ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 68)

преди 1 година от kirekin
|
473918 преглеждания 4941 отговора |
|
1...67 68 69...250
Добавете пост
Dopamine
преди 5 месеца

Вече ви казах как в друга тема. Трябва да се свържете с банката, в която е направено плащането. Намерихте ли някога сортирания код на мястото, където са отишли транзакциите ви за плащане?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 5 месеца

Само транзакции във Великобритания

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Някой от вас има ли информация за "coinshop"


Това е, което се казва


file

Автоматичен превод:
Helpfulinfo
преди 5 месеца

Банка в друга държава няма да приеме обаждане във връзка с това

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 5 месеца

Значи плащанията ви не са отишли в банка с код за сортиране в Обединеното кралство?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
Публикация на Nidd90 е изтрит
преди 5 месеца

Рекламирал съм над 100 транзакции на обща стойност 210k 🤣🤣🤣

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
Публикация на Nidd90 е изтрит
преди 5 месеца

Дадох реклама точно преди 1 година. Очаквам да получа обратно 0 шведски крони и много глупости.. всичко останало над това е просто бонус.. Натисна ли, че искаш пари веднага или

Автоматичен превод:
dbeasley4
преди 5 месеца

За съжаление изобщо не. Kess Innovation и всички други свързани компании са модели за подражание в прането на транзакции. Успях да се свържа с някого по телефона, но буквално тези хора седят някъде в хранителен магазин или в друг „магазин", който не искам да споменавам

Автоматичен превод:
Lottie48
преди 5 месеца

Здравей Лоти


в кое казино играехте относно visiola

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Някой знае ли с какво е свързано „Запазеното обучение" в изявлението?

Автоматичен превод:
thedrunkswede
преди 5 месеца

неговият net*ellerpay * = s

Автоматичен превод:
knkwpbdvxx
преди 5 месеца

Благодаря

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Swedbank не започва дело без разписки, така че няма да има мои оплаквания

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

Бяхте ли честни с банката и казахте ли, че има транзакции към казиното, където са въвели грешен MCC?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Бяхте ли честни с банката и казахте ли, че има транзакции към казиното, където са въвели грешен MCC?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

да Но аз лично съм ги одобрил

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Elegro бързо и лесно може да върне парите, ако това се е случило. Благодаря на всички за цялата помощ, която оказвате тук

Автоматичен превод:
thedrunkswede
преди 5 месеца

какво пише за транзакциите, които elegro обработва? И за кои казина говорим?

Автоматичен превод:
Madridmadrid
преди 5 месеца

Не мога да си спомня кое казино бяха, тъй като са от септември 2023 г., но те казват „Nexpulsed0d43bb0" на транзакцията

Автоматичен превод:
thedrunkswede
преди 5 месеца

Добре, благодаря, сега получих отговор от elegro, че са започнали процес за възстановяване на транзакции, направени от моя акаунт през последните две години

Автоматичен превод:
Madridmadrid
преди 5 месеца

Va de nikotpf сте имали или

Автоматичен превод:
1...67 68 69...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини