Не са ли отделни транзакции с карти? и те възстановяват парите на всеки?
Или направихте един £3500 и един £4000?
Ако става въпрос за няколко по-малки транзакции, те обикновено трябва да се обработват една по една, така че може да отнеме време.
Дано все пак си върнеш всичко.
Isn't it separate card transactions? and they refund each and everyone?
Or did you do one £3500 and one £4000?
If it's several smaller transactions, they generally need to be processed one and one, so can take time.
Hope you get it all back anyways.
***ИЗВЕСТИЕ КЪМ ВСИЧКИ ******
ще се радвате ли всички да проведем среща на екипи, където да се съберем и да обсъдим какви средства възстановяват компаниите и как сме се справили. По този начин може би мога да съпоставя електронна таблица за това как да се свържа/какво да кажа, за да помогна на някой друг, заседнал в ада на хазарта на тези казина, ако е така, моля, уведомете ме и аз ще разгледам създаването и имейл адреса, който да дам?
***NOTICE TO ALL ******
would you all be happy to have a teams meeting where we could get together and discuss what companies refund and how we’ve gone about it. That way maybe I can collate a spreadsheet of how to contact / what to say to help anybody else stuck in the gambling hell of these casinos if so please let me know and I’ll look at creating and email address to give out?
Както се подозира, върнатите транзакции за Ticketzone и Ewave бяха отхвърлени от Revolut.
Сега ги попитах за информация за търговеца, тъй като никога не съм искал да правя възстановяване на плащане, но това беше единствената опция, която ми беше предоставена. Също така ги попитах дали нямат отговорности, когато става дума за защита на потребителите по отношение на неправилни транзакции, дали нямат задължения да докладват тези неправилни транзакции на Visa и т.н. и т.н. Най-вероятно няма да получат подходящ отговор, но все пак.
As suspected, the reverted transactions for Ticketzone and Ewave was declined by Revolut.
I have now asked them about merchant information, as I never really wanted to make a chargeback, but it was the only option given to me. I also asked them if they have no responsibilities when it comes to consumer protection in terms of incorrect transactions, if they have no obligations to report these incorrect transactions to Visa etc etc. Most likely will not get any proper reply but anyways.
За късмет сте направили повечето, ако не и всичките си транзакции през едно и също място. Просто загуби ли бяха или успяхте да направите и тегления? „Почти се чувствам малко зле, когато съм направил някои тегления и съм получил възстановяване, но не наистина.
Lucky you made most if not all your transactions through the same place. Was it just losses or did you manage to make any withdrawals too? `I almost feel a little bad for when I have made some withdrawals and get refunds, but not really.
***ИЗВЕСТИЕ КЪМ ВСИЧКИ ******
ще се радвате ли всички да проведем среща на екипи, където да се съберем и да обсъдим какви средства възстановяват компаниите и как сме се справили. По този начин може би мога да съпоставя електронна таблица за това как да се свържа/какво да кажа, за да помогна на някой друг, заседнал в ада на хазарта на тези казина, ако е така, моля, уведомете ме и аз ще разгледам създаването и имейл адреса, който да дам?
***NOTICE TO ALL ******
would you all be happy to have a teams meeting where we could get together and discuss what companies refund and how we’ve gone about it. That way maybe I can collate a spreadsheet of how to contact / what to say to help anybody else stuck in the gambling hell of these casinos if so please let me know and I’ll look at creating and email address to give out?
Мисля, че хората предпочитат google sheet или нещо подобно, и може би Discord или тук, за да останат незабелязани.
I think people prefer google sheet or something similar, and maybe Discord or here, to stay anon.
Имате ли отговор от wintermads? Първоначално ми отговаряха и след като им изпратих документите си, както поискаха, не съм чул нищо, изминаха вече 3 седмици, но изглежда отговарят и възстановяват пари на други, които са се свързали с тях наскоро
Have you had any reply from wintermads? They were replying to me initially and once I sent them my documents as they requested I haven't heard a thing, it's been 3 weeks now, but they seem to be replying and refunding others that contacted them more recently
Продължавайте да ги заплашвате да се свържете с правителството
Keep on at them threaten to get in touch with the government
Искаш ли да им изпратиш имейл за мен, хаха, не разбирам защо не ми отговарят, изминаха 3 седмици, откакто ми поискаха документите и ги изпратих и пращам имейли всеки ден, но няма отговор, не не знам дали са ме блокирали или нещо подобно, колко време трябваше да чакаш? Някакви съвети
Do you want to email them for me lol I don't understand why they're not replying to me it's been 3 weeks since they asked for my documents and I sent them and I've emailed every day but no reply, I don't know if they've blocked me or something, how long did you have to wait? Any tips
Имат нещо като функция за уеб чат, просто продължавам да ги слушам и имейли
They have like a Webchat feature I just keep on at them on that and emails
Правителството на Обединеното кралство? Това ли им каза?
UK government? Is that what you said to them?
Току-що казах правителството в тяхната страна. 🤣
I just said the government in their country. 🤣
Какво означават те? Та по банковото извлечение и кога си им писал. Получихте ли имейл за това преди?
What do they stand for? So on the bank statement and when did you write to them. Did you get an email about it before?
Vad står dom för? Altså på kontoutdraget och när skrev du till dom. Fick du mail om det innan
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.