Не, но ще ми е интересно да разбера колко лесен е процесът за връщане на транзакциите в Revolut, тъй като повечето от моите идват оттам! Благодаря
No, but would be interested to find out how easy the process to get the transactions reverted on Revolut, as that's where most of mine came from! Thanks
Да, нещата са там, че не съм подавал искове за връщане на такса.
Току-що попитах търговците, до които мога да се обърна, за възстановяване на сумата и те обработиха възстановяване/връщане.
Така че не бих го нарекъл злоупотреба по никакъв начин, помолих любезно и те го направиха.
Но ще видим какво ще стане сега.
Yea, the things is I have not made any charge back claims.
I have just asked the merchants I could reach for a refund and they processed a refund/revert.
So I wouldn't call it abuse in any way, I asked nicely, and they did.
But we'll see what happens now.
Изпращам им имейл отново днес, за да видя дали ще ми върнат парите, които са взели от вече затворената ми банкова сметка. Изпратих им доказателства и новите си банкови данни и това възлиза общо на £900, така че нека видим дали ще отговорят онзи!!!
I’m emailing them again today to see if they will give me back the money they’ve taken from my now closed bank account I’ve sent them evidence and my new bank details and that totals £900 so let’s see if they respond to that one!!!
Тези от вас, които са докладвали транзакциите на вашата банка (Swedbank), колко време отне, преди банката да се върне към вашите въпроси?
Those of you who have reported the transactions to your bank (Swedbank), how long did it take before the bank returned to your matters?
Ni som har anmält transaktionerna till er bank (Swedbank) hur lång tid tog det innan banken återkom i era ärenden?
може би няма да похарчите всичко, докато не разберете, че възстановяването на плащането е изчистено и приключило. Възстановяването на плащания може да отнеме няколко седмици и някои банки ще ви предплатят.
maybe not spend it all until you know the chargeback is cleared and finished. Chargebacks can take a couple of weeks, and some banks will prepay you.
Имам (обикновен) случай на сторниране на плащане в Swedbank, който подадох на 9 април, все още не съм чул нищо от Swedbank. Може да отнеме 90 дни.
I have a (regular) chargeback case with Swedbank that I filed on April 9, haven't heard anything from Swedbank yet. It may take 90 days.
Jag har ett (vanligt) chargeback ärende hos Swedbank som jag la in 9 april, har inte hört något än från Swedbank. Det kan ta 90 dagar.
Имам (обикновен) случай на сторниране на плащане в Swedbank, който подадох на 9 април, все още не съм чул нищо от Swedbank. Може да отнеме 90 дни.
I have a (regular) chargeback case with Swedbank that I filed on April 9, haven't heard anything from Swedbank yet. It may take 90 days.
Jag har ett (vanligt) chargeback ärende hos Swedbank som jag la in 9 april, har inte hört något än från Swedbank. Det kan ta 90 dagar.
о 90 дни! по дяволите
Но как работи, казват те, или как работи процесът, когато направите сторниране на плащане?
Oh. 90 days! Damn.
But how does it work, they say, or how does the process work when you make a chargeback?
Oj. 90 dagar! Jäklar.
Men hur funkar det hör dom av sig eller hur går processen till när man gör en chargeback?
Не беше връщане на плащане, подадох сигнал директно до компанията
It wasn’t a chargeback I filed a report directly with the company
Влизате във вашата банка. Очакваме с нетърпение да рекламираме покупка/теглене. Натискате, след което получавате опции, като например дали сте направили транзакцията ДА/НЕ сами. След това можете да попълните дали ви е разрешено да останете или не. Можете също да напишете в поле и да обясните какво се е случило. След това избирате дали имате нужда от парите веднага или след разследването.
Трябва наистина да можете да рекламирате ВСИЧКИ свои транзакции. Защото трябва да попълните, ако сте правили "бизнес" с фирмата. И вие не правите това, това е трета страна.. Всъщност мисля да резервирам среща с банката и да вляза ВСИЧКИ.. обяснете всичко.. Как манипулират кодовете, как се възползват от пристрастените към хазарта, това те отказват да поемат сериозно отговорността за хазарта. Да, можете да го подправите колкото искате.. пристрастяването към хазарта е класифицирано като заболяване в Швеция, така че може да се получи. Ще помисля за това известно време
You log in to your bank. Looking forward to advertise purchase/withdrawal. You press in, then you get options such as if you made the transaction YES/NO yourself. Then you can fill in whether you were allowed to stay or not. You can also write in a box and explain what happened. You then choose whether you need the money immediately or after the investigation.
You should really be able to advertise ALL your transactions. Because you have to fill in if you have done "business" with the company. And you don't do that, it's a 3rd party.. I'm actually thinking of booking a meeting with the bank and going ALL in.. explain everything.. How they manipulate codes, how they take advantage of gambling addicts, that they refuse to take gambling responsibility seriously . Yes, you can spice it up as much as you want.. gambling addiction is classified as a disease in Sweden, so it might work out. Will think about this for a while
Du loggar in på din bank. Letar fram reklamera köp/uttag. Du trycker i, sedan så får du fram alternativ typ om du själv gjort transaktionen JA/nej. Sen får du fylla i om du fått vara eller inte.du får också skriva i en ruta och förklara vad som hänt. Du väljer sen om du behöver pengarna direkt eller efter utredningen.
Man borde ju egentligen kunna reklamera ALLA sin transaktioner. För man få ju fylla i om man gjort" affärer" med företaget. Och det gör man ju inte, det är en 3edje part.. jag funderar faktist på att boka ett möte med banken och gå ALLin.. förklara allting.. Hur dom manipulerar koder, hur dom utnyttjar spelmissbrukare, att dom vägrar ta spelansvar på allvar. Ja man kan krydda på hur mycket som helst.. spelberoende klasssas som en sjukdom i Sverige så det kan kanske gå vägen. Ska fundera på detta ett tag
Влизате във вашата банка. Очакваме с нетърпение да рекламираме покупка/теглене. Натискате, след което получавате опции, като например дали сте направили транзакцията ДА/НЕ сами. След това можете да попълните дали ви е разрешено да останете или не. Можете също да напишете в поле и да обясните какво се е случило. След това избирате дали имате нужда от парите веднага или след разследването.
Трябва наистина да можете да рекламирате ВСИЧКИ свои транзакции. Защото трябва да попълните, ако сте правили "бизнес" с фирмата. И вие не правите това, това е трета страна.. Всъщност мисля да резервирам среща с банката и да вляза ВСИЧКИ.. обяснете всичко.. Как манипулират кодовете, как се възползват от пристрастените към хазарта, това те отказват да поемат сериозно отговорността за хазарта. Да, можете да го подправите колкото искате.. пристрастяването към хазарта е класифицирано като заболяване в Швеция, така че може да се получи. Ще помисля за това известно време
You log in to your bank. Looking forward to advertise purchase/withdrawal. You press in, then you get options such as if you made the transaction YES/NO yourself. Then you can fill in whether you were allowed to stay or not. You can also write in a box and explain what happened. You then choose whether you need the money immediately or after the investigation.
You should really be able to advertise ALL your transactions. Because you have to fill in if you have done "business" with the company. And you don't do that, it's a 3rd party.. I'm actually thinking of booking a meeting with the bank and going ALL in.. explain everything.. How they manipulate codes, how they take advantage of gambling addicts, that they refuse to take gambling responsibility seriously . Yes, you can spice it up as much as you want.. gambling addiction is classified as a disease in Sweden, so it might work out. Will think about this for a while
Du loggar in på din bank. Letar fram reklamera köp/uttag. Du trycker i, sedan så får du fram alternativ typ om du själv gjort transaktionen JA/nej. Sen får du fylla i om du fått vara eller inte.du får också skriva i en ruta och förklara vad som hänt. Du väljer sen om du behöver pengarna direkt eller efter utredningen.
Man borde ju egentligen kunna reklamera ALLA sin transaktioner. För man få ju fylla i om man gjort" affärer" med företaget. Och det gör man ju inte, det är en 3edje part.. jag funderar faktist på att boka ett möte med banken och gå ALLin.. förklara allting.. Hur dom manipulerar koder, hur dom utnyttjar spelmissbrukare, att dom vägrar ta spelansvar på allvar. Ja man kan krydda på hur mycket som helst.. spelberoende klasssas som en sjukdom i Sverige så det kan kanske gå vägen. Ska fundera på detta ett tag
да, има няколко различни начина да го поставите, не знам кой е най-добрият.
Теоретично мисля, че е лудост да не работи, защото не сме правили бизнес с тези компании.
Как можем да следим транзакциите, когато името на казиното не е изписано? Ако правите много в различни казина, различни имена през цялото време и т.н. Само по този начин трябва да можете да рекламирате. Но мисля, че това, което го прави малко по-трудно, може да е, че продължава от дълго време и не сте „забелязали" нищо досега.
Мисля, че най-голямото предимство сега е, че вероятно нечие име, имейл, телефонен номер, карти са блокирани на повечето казино сайтове като този сега, така че затруднява продължаването на играта.
Това заедно с гледането на казино стриймъри, които рипват толкова много през цялото време, го улесняват, обикновените хора мислят за тип twitch. Усещането е като 6 дни разкъсване, след това 1 ден, който върви малко добре за известно време. Приблизително такова е чувството, когато играеш и себе си. Вече не си струва.
yes, there are a few different ways to put it up, don't know which is best.
Theoretically, I think it's crazy that it doesn't work, because we haven't done business with these companies.
How can we keep track of transactions when the casino's name is not written? If you do many at different casinos, different names all the time, etc. Just in this way, you should be able to advertise. But I think what makes it a little more difficult may be that it has been going on for a long time and you haven't "noticed" anything until now.
I think the biggest advantage now is that probably one's name, email, phone number, cards are hopefully blocked on most casino sites like this now, so it makes it harder for one to continue playing.
That together with watching casino streamers, who rip so damn much all the time makes it easy, the ordinary people think of twitch type. Feels like it's 6 days rip, then 1 day that goes a little bit well for a while. That's roughly how it feels when you play yourself too. It's not worth it anymore.
ja, det finns ju lite olika sätt att lägga upp det på, vet inte vad som är bäst.
Teoretiskt så tycker jag det är sjukt det inte går, för vi har ju inte gjort affärer med dessa företag.
Hur ska vi kunna hålla koll på transaktioner när det inte står casinots namn? Om man gör många på olika casinon, olika namn hela tiden etc. Bara på så sätt så borde man ju kunna reklamera. Men tror det som gör det lite svårare kan ju vara att det har pågått länge och man inte har "märkt" något förräns nu.
Tror största fördelen nu är att förmodligen är ens namn, email, telefonnummer, kort förhoppningsvis spärrade på de flesta sådana här casinosidor nu, så det gör det svårare för en att fortsätta spela.
Det tillsammans med att titta på casinostreamers, som rippar så sjukt mycket hela tiden gör det lätt, tänker de vanliga på twitch typ. Känns som det är 6 dagar rip, sen 1 dag som går lite bra ungeför. Ungefär så känns det ju när man spelar själv också. Är ju inte värt det längre.
Някой имал ли е работа с Mobilumpay през Goldenbet? Търся данни за контакт и т.н., но изглежда има няколко компании със същите/подобни имена, така че не съм сигурен коя е тази, която преследвам. Всяка помощ е много ценена!
Has anyone had any dealing with Mobilumpay through Goldenbet? Looking for contact details etc. but there seem to be a few companies with the same/similar names, so not sure which is the one I'm after. Any assistance much appreciated!
Goldenbet е собственост на Santeda BV.
Свържете се директно с тяхната поддръжка, като обясните, че транзакциите са направени незаконно. Те ще се опитат да кажат, че не са отговорни, но ако продължите с тях, те ще отстъпят и в крайна сметка Сантеда ще признае, ще отстъпи и ще ви върне парите. Това е от моя персонален опит с тях.
Goldenbet is owned by Santeda BV.
Contact their support direct explaining that the transactions were made illegally. They will try to say they are not responsible but if you keep on at them they will relent and eventually Santeda will acknowledge, relent and refund you. This is from my Personel experience with them.
да, има няколко различни начина да го поставите, не знам кой е най-добрият.
Теоретично мисля, че е лудост да не работи, защото не сме правили бизнес с тези компании.
Как можем да следим транзакциите, когато името на казиното не е изписано? Ако правите много в различни казина, различни имена през цялото време и т.н. Само по този начин трябва да можете да рекламирате. Но мисля, че това, което го прави малко по-трудно, може да е, че продължава от дълго време и не сте „забелязали" нищо досега.
Мисля, че най-голямото предимство сега е, че вероятно нечие име, имейл, телефонен номер, карти са блокирани на повечето казино сайтове като този сега, така че затруднява продължаването на играта.
Това заедно с гледането на казино стриймъри, които рипват толкова много през цялото време, го улесняват, обикновените хора мислят за тип twitch. Усещането е като 6 дни разкъсване, след това 1 ден, който върви малко добре за известно време. Приблизително такова е чувството, когато играеш и себе си. Вече не си струва.
yes, there are a few different ways to put it up, don't know which is best.
Theoretically, I think it's crazy that it doesn't work, because we haven't done business with these companies.
How can we keep track of transactions when the casino's name is not written? If you do many at different casinos, different names all the time, etc. Just in this way, you should be able to advertise. But I think what makes it a little more difficult may be that it has been going on for a long time and you haven't "noticed" anything until now.
I think the biggest advantage now is that probably one's name, email, phone number, cards are hopefully blocked on most casino sites like this now, so it makes it harder for one to continue playing.
That together with watching casino streamers, who rip so damn much all the time makes it easy, the ordinary people think of twitch type. Feels like it's 6 days rip, then 1 day that goes a little bit well for a while. That's roughly how it feels when you play yourself too. It's not worth it anymore.
ja, det finns ju lite olika sätt att lägga upp det på, vet inte vad som är bäst.
Teoretiskt så tycker jag det är sjukt det inte går, för vi har ju inte gjort affärer med dessa företag.
Hur ska vi kunna hålla koll på transaktioner när det inte står casinots namn? Om man gör många på olika casinon, olika namn hela tiden etc. Bara på så sätt så borde man ju kunna reklamera. Men tror det som gör det lite svårare kan ju vara att det har pågått länge och man inte har "märkt" något förräns nu.
Tror största fördelen nu är att förmodligen är ens namn, email, telefonnummer, kort förhoppningsvis spärrade på de flesta sådana här casinosidor nu, så det gör det svårare för en att fortsätta spela.
Det tillsammans med att titta på casinostreamers, som rippar så sjukt mycket hela tiden gör det lätt, tänker de vanliga på twitch typ. Känns som det är 6 dagar rip, sen 1 dag som går lite bra ungeför. Ungefär så känns det ju när man spelar själv också. Är ju inte värt det längre.
Няма никъде в процеса на плащане, където ние като клиенти да бъдем уведомени, че сега правим „бизнес" с някой друг, освен там, където сме въвели номерата на нашите карти. Тоест в казиното. Освен това подписват, че плащанията се извършват с карти Master/Visa. Наистина искам да си уговоря среща в банката
There is nowhere in the payment process where we as customers are notified that we are now doing "business" with someone else other than where we entered our card numbers. That is, at the casino. They also sign that payments are made via Master/Visa cards. I'm really keen to make an appointment with the bank
Där finns ingenstans i betalprocessen där vi som kunder meddelas att vi nu för "affär" med en annan än där vi tryckte in våra kortnr. Dvs på casinot. Dom skyltar ju också att betalningar sker via master/visa kort. Jag är riktigt sugen på att boka ett möte med banken
Благодаря за това, осъзнавам, че не всички случаи ще бъдат еднакви, но искам да получа възможно най-много информация за това как сте го постигнали? График, подход, изпратени имейли и т.н. и т.н. Ако имахте време да ме уволните с повече информация, ще бъда много оценен. Ако не, не се притеснявайте! Моят имейл е dadbod24@hotmail.com ако желаете и можете да протегнете ръка
Благодаря отново!
Thanks for this, I realise that not all cases will be the same but keen to get as much info as possible on how you achieved it? Timescale, approach, emails sent etc etc. If you had time to fire me more information it would be very much appreciated. If not, no worries! My email is dadbod24@hotmail.com if you're willing and able to reach out
Thanks again!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.