Също така получих възстановяване на сумата от моята доставка.
Изпратих имейл на taslink и не чух нищо в продължение на 3 седмици, след което парите се появиха в сметката ми. Определено са те и транзакциите са били в betti casino
I also got refunded from mydelivery.
I emailed taslink and never heard anything for 3 weeks then the money appeared in my account. It is definitely them and the transactions were on betti casino
здрасти
какъв беше контактът за гънбол, моля
Hi
what was the contact for gunball please
Беше края на март и възстановяването на средствата дойде през април. Пробвали ли сте техния онлайн формуляр?
It was end of March and refunds came in April. Have you tried their online form?
Както е посочено по-долу, те предадоха подробности на своя приобретател, който след това ми възстанови сумата
As per below they passed details to their acquirer who then refunded me
Използвах и следните имейли за Taslink:
" target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer">R .pereleyvoda@taslink.com.ua
" target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer">H .burtsev@taslink.com.ua
" target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer">O .bogun@taslink.com.ua
I also used following emails for Taslink:
Някой може ли да изясни дали е получил възстановяване на средства от Cscanner и от кого, моля, тъй като има някои объркващи съобщения в това?
Is anyone able to clarify if they have received Cscanner refunds and who from please as there are some confusing messages on this one?
Къде си писал на skinczar
Where did you write to skinczar
Var skrev du till skinczar
Здрасти.
С настоящото изисквам незабавно възстановяване на средства за транзакции, извършени през февруари / март 2024 г. Въпросните транзакции, извършени към вас с номер на карта 2222 00XX XXXX 1111
Тези транзакции са незаконни, тъй като съдържат код на търговец, който също заобикаля блоковете, зададени на картите във връзка с хазартни транзакции, и не съм получил никаква услуга от вас.
Съгласно правилата на веригата Mastercard транзакцията подлежи на връщане на плащане. Бихте ли могли да проверите данните за картата ми чрез вашата система и да възстановите всички транзакции.
Моля, потвърдете получаването на този имейл при първа възможност и очаквам бързо решение.
Hi There.
I hereby request an immediate refund of transactions made in februari /marsch 2024. Transactions in question made to you by card number 2222 00XX XXXX 1111
These transaction are illegal as it contains a merchant code that also bypasses blocks set on cards in relation to gambling transactions and I have not received any service from you.
According to the rules of the Mastercard circuit, the transaction is subject to chargeback. Could you check my card details through your system and refund all transactions.
Please acknowledge receipt of this email at your earliest convenience, and I look forward to a swift resolution.
Не какво сте написали, а къде сте написали 😛
Not what you wrote but where you wrote 😛
Inte vad du skrev utan var du skrev 😛
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.