ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 264)

преди 1 година от kirekin
|
505393 преглеждания 5250 отговора |
|
1...263 264 265266
Добавете пост
paulmcewan05
преди 2 дни

Това е общо съобщение, колега, всички търговци ми изпратиха същото и ме зачеркнаха след това

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Съжалявам, че откраднах тази тема, но какво да кажем за офшорни търговци на залагания, поръчани без хазарт, които не крият факта, че са сайтове за хазарт. Казино Playhub (на което загубих значителна сума пари) обработва своите VISA дебитни плащания чрез PYD Processing, който има код на търговец 7995. Така че те не крият факта, че са търговец на хазарт, въпреки че не са регулирани от UKGC и че тези сделки са незаконни.


Това помага ли ми много при потенциален опит за възстановяване на плащане? И прав ли съм, като си мисля, че в крайна сметка самите VISA са тези, които вземат това решение дали ми се дължи някакво възстановяване и самите те не трябваше да позволяват на Playhub Casino да приема плащания с дебитни карти в Обединеното кралство по този начин?


Автоматичен превод:
преди 2 дни

Usoftgaming - 7995 е универсалният код, който законният хазартен бизнес трябва да използва. Единственият ви аргумент е, че те са ви приели като играч от Обединеното кралство, когато не са лицензирани за това - ще трябва да проверите техните T&C и действителния им лиценз за хазарт (вероятно GCB или Curacao E-Gaming). Ако сте използвали кредитна карта, тогава може да имате случай по раздел 75, но може да е трудно, когато става въпрос за дебитни карти. Освен това се твърди, че Usoftgaming ще оспори всички сторнирания срещу тях. Мисля, че има нещо в процесор, който са използвали, наречено Pulsion Processing на друг сайт - те оспориха всички сторнирания в този конкретен случай.

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 2 дни

Добре, разбирам това с тези странни чуждестранни доставчици, но това е акредитиран от FSA доставчик от Обединеното кралство, странно е, че не съм сигурен дали е свързано, но се оплаках на FCA по-рано

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
преди 2 дни

Някой някога имал ли е finnart.io и pixeleum.io оспорване на връщане на плащане, малко паникьосан сега хаха

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 2 дни

Те се опитаха да оспорят и моя, помолих ги да предоставят на банката GDPR и изпратих на банката малко доказателства, за да докажа, че не съм имал никаква услуга от тях. Обзалагам се, че казаха, че сте закупили nft art? Помолете банката да ви предостави адреса/портфейла, на който са го изпратили, и попитайте датата на раждане, всички подробности, които трябва да имат, ако сте се регистрирали в уебсайта им, за да направите покупка и т.н.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

здрасти


Някой знае ли следното, както показват в отчетите

Марка за Америка (след това показва phn phn каквото и да означава това)


или

Пулсионна обработка в Кипър


Благодаря за всяка помощ

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Някой тук чувал ли е за achphil разнообразие store keffi? Ще се радвам на помощ за намирането им

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Благодаря ви за наистина подробния отговор в Playhub. Ако те оспорят връщането на плащането, не зависи ли от Visa да възстанови сумата без много битка на основание, че са взели плащанията незаконно? Както Visa би одобрила тези плащания ефективно, ако не направиха това и това е против закона?

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 2 дни

Спечели ли връщането на плащания, колега

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Някой да се е свързал с AlphaStrike и да му е върната сумата?

Автоматичен превод:
C2D2
преди 2 дни

Те не отговарят

Автоматичен превод:
преди 21 часове

някой имаше AI глиф/AI глиф лого? Има няколко уебсайта с подобно име, с които ще се опитам да се свържа, ако никой не знае със сигурност

Автоматичен превод:
преди 17 часове

здравей


Playhub Casino (с плащания, излизащи като PYD Processing) не маскират дейността си, тъй като използват код на търговец 7995.


Как е това законно? Мислех, че клиентите от Обединеното кралство не могат да използват компании за залагания в Кюрасао и следователно Visa няма да позволи плащания с дебитни карти за това? Виждал съм тези компании да се маскират като други видове компании. Как се измъкват?


Така или иначе оспорвам плащанията с моята банка, тъй като Playhub Casino наруши своите T&C с мен, но докато го правех, бях изненадан от този код на търговеца.

Автоматичен превод:
преди 16 часове

Днес се върнах от FCA и зададох няколко въпроса, на които отговорих.


Иска се повече информация

Ще се интересуваме от някои допълнителни подробности за тази ситуация и ще сме благодарни, ако можете да ни предоставите следната информация:

Имате ли акаунт в SumUp? - не

Какъв тип сметка имате в The Royal Bank of Scotland Plc? - Разплащателна сметка

Свързахте ли се с тях относно измамата, ако да, какво ви казаха? - Да, те отговориха едва вчера след няколко седмици чакане с искане за номера на картата ми и разписки за транзакциите, които нямам, тъй като никога не получих нищо за тях, изпратих им всичко, което имах.

Вие разрешихте ли тези плащания? - Направих

Ако сте разрешили плащанията, вашата банка попита ли ви за какво са свързани тези плащания? - Да, казах им какво е, имах хазартен блок и съм регистриран в gamstop и те също ми предоставиха хазартен съветник преди това. Опитах се да повдигна сторнирания на плащания, те отказаха и повдигнах жалба, която е отпреди почти две седмици (преди имах успешни сторнирания на плащания за същото нещо с банковото грешно кодиране на MCC и пране на транзакции

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 15 часове

да Спечелих 4 връщания срещу следното

wintermads

пикселеум

funnart

и lunu.io ми върна сумата директно

Панама, ние фабрично ми възстановихме сумата директно

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 15 часове

Подобно ли е това на събиране на плащания, колко време отне възстановяването

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 14 часове

Отне около 60 дни, говорих с моята банка и казаха, че са хазартни транзакции и че въпросните казина са измами и не са лицензирани в Обединеното кралство, след което казах, че са предали данните ми и нямам стоки или услуги от тях.

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 14 часове

добре е да знам, че моите са само с pixeleum и finnart, с какво се върнаха, когато оспориха връщането на плащане, просто от любопитство

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 14 часове

те се върнаха с Донесох nft art, използвайки крипто, поисках всичките си лични данни, които използвах, когато се регистрирах в уебсайта им, и доказателство, че съм се регистрирал, поисках също GDPR, което е защита на данните за хората в Европа

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 14 часове

и предполагам, че не са се върнали с нищо, тогава защо спечелихте

Автоматичен превод:
1...263 264 265266
Отидете на страницаот 266 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини