преди 2 дни
Да, банката им направи 100% печалба от тях
Yes the bank did them 100% win on them
0
Имах успех с Barclays, дебитна ли е или кредитна карта?
Имах възстановяване на сумата по кредитната карта при неправилен MCC, нямам представа дали търговците са отговорили, тъй като имах същия вид „все още се разследва" и дадох 6 седмици, но предположих, че това е общ отговор от Barclays, тъй като хазартът е блокиран на кредитни карти и не виждам как търговците могат да оспорят това.
Кажете ми с какво бих могъл потенциално да помогна, също така има достатъчно от нас в този форум, за да помогнем.
I had success with Barclays, is it debit or credit card?
I had a refund on the credit card under incorrect MCC, no idea if merchants have responded as I had the same sort of "still under investigation" and give 6 weeks but assumed this was a generic response from Barclays as gambling is blocked on credit cards and I can’t see how the merchants could challenge this.
Let me know what I could potentially assist with, also there are enough of us on this forum to help out.
Актуализация на моята банка. Ако сте в Австралия и използвате Mastercard, банката няма да застане на ваша страна, независимо дали е грешен MCC. След като загубих 20 000 AUD за 3 месеца и повдигнах жалба, те ми предложиха окончателно директно възстановяване от самата банка за 1 000.
Надявам се и желая на всички всичко най-добро по пътя ви към получаване на вашите връщания на плащания от тези измамни казина. Моля, останете силни и никога повече не залагайте.
Update on my bank. If you are in Australia and with Mastercard the bank won’t side with you no matter if it’s incorrect MCC. After losing 20k AUD in 3 months and raising up the complaint they have offered me a final direct refund from the bank themselves for 1k.
I hope and wish everyone the best on your journey in getting your chargebacks from these scam casinos. Please stay strong and never ever gamble again.
Благодаря ви много за отговора. Наистина го оценявам, дори не мога да започна да ви опиша колко много ме засегна това. Особено да не говоря с никого за това, защото съм твърде неудобно и се срамувам от себе си. Децата ми са напълно подредени за Коледа, слава Богу, но аз се навлякох в малък дълг за това, тъй като не можех да ги видя без заради моите проблеми. Трудя се да ям и да спя в момента. Честно казано, просто е хубаво да говоря с другите за това. Това е с дебитна карта Barclays. 30-те дни за отговор на търговеца изтекоха и имах един търговец, който го оспори. Но не съм чувал нищо за другите. Така че нямам представа. Казват ми толкова много различни неща от Barclays с всеки, с когото говоря. Дори не знам дали ще откажат да ми върнат парите, дори и търговецът да не отговори. Иска ми се да ги бях оспорил под неправилния mcc, но не осъзнавах, че мога. Благодаря ви отново. Честно казано, наистина го оценявам.
Thank you so much for replying. I really do appreciate it, I can't even begin to tell you how much this has affected me. Especially not speaking to anyone about it because I'm too embarrassed & ashamed of myself. My kids are completely sorted for Christmas thank god but I have got myself into a little debt for it as I couldn't see them go without because of my Issues. I am struggling to eat & sleep at the minute. To be honest it's just nice to speak to others about it. It is with Barclays debit card. The 30 days for merchant to respond is up & I have had the one merchant disputing it. But haven't heard a thing about the others. So have no idea. I am getting told so many different things from Barclays with everyone I speak to. I don't even know if they will refuse giving me the money back even if the merchant doesn't respond. I wish I had disputed these under the incorrect mcc but I didn't realise I could. Thank you again. I honestly really appreciate it.
Други може да са в състояние да помогнат с отговора на търговците, тъй като знам, че няколко са го оспорили обратно, може би трябва да споделят това, което са казали, сякаш са измислили вашите данни, след което се върнете в банката и ги уведомете, че не сте се регистрирали/ получи стоките и т.н.
По отношение на банковото възстановяване, ако няма отговор, те ще възстановят сумата, няма да ви откажат възстановяване, предлагам да се свържете с тях за актуализация и ако имат нужда от повече време, те ще ви уведомят за всякакви предизвикателства. Ако няма предизвикателства, поискайте възстановяване на сумата, проблемът, който имах с Barclaycard, е, че освен ако всъщност не говорите за спорове, тогава манипулаторите не са най-добрите, отново им се обадете и поискайте да говорите за спорове, те ще ви дадат правилния отговор. Ако приемем, че няма отговор, тогава трябва да получите възстановяването доста бързо.
Що се отнася до пристрастяването, браво, че вече сте се регистрирали в Gamstop, опитвали ли сте също да инсталирате Gamban, безплатно е за жители на Обединеното кралство, мисля, че е достъпно чрез talk, ban, stop?
Others may be able to assist with merchants responding as I know a few have challenged it back, maybe need to share what they have said as if they have made up your details then go back to bank and notify them you didn’t sign up/receive the goods etc.
Regarding the bank refunding, if no response then they will refund they won’t deny you a refund, I suggest contacting them for an update and if they need more time request they update you in regards to any challenges. If no challenges then request a refund, the issue I had with Barclaycard is unless you actually speak to disputes then the handlers are not the best, again call them and ask to speak to disputes they will give you the correct answer. Assuming no response then you should get the refund pretty quickly.
Regarding the addiction well done on already being signed up to Gamstop have you also tried to install Gamban it’s free UK residents I think available through talk, ban, stop?
Други може да са в състояние да помогнат с отговора на търговците, тъй като знам, че няколко са го оспорили обратно, може би трябва да споделят това, което са казали, сякаш са измислили вашите данни, след което се върнете в банката и ги уведомете, че не сте се регистрирали/ получи стоките и т.н.
По отношение на банковото възстановяване, ако няма отговор, те ще възстановят сумата, няма да ви откажат възстановяване, предлагам да се свържете с тях за актуализация и ако имат нужда от повече време, те ще ви уведомят за всякакви предизвикателства. Ако няма предизвикателства, поискайте възстановяване на сумата, проблемът, който имах с Barclaycard, е, че освен ако всъщност не говорите за спорове, тогава манипулаторите не са най-добрите, отново им се обадете и поискайте да говорите за спорове, те ще ви дадат правилния отговор. Ако приемем, че няма отговор, тогава трябва да получите възстановяването доста бързо.
Що се отнася до пристрастяването, браво, че вече сте се регистрирали в Gamstop, опитвали ли сте също да инсталирате Gamban, безплатно е за жители на Обединеното кралство, мисля, че е достъпно чрез talk, ban, stop?
Others may be able to assist with merchants responding as I know a few have challenged it back, maybe need to share what they have said as if they have made up your details then go back to bank and notify them you didn’t sign up/receive the goods etc.
Regarding the bank refunding, if no response then they will refund they won’t deny you a refund, I suggest contacting them for an update and if they need more time request they update you in regards to any challenges. If no challenges then request a refund, the issue I had with Barclaycard is unless you actually speak to disputes then the handlers are not the best, again call them and ask to speak to disputes they will give you the correct answer. Assuming no response then you should get the refund pretty quickly.
Regarding the addiction well done on already being signed up to Gamstop have you also tried to install Gamban it’s free UK residents I think available through talk, ban, stop?
Благодаря ви за отговора. Получих писма в приложението си, в които се казва, че търговецът е изпратил информация за транзакциите и те се надяват това да разреши проблема, но ако не, да се свържа с тях. В приложението ми не се показва нищо от това, което търговецът е казал, но по телефона те всъщност показаха списък с транзакции за депозити, в който се казваше, че съм имал шанс да тегля от тях, също така, че не съм се свързал с тяхното обслужване на клиенти, въпреки че тази компания е непроследим. Свързах се с доставчика на плащания, който не ми даде никаква информация за тях и каза, че трябва да се свържа с моята банка или полиция и това са единствените хора, които също ще предоставят информация. Странното е, че имаше 10 транзакции, които оспорих с този един търговец. 4 от тях те оспориха, 4 бяха затворени от моята банка, казвайки, че съм отговорен след първия цикъл на връщане на плащане и не искаме повече доказателства, а 2 те чакат отговор. Всички те са едно и също лице, така че нямат представа какво се случва. Днес или утре трябва да получа обаждане от мениджър, така че ще разпитам всичко и се надявам да получа някои отговори. Най-големият, който имам, е с плащане и ако можех да получа парите си обратно от тях, щях да се освободя от дългове, тъй като трябваше да тегля заем след заем. Но определено нямам надежда с тях. Сега просто чакам другите. Имате ли съвет за бързите битове? Четох, че ги оспорват. Дори никога не са ми отговаряли. Толкова стресиращо. Нямам Gam Ban, но определено ще разгледам това. много ти благодаря
Thank you for your reply. I have received letters on my app saying the merchant has sent information on the transactions & they hope this resolves it but if not to contact them. There is nothing showing on my app of what the merchant has said but over the phone they have basically showed a transaction list on deposits saying I had a chance to withdraw from them, also that I haven't contacted their customer service although this company are untraceable. I contacted the payment provider who will not give me any information on them & said I need to contact my bank or police & that's the only people they will supply information too. Strange thing is, there were 10 transactions I disputed with this one merchant. 4 of them they have disputed, 4 has been closed by my bank saying I was liable after the first chargeback cycle & not asking for anymore evidence & 2 they are waiting for a response. They are all the same person so have no idea what is happening. I am supposed to be getting a call from a manager today or tomorrow so will question everything & hopefully get some answers. The biggest one I have is with pay op & if I could get my money back from them, I would be debt free as I have had to take out loan after loan. But I definitely have no hope with them. Just waiting on the others now. Do you have any advice on the quick bit ones? I have read that they dipute these. They have never even responded to me. So stressful. I don't have Gam Ban but will definitely look into this. Thank you so much
Имам въпрос: взех ли няколко заеми и изчистих ли задълженията си по кредитната карта, изпратих ли имейл на компаниите за кредитни карти няколко пъти, че имам зависимост и искам акаунтът ми да бъде закрит и картата да бъде блокирана. Те не направиха това и отново изчерпих кредитните карти. Подадох още една жалба, за да изчистя дълга си. Ако те не уважат това, мислите ли, че финансовият обундсмен ще застане на моя страна или на компаниите за кредитни карти?
I have a question: do I’ve taken out multiple loans and cleared my credit card debts, I emailed the credit card companies multiple times saying I’ve got an addiction and I want my account closed and card blocked. They didn’t do this and I’ve maxed out the credit cards again. I’ve put another complaint in to clear my debt, if they do not uphold this do you think that the financial obundsman will side with me or the credit card companies?
Просто исках да ви уведомя всички, че получих всички пари възстановени от Artsrid и Finnart, те не бяха отговорили от 2 седмици, но всички пари идват в моята банка днес.
Just wanted to let you all know I’ve got all money refunded from Artsrid and Finnart, they hadn’t responded in 2 weeks but all money come into my bank today.
Какъв беше последният имейл, който им изпрати, приятел? И окончателният им отговор?
What was the final email you sent them mate? And their final response?
Току-що получих един от finnart, още 6 остават и 4 на artstrid, надявам се да се върнат сега преди Коледа.
I’ve just had one from finnart another 6 to go and 4 on artstrid hoping they come back in now before Xmas.
Моят също получих възстановяване. Изпратих им остър имейл, в който се казваше, че виждам, че не съм единственият човек, когото измамват с фалшивия имейл, в който се казва, че възстановяването е издадено. И всички хора, които са имали тези имейли, сега се присъединяват сили да заведат правни действия срещу компанията, получени средства вчера
Mine too i got refund i sent them a scathing email basically saying that I could see that I am not the only person they are fobbing off with the fake email saying refund had been issued .And all the people whom have had these emails are now joining forces to bring legal action against company received funds yesterday
Можете ли да препратите всички имейли, които имате с тях? до
Could u forward all emails u have with them? To kieranclutterbuck1@gmail.com
какво показват тези
като на твоето изявление? Показват ли се само като finnart и artstrid
what do these show up
as on your statement? Do they just show up as finnart and artstrid
Мислех, че това е. те пренебрегнаха имейлите ми и аз написах преглед на TP и те изпратиха обратно дълъг имейл как не са били те и поискаха моите банкови данни и извлечение и след това не отговориха отново. Премахнаха прегледа ми на TP
I thought this was. they ignored my emails and i wrote a TP review and they sent back a lengthy email how it wasnt them and asked for my bank details and statement and then didnt reply again. They got my TP review removed
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.