преди 2 дни
Смятам, че зависи от това коя банка е и на двата фронта при рейз и възстановяване
I reckon its down to what bank it is on both fronts raising and recovery
0
Смятам, че зависи от това коя банка е и на двата фронта при рейз и възстановяване
I reckon its down to what bank it is on both fronts raising and recovery
Какъв диспут код е този под Mastercard обаче - те нямат грешен MCC
What dispute code is that under Mastercard though - they don’t have incorrect MCC
Здравейте, не знам банката да ги е събрала всичките за мен
Hi there I do not know the bank has raised them all for me
благодаря Ако мениджър все пак ми се обади, както ми се каже, че трябва да бъде, ще разбера защо една двойка е казала, че съм подведен под отговорност и дори не получих шанс да се бия с тях, а други на същия търговец ми изпратиха информация с какви доказателства разполага търговецът. Не, не съм оспорвал нищо по pay op, но бяха банкови преводи, така че няма да мога. Свързах се с pay op, но те просто заявяват, че търговците са казали, че средствата са били използвани и по същество нямат нищо общо с тях. Не мислете, че някога ще видя тези пари отново. Благодаря за помощта с всичко това. Наистина оценявам
Thank you. If a manager does call me which I am told they are supposed to be, I will find out why a couple had said I was held liable & didn't even get a chance to fight them & others to the same merchant has sent me information as to what evidence the merchant has. No I haven't disputed anything on pay op but they were bank transfers so I won't be able to. Have contacted pay op but they just state the merchants have said the funds have been used & basically nothing to do with them. Don't think il ever see that money again. Thanks for your help with it all. Really appreciate
Уведомете банката си за банковия превод, вече са в сила нови правила след 7 октомври, че трябва да ви възстановят сумата, ако сте били измамени https://www.moneyhelper.org.uk/en/blog/scams-and-fraud/how- да-получите-възстановяване-за-измамите-с-банкови-преводи
Tell your bank about the bank transfer, new rules are now in place after October 7th that they should refund you if you were scammed https://www.moneyhelper.org.uk/en/blog/scams-and-fraud/how-to-get-a-refund-for-bank-transfer-scams
Прочетете отново това, но кажете, че са ви били обещани/измамени стоки и не сте ги получили.
Again take a read of that but say you were promised/tricked into goods and you have not received them.
Това бяха глупостите, които получих от Revolut:
резюме на събитията и обяснение
Първо и преди всичко, бих искал да ви благодаря, че отделихте време, за да насочите вниманието си към вашите притеснения, за да мога да ги разгледам и изясня вместо вас. Във вашата жалба вие изразихте недоволство относно плащане с карта от 990,00 GBP, таксувано на вашия Revolut акаунт, както посочихте, лице под 18 години е използвало вашата карта в казиното. Искате да проучим допълнително и да ви възстановим загубената сума.
Свързахте се с нашия екип за поддръжка на клиенти чрез чата в приложението на 4 декември 2024 г., като изразихте притесненията си относно гореспоменатия проблем. Агентът, който Ви помага, обясни, че плащанията към търговци на хазартни игри не отговарят на условията за оспорване на сторнирани плащания. Вие обаче не сте доволни от подкрепата, която сте получили, и решихте да подадете официална жалба.
След като разгледах вашия случай, бих искал да ви дам изчерпателно обяснение по въпроса, който повдигнахте в официалната си жалба. Моля, намерете по-долу подробностите за въпросната транзакция, за която сте повдигнали връщане на плащане към нас:
Въпросната транзакция е извършена с Master Card, завършваща на *1570:
Дата и час Описание Сума Състояние 28/10/2024 21:49:29 Spaympf*skinsonly 990,00 GBP Завършен
Едно нещо, което трябва да имате предвид по отношение на процеса на възстановяване на плащане като цяло, е, че той е оформен от много подробен и последователен набор от правила, които обхващат всеки възможен сценарий, свързан с транзакции с карти. Тези правила са продиктувани от картовите схеми и както търговците, така и финансовите институции като Revolut са длъжни да се придържат към тях.
Основната цел на Revolut при обработката на такива искания е да защити нашите клиенти. Каквото и да се е случило с транзакциите с вашата карта, в наш най-добър интерес е да го разрешим по начин, който ще ви е от полза, но в същото време трябва да гарантираме, че гореспоменатите указания за картовата схема се спазват по време на този процес.
Можете да намерите повече информация относно процеса на връщане на плащане в нашата статия в Помощния център: [ Процес на оспорване и срокове | Revolut United Kingdom |https://help.revolut.com/help/card-payments-withdrawals/refunds/how-does-the-chargeback-process-work/].
Процесът включва два вида искове, които са:
Възстановяване на плащане при измама: приложимо в случаите, когато транзакция не е извършена с ваше разрешение и подробностите не са били споделени с въпросния търговец. Следователно нашият екип за връщане на плащане трябва да провери дали са изпълнени условията за искове за връщане на плащане при измама.
Оспорване на връщане на такса: приложимо за ситуации, при които, например, стоки или услуги не са предоставени, дублирани или многократни такси за една и съща покупка, абонаментна такса е начислена, след като клиентът я е анулирал. В такива случаи нашият екип за връщане на плащания събира информацията, доказваща вашия случай, и я представя на търговеца и картовата схема, където при развитие на случая се взема решение.
Вашият конкретен случай беше оспорване на връщане на плащане и случаят беше разгледан по съответния начин.
На 4 ноември 2024 г. нашият екип за сторниране на плащане прегледа искането ви за оспорване на извършената транзакция и случаят беше отхвърлен на същия ден и във връзка с това получихте по имейл отрицателния резултат от сторнирането на плащането.
Когато разгледахме гореспоменатата транзакция, успяхме да потвърдим, че тя е извършена с истински търговец, който предлага конкретни услуги. Следователно услугата, която търговецът трябваше да предложи и предостави чрез Revolut, сама по себе си беше ефективна. Това показва, че въпреки възможността какво може да се е случило, след като потребителят е получил услугите, сложната измама е настъпила след транзакцията, а не по време на процеса на покупка. Вземайки предвид горното, Revolut е принуден да отхвърли вашата заявка за връщане на плащане, тъй като тя не се счита за валидна съгласно правилата на картовата схема.
Нашето виждане
В светлината на констатациите ми по-горе, мога да потвърдя, че искането за връщане на плащане е отхвърлено в съответствие с гореспоменатата схема на Master card, поради което реших да не поддържам жалбата ви.
Както и да е, моля, позволете ми да изясня, че като не поддържам жалбата ви, не отхвърлям негативния ви опит. Това просто означава, че от обективна гледна точка и доколкото ми е известно, Revolut не е действал несправедливо в този случай.
This was the nonsense I got from Revolut:
ummary of events and explanation
First and foremost, I would like to thank you for taking the time to bring your concerns to our attention, so I can address and clarify them for you.In your complaint, you expressed dissatisfaction regarding a card payment of 990.00 GBP being charged to your Revolut account, as you indicated a person under 18 used your card at the casino. You wish us to further investigate, and refund you the amount lost.
You contacted our Customer Support via the in-app chat on the 4th of December 2024, expressing your concerns regarding the aforementioned issue. The agent assisting you explained that payments to gambling merchants are not eligible for chargeback disputes. However, you were not satisfied with the support you received and decided to raise a formal complaint.
Having looked into your case, I would like to provide you with a comprehensive explanation on the issue you raised in your formal complaint. Please find below the details of the transaction in question for which you have raised a chargeback with us:
The transaction in question was performed with the Master Card, ending in *1570:
Date and Time Description Amount State 28/10/2024 21:49:29 Spaympf*skinsonly 990.00 GBP Completed
One thing to keep in mind regarding the chargeback process in general, is that it is framed by a very detailed and consistent set of rules which encompass every possible scenario relating to card transactions. These rules are dictated by the card schemes, and both merchants and financial institutions like Revolut are obliged to adhere to them.
Revolut’s primary goal when handling such requests is to protect our customers. Whatever may have happened with your card transactions, it is in our best interest to have it resolved in a way that will benefit you, but at the same time we must ensure that the aforementioned card scheme guidelines are followed during this process.
You can find more information about the chargeback process in our Help Centre article:[ Dispute process and timelines | Revolut United Kingdom |https://help.revolut.com/help/card-payments-withdrawals/refunds/how-does-the-chargeback-process-work/].
The process includes two kinds of claim, which are:
Fraud Chargeback: applicable in cases where a transaction was not performed with your authorization, and the details had not been shared with the merchant in question. Therefore, our Chargeback Team needs to verify if the conditions for Fraud Chargeback claims are met.
Dispute Chargeback: applicable for situations where, for example, goods or services were not provided, duplicate or multiple charges for the same purchase, subscription fee was charged after the customer has cancelled it. In such cases, our Chargeback Team gathers the information proving your case and presents it to the merchant and the card scheme, where, upon developments of the case, the decision is made.
Your case in specific was a dispute Chargeback, and the case was handled accordingly.
On the 4th November 2024, our chargeback team reviewed your dispute claim for the transaction performed, and the case was rejected on the same day and in relation to that, you received the chargeback negative outcome of the case via email.
When we examined the aforementioned transaction, we were able to confirm that it had been carried out with a genuine merchant who offers specific services. Therefore, the service that the merchant had to offer and provided through Revolut was in itself effective. This indicates that, despite the possibility of what may have occurred after the consumer received the services, the elaborate scam occurred after the transaction and not during the purchase process. Taking the above into consideration, Revolut is therefore compelled to reject your chargeback request because it is not considered as valid under the card scheme rules.
Our view
In light of my findings above, I can confirm that the chargeback claim was rejected in accordance with the aforementioned Master card scheme, therefore I have decided not to uphold your complaint.
Be that as it may, please allow me to clarify that, by not upholding your complaint, I am not dismissing your negative experience. It simply means that, from an objective point of view and to the best of my knowledge, Revolut has not acted unfairly on this occasion.
Тогава към FOS? Revolut изглежда е ужасен при тези връщания на плащания
Off to FOS then? Revolut appear to be terrible at these chargebacks
Да, приятелю, вече изпратих първата на FOS, но Revolut продължават да се връщат със същата транзакция и напълно различна информация? все още няма отговор на втората жалба, това е шега, сигурен съм, че все пак ще получа нещо за неуспешните оплаквания! FOS ми пасва 😏 Мисля, че ще се откажа да преследвам Revolut
Yes mate I have already sent the 1st one to FOS but Revolut keep coming back with the same one transaction and completely different info story ? no reply still to the 2nd complaint its a joke im sure to get something for the botched complaints anyway ! the FOS suits me 😏 I think I will give up chasing Revolut
Би било по-лесно, ако те просто върнат плащането и след това видят дали има някакви предизвикателства, които няма да има със сигурност не при неправилен MCC
It would be easier if they just chargeback and then see if there are any challenges which there won’t be certainly not on incorrect MCC
Получих абсолютно същия отговор преди, когато се опитах, за съжаление изобщо не им пукаше.
Докладвах ги на всички места, които ходят, надявам се и вие да направите същото.
Има чувството, че всички отговори, които получавате от тях, са копиране/поставяне и след това те смятат, че са приключили със случая.
Изпратих писмо до тяхната банка в Литва, което те споменават във всички тези имейли, които ни изпратиха, и познайте какво?
Писмото ми беше върнато след няколко седмици с надпис „не е поискано"
Така че напълно пренебрегнаха моя случай.
I got the exact same answer before when I tried, they don't seem to care at all unfortunately.
Have reported them to all the places that go, hope you do the same.
Feels like all the answers you get from them are copy/paste, and then they feel they are done with the case.
I sent a letter to their bank in Lithuania that they refer to in all these emails they sent us, and guess what?
The letter was returned to me after several weeks marked "not claimed"
So they have completely ignored my case.
Jag fick exakt likadant svar förr när jag försökte, dom verkar inte bry sig överhuvudtaget tyvärr.
Har anmält dom till alla ställen som går, hoppas att ni gör desamma.
Känns som alla svar man får från dom är copy/paste, och sen känner dom sig klara med ärendet.
Jag skickade ett brev till deras bank i Litauen som dom hänvisar till i alla dessa mail dom skickat till oss, och gissa vad?
Brevet blev returnerat till mig efter flera veckor med markeringen "not claimed"
Så dom har helt ignorerat mitt ärende.
Знам, приятел, но виждам колко е трудно за другите сега и е тъжно! Revolut obv работи заедно с тези сайтове, тъй като те взимат п**и! Сайтът имаше Revolut като опция за плащане!
I know mate but I see how hard it is for others now and its sad ! Revolut obv work alongside these sites as they are taking the p**s ! The site had Revolut as a payment option !
Добре, да, ужасно е, дори не съм казвал, че това се случи! Отговорих с копиране във FOS. Изпратих 3 имейла и сега се отказах, тъй като не желая да затрупвам FOS
Ok yes it is terrible I never even said that is what happened ! I have replied back copying in the FOS I sent 3 emails and have now backed off as not wanting to swamp the FOS
Моите бяха преди тази дата 😩 абсолютно изкормени
Mine were before this date 😩 absolutely gutted
Все още си струва да го повишим – преди 7 октомври имаше доброволен код за банки и доставчици на плащания. Това означаваше, че няма задължително изискване банките да възстановяват средства на жертвите на APP измами.
Кое е по-лошото, че казват не? Исках да видя какво се твърди, че продават и да кажа, че искате да купите, те казаха банков превод и нищо не пристигна.
Still worth raising it - Before 7 October there was a voluntary code for banks and payment providers. This meant that there was no mandatory requirement for banks to refund victims of APP fraud.
What’s the worse they say no? I would see what it is allegedly they sell and say you wanted to purchase they said bank transfer and nothing arrived.
Тук е трудно. Всъщност не мислех за това, тъй като не разбирам много за него, но Payop открито ви позволява да депозирате в казина. Когато депозирах, винаги получавах имейл, за да посоча къде са отишли парите ми, така че дори да не мога да се боря. Не разбирам обаче, тъй като въпросните казина не мислех, че могат законно да приемат играчи от Обединеното кралство, тъй като нямат лиценз за хазарт във Великобритания, така че не разбирам как могат законно да направят това. Това е най-големият ми и ще промени живота ми, за да мога да получа парите си, но очевидно е и този, с който също не бих могъл да се боря. Те не прикриват никакви плащания, така че е странно как могат да го направят и да им се размине.
This is where this is hard. I didn't actually think about this as I don't understand a lot about it but Payop openly let you deposit to casinos. When I deposited, I always got an email to state where my money went so I wouldn't even be able to fight it. I don't understand though as the casinos in question I didn't think could legally accept uk players as they hold no uk gambling license so I don't understand how they can legally do this. This is my biggest one & would be life changing for me to be able to get my money but this is obviously the one I wouldn't be able to fight either. They don't disguise any payments so it's strange how they can do it & get away with it.
@Paul има ли опит с PAYOP и техните условия, според които не могат да се използват за хазарт?
@Paul any experience with PAYOP and their terms saying cannot be used for gambling?
Имам £8000 на стойност, казаха ми, че е загуба на време да се свързвам с тях и банката каза, че не могат да извършват сторнирания на парични преводи, когато направиха последната партида от моите сторнирания
I have £8000 worth ive been told its a waste of time contacting them and the bank said they cannot do chargebacks on money transfers when they did the last lot of my chargebacks
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.