ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 43)

преди 1 година от kirekin
|
548350 преглеждания 5596 отговора |
|
1...42 43 44...284
преди 6 месеца

Колко време отне на elegro да получи отговор? Изпратих им имейл на 9-ти май все още няма отговор

Автоматичен превод:
Denzoor
преди 6 месеца

Изпратих им имейл и на 9 май, те отговориха в понеделник и потвърдиха възстановяването в сряда.

Автоматичен превод:
veritas1979
преди 6 месеца

https://discord.com/invite/MazXD9JV

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 6 месеца

https://discord.com/invite/MazXD9JV


Може да се присъедините тук

Автоматичен превод:
ajb4
преди 6 месеца

Присъединете се тук, за да видите дали имаме подробности


https://discord.com/invite/MazXD9JV




Автоматичен превод:
ajb4
преди 6 месеца

Питали ли са те това? Много странно.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте,


TAS LINK е процесор на трета страна и не взаимодейства директно с търговците. TAS LINK осигурява само техническата страна на обработката на транзакцията. Всички бизнес отношения с търговци (включително AML, KYC и др.) се осъществяват от придобиващи банки или придобиващи финансови компании. Поради това, обръщаме внимание на факта, че правната и финансова отговорност за извършване на транзакции с карта се носи от приемащите банки или придобиващите финансови компании.


Възстановяването може да бъде инициирано само от търговец или приобретател (банки или финансови компании). Моля, адресирайте тази заявка до търговеца или купувача.


Друг начин, моля, свържете се с вашата банка, за да инициирате възстановяване на транзакции, които смятате за незаконни, както е предвидено в правилата на платежната система.


това е моята доставка

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 6 месеца

Как се справяте с техния уеб чат? Изглежда само бот, който ми дава същия отговор отново

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
ajb4
преди 6 месеца

1) Поради каква причина направихте банковите плащания към Nikotpf?

Не съм правил банкови плащания към Nikotpf.

2) На какво основание искате възстановяване на сумата?

Тъй като не съм правил никакви плащания към Nikotpf, така че тези транзакции са незаконни/измама.

3) Защо писахте на support@elegro.eu когато става въпрос за Nikotpf?

Тъй като намерих информация онлайн, че Nikotpf е част от Elegro.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Някой да има подробности за Mobilum / Monramp


също, Fundof


Благодаря

Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 6 месеца

Това е лъжа на бот и казва, че имате нужда от помощ при използването на техния сайт, и ви отвежда до услуга за предварителни съобщения

Автоматичен превод:
Sutton
преди 6 месеца

Свързахте ли се директно с поддръжката на golden bet или santeda? Goldenbet възстанови ли ви??

Автоматичен превод:
mBp12
преди 6 месеца

Знаете ли кои са свързани с елегро? Ще пише ли elegro върху банковото им извлечение?

Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 6 месеца

nikotpf

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Може ли да се случи, че казиното може да поиска депозит обратно, от който сте получили печалба? какво може да стане мислили ли сте за това






Автоматичен превод:
Jasmon
преди 6 месеца

Тези измамни и незаконни казина не могат да изискват обратно пари, те използват процесори на трети страни, с които ние нямаме отношения и дори не го уведомяваме

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Получих писмо от elegro. Нямат снимка на картата ми. Вече нямам картата. Някой знае ли какво мога да направя?

Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 6 месеца

Никот*

Омикрон

Digitpay


за мен

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 6 месеца

Имах същия проблем, намерих изображение в казино, където го бях качил за проверка.

Автоматичен превод:
BettyBetty
преди 6 месеца

Нямате карти. Но съм снимал транзакциите в банката.

Автоматичен превод:
1...42 43 44...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини