ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 66)

преди 1 година от kirekin
|
499600 преглеждания 5221 отговора |
|
1...65 66 67...264
Добавете пост
Madridmadrid
преди 5 месеца

Продължете в taslink. Те са милион процента Mydelivery. Имах възстановяване от тях

Автоматичен превод:
veritas1979
преди 5 месеца

Благодаря! препоръчвате ли добри уебсайтове, които са безопасни?

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 5 месеца

здрасти


чрез Elegro и Velobet.

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 5 месеца

Това незабавен банков превод ли е?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря! препоръчвате ли добри уебсайтове, които са безопасни?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Бих казал нито един за съжаление.

Не си струва да се мъчите.

Автоматичен превод:
mj222111
преди 5 месеца

или да кажем, че има най-добрите доставчици на плащания. също с най-добри резултати при връщане на плащане?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Търся и най-доброто онлайн казино за игра. нещо, което ще има бързи изплащания, ниско количество допълнителни такси. Някой може ли да препоръча нещо за начинаещ?

Автоматичен превод:
Sutton
преди 5 месеца

Благодаря! Да, ще продължа да пиша и ще видя какво ще кажат около седмица, преди да се свържа с моята банка

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 5 месеца

Много от тях казват, че няма играчи от Обединеното кралство, но ще ви позволят да се регистрирате и да депозирате Имах това в различни казина в curacoa

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ще се опитам да го потърся тази вечер. Да, точно така, нямам касова бележка и тогава дори не започват рекламацията. Ще се обадя и ще говоря с тях утре. Знам, че рискувам да закрият акаунта ми, но не ме интересува. Подготвих се, изтеглих Freja Id и подобни неща.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ще трябва обаче да почакате. Отчетох връщане на пари в Swedbank преди около 10 дни. Все още нищо не съм чул.


Как да обясните, че имате одобрени плащания в мобилна банка id и когато ви попитат за какво са плащанията?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ще трябва обаче да почакате. Отчетох връщане на пари в Swedbank преди около 10 дни. Все още нищо не съм чул.


Как да обясните, че имате одобрени плащания в мобилна банка id и когато ви попитат за какво са плащанията?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ще го обясня както е. Играл съм в казино, което няма валиден лиценз. Нито в Швеция, нито в държавата, в която са регулирани. Депозирал съм над 200 000 в тези казина без нито едно теглене. Че имах анулирани тегления и бях принуден към все повече и повече депозити и че бях в отчаяна ситуация, опитвайки се да спечеля tbx. Но iomed няма лиценз, така че няма гаранция, че игрите не са манипулирани. Все пак ще пробвам, нищо не очаквам.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ще трябва обаче да почакате. Отчетох връщане на пари в Swedbank преди около 10 дни. Все още нищо не съм чул.


Как да обясните, че имате одобрени плащания в мобилна банка id и когато ви попитат за какво са плащанията?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Подадохте ли документи? Каква причина въведохте?

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

...че не разпознавам въпросните фирми. Аз също не правя това.


Не съм поръчвал нито една тяхна услуга.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца



Искам жалба за няколко транзакции, свързани с онлайн казино, което извършва незаконни дейности. Казиното, базирано в Коста Рика, Кюрасао и други юрисдикции без достатъчен надзор, няма законен лиценз и закри акаунтите ми, когато поставих под въпрос лиценза им.


Казиното е заобиколило кода на търговеца чрез фиктивни компании, посочени като различни магазини в моите транзакции. Примерите включват цветя, списания, снимки, доставки и криптовалути, въпреки че никога не съм купувал нищо от тези магазини. Опитах се да се свържа с тези магазини без успех и някои от тях не могат да бъдат намерени.


Въпреки че одобрих транзакциите в казиното, не знаех, че други магазини теглят парите, което означава пропуски в защитата на данните на картата ми. Казиното също отказва да изпрати информация за тези магазини. Те непрекъснато предлагаха бонуси без намерение да изплащат печалби, което показва измамни бизнес практики.


Mastercard забранява манипулирането на кода на търговеца, който казиното е нарушило. Действах добросъвестно и искам да поискам всички плащания, направени към тези магазини. Оценявам бързото ви справяне с този въпрос.


Автоматичен превод:
Публикация на Refundnow Скрит от Radka
Причина: нарушаване на политиките на общността
преди 5 месеца

Нямате шанс с transferop в Канада, тъй като ръчно сте се съгласили с банковия превод, че няма изход от банков превод, когато сте използвали отворено банкиране. Оплаках се на отвореното банкиране в Обединеното кралство и Канада, където са базирани payop, те ми казаха да отида в Закона за потребителите на CA

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 5 месеца

Open banking и Mastercard не са едно и също

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Някой имал ли е работа с казината или процесорите за плащане за тези казина


бети казино

чип звезди

Амон казино

джаз казино

свеж залог

Също така, освен lottie, някой друг успял ли е да възстанови сумата от Visiola Courses

Всяка помощ се оценява

Автоматичен превод:
Anonymized603
преди 5 месеца

Свързахте ли се с LF LEGAL LTD?

Автоматичен превод:
Nidd90
преди 5 месеца

как се справят Правили ли сте оплаквания

Автоматичен превод:
1...65 66 67...264
Отидете на страницаот 264 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини