Изминаха почти 2 седмици, откакто направих сторниране на плащане със Swedbank (между другото, мога ли да видя това някъде, ако вляза?)
Все още не съм чул нищо.
Almost 2 weeks have passed since I made a chargeback with Swedbank (by the way, can I see this somewhere if I log in?)
Still haven't heard anything.
Har snart gått 2 veckor sedan jag gjorde chargeback hos Swedbank (kan jag förresten se detta någonstans om jag loggar in?)
Fortfarande inte hört någonting.
колко направихте? Можете ли да бъдете за един по един или
how many did you make? Can you be for one at a time or
hur många gjorde du? Kan man vara för en åt gången eller
Натисна ли, че искаш парите веднага? Мога ли да попитам колко оплаквания направихте? Аз също силно обмислям да направя това.
Did you press that you want the money immediately? May I ask how many complaints you made? I am also strongly considering doing that.
Tryckte du i att du vill ha pengarna direkt. Får man fråga hur många reklamationer du gjorde. Jag går också starkt i tankar på att göra det.
Бяхте ли честни и го казахте така, както си беше или дръпнахте крадец🤣🤣 хаха. Банката е длъжна незабавно да възстанови парите. Изпратете им малко съобщение
Were you honest and told it like it was or did you pull a robber🤣🤣 haha. The bank is obliged to reimburse the money immediately. Send them a little message
Va du ärlig och sa som det va eller drog du en rövare🤣🤣 haha. Banken har skyldighet att ersätta pengarna direkt. Skicka över ett litet medelande till dom
Някой друг има ли тези преводи отбелязани като теглене на пари в брой в банката си? Моята банка преди време се чудеше дали съм теглил пари в Мексико
Does anyone else have these transfers marked as Cash withdrawals at their bank? My bank wondered a while ago if I withdrew money in Mexico
ör det någon mer som har dessa överföringar markerade som Kontantuttag på sin bank? Min bank undrade för ett tag sedan om jag tagit ut pengar i Mexico
Спешна помощ,
Здравейте всички,
Имам много пари, депозирани в тези сайтове на казино Santenada, имам намаление от 25% за всеки, който може да помогне с тези търговци (над 20-25K на търговец):
Monramp/Mramp2
DIGIPAY
Clothaes.com
https://gamerell.com/ (Дориан Прайс)
CoursesPro
Teachyamy
Wonwingames.Club
Моля, ако някой има информация за тях, става дума за големи пари.
Urgent Assistance,
Hi All,
I have a lot of money deposited on these Santenada casino sites, I have a 25% cut for anyone who can assist with these merchants (over 20-25K per Merchant):
Monramp/Mramp2
DIGIPAY
Clothaes.com
https://gamerell.com/ (Dorian Price)
CoursesPro
Teachyamy
Wonwingames.Club
Please if anyone has any info on these, there’s big money involved.
...но те също имат право, ако след разследване заключат, че сте виновен, да изтеглят парите. Така че помислете за това, преди да поискате директно обезщетение от банката.
...but they also have the right, if after investigation they conclude that you are at fault, to withdraw the money. So think about that before requesting direct compensation from the bank.
…men de har också rätt att, om de efter utredning kommer fram till att det är du som har fel, att dra tillbaka pengarna. Så tänk på det innan du begär direktersättning av banken.
...но те също имат право, ако след разследване заключат, че сте виновен, да изтеглят парите. Така че помислете за това, преди да поискате директно обезщетение от банката.
...but they also have the right, if after investigation they conclude that you are at fault, to withdraw the money. So think about that before requesting direct compensation from the bank.
…men de har också rätt att, om de efter utredning kommer fram till att det är du som har fel, att dra tillbaka pengarna. Så tänk på det innan du begär direktersättning av banken.
Грешиш. Не може да се говори за това. Това, че след това се опитваме да получим пари tbx, е съвсем различна петица и просто ми харесва. Когато видя, че хората са получили tbx. Ако кажете на банката, че сте получили пари в казиното, това е краят на историята. Трябва да твърдите, че не сте получили парите/стоката
You're wrong. There is no talking about it. That we then try to get money tbx is a completely different five and I just enjoy it. When I see that people got tbx. If you tell the bank that you got money at the casino, that's the end of the story. You must maintain that you have not received the money/goods
Fel har man ju. Det är inget snack om saken. Att vi sen försöker få pengar tbx är en helt annan femma och jag bara njuter av det. När jag ser att folk fått tbx. Säger man till banken att man fått pengar på casinot så är det slut på historian. Man ska hålla fast vid att man inte fått pengarna/varan
Може ли казиното да изиска късно възстановяване на депозитите? Ако всички получат парите си обратно, какво ще стане с казиното?
Can the casino demand late to refund deposits? If everyone gets their money back what will happen to the casino?
Kan casino kräva sen att återbetala insättningar ? Om alla få tillbaka pengar va händer med casino ?
Не, аз също опитвам. Имайте около 1000 евро на Tsinda Limited 😕
Nope, im also trying. Have like 1000 Euro to Tsinda Limited 😕
С Цинда успях. Изпратено по имейл, след което възстановяването дойде седмица или нещо по-късно
I have succeeded with Tsinda. E-mailed, then the refund came a week or so later
Jag har lyckats med Tsinda. Mejlade, sen kom återbetalningen någon vecka senare
А някой знае ли нещо за Stickers London GBR? Проучвам от дни, но не открих нищо. Аз ще бъда много благодарен. Имаше повече от 3,5 хиляди
And does anyone know anything about Stickers London GBR? I have been researching for days but have not found anything. I would be very grateful. There were more than 3.5k
Und weiß einer was von Stickers London GBR? Ich hab recherchiert seit Tagen aber nichts gefunden wäre sehr dankbar. Waren mehr als 3,5k
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.