преди 5 месеца
Продължете в taslink. Те са милион процента Mydelivery. Имах възстановяване от тях
Keep on at taslink. They are a million percent Mydelivery I have had a refund from them
0
Продължете в taslink. Те са милион процента Mydelivery. Имах възстановяване от тях
Keep on at taslink. They are a million percent Mydelivery I have had a refund from them
Благодаря! препоръчвате ли добри уебсайтове, които са безопасни?
Thanks! do you recommend any good websites which is safe?
или да кажем, че има най-добрите доставчици на плащания. също с най-добри резултати при връщане на плащане?
or lets say has best payment providers. also with best Chargeback outcomes?
Търся и най-доброто онлайн казино за игра. нещо, което ще има бързи изплащания, ниско количество допълнителни такси. Някой може ли да препоръча нещо за начинаещ?
I am looking also the best online casino to play. something that will have fast payouts low amount of extra fees. Anyone can recommend something for the beginner?
Благодаря! Да, ще продължа да пиша и ще видя какво ще кажат около седмица, преди да се свържа с моята банка
thanks! Yes, I will continue to write and see what they say for a week or so before I contact my bank
tack! Yes jag kommer fortsätta att skriva och se va de säger i någon vecka till innan jag kontaktar min bank
Много от тях казват, че няма играчи от Обединеното кралство, но ще ви позволят да се регистрирате и да депозирате Имах това в различни казина в curacoa
A lot of them say no uk players but will let you sign up and deposit i had this with various casinos in curacoa
Ще се опитам да го потърся тази вечер. Да, точно така, нямам касова бележка и тогава дори не започват рекламацията. Ще се обадя и ще говоря с тях утре. Знам, че рискувам да закрият акаунта ми, но не ме интересува. Подготвих се, изтеглих Freja Id и подобни неща.
I'll try to look it up tonight. Yes, exactly, I don't have a receipt and then they don't even start the complaint. I'll call and talk to them tomorrow. I know I run the risk of them closing my account, but I don't care. I've prepared myself, downloaded Freja Id and things like that.
Jag ska försöka leta upp det ikväll. Ja precis jag har ju inget kvitto och då börjar dom inte ens reklamationen. Jag ska ringa och prata med dom imorgon. Jag vet att jag riskerar att dom stänger mitt konto men det skiter jag fullständigt i. Jag har förberett mig, laddat ner Freja Id och sånna saker.
Ще трябва обаче да почакате. Отчетох връщане на пари в Swedbank преди около 10 дни. Все още нищо не съм чул.
Как да обясните, че имате одобрени плащания в мобилна банка id и когато ви попитат за какво са плащанията?
However, you will have to wait. I reported cashback to Swedbank about 10 days ago. Haven't heard anything yet.
How should you explain that you have approved payments in mobile bank id and when they ask what the payments are for?
Du lär dock få vänta. Jag anmälde cashback till Swedbank typ för 10 dagar sedan. Inte hört någonting än.
Hur ska du förklara att du godkänt betalningar i mobilt bank id och när dom frågar vad det är betalningar till?
Ще трябва обаче да почакате. Отчетох връщане на пари в Swedbank преди около 10 дни. Все още нищо не съм чул.
Как да обясните, че имате одобрени плащания в мобилна банка id и когато ви попитат за какво са плащанията?
However, you will have to wait. I reported cashback to Swedbank about 10 days ago. Haven't heard anything yet.
How should you explain that you have approved payments in mobile bank id and when they ask what the payments are for?
Du lär dock få vänta. Jag anmälde cashback till Swedbank typ för 10 dagar sedan. Inte hört någonting än.
Hur ska du förklara att du godkänt betalningar i mobilt bank id och när dom frågar vad det är betalningar till?
Ще го обясня както е. Играл съм в казино, което няма валиден лиценз. Нито в Швеция, нито в държавата, в която са регулирани. Депозирал съм над 200 000 в тези казина без нито едно теглене. Че имах анулирани тегления и бях принуден към все повече и повече депозити и че бях в отчаяна ситуация, опитвайки се да спечеля tbx. Но iomed няма лиценз, така че няма гаранция, че игрите не са манипулирани. Все пак ще пробвам, нищо не очаквам.
I'll explain it like it is. I have played at a casino that does not have a valid license. Neither in Sweden nor the country they are regulated in. I have deposited over 200k at these casinos without a single withdrawal. That I had withdrawals cancelled, and was pushed to more and more deposits and that I was in a desperate situation trying to win tbx. But iomed no license so no guarantee that the games are not tampered with. I'll try anyway I don't expect anything.
Jag ska förklara som det är. Jag har spelat på casino som inte har giltligt licens. Varken i Sverige eller landet dom är reggade i. Jag har på dessa casino satt in över 200k utan 1 enda uttag. Att jag fått uttag makulerade, och blivit pushad till fler o fler insättningar och att jag varit i desperat läge och försöka vinna tbx. Men iomed ingen licens så ingen garanti på att spelen inte är manipulerade. Jag ska försöka iallfall jag förväntar mig inget.
Ще трябва обаче да почакате. Отчетох връщане на пари в Swedbank преди около 10 дни. Все още нищо не съм чул.
Как да обясните, че имате одобрени плащания в мобилна банка id и когато ви попитат за какво са плащанията?
However, you will have to wait. I reported cashback to Swedbank about 10 days ago. Haven't heard anything yet.
How should you explain that you have approved payments in mobile bank id and when they ask what the payments are for?
Du lär dock få vänta. Jag anmälde cashback till Swedbank typ för 10 dagar sedan. Inte hört någonting än.
Hur ska du förklara att du godkänt betalningar i mobilt bank id och när dom frågar vad det är betalningar till?
...че не разпознавам въпросните фирми. Аз също не правя това.
Не съм поръчвал нито една тяхна услуга.
...that I do not recognize the companies in question. I don't do that either.
I have not ordered any of their services.
...att jag inte känner igen bolagen i fråga. Det gör jag ju inte heller.
Jag har ju inte beställt någon utav deras tjänster.
Искам жалба за няколко транзакции, свързани с онлайн казино, което извършва незаконни дейности. Казиното, базирано в Коста Рика, Кюрасао и други юрисдикции без достатъчен надзор, няма законен лиценз и закри акаунтите ми, когато поставих под въпрос лиценза им.
Казиното е заобиколило кода на търговеца чрез фиктивни компании, посочени като различни магазини в моите транзакции. Примерите включват цветя, списания, снимки, доставки и криптовалути, въпреки че никога не съм купувал нищо от тези магазини. Опитах се да се свържа с тези магазини без успех и някои от тях не могат да бъдат намерени.
Въпреки че одобрих транзакциите в казиното, не знаех, че други магазини теглят парите, което означава пропуски в защитата на данните на картата ми. Казиното също отказва да изпрати информация за тези магазини. Те непрекъснато предлагаха бонуси без намерение да изплащат печалби, което показва измамни бизнес практики.
Mastercard забранява манипулирането на кода на търговеца, който казиното е нарушило. Действах добросъвестно и искам да поискам всички плащания, направени към тези магазини. Оценявам бързото ви справяне с този въпрос.
I request a complaint of several transactions linked to an online casino that conducts illegal activities. The casino, based in Costa Rica, Curacao and other jurisdictions without sufficient oversight, lacks a legal license and closed my accounts when I questioned their license.
The casino has bypassed the merchant code through shell companies listed as different stores on my transactions. Examples include flowers, magazines, photos, deliveries and cryptocurrencies, although I have never purchased anything from these stores. I have tried to contact these stores with no success and some of them cannot be found.
Even though I approved the transactions at the casino, I didn't know that other stores were withdrawing the money, which means flaws in the protection of my card details. The casino also refuses to send information about these stores. They continuously offered bonuses with no intention of paying out profits, which shows fraudulent business practices.
Mastercard prohibits manipulation of the merchant code, which the casino has violated. I acted in good faith and want to claim all payments made to these stores. I appreciate your prompt handling of this matter.
Jag begär reklamation av flera transaktioner kopplade till ett onlinecasino som bedriver olaglig verksamhet. Casinot, baserat i Costa Rica, Curacao och andra jurisdiktioner utan tillräcklig tillsyn, saknar laglig licens och stängde mina konton när jag ifrågasatte deras licens.
Casinot har kringgått merchant-koden genom skalbolag som listas som olika butiker på mina transaktioner. Exempel inkluderar blommor, tidningar, foton, leveranser och kryptovalutor, trots att jag aldrig köpt något från dessa butiker. Jag har försökt kontakta dessa butiker utan framgång och vissa av dem går inte att hitta.
Trots att jag godkänt transaktionerna på casinot visste jag inte att andra butiker drog pengarna, vilket innebär brister i skyddet av mina kortuppgifter. Casinot vägrar också att skicka uppgifter om dessa butiker. De erbjöd kontinuerligt bonusar utan att ha för avsikt att betala ut vinster, vilket visar på bedrägliga affärsmetoder.
Mastercard förbjuder manipulation av merchant-koden, vilket casinot har brutit mot. Jag agerade i god tro och vill reklamera alla betalningar till dessa butiker. Jag uppskattar er snabba hantering av detta ärende.
Нямате шанс с transferop в Канада, тъй като ръчно сте се съгласили с банковия превод, че няма изход от банков превод, когато сте използвали отворено банкиране. Оплаках се на отвореното банкиране в Обединеното кралство и Канада, където са базирани payop, те ми казаха да отида в Закона за потребителите на CA
You’ve got no chance with transferop in Canada as you’ve manually agreed the bank transfer there is no way out of a bank transfer where you’ve used open banking. I complained to the open banking in the uk and Canada where payop are based they told me to go to CA consumer act
Open banking и Mastercard не са едно и също
Open banking and Mastercard is not the same
Някой имал ли е работа с казината или процесорите за плащане за тези казина
бети казино
чип звезди
Амон казино
джаз казино
свеж залог
Също така, освен lottie, някой друг успял ли е да възстанови сумата от Visiola Courses
Всяка помощ се оценява
Has anybody had any dealing with the casinos or payment processors for these casinos
betti casino
chipstars
Amon casino
jazz casino
fresh bet
Also apart from lottie has anybody else managed a refund from Visiola Courses
Any help appreciated
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.