Изпратих им имейл и на 9 май, те отговориха в понеделник и потвърдиха възстановяването в сряда.
I emailed them 9 May also, they responded on Monday and confirmed refund on Wednesday.
https://discord.com/invite/MazXD9JV
Може да се присъедините тук
https://discord.com/invite/MazXD9JV
Can join here
Здравейте,
TAS LINK е процесор на трета страна и не взаимодейства директно с търговците. TAS LINK осигурява само техническата страна на обработката на транзакцията. Всички бизнес отношения с търговци (включително AML, KYC и др.) се осъществяват от придобиващи банки или придобиващи финансови компании. Поради това, обръщаме внимание на факта, че правната и финансова отговорност за извършване на транзакции с карта се носи от приемащите банки или придобиващите финансови компании.
Възстановяването може да бъде инициирано само от търговец или приобретател (банки или финансови компании). Моля, адресирайте тази заявка до търговеца или купувача.
Друг начин, моля, свържете се с вашата банка, за да инициирате възстановяване на транзакции, които смятате за незаконни, както е предвидено в правилата на платежната система.
това е моята доставка
Hello,
TAS LINK is a third party processor and does not interact directly with merchants. TAS LINK provides only technical side of transaction processing. All business relations with merchants (including AML, KYC, etc.) are conducted by acquiring banks or acquiring financial companies. Due to this, we draw your attention to the fact that legal and financial responsibility for conducting card transactions lies with acquiring banks or acquiring financial companies.
Refunding can be initiated only by merchant or acquirer (banks or financial companies). Please address this request to the merchant or acquirer.
Anotherway, please, contact your bank to initiate the chargeback of transactions that you consider to be unlawful, as provided for by the payment system rules.
this is mydelivery
Как се справяте с техния уеб чат? Изглежда само бот, който ми дава същия отговор отново
How do you get through on their webchat? Only seems to be a bot my end giving me same response over again
1) Поради каква причина направихте банковите плащания към Nikotpf?
Не съм правил банкови плащания към Nikotpf.
2) На какво основание искате възстановяване на сумата?
Тъй като не съм правил никакви плащания към Nikotpf, така че тези транзакции са незаконни/измама.
3) Защо писахте на support@elegro.eu когато става въпрос за Nikotpf?
Тъй като намерих информация онлайн, че Nikotpf е част от Elegro.
1) For what reason did you make the bank payments to Nikotpf?
I have not made any bank payments to Nikotpf.
2) On what basis are you requesting a refund?
Because I havent made any payments to Nikotpf so these transactions are illegal/fraud.
3) Why did you write to support@elegro.eu when it comes to Nikotpf?
Becuase I found the information online that Nikotpf is a part of Elegro.
Това е лъжа на бот и казва, че имате нужда от помощ при използването на техния сайт, и ви отвежда до услуга за предварителни съобщения
It is a bot lie and say you need help using their site and it takes you through to a pre messaging service
Свързахте ли се директно с поддръжката на golden bet или santeda? Goldenbet възстанови ли ви??
Did you contact golden bet support or santeda directly? Have goldenbet refunded you??
Знаете ли кои са свързани с елегро? Ще пише ли elegro върху банковото им извлечение?
Do you know which ones are linked to elegro? Will it say elegro on bank statement of them?
Може ли да се случи, че казиното може да поиска депозит обратно, от който сте получили печалба? какво може да стане мислили ли сте за това
Can it happen that the casino can demand a deposit back from which you received a profit? What can happen? Have you thought about it?
Тези измамни и незаконни казина не могат да изискват обратно пари, те използват процесори на трети страни, с които ние нямаме отношения и дори не го уведомяваме
These rogue and illegal casinos cannot demand money back they are using third party processors that we have no dealings with and not even making it know
Имах същия проблем, намерих изображение в казино, където го бях качил за проверка.
Hade the same issue, found a pix in a casino where I had uploaded it for verification.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.