В момента имам 3 връщания на таксуване на място за „kucoin" им изпратих имейл директно и те казаха, че не могат да намерят никакви съвпадащи подробности и т.н. така или иначе сега сме около 2 седмици от времевата рамка за връщане на таксуването и току-що получих този текст.. какво да правя мислим за това? Нямам сметка при тях, това е само това, което се появи в извлечението ми!
I have currently 3 charge backs in place for ‘kucoin’ sent them a email directly and they said they couldnt find any details matching etc… anyway we are now about 2 weeks into the charge back timeframe and i just received this text.. what do we think about this? I dont have any account with them, its just what showed up on my statement!
Някой знае ли нещо за това, някой успял ли е да го върне? Наистина ще се радвам на вашата помощ. Възстановяването чрез банката не е възможно, тъй като банката го отхвърли, позовавайки се на това, че не обработва искове за хазарт.
РЕКЛАМНИ УСЛУГИ, брюксел
BLISSFULCARDS.IO
SMARTWALLETS.TECH
EXFRAME*ATLASDN
КИГАЛИ, РАУАНДА
това са по-стари събития, спрях да играя за щастие😊
Does anyone know anything about this, has anyone managed to get it back? I would really appreciate your help. Refund through the bank is not possible because the bank rejected it citing that they do not process gambling claims.
ADVERTISIMG SERVICES, brussels
BLISSFULCARDS.IO
SMARTWALLETS.TECH
EXFRAME*ATLASDN
KIGALI, RAWANDA
these are older events, I've stopped playing luckily😊
tietääkö kukaan näistä mitään, onko kukaan onnistunut saamaan takaisin? Arvostaisin todella apuasi. Takaisinperintä pankin kautta ei ole mahdollinen, koska pankki hylkäsi sen vedoten että eivät käsittele uhkapelivaatimuksia.
ADVERSTISIMG SERVICES, brussels
BLISSFULCARDS.IO
SMARTWALLETS.TECH
EXFRAME*ATLASDN
KIGALI, RAWANDA
nämä ovat vanhempia tapahtumia, olen lopettanut pelaamisen onneksi😊
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.