преди 2 дни
Това е общо съобщение, колега, всички търговци ми изпратиха същото и ме зачеркнаха след това
It’s a generic message mate I have had the same from all merchants send it over and the have blanked me after that
0
Това е общо съобщение, колега, всички търговци ми изпратиха същото и ме зачеркнаха след това
It’s a generic message mate I have had the same from all merchants send it over and the have blanked me after that
Съжалявам, че откраднах тази тема, но какво да кажем за офшорни търговци на залагания, поръчани без хазарт, които не крият факта, че са сайтове за хазарт. Казино Playhub (на което загубих значителна сума пари) обработва своите VISA дебитни плащания чрез PYD Processing, който има код на търговец 7995. Така че те не крият факта, че са търговец на хазарт, въпреки че не са регулирани от UKGC и че тези сделки са незаконни.
Това помага ли ми много при потенциален опит за възстановяване на плащане? И прав ли съм, като си мисля, че в крайна сметка самите VISA са тези, които вземат това решение дали ми се дължи някакво възстановяване и самите те не трябваше да позволяват на Playhub Casino да приема плащания с дебитни карти в Обединеното кралство по този начин?
Sorry to hijack this thread but what about offshore, non-gambling commissioned regulated betting merchants who don't hide the fact they are gambling sites. Playhub Casino (who I have lost a considerable amount of money to) have their VISA Debit payments processed under PYD Processing which has the merchant code 7995. So they aren't hiding the fact they are a gambling merchant despite not being regulated by UKGC and that those transactions are illegal.
Does that help me much with a potential chargeback attempt? And am I right in thinking it's ultimately VISA themselves who make this decision on whether I'm due any kind of refund and they themselves shouldn't have allowed Playhub Casino to take UK Debit card payments in this way?
Usoftgaming - 7995 е универсалният код, който законният хазартен бизнес трябва да използва. Единственият ви аргумент е, че те са ви приели като играч от Обединеното кралство, когато не са лицензирани за това - ще трябва да проверите техните T&C и действителния им лиценз за хазарт (вероятно GCB или Curacao E-Gaming). Ако сте използвали кредитна карта, тогава може да имате случай по раздел 75, но може да е трудно, когато става въпрос за дебитни карти. Освен това се твърди, че Usoftgaming ще оспори всички сторнирания срещу тях. Мисля, че има нещо в процесор, който са използвали, наречено Pulsion Processing на друг сайт - те оспориха всички сторнирания в този конкретен случай.
Usoftgaming - 7995 is the universal code a legitimate gambling business should use. Your only argument is that they accepted you as a UK player when they are not licenced to do so - you would have to check their T&Cs and their actual gambling licence(probably GCB or Curacao E-Gaming). If you had used a credit card then you might have a Section 75 case but it could be tricky when it comes to debit cards. Also, Usoftgaming allegedly will challenge all and any chargebacks against them. Think there was something on a processor they used called Pulsion Processing on another site - they challenged all the chargebacks in that particular case.
Добре, разбирам това с тези странни чуждестранни доставчици, но това е акредитиран от FSA доставчик от Обединеното кралство, странно е, че не съм сигурен дали е свързано, но се оплаках на FCA по-рано
Ok I get that with these dodgy foreign providers but this is an FSA accredited Uk provider bud its odd not sure if it is related but I complained to the FCA earlier
Те се опитаха да оспорят и моя, помолих ги да предоставят на банката GDPR и изпратих на банката малко доказателства, за да докажа, че не съм имал никаква услуга от тях. Обзалагам се, че казаха, че сте закупили nft art? Помолете банката да ви предостави адреса/портфейла, на който са го изпратили, и попитайте датата на раждане, всички подробности, които трябва да имат, ако сте се регистрирали в уебсайта им, за да направите покупка и т.н.
They tried disputing mine too, I asked them to provide the bank with GDPR and I sent the bank a little bits of evidence to prove I didn’t have any service from them. I bet they said you purchased nft art? Ask the bank to provide you with the address/ wallet they sent it to and ask the date of birth, any details they should have if you signed up to their website to make a purchase ect
здрасти
Някой знае ли следното, както показват в отчетите
Марка за Америка (след това показва phn phn каквото и да означава това)
или
Пулсионна обработка в Кипър
Благодаря за всяка помощ
Hi
Does anyone know the following as they show on statements
Brand for America (then shows phn phn whatever that means)
Or
Pulsion processing in Cyprus
Thanks for any help
Благодаря ви за наистина подробния отговор в Playhub. Ако те оспорят връщането на плащането, не зависи ли от Visa да възстанови сумата без много битка на основание, че са взели плащанията незаконно? Както Visa би одобрила тези плащания ефективно, ако не направиха това и това е против закона?
Thank you for the really detailed reply on Playhub. If they do contest the chargeback, is it not up to Visa to refund without much of a fight on the grounds they took the payments illegally? Like Visa would be endorsing these payments effectively if they didn't do that and that's against the law?
някой имаше AI глиф/AI глиф лого? Има няколко уебсайта с подобно име, с които ще се опитам да се свържа, ако никой не знае със сигурност
anyone had AI glyph/AI glyph logo? There is a couple of websites with similar name that I will try to contact if nobody knows for sure
здравей
Playhub Casino (с плащания, излизащи като PYD Processing) не маскират дейността си, тъй като използват код на търговец 7995.
Как е това законно? Мислех, че клиентите от Обединеното кралство не могат да използват компании за залагания в Кюрасао и следователно Visa няма да позволи плащания с дебитни карти за това? Виждал съм тези компании да се маскират като други видове компании. Как се измъкват?
Така или иначе оспорвам плащанията с моята банка, тъй като Playhub Casino наруши своите T&C с мен, но докато го правех, бях изненадан от този код на търговеца.
Hi,
Playhub Casino (with payments going out as PYD Processing) are not masking their activity as they are using merchant code 7995.
How is that legal? I thought UK customers were not able to use betting companies in Curacao and Visa would therefore not allow debit card payments for it? I've seen these companies masking as other types of companies. How are they getting away with it?
I'm disputing the payments with my bank anyway as Playhub Casino have broke their T&C with me but as I was doing so was surprised by this merchant code.
Днес се върнах от FCA и зададох няколко въпроса, на които отговорих.
Иска се повече информация
Ще се интересуваме от някои допълнителни подробности за тази ситуация и ще сме благодарни, ако можете да ни предоставите следната информация:
Имате ли акаунт в SumUp? - не
Какъв тип сметка имате в The Royal Bank of Scotland Plc? - Разплащателна сметка
Свързахте ли се с тях относно измамата, ако да, какво ви казаха? - Да, те отговориха едва вчера след няколко седмици чакане с искане за номера на картата ми и разписки за транзакциите, които нямам, тъй като никога не получих нищо за тях, изпратих им всичко, което имах.
Вие разрешихте ли тези плащания? - Направих
Ако сте разрешили плащанията, вашата банка попита ли ви за какво са свързани тези плащания? - Да, казах им какво е, имах хазартен блок и съм регистриран в gamstop и те също ми предоставиха хазартен съветник преди това. Опитах се да повдигна сторнирания на плащания, те отказаха и повдигнах жалба, която е отпреди почти две седмици (преди имах успешни сторнирания на плащания за същото нещо с банковото грешно кодиране на MCC и пране на транзакции
I head back from the FCA today asked a few questions which I answered.
More info requested
We’d be interested in having some further details about this situation, and so would appreciate it if you were able to provide us with the following information:
Do you have an account with SumUp? - No
What type of account do you have with The Royal Bank of Scotland Plc? - Current account
Have you contacted them regarding the scam, if so what have you been told? - Yes they only replied yesterday after a couple of weeks wait asking for my card number and receipts of the transactions which I do not have as I never got anything for them, I sent all I had to them.
Did you authorise these payments? - I did
If you did authorise the payments did your bank ask you what these payments were in relation to? - Yes I have told them what it was, I had a gambling block on and I am registered on gamstop and they also allocated me a gambling advisor previously. I tried to raise chargebacks they refused and I have raised a complaint which is nearly two weeks old(have had successful chargebacks previously for the same thing with the bank miscoding of MCC and transaction laundering
да Спечелих 4 връщания срещу следното
wintermads
пикселеум
funnart
и lunu.io ми върна сумата директно
Панама, ние фабрично ми възстановихме сумата директно
Yeah. I’ve won 4 chargebacks against the following
wintermads
pixeleum
funnart
and lunu.io refunded me directly
Panama we factory refunded me directly
Подобно ли е това на събиране на плащания, колко време отне възстановяването
Is this similar to sumup taking payments how long did the refund take
Отне около 60 дни, говорих с моята банка и казаха, че са хазартни транзакции и че въпросните казина са измами и не са лицензирани в Обединеното кралство, след което казах, че са предали данните ми и нямам стоки или услуги от тях.
It took about 60days, I spoke to my bank said they were gambling transactions and that the casinos in question were scams and not licensed in the uk, I then said they passed on my data and I had no goods or services from them.
добре е да знам, че моите са само с pixeleum и finnart, с какво се върнаха, когато оспориха връщането на плащане, просто от любопитство
thats good to know mine are with pixeleum and finnart only, what did they come back with when they disputed the chargeback just out if curiosity
те се върнаха с Донесох nft art, използвайки крипто, поисках всичките си лични данни, които използвах, когато се регистрирах в уебсайта им, и доказателство, че съм се регистрирал, поисках също GDPR, което е защита на данните за хората в Европа
they came back with I brought nft art using crypto, I asked for all my personal details that I used when I signed up to their website and proof of me signing up, I also asked for a GDPR, which is data protection for people in Europe
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.