ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 73)

преди 1 година от kirekin
|
547554 преглеждания 5595 отговора |
|
1...72 73 74...284
Anonymized609
преди 5 месеца

Поздравления,

Мисля, че първият е noda.live

Второто вероятно е по-трудно без повече информация.

Редактиран от Romi преди 5 месеца
Причина: Реклама
Автоматичен превод:
Anonymized607
преди 5 месеца

Коя компания за игри?

Автоматичен превод:
Anonymized607
преди 5 месеца

Проверете дали вашата банка не е блокирала плащанията

Автоматичен превод:
Anonymized607
преди 5 месеца

Обадете се и им кажете, че имате дължимо възстановяване, но не го виждате в акаунта си

Автоматичен превод:
Anonymized607
преди 5 месеца

Какво пише в банковите ви извлечения? Не можете ли просто да съберете сумите само... в коя компания сте играли

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

транскрипт


някой знае ли дали този дескриптор може да е свързан със scriptspot.com или scriptmart.net?




Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, някой успя ли да възстанови транзакции от velobet или donbet.com? Както видях, принадлежат на Santeda International. Изпрати им съобщение, но не получи никакъв отговор. Как да се справим с това?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, някой успя ли да възстанови транзакции от velobet или donbet.com? Както видях, принадлежат на Santeda International. Изпрати им съобщение, но не получи никакъв отговор. Как да се справим с това?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

отидете направо на elegro

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

Thx, но как са свързани? Ако съм разбрал правилно, elegro е за транзакции с карти, нали? Използвах банков трансфер, изглежда, че е компания naudapay, защото го виждам в банковото си извлечение, трябва ли да отида и при тях? или елегро ще помогне?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

помощ🙏

Рекламна служба Брюксел?


Автоматичен превод:
benwallace209
преди 5 месеца

Ако сте използвали директно банкиране, тогава мисля, че вашият случай е по-сложен. Посочвате ли името на казиното във вашата транзакция

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

Благодаря за помощ, брато, да, виждам Santeda заедно с Naudapay в банковото извлечение. Чух също, че директните банкови транзакции не са лесни за обръщане, така че искам да знам дали някой е имал успех с това.


Автоматичен превод:
benwallace209
преди 5 месеца

Директното банкиране е много трудно. Това, което можете да направите, е да проверите техните условия и условия и да проверите дали са нарушили собствените си условия по някакъв начин, например ако вашето споразумение е изключено

Автоматичен превод:
Renegade99
преди 5 месеца

можете ли да изпратите имейл до kycoin. Събирам доказателства и е добре само когато измислят оправдания за нарушенията си

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца
Публикация на Renegade99 е изтрит
преди 5 месеца

Имаш ли имейл за тях да пиша.

Автоматичен превод:
Renegade99
преди 5 месеца

Какво и как си им писал.

Автоматичен превод:
Renegade99
преди 5 месеца

Detta ska jag skriva


Уважаеми Kycoin,


След като прегледах акаунта си, забелязах транзакции от моя акаунт към вашия. Съвсем сигурен съм, че нямам акаунт при вас. Никога не съм имал, нямам в момента, нито имам планове да отварям.


Можете ли да потвърдите дали имам акаунт при вас или не? Бих искал също така да знам дали е провеждан KYC за този акаунт. Освен това, като клиент, имам право да знам как точно са обработени тези транзакции и с каква цел.


Бих искал също така да знам дали е имало нарушения на правилата на Mastercard и разпоредбите за защита на потребителите от ваша страна, като манипулиране на кодове на търговци или действане като посредник без мое съгласие, ако приемем, че имам акаунт.


Ако акаунт съществува, моля, предоставете всички подробности, които обикновено се записват.


Благодарим ви за търпението и желанието да помогнете за разрешаването на този въпрос.

Автоматичен превод:
syne5
преди 5 месеца

Но вашата банка просто вярва на казаното от вас? Коя е банката? Това изглежда твърде рисковано. След като това е направено, те не могат да анулират или отменят плащането? Искам да кажа, че със сигурност се нуждаете от някакво доказателство

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

Посъветвах се с адвоката във финансовия сектор, така че той каза, че е почти невъзможно да се възстановят суми при отворено банкиране, сторнирания също са малко вероятни 🙁, така че изглежда, че няма да получа нищо от naudapay

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

някой имал ли е успех с възстановяването на плащания напоследък? може да опитам късмета си

Автоматичен превод:
1...72 73 74...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини