НачалоФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 323)

преди 1 година от kirekin
|
706 908 преглеждания 6 379 отговора |
|
1...322 323 324...327
jbias18
преди 2 дни

Смятам, че зависи от това коя банка е и на двата фронта при рейз и възстановяване

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 дни

Какъв диспут код е този под Mastercard обаче - те нямат грешен MCC

Автоматичен превод:
n4t7wsrz2w
преди 2 дни

Здравейте, не знам банката да ги е събрала всичките за мен

Автоматичен превод:
Публикация на beaty1989 е изтрит
beaty1989
преди 2 дни

Да изглежда така

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 дни

благодаря Ако мениджър все пак ми се обади, както ми се каже, че трябва да бъде, ще разбера защо една двойка е казала, че съм подведен под отговорност и дори не получих шанс да се бия с тях, а други на същия търговец ми изпратиха информация с какви доказателства разполага търговецът. Не, не съм оспорвал нищо по pay op, но бяха банкови преводи, така че няма да мога. Свързах се с pay op, но те просто заявяват, че търговците са казали, че средствата са били използвани и по същество нямат нищо общо с тях. Не мислете, че някога ще видя тези пари отново. Благодаря за помощта с всичко това. Наистина оценявам

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Уведомете банката си за банковия превод, вече са в сила нови правила след 7 октомври, че трябва да ви възстановят сумата, ако сте били измамени https://www.moneyhelper.org.uk/en/blog/scams-and-fraud/how- да-получите-възстановяване-за-измамите-с-банкови-преводи


Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 дни

Прочетете отново това, но кажете, че са ви били обещани/измамени стоки и не сте ги получили.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Това бяха глупостите, които получих от Revolut:


резюме на събитията и обяснение

Първо и преди всичко, бих искал да ви благодаря, че отделихте време, за да насочите вниманието си към вашите притеснения, за да мога да ги разгледам и изясня вместо вас. Във вашата жалба вие изразихте недоволство относно плащане с карта от 990,00 GBP, таксувано на вашия Revolut акаунт, както посочихте, лице под 18 години е използвало вашата карта в казиното. Искате да проучим допълнително и да ви възстановим загубената сума.

Свързахте се с нашия екип за поддръжка на клиенти чрез чата в приложението на 4 декември 2024 г., като изразихте притесненията си относно гореспоменатия проблем. Агентът, който Ви помага, обясни, че плащанията към търговци на хазартни игри не отговарят на условията за оспорване на сторнирани плащания. Вие обаче не сте доволни от подкрепата, която сте получили, и решихте да подадете официална жалба.

След като разгледах вашия случай, бих искал да ви дам изчерпателно обяснение по въпроса, който повдигнахте в официалната си жалба. Моля, намерете по-долу подробностите за въпросната транзакция, за която сте повдигнали връщане на плащане към нас:

Въпросната транзакция е извършена с Master Card, завършваща на *1570:

Дата и час Описание Сума Състояние 28/10/2024 21:49:29 Spaympf*skinsonly 990,00 GBP Завършен

Едно нещо, което трябва да имате предвид по отношение на процеса на възстановяване на плащане като цяло, е, че той е оформен от много подробен и последователен набор от правила, които обхващат всеки възможен сценарий, свързан с транзакции с карти. Тези правила са продиктувани от картовите схеми и както търговците, така и финансовите институции като Revolut са длъжни да се придържат към тях.

Основната цел на Revolut при обработката на такива искания е да защити нашите клиенти. Каквото и да се е случило с транзакциите с вашата карта, в наш най-добър интерес е да го разрешим по начин, който ще ви е от полза, но в същото време трябва да гарантираме, че гореспоменатите указания за картовата схема се спазват по време на този процес.

Можете да намерите повече информация относно процеса на връщане на плащане в нашата статия в Помощния център: [ Процес на оспорване и срокове | Revolut United Kingdom |https://help.revolut.com/help/card-payments-withdrawals/refunds/how-does-the-chargeback-process-work/].

Процесът включва два вида искове, които са:

Възстановяване на плащане при измама: приложимо в случаите, когато транзакция не е извършена с ваше разрешение и подробностите не са били споделени с въпросния търговец. Следователно нашият екип за връщане на плащане трябва да провери дали са изпълнени условията за искове за връщане на плащане при измама.

Оспорване на връщане на такса: приложимо за ситуации, при които, например, стоки или услуги не са предоставени, дублирани или многократни такси за една и съща покупка, абонаментна такса е начислена, след като клиентът я е анулирал. В такива случаи нашият екип за връщане на плащания събира информацията, доказваща вашия случай, и я представя на търговеца и картовата схема, където при развитие на случая се взема решение.

Вашият конкретен случай беше оспорване на връщане на плащане и случаят беше разгледан по съответния начин.

На 4 ноември 2024 г. нашият екип за сторниране на плащане прегледа искането ви за оспорване на извършената транзакция и случаят беше отхвърлен на същия ден и във връзка с това получихте по имейл отрицателния резултат от сторнирането на плащането.

Когато разгледахме гореспоменатата транзакция, успяхме да потвърдим, че тя е извършена с истински търговец, който предлага конкретни услуги. Следователно услугата, която търговецът трябваше да предложи и предостави чрез Revolut, сама по себе си беше ефективна. Това показва, че въпреки възможността какво може да се е случило, след като потребителят е получил услугите, сложната измама е настъпила след транзакцията, а не по време на процеса на покупка. Вземайки предвид горното, Revolut е принуден да отхвърли вашата заявка за връщане на плащане, тъй като тя не се счита за валидна съгласно правилата на картовата схема.

Нашето виждане

В светлината на констатациите ми по-горе, мога да потвърдя, че искането за връщане на плащане е отхвърлено в съответствие с гореспоменатата схема на Master card, поради което реших да не поддържам жалбата ви.

Както и да е, моля, позволете ми да изясня, че като не поддържам жалбата ви, не отхвърлям негативния ви опит. Това просто означава, че от обективна гледна точка и доколкото ми е известно, Revolut не е действал несправедливо в този случай.

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 дни

Тогава към FOS? Revolut изглежда е ужасен при тези връщания на плащания

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Да, приятелю, вече изпратих първата на FOS, но Revolut продължават да се връщат със същата транзакция и напълно различна информация? все още няма отговор на втората жалба, това е шега, сигурен съм, че все пак ще получа нещо за неуспешните оплаквания! FOS ми пасва 😏 Мисля, че ще се откажа да преследвам Revolut

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 дни

Би било по-лесно, ако те просто върнат плащането и след това видят дали има някакви предизвикателства, които няма да има със сигурност не при неправилен MCC

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 дни

Получих абсолютно същия отговор преди, когато се опитах, за съжаление изобщо не им пукаше.


Докладвах ги на всички места, които ходят, надявам се и вие да направите същото.


Има чувството, че всички отговори, които получавате от тях, са копиране/поставяне и след това те смятат, че са приключили със случая.


Изпратих писмо до тяхната банка в Литва, което те споменават във всички тези имейли, които ни изпратиха, и познайте какво?


Писмото ми беше върнато след няколко седмици с надпис „не е поискано"


Така че напълно пренебрегнаха моя случай.

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 дни

Знам, приятел, но виждам колко е трудно за другите сега и е тъжно! Revolut obv работи заедно с тези сайтове, тъй като те взимат п**и! Сайтът имаше Revolut като опция за плащане!

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 2 дни

Добре, да, ужасно е, дори не съм казвал, че това се случи! Отговорих с копиране във FOS. Изпратих 3 имейла и сега се отказах, тъй като не желая да затрупвам FOS

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 дни

Моите бяха преди тази дата 😩 абсолютно изкормени

Автоматичен превод:
loulou123
преди 2 дни

Все още си струва да го повишим – преди 7 октомври имаше доброволен код за банки и доставчици на плащания. Това означаваше, че няма задължително изискване банките да възстановяват средства на жертвите на APP измами.

Кое е по-лошото, че казват не? Исках да видя какво се твърди, че продават и да кажа, че искате да купите, те казаха банков превод и нищо не пристигна.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 дни

Тук е трудно. Всъщност не мислех за това, тъй като не разбирам много за него, но Payop открито ви позволява да депозирате в казина. Когато депозирах, винаги получавах имейл, за да посоча къде са отишли ​​парите ми, така че дори да не мога да се боря. Не разбирам обаче, тъй като въпросните казина не мислех, че могат законно да приемат играчи от Обединеното кралство, тъй като нямат лиценз за хазарт във Великобритания, така че не разбирам как могат законно да направят това. Това е най-големият ми и ще промени живота ми, за да мога да получа парите си, но очевидно е и този, с който също не бих могъл да се боря. Те не прикриват никакви плащания, така че е странно как могат да го направят и да им се размине.

Автоматичен превод:
loulou123
преди 2 дни

@Paul има ли опит с PAYOP и техните условия, според които не могат да се използват за хазарт?

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 дни

Имам £8000 на стойност, казаха ми, че е загуба на време да се свързвам с тях и банката каза, че не могат да извършват сторнирания на парични преводи, когато направиха последната партида от моите сторнирания

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
1...322 323 324...327
Отидете на страницаот 327 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини