НачалоФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 274)

преди 1 година от kirekin
|
774 623 преглеждания 6 709 отговора |
|
1...273 274 275...347
преди 1 месец

Някой знае ли имейла на pulsion processing ltd Кипър

Автоматичен превод:
Публикация на Ldiamond23 е изтрит
преди 1 месец

Някой знае ли нещо за това, някой успял ли е да го върне? Наистина ще се радвам на вашата помощ. Възстановяването чрез банката не е възможно, тъй като банката го отхвърли, позовавайки се на това, че не обработва искове за хазарт.


РЕКЛАМНИ УСЛУГИ, брюксел

BLISSFULCARDS.IO

SMARTWALLETS.TECH

EXFRAME*ATLASDN

КИГАЛИ, РАУАНДА



това са по-стари събития, спрях да играя за щастие😊

Автоматичен превод:
Публикация на Casfan е изтрит
преди 1 месец

Това са 18 нормални дни, откакто чаках жалбата си и те дори още не са я разгледали!

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

бих повдигнал друга жалба, какво е съобщението на имейла, когато сте имали потвърждение, че са получили жалбата ви, обикновено се казва бла бла работни дни. Aldo бърз въпрос към моя приятел моето сторниране на плащане имат ли търговците 45 работни дни, за да оспорят моето сторниране на плащане или 45 нормални дни.

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 1 месец

Каза, че планират да разрешат в рамките на 5 работни дни, но ако не, ще се върнат в рамките на 20 работни дни, ако отнеме повече време, преследвах два пъти, просто ми казаха, че е заето и все още не е назначено.

Ако не сте чули след 2 седмици, вашият сейф, но все пак трябва да изчакате 45-60 дни, за да получите парите

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Бих повдигнал друго оплакване, оплаквам се, че ги преследвате редовно за актуализация и не сте доволни от това колко време е отнело, за да го разрешите и ви причинява дистрес и безпокойство.


Минаха 14 дни този четвъртък и оттогава не чух нищо, така че предполагам, че това са 45-60 нормални дни, а не 45-60 работни дни, трябва да чакам

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 1 месец

Добре, казах, че вече когато преследването ще го остави по-дълго, това работи в моя полза, те са го направили!


това са около 50 нормални дни наоколо

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

от това, което четох за определена шотландска банка, в която съм, ако за всеки ден надхвърлят определеното време, което посочват в имейла, компенсират £30 на ден.

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

добре, брилянтен приятел, надявам се всичко да се получи сериозно за теб

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 1 месец

Знам, че е странно, че отнемат толкова много време, кара ме да мисля, че трябва да ги отгледат, но не мога да се притеснявам, ще видя как ще върви така или иначе, може би е по-добре да ги задържим, уверете се, че ще ми бъде назначен приличен манипулатор

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

нещо със сигурност не би трябвало да им отнеме толкова време, по моя жалба имах телефонно обаждане от манипулатор в четвъртък на обяд около 13:00, за да се представи и до 17:00 същия ден разследването ми приключи и получих писмото си с решение.

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 1 месец

Добре, знам, че се обадих, за да говоря с човека, който го повдигна за мен на 31/10/24, след което получих имейл с референтен номер на следващия ден, ако продължи след друга седмица, със сигурност са ме провалили!

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

масово те провали.

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 1 месец

Изглежда така приятел! Преброих 17 хиляди транзакции за по-малко от седмица в моя акаунт в RBS! това никога не трябваше да се допуска! Не съм сигурен дали ще поставят под въпрос изплащанията, които никога не са имали последния път, но дори и с тях загубих £13 500 и моят банков съветник по хазарта каза да действате бързо, докато престъпниците разчистват сметките

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бих повдигнал друго оплакване, оплаквам се, че ги преследвате редовно за актуализация и не сте доволни от това колко време е отнело, за да го разрешите и ви причинява дистрес и безпокойство.


Минаха 14 дни този четвъртък и оттогава не чух нищо, така че предполагам, че това са 45-60 нормални дни, а не 45-60 работни дни, трябва да чакам

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Какви фирми сте, след като вече имах няколко спора

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Dt100
преди 1 месец

finnart.io и pixeleum.io колега, сторнираните плащания вече са повдигнати.

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 1 месец

каква е причината за възстановяването на плащанията? Моята банка ме попита дали искам да подавам под грешен MCC или услуги, които не са получени

Автоматичен превод:
1...273 274 275...347
Отидете на страницаот 347 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини