Нищо за quickbit или payop, съжалявам. Първата точка е да се уверите, че казвате на банката, че не сте получили нищо въпреки това, което казва търговецът, ако те го свържат с хазарта, тогава бих казал, че са заобиколили блокировките, използвайки неправилни данни за MCC 12.7, невалидните данни са сторнирането на плащане на VISA.
Уверете се, че сте регистрирали жалба в банката, ако не получите това, което искате, в идеалния случай те регистрират сторниранията, които не са направили, тъй като това ви дава шанс за възстановяване на сумата, ако търговецът не отговори. Ако банката не регистрира сторнираните плащания или не ги оспори и отхвърли жалбата, можете да отидете на FOS.
С payop опитахте ли сторниране на плащане с банката?
Nothing on quickbit or payop sorry. The first point is ensuring you tell the bank that you haven’t received anything despite what the merchant says, if they link it to gambling I would then say they bypassed the blocks using incorrect MCC 12.7 invalid data is the chargeback on VISA.
Ensure you log a complaint with the bank if you don’t get what you want, ideally they log the chargebacks that they haven’t as this gives you the chance of a refund if merchant doesn’t respond. If the bank won’t log the chargebacks or won’t contest them, and reject the complaint you can go FOS.
With payop have you tried chargeback with the bank?
Автоматичен превод: