ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 69)

преди 1 година от kirekin
|
549340 преглеждания 5605 отговора |
|
1...68 69 70...284
Anonymized641
преди 5 месеца

Какви разписки искат?

Трябва да можете да получите разписка, ако влезете в уебсайта на казиното, нали?


Болно е да искаш касова бележка, между другото, ако си станал жертва на измама, едва ли имаш касова бележка.


Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 5 месеца

Не мога да вляза в казиното. Затворена съм навсякъде. Ако поискате касова бележка, не отговарят. Натиснах, че не съм получил нищо доставено. Не можах да намеря нищо друго, което да пасне

Автоматичен превод:
Madridmadrid
преди 5 месеца

Колко често им писахте?

Кой имейл? От седмици не получавам отговор

Автоматичен превод:
Nidd90
преди 5 месеца

Не, говорих с някой, който работи там. Но ще си запиша час за консултация. Тя ми каза, че трябва да се оплачеш, ако не разпознаваш транзакции

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
Публикация на Nidd90 е изтрит
преди 5 месеца

Ако има много от нас, които са се оплакали, те ще видят, че има проблем и ще се погрижат за него. Докато никой не предприеме действия, тези отвратителни казина ще продължат да правят това

Автоматичен превод:
t99472znz9
преди 5 месеца

Написах първия си имейл до тях в четвъртък, support@elegro.eu


получих отговор тази сутрин, че искат снимка на банковата ми карта със скрити номера, изпратиха я и тази вечер получиха отговор, че са започнали възстановяването

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

Честно казано, не знам какво имах, докато преглеждах транзакциите си през последните няколко дни и ми стана адски гадно, когато видях всичките ви транзакции към тези сенчести фиктивни компании. Това са около 500 000 през последните две години към около 40-50 различни компании, които мога директно да свържа с казино игри.


Надявам се, че ще бъда забранен от всички игри, просто плюс, ако получа обратно пени

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Написах първия си имейл до тях в четвъртък, support@elegro.eu


получих отговор тази сутрин, че искат снимка на банковата ми карта със скрити номера, изпратиха я и тази вечер получиха отговор, че са започнали възстановяването

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря ви ☺️

и какво написа?

може би правя нещо нередно?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

здрасти

Автоматичен превод:
Nidd90
преди 5 месеца

Колко пари получихте обратно? А сещате ли се от кои

Автоматичен превод:
Nidd90
преди 5 месеца

Отне много време, докато получите парите

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
Публикация на Nidd90 е изтрит
преди 5 месеца

Поздравления, малко пари е по-добре, отколкото никакви пари и сега се надяваме, че сте поставили в черния списък всички или поне повечето от казината, така че не си струва да играете на някое от тях.


Банката даде ли ви някакви обяснения защо някои са били таксувани успешно, а други не?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Все още никой не намери Grotobook/MyDates?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Nidd90

Gez80


Може ли да ви пиша някъде? Ретроспекция? Телеграма?

Не мога да ви изпратя ЛС. Мислех да поспекулирам малко относно връщанията на плащания от банките.

Автоматичен превод:
Nidd90
преди 5 месеца

Надяваме се, че сте получили всичко, което се споменава и в полицейския доклад

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Gezz/Nid - мога ли да се свържа някъде с вас, тъй като във форума липсва PM функция. някъде ли си Телеграм? Ретроспекция?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Gezz/Nid - мога ли да се свържа някъде с вас, тъй като във форума липсва PM функция. някъде ли си Телеграм? Ретроспекция?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

За съжаление нямам нищо от това. Но просто пишете тук и ще се опитаме да си помогнем. Също така е по-добре, ако всички сме отворени за това, което пишем и се надяваме, че можем да се учим един от друг🙂

Автоматичен превод:
Nidd90
преди 5 месеца

здрасти

И аз получих възстановяване от Elegro. Това беше по отношение на депозитите на Velobet. В какви казина играехте?

Автоматичен превод:
Sutton
преди 5 месеца

Мога ли да попитам колко време отне и колко. Изпратих им имейл преди 5 дни, те поискаха банкови данни и аз ги изпратих, не съм чул нищо

Автоматичен превод:
Madridmadrid
преди 5 месеца

Да, това са абсолютно болни суми, които виждате, когато прелиствате. Имах само депозити от 279k за 1 година и нито едно теглене.

Автоматичен превод:
1...68 69 70...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини