ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 41)

преди 9 месеца от kirekin
|
125356 преглеждания 2314 отговора |
|
1...40 41 42...116
Добавете пост
DynamoHarry
преди 1 месец

Те основно ще обявят само дали възстановяването на плащането е било успешно или не. Бих си позволил да кажа, че ако не сте чули нищо друго (т.е. че няма да го обработят) в рамките на 1-2 седмици, те са го направили и са го изпратили до банката на получателя - и оттам нататък може да отнема от дни до месеци, преди да бъде решен.

Автоматичен превод:
Gez80
преди 1 месец

Мисли в същата насока, но няма да посмее! Наздраве, дръж ни в течение как се справяш.

Автоматичен превод:
Gez80
преди 1 месец

Въпреки това, в T&C на много казина е посочено, че те използват доставчици на плащания и че вие го одобрявате, когато депозирате... ако има нещо, което трябва да натиснете, мисля, че те използват фалшиви MCC кодове и че не би било възможно в противен случай да депозирате пари за игри в чужди казина. Освен това не е възможно те да кажат, че това е „законен" депозит само защото сте играли за тях – тези казина са напълно извън всякакво регулиране и контрол, така че е също толкова вероятно наистина да бъдете измамени/да не ви обслужват заплащане (манипулирани слотове, конфискувани средства и т.н.). Така че поради тази причина скоро трябва да можете да поискате обратно всички пари, депозирани в нелицензирани казина - поне тези, лицензирани извън ЕС.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

ПРЕДИ 7 МЕСЕЦА от kirekin

39624

изгледи

1017

повторно

пластове

Автоматичен превод:
BettyBetty
преди 1 месец

Но как работи, кажете, че банката на получателя не прави нищо, а просто игнорира моята банка (Swedbank), какво се случва тогава?

Автоматичен превод:
Sutton
преди 1 месец

Имате ли имейл за връзка със Santeda BV, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Продължих да тормозя WinterMDSE и получих 280,00 евро възстановяване от тях вчера

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Но как работи, кажете, че банката на получателя не прави нищо, а просто игнорира моята банка (Swedbank), какво се случва тогава?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имате предвид, ако сте направили сторниране на плащане?

Ако Swedbank приеме сторнирането на плащането и го изпрати до процесора за обработка на картата/шлюза за плащане и те не отговорят, като цяло ще спечелите сторнирането на плащането. Аз така го разбрах.


Но има определени срокове, през които получателят на сторниране трябва да отговори на него. Не знам тези времена със сигурност.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Получих общо около 800 евро отдолу, instantgamesncards дори не отговориха на имейлите ми.

info@cardcarnival.net

info@instantgamesncards.com


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Получих общо около 800 евро отдолу, instantgamesncards дори не отговориха на имейлите ми.

info@cardcarnival.net

info@instantgamesncards.com


Автоматичен превод:
преди 1 месец

добре, на коя дата са направени транзакциите?

Правил съм транзакции само през август 2023 г. за тези, може да са малко стари.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Взе ли си парите скъпа???

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, някой изпрати ли документи на canapay в крайна сметка, ако да, някакъв отговор?

Автоматичен превод:
Spazyhawk999
преди 1 месец

Получавал съм възстановяване на средства от canapay преди

Автоматичен превод:
veritas1979
преди 1 месец

Моите бяха по-стари, юли 2023 г.!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой с информация относно Clx* Nexusempire или Ticketzone?

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 1 месец

Случайно все още имате данните за контакт, нали? Не мога да намеря имейл адрес за тях🙏

Автоматичен превод:
Rugbyguy82
преди 1 месец

Не ми харесва, това е форма за контакт на уебсайта canapay.io

Автоматичен превод:
Dopamine
преди 1 месец

Намерих го! Благодаря! Мога ли да попитам какъв проблем повдигнахте пред тях при успешните си възстановявания?

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Бих искал да мисля за едно попадение, но може би поради банковите разпоредби искам да кажа, че е по-добре от нищо, но стискам палци и вие, помолете зимните луди да блокират вашата карта

Автоматичен превод:
Rugbyguy82
преди 1 месец

Върнаха автоматично сумата, не знам защо

Автоматичен превод:
1...40 41 42...116
Отидете на страницаот 116 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини