ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 65)

преди 1 година от kirekin
|
499542 преглеждания 5221 отговора |
|
1...64 65 66...264
Добавете пост
преди 5 месеца

По дяволите всички тези контакти с много поща. Единственото нещо, което работеше, беше елегро. Тогава ДА някои тук са имали късмет и са получили от други, но както виждате МНОЗИНСТВОТО тук дори не получават отговор.. Сложете край на „страданието" и „манията" си и отидете направо през банката. Не забравяйте, че дори банката има определени изисквания след регламента за хазарта от 2019 г. Те трябва да ви попречат да можете да депозирате в хазартни компании. Това означава, че те не могат просто да кажат, че парите ви са отишли в казиното, така че да не получите нищо, точно това не трябва да могат да правят според защитата на играчите. Банката също така не е успяла да защити клиента от незаконен хазарт. И нека всички тези депозити продължават..

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

Но някои от нас са използвали Revolut за депозитите, така че не можем да направим много повече.



Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Но някои от нас са използвали Revolut за депозитите, така че не можем да направим много повече.



Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не, разбира се! Аз разбирам, че. Насочих публикацията си към тях с местни шведски банки.

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 5 месеца

Къде в правилата за хазарта пише, че банките имат това задължение?

Самият ти споменавал ли си го? Изглежда, че много сторнирания на плащания са отказани, защото изискват поръчка или разписка, които, разбира се, нямате.


звучи малко лесно да можете да рекламирате покупката, защото е отишла при нелицензирана компания за игри tbh

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не, разбира се! Аз разбирам, че. Насочих публикацията си към тях с местни шведски банки.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Предполагам, че това, което може да се провали и да спре, е, че всъщност не можете да докажете, че плащанията са отишли в казината.

Но със сигурност е интересно да се види какво правят.

Ако бяхте честни за транзакциите, може би те ще направят нещо. Или може би не.

Надяваме се, че не е нужно да се притеснявате, че ще отидете в затвора или нещо подобно 🙂 най-вероятно това, което може да се случи, е да кажат „не". В най-лошия случай затворете акаунта си и това би било гадно.

Автоматичен превод:
knkwpbdvxx
преди 5 месеца

Ще се опитам да го потърся тази вечер. Да, точно така, нямам касова бележка и тогава дори не започват рекламацията. Ще се обадя и ще говоря с тях утре. Знам, че рискувам да закрият акаунта ми, но не ме интересува. Подготвих се, изтеглих Freja Id и подобни неща.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Някой има ли съвет за справяне с Elegro?


Казаха да се свържат с търговците, тъй като те са портал без връзка с тях

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Някой с информация за ewave?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Също така destream поиска моите данни, включително паспорт и снимки на картата(ите), дори не съм сигурен, че все още ги имам. Някой имал ли е същото с тях? се притеснявате от предоставянето на такава информация с паспорт?

Автоматичен превод:
UserJ0193
преди 5 месеца

Току-що им изпратих това.... и те успяха да възстановят плащания на стойност £2,5k. Изглежда, че това е просто ваш късмет, за съжаление, просто ще продължите да ги тормозите, не може да навреди!


Уважаеми господине/госпожо

Надявам се, че този имейл те намира добре. Пиша, за да насоча вниманието ви към проблем, който срещнах.

След като прегледах последните си банкови извлечения, забелязах несъответствия в дескрипторите, свързани с транзакции от вашата платформа. Изглежда, че някои от дескрипторите са неточни и не съответстват на законните ми транзакции. Това предизвика объркване и загриженост от моя страна. Считам, че тези транзакции са били незаконно погрешно кодирани, за да се избегнат ограниченията.

Любезно ви моля за незабавно съдействие за коригиране на този проблем и обработване на възстановяване на средства за транзакции с фалшиви дескриптори. За да улесня този процес, прикачих съответните данни за картата, участващи във въпросните транзакции.

Разбирам, че могат да възникнат грешки и оценявам вниманието ви към бързото разрешаване на този въпрос. Надявам се, че можем да разрешим този проблем приятелски и да избегнем всякакви проблеми и/или негативна публичност. Считам, че според правилата на Mastercard и VISA тези транзакции подлежат на връщане на плащане.

Моля, потвърдете получаването на този имейл при първа възможност и очаквам бързо решение.

Благодарим ви за разбирането и сътрудничеството.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

проследи нишката през последните няколко седмици и също така изпрати имейл, съставен от самите вас, до около 20 различни адреса относно връщане на пари:


Rankbeasts-( support@rankbeasts.com )

твърдят, че са различна компания от тези, които търся


Canapay-( max@canapay.io )

отговори и поиска снимки на шофьорски книжки и т.н., за да може да "проучи" въпроса по-отблизо.


С upport@nun-tech.com

отхвърля всякакво участие и ме моли да се свържа директно със сайта


моята доставка-( ua.mydelivery@gmail.com , info@mydelivery.ee )

имейлите не минават, изглежда, че затварят тези адреси


О ffice@taslink.com.ua - работи на концепцията на трета страна и отхвърля всякаква отговорност



след това няколко различни, които все още не са отговорили:

support@elegro.eu

С upport@pixtab.com

support@expressiveera.com

IN nfo@moonwatches.com

С upport@globalkeys.gg

info@keylissimo.com



започнах да изпращам имейли преди седмица отчасти защото, разбира се, бих искал да си видя парите обратно, но и защото е интересно да видя какво отговарят и какви извинения измислят. Отговори, които по-късно мога да включа в следващата стъпка, която разбира се ще бъде да продължа случая чрез собствената си банка.







Автоматичен превод:
Madridmadrid
преди 5 месеца

Затова сега взех всичко през банката. Кой може да се справи с изпращането на 1000 имейла. По-добре през банката. Ще бъде ДА или НЕ. Тези компании така или иначе се прецакват

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Къде в правилата за хазарта пише, че банките имат това задължение?

Самият ти споменавал ли си го? Изглежда, че много сторнирания на плащания са отказани, защото изискват поръчка или разписка, които, разбира се, нямате.


звучи малко лесно да можете да рекламирате покупката, защото е отишла при нелицензирана компания за игри tbh

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не съм рекламирал, че е отишъл в казино. Заявих транзакцията в магазин, от който не съм купил нищо. Магазин, с който нямам договор

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте на всички, какво ще кажете за таксите за депозити? Има ли такива от различни доставчици на плащания?

Бих искал да започна да играя малко и се чудя дали ще използвам картата си дали ще ме таксуват допълнително?

Автоматичен превод:
Olivietta13
преди 5 месеца

Играя малко? Силно бих ви препоръчал да стоите далеч от тези казина

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, момчета, нови в това, извинете, ако въпросът е глупав, но също така получавам различни имена в банковите си извлечения, когато депозирам през различни имена на компании, което е много объркващо. Имам ли право на възстановяване на средства от тези доставчици, ако говоря с тях?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, момчета, нови в това, извинете, ако въпросът е глупав, но също така получавам различни имена в банковите си извлечения, когато депозирам през различни имена на компании, което е много объркващо. Имам ли право на възстановяване на средства от тези доставчици, ако говоря с тях?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Никога не отговаряш на условията. Това е много работа без гаранция за възстановяване.

Умно нещо би било да спреш да играеш като цяло.


Бих препоръчал наистина да прочетете няколко страници, за да научите повече.


и каквото и да правите, не се свързвайте с никого, който казва, че може да ви помогне да получите повече възстановяване срещу заплащане. това е измама.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

момчета


Някой имал ли е такива в някое от извлеченията си или информация за участващия процесор за плащане


Бъдещи медии

Обществено забавление

wisetech store Ltd


всяка помощ оценявам.

Автоматичен превод:
Публикация на Refundnow Скрит от Radka
Причина: нарушаване на политиките на общността
преди 5 месеца

Здравейте на всички, какво ще кажете за таксите за депозити? Има ли такива от различни доставчици на плащания?

Бих искал да започна да играя малко и се чудя дали ще използвам картата си дали ще ме таксуват допълнително?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Трябва да избягвате да играете като цяло. Ако сте използвали Spelpaus, тогава не играйте.


По отношение на таксите за депозити, като цяло, това, което може да се случи, е

1, Тъй като казиното обработва плащания навсякъде, е възможно вашият депозит в EUR да бъде обработен в USD или друга валута. Това ще наложи такси за обмяна на валута

2, Все пак не можете да се измъкнете от таксите за валута, така че дори ако плащането ви е направено в EUR, вашата шведска банка най-вероятно ще ви даде лош обменен курс + 1-2% такса за обмяна на валута, такса, начислена от банките да печелите пари от нищо, както винаги.


Моля, имайте предвид също, че става все по-трудно и по-трудно да обработвате вашите тегления към вашите шведски банкови сметки. Други доставчици може да продължат да работят, но дори те ще бъдат трудни за достъп до вашата шведска банкова сметка по-късно.


Така че е по-добре да избягвате да играете в казино, което не е лицензирано от Швеция.


Това, което също е лесно да забравите, когато играете в чуждестранното казино, е, че най-вероятно помагате на различни престъпни групи или като цяло на съмнителни хора. По-добре стойте настрана.



Ако все още смятате, че трябва да играете, имайте предвид, че чуждестранните казина ще измислят няколко допълнителни причини или усложнения, за да ви затруднят да теглите. Това е само първият проблем.


Автоматичен превод:
1...64 65 66...264
Отидете на страницаот 264 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини