ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 42)

преди 1 година от kirekin
|
548760 преглеждания 5600 отговора |
|
1...41 42 43...284
преди 6 месеца

Моите бяха по-стари, юли 2023 г.!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Интересно, моят всъщност беше юли и август.

Изпратих имейл до всички, които участват в компанията, ще видим какво ще стане.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца
Публикация на Dt100 е изтрит
преди 6 месеца

Не са ли отделни транзакции с карти? и те възстановяват парите на всеки?

Или направихте един £3500 и един £4000?


Ако става въпрос за няколко по-малки транзакции, те обикновено трябва да се обработват една по една, така че може да отнеме време.

Дано все пак си върнеш всичко.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Иска ми се rustedraid да отговори или да възстанови сумата. Но нищо досега.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

***ИЗВЕСТИЕ КЪМ ВСИЧКИ ******


ще се радвате ли всички да проведем среща на екипи, където да се съберем и да обсъдим какви средства възстановяват компаниите и как сме се справили. По този начин може би мога да съпоставя електронна таблица за това как да се свържа/какво да кажа, за да помогна на някой друг, заседнал в ада на хазарта на тези казина, ако е така, моля, уведомете ме и аз ще разгледам създаването и имейл адреса, който да дам?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Както се подозира, върнатите транзакции за Ticketzone и Ewave бяха отхвърлени от Revolut.

Сега ги попитах за информация за търговеца, тъй като никога не съм искал да правя възстановяване на плащане, но това беше единствената опция, която ми беше предоставена. Също така ги попитах дали нямат отговорности, когато става дума за защита на потребителите по отношение на неправилни транзакции, дали нямат задължения да докладват тези неправилни транзакции на Visa и т.н. и т.н. Най-вероятно няма да получат подходящ отговор, но все пак.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца
Публикация на Dt100 е изтрит
преди 6 месеца

За късмет сте направили повечето, ако не и всичките си транзакции през едно и също място. Просто загуби ли бяха или успяхте да направите и тегления? „Почти се чувствам малко зле, когато съм направил някои тегления и съм получил възстановяване, но не наистина.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

***ИЗВЕСТИЕ КЪМ ВСИЧКИ ******


ще се радвате ли всички да проведем среща на екипи, където да се съберем и да обсъдим какви средства възстановяват компаниите и как сме се справили. По този начин може би мога да съпоставя електронна таблица за това как да се свържа/какво да кажа, за да помогна на някой друг, заседнал в ада на хазарта на тези казина, ако е така, моля, уведомете ме и аз ще разгледам създаването и имейл адреса, който да дам?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Мисля, че хората предпочитат google sheet или нещо подобно, и може би Discord или тук, за да останат незабелязани.


Автоматичен превод:
huddy
преди 6 месеца

wackymahjong.com трябва да е mahmay, но сега блокират ip:s в моята страна

Автоматичен превод:
UserJ0193
преди 6 месеца

И аз го търся! Ако някой го знае

Автоматичен превод:
carsix79
преди 6 месеца

Имате ли отговор от wintermads? Първоначално ми отговаряха и след като им изпратих документите си, както поискаха, не съм чул нищо, изминаха вече 3 седмици, но изглежда отговарят и възстановяват пари на други, които са се свързали с тях наскоро

Автоматичен превод:
carsix79
преди 6 месеца

Освен това къде видяхте, че възстановяването на плащане може да бъде 13 месеца?

Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 6 месеца

Продължавайте да ги заплашвате да се свържете с правителството

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 6 месеца

Искаш ли да им изпратиш имейл за мен, хаха, не разбирам защо не ми отговарят, изминаха 3 седмици, откакто ми поискаха документите и ги изпратих и пращам имейли всеки ден, но няма отговор, не не знам дали са ме блокирали или нещо подобно, колко време трябваше да чакаш? Някакви съвети

Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 6 месеца

Имат нещо като функция за уеб чат, просто продължавам да ги слушам и имейли

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 6 месеца

Правителството на Обединеното кралство? Това ли им каза?

Автоматичен превод:
MCCsquare-21
преди 6 месеца

Току-що казах правителството в тяхната страна. 🤣

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Интересното е, момчета, всеки с fomiline или goriwire в банковото си извлечение трябва да се свърже с Quickbit

Автоматичен превод:
Nidd90
преди 6 месеца

Какво означават те? Та по банковото извлечение и кога си им писал. Получихте ли имейл за това преди?

Автоматичен превод:
ajb4
преди 6 месеца

Всичко Nikotpf* е support@elegro.eu


Върнах 3k евро от dem, те също имат Digitpay. 🙂

Автоматичен превод:
ajb4
преди 6 месеца

Използвах шаблон, намерен по-рано в тази тема.


Също така OMICRON попада в Elegro, току-що беше възстановена.

Автоматичен превод:
1...41 42 43...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини