ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 43)

преди 9 месеца от kirekin
|
125549 преглеждания 2315 отговора |
|
1...42 43 44...116
Добавете пост
преди 1 месец

Колко време отне на elegro да получи отговор? Изпратих им имейл на 9-ти май все още няма отговор

Автоматичен превод:
Denzoor
преди 1 месец

Изпратих им имейл и на 9 май, те отговориха в понеделник и потвърдиха възстановяването в сряда.

Автоматичен превод:
veritas1979
преди 1 месец

https://discord.com/invite/MazXD9JV

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 1 месец

https://discord.com/invite/MazXD9JV


Може да се присъедините тук

Автоматичен превод:
ajb4
преди 1 месец

Присъединете се тук, за да видите дали имаме подробности


https://discord.com/invite/MazXD9JV




Автоматичен превод:
ajb4
преди 1 месец

Питали ли са те това? Много странно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте,


TAS LINK е процесор на трета страна и не взаимодейства директно с търговците. TAS LINK осигурява само техническата страна на обработката на транзакцията. Всички бизнес отношения с търговци (включително AML, KYC и др.) се осъществяват от придобиващи банки или придобиващи финансови компании. Поради това, обръщаме внимание на факта, че правната и финансова отговорност за извършване на транзакции с карта се носи от приемащите банки или придобиващите финансови компании.


Възстановяването може да бъде инициирано само от търговец или приобретател (банки или финансови компании). Моля, адресирайте тази заявка до търговеца или купувача.


Друг начин, моля, свържете се с вашата банка, за да инициирате възстановяване на транзакции, които смятате за незаконни, както е предвидено в правилата на платежната система.


това е моята доставка

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 1 месец

Как се справяте с техния уеб чат? Изглежда само бот, който ми дава същия отговор отново

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
ajb4
преди 1 месец

1) Поради каква причина направихте банковите плащания към Nikotpf?

Не съм правил банкови плащания към Nikotpf.

2) На какво основание искате възстановяване на сумата?

Тъй като не съм правил никакви плащания към Nikotpf, така че тези транзакции са незаконни/измама.

3) Защо писахте на support@elegro.eu когато става въпрос за Nikotpf?

Тъй като намерих информация онлайн, че Nikotpf е част от Elegro.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой да има подробности за Mobilum / Monramp


също, Fundof


Благодаря

Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 1 месец

Това е лъжа на бот и казва, че имате нужда от помощ при използването на техния сайт, и ви отвежда до услуга за предварителни съобщения

Автоматичен превод:
Sutton
преди 1 месец

Свързахте ли се директно с поддръжката на golden bet или santeda? Goldenbet възстанови ли ви??

Автоматичен превод:
mBp12
преди 1 месец

Знаете ли кои са свързани с елегро? Ще пише ли elegro върху банковото им извлечение?

Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 1 месец

nikotpf

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може ли да се случи, че казиното може да поиска депозит обратно, от който сте получили печалба? какво може да стане мислили ли сте за това






Автоматичен превод:
Jasmon
преди 1 месец

Тези измамни и незаконни казина не могат да изискват обратно пари, те използват процесори на трети страни, с които ние нямаме отношения и дори не го уведомяваме

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Получих писмо от elegro. Нямат снимка на картата ми. Вече нямам картата. Някой знае ли какво мога да направя?

Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 1 месец

Никот*

Омикрон

Digitpay


за мен

Автоматичен превод:
Gez80
преди 1 месец

Имах същия проблем, намерих изображение в казино, където го бях качил за проверка.

Автоматичен превод:
BettyBetty
преди 1 месец

Нямате карти. Но съм снимал транзакциите в банката.

Автоматичен превод:
1...42 43 44...116
Отидете на страницаот 116 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини