преди 2 дни
Не мисля, че това е ZPDG, но няма буквално нищо на Zpdg навсякъде
I don’t think that’s ZPDG tbh there’s literally nothing on Zpdg anywhere
0
Не мисля, че това е ZPDG, но няма буквално нищо на Zpdg навсякъде
I don’t think that’s ZPDG tbh there’s literally nothing on Zpdg anywhere
Mastertoolsmania.au е това, което търсите. И те няма да отговорят.
Mastertoolsmania.au is what you’re looking for. They won’t reply tho.
Един труден - мисля, че повечето случаи на FOS се дължат на това, че банките не са ги вдигнали, докато изглежда са готови да вдигнат под неполучени стоки. Не съм сигурен, че съм виждал много случаи на FOS, в които са били повдигнати, но след това търговецът ги е оспорил, сигурен съм, че в крайна сметка ще има такива.
Tricky one - I think most FOS cases are due to banks not raising them whereas they seem willing to raise under goods not received. Not sure I have seen many FOS cases where they were raised but then the merchant contested them, I am sure there will be some eventually.
Благодаря за отговора, как разбра това и 100% сигурен ли си???
Thanks for replying, how did u find this out and are you 100% sure???
Знаете ли дали ZPDG е същото като zapdigitalgoods
Do you know if ZPDG is same as zapdigitalgoods
Ето какво се показва на моя рецепт. Мислех, че е дестрийм, но нямах отговор от тях Описание: DESTREAM | DSTRLTD | ZapDigitalGoods | ZPDG
This is what it's showing on my recipt I thought it was destream but I have had no response from them Description: DESTREAM | DSTRLTD | ZapDigitalGoods | ZPDG
Не директно, повдигнах сторниранията и те не отговориха, синът ги спечели
Not directly i raised the chargebacks and they didn't respond son won them
Какво казахте на вашата банка, моята банка отхвърли моето сторниране на плащане, така че им изпратих имейл
What did u say to your bank, my bank rejected my chargeback on them so I’ve emailed them
Те бяха повдигнати, тъй като стоките не бяха получени 1 година преди това беше много по-лесно да се повдигне връщане на плащане, сега е по-трудно
They were raised as goods were not received 1 year before was much easier to raise a chargeback now its harder
Те отхвърлиха първата жалба по жалбата. Днес получих същия отговор за същата, въпреки че преследвах втората жалба за останалите 4, които пропуснаха, така че е шега! те също сега казват, че съм казал, че някой под 18 е използвал картата ми, което е глупост, никога не съм го казвал!
They rejected the 1st one on the complaint I got the same reply today for the same one despite chasing about the 2nd complaint for the other 4 they missed so its a joke ! they are also now saying I had said someone under 18 had been using my card which is nonsense I never said that !
Получих цялата си събрана mastercard грешна mcc преди две седмици
I got all mine raised mastercard wrong mcc two weeks ago
Нещото, което е забавно при мен, е фактът, че произволно са възстановили този от £15, но другите между £50/£100 все още не са предприети, ще видим дали е на цена или са готови да лъжат за някои, но не и за други .
The thing that is amusing on mine is the fact they have randomly refunded the £15 one yet the others between £50/£100 have not been actioned yet, will see if it’s on cost or they are willing to lie on some but not others.
Изглежда, че няма определено правило, само вашият късмет за това колко симпатична е банката към вас, някои изглеждат брутални
There seems to be no set rule just your luck on how sympathetic the bank is towards you some seem to be brutal
Чейс не е страхотен, както казах преди. Barclays бяха добре след жалбата и като видяха, че съм пристрастен към хазарта. Търговците също изглеждат успешни и пропускат дали възстановяват сумата директно или се състезават.
Chase ain’t great as I’ve stated before. Barclays were ok after the complaint and seeing I have a gambling addiction. The merchants seem hit and miss too on whether they refund directly or contest.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.