тези измамни казина и полицията.

изненада, че в списъка е Downtown E-Commerce Company, под която работи santenda.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Спете добре всички. Сега отивам да спя и утре ще чакам имейл от Quickbit. Иначе ще има отчет... ще се видим утре

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Наистина наистина интересна статия! Жалко, че трябваше да използвам гугъл преводач и преводът не беше перфектен.

https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/

Извадиха наяве много престъпници и нелегални оператори. Някой гений може да направи съкратена версия, която всички ние да изпратим до нашата банка и тези измамни казина и полицията.

изненада, че в списъка е Downtown E-Commerce Company, под която работи santenda.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Хубава находка, дава няколко думи за това, което предполагам, че всички знаехме, но не и степента.

Именно такива неща ме правят много по-лесно никога повече да не залагам, особено не в което и да е казино в Кюрасао.

Прикачване на връзка към Google Translate, за да е по-лесно за четене от хората.

https://knipselkrant--curacao-com.translate.goog/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=sv&_x_tr_pto=wapp

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Все още няма нито един отговор или стотинка обратно от следното:

Natureveinscosmetic

Gametime.com

Skinczar.com

Incredibleskins.com

Експресивен

Smpaypf Theplatinum

Визуална основа

Моята доставка

Vivexcoin

Blaiskin OÜ


Вероятно съм изпратил 5-6 имейла до имейл адресите, които намерих поне.


Някой знае ли колко време можете да изчакате, преди да оспорите покупките си в Revolut?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Имате ли имейл адрес от DSLTD

Автоматичен превод:
k98m9c54x5
преди 5 месеца

Оспорих с моята банка и след това PFPlatinum ми беше възстановен

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, получих отговор от Quickbit. Те се прецакват и не поемат отговорност. Късметът е, че не са Швеция. Къде можете да ги докладвате? на Ваше разположение

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Честно казано, гадно ми е за пари. Предпочитам да докладвам и да видя последствията за тях, отколкото да получа тези малко пари

Автоматичен превод:
Refundnow
преди 5 месеца

Моля, опитайте се да не рекламирате нищо в този форум. Благодаря ви за разбирането.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
Публикация на Bibble58 е изтрит
преди 5 месеца

Сега говорих с FI. Ще актуализирам по-късно след работа.. но беше абсолютно интересно за тях

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

Само кажете, че тогава за вас не е проблем да включим полицията и данъчната агенция. Също така ще ги докладва, ако не върнат тази седмица.

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 5 месеца

Ще ги докладвам, заклевам се. Финансови. Шведската данъчна агенция и Инспекторатът по хазарта. Вече съм напълно без пари.

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

Аз съм съгласен да! Вие просто искате тези измамни компании да бъдат проверени сега и да трябва да се изправят пред последствията от действията си.

Моля, актуализирайте по-късно, ще докладваме по-късно днес, ако не върнат сумата.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Намерих Grottobook/Mydates

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Явно администраторът трябва да одобри поста ми

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 5 месеца

Няма проблем, сега ще го направя. Това е мярка за сигурност, за да се попречи на не-играчи да публикуват подозрителни оферти във форума без първоначална проверка. Моля, не го приемайте лично. Изключително се колебаем да дадем на някого достъп до този форум, за да могат да предлагат или рекламират подобни услуги. Нямате представа колко сенчести лица се опитват да развиват бизнеса си тук почти ежедневно.

Моля, считайте това за предпазна мярка от наша страна.

Публикуването на новинарски статии или друг вид обща информация е разрешено.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Хей!


се опита да получи възстановяване, но имаше различен опит. банковата ми сметка беше замразена и казиното ми каза, че е изпратило спор до моята банка за разследване.


сумата беше голяма (около 5 хиляди), така че те се опитаха да откажат. говорих с банката и те казаха, че поддържат връзка с доставчика на плащания и ме попитаха дали услугата е предоставена?


малко съм притеснен, че банковата ми сметка ще бъде блокирана.


Какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
Anonymized609
преди 5 месеца

Зависи, от моята банка може да отнеме до 90 дни преди възстановяване на плащането и така. Така че имате късмет, ако са казали, че може да отнеме до 20 дни

Автоматичен превод:
1...82 83 84...249
Отидете на страницаот 249 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини