преди 4 месеца
Да, точно така, всички Nikotpf* и всичко, което идва след това, е Elegro.
Yes that's right, all Nikotpf* and whatever comes after, is Elegro.
Ja det stämmer, alla Nikotpf* och vad som än kommer efter, är Elegro.
0
Да, точно така, всички Nikotpf* и всичко, което идва след това, е Elegro.
Yes that's right, all Nikotpf* and whatever comes after, is Elegro.
Ja det stämmer, alla Nikotpf* och vad som än kommer efter, är Elegro.
Благодаря ви, след това ще изпратя отново относно omicro.
Изпращане и изпращане, но без отговор.
Thank you, then will send again about omicro.
Sending and sending but no response.
Tack du ,då ska skicka igen om omicro.
Skickar och skickar men ingen svar .
Да, изпратих имейл, просто ми е любопитно дали имам транзакции с тях или не. 🙂 знаете ли в кое казино сте депозирали?
Yes I have emailed, just curious If I have any transactions with them or not. 🙂 you know which casino you deposited on?
Да, написаха, че ще възстановят сумата във вторник. Да, Nikotpf, каза за транзакциите, с различни различни варианти.
Yes, they wrote that they will refund, on Tuesday. Yes Nikotpf it said on the transactions, with various different variants.
Ja, de skrev att de kommer göra refund, i tisdags. Yes Nikotpf stod det på transaktionerna, med diverse olika varianter.
Аха добре, получих само заявка да изпратя картичка и след това да се свържат. Но никой не отговори.
Aha ok, I have only received a request to send in a card and then that they would get in touch. But no one heard back.
Aha okejZ jag har bara fått förfrågan om att skicka in kort och sen att dom skulle höra av sig. Men ingen som hört av sig.
Може ли някой да види какви шлюзове за плащане използват тези сайтове?
https://trinityskins.com/
http://www.pixtab.com/
https://incredibleskins.com/
https://getmygamekey.com/
Благодаря ☀️♥️✌️
Ако някой има Slideflare/Reutla OU. Контакт: support@transactworld.com и те ти връщат парите.
Can anyone see what Payment gateways these sites are using?
https://trinityskins.com/
http://www.pixtab.com/
https://incredibleskins.com/
https://getmygamekey.com/
Thanks ☀️♥️✌️
If anyone have Slideflare/Reutla OU. Contact: support@transactworld.com and they refund you.
Може ли някой да види какви шлюзове за плащане използват тези сайтове?
https://trinityskins.com/
http://www.pixtab.com/
https://incredibleskins.com/
https://getmygamekey.com/
Благодаря ☀️♥️✌️
Ако някой има Slideflare/Reutla OU. Контакт: support@transactworld.com и те ти връщат парите.
Can anyone see what Payment gateways these sites are using?
https://trinityskins.com/
http://www.pixtab.com/
https://incredibleskins.com/
https://getmygamekey.com/
Thanks ☀️♥️✌️
If anyone have Slideflare/Reutla OU. Contact: support@transactworld.com and they refund you.
Пощата работи, просто използвайте .com пощенски адрес 🙂
support@pixtab.com
The mail works, just use .com mailadress 🙂
support@pixtab.com
Можете ли да запишете имейла, моля 🙂
Can you write down the email please 🙂
Kan du skriva ner mailen tack 🙂
Къде в темата пише, че Cscannerr възстановява всички?
Where in the thread does it say Cscannerr refund everyone?
Получих възстановяване на средства за Mydelivery чрез Taslink
I got refunds for Mydelivery via Taslink
Свързах се info@visiola.org и попълних формуляра за връзка с уебсайта им и не получих отговор, но възстановените суми се върнаха в акаунта ми в рамките на няколко дни - това беше в началото на март.
I contacted info@visiola.org and filled in their website contact form and received no response but refunds were back in my account within a few days - this was back in early March.
Кога изпратихте имейла? Не ми отговориха от 1 седмица и изпратих няколко напомняния.
When did you send the e-mail? They havent answered for me in 1 week, and ai have sent several reminders.
Свързах се info@visiola.org и попълних формуляра за връзка с уебсайта им и не получих отговор, но възстановените суми се върнаха в акаунта ми в рамките на няколко дни - това беше в началото на март.
I contacted info@visiola.org and filled in their website contact form and received no response but refunds were back in my account within a few days - this was back in early March.
Съжалявам, че съм малко объркан, това е, което публикувахте преди еднакви ли са?
Sorry I’m a little confused this is what you posted before are they the same ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.