ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 302)

преди 1 година от kirekin
|
673082 преглеждания 5988 отговора |
|
1...301 302 303...306
Vkieranc
преди 2 дни

Получих имейл с искане за банково извлечение с плащане и копие от банкова карта, след което получих друг имейл, в който се казва, че съм получил възстановяване и ще бъде при мен в рамките на 2_5 работни дни, това беше на 24 ноември, все още не съм получил плащане. Сега те игнорират всички съобщения от мен

Автоматичен превод:
Missdaisy
преди 2 дни

О наистина? Уведомихте ли банката си? Те определено трябва да могат да го сортират с търговец, който дава потвърждение за възстановяване на сумата?

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 2 дни

Не съм сигурен, че не ми отговарят, но Finnart го направи, банката повдигна спор и с двамата, така че ще изчака до 27 януари за отговор, тъй като те няма да ми дадат достъп до средствата преди това.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 дни

Също така им изпращам съобщения всеки ден с молба за възстановяване на сумата за неполучени стоки/пране на транзакция.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Моите кредитни карти VISA малко караница, но всичко е наред в крайна сметка. Дебитна карта Mastercard, Chase са ужасни с флаг като игнорирана измама, стоки не са получени, след което ги вдигат, но заявяват, че искат търговецът да възстанови сумата директно, преди да помогне.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Това е проблемът, който имах с Revolut. Те автоматично пуснаха всичко като измама и веднага беше отхвърлено, защото ги упълномощих и „споделих подробности с трета страна". Трябваше да накарам FOS да се намеси (и Mastercard), за да ги накарам действително да обработят като неполучени стоки и услуги. Отне също завинаги.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 дни

От това, което всички казват, че Revolut са болка, Chase не са много по-добри, ще видя какво ще кажат този Finnart и artstrid в отговор до 27 януари, основните ми бяха виза чрез Barclaycard, за щастие. Просто е толкова разочароващо, че Mastercard заявява, че временното възстановяване е незабавно, но Chase не го прилага.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Всъщност избирам банки въз основа на това дали са с VISA или Mastercard сега, правилата на Mastercard са ужасни по отношение на тези неща.


Също така не разбирам защо една банка следва различен процес на връщане на плащане към друга. Получих парите си обратно незабавно с N******, но трябва да изчакам с H***.


Все още очакваме актуализации с canapay, falcora, quickbit и payop

Автоматичен превод:
mrkrm
преди 2 дни

Barclaycard беше незабавен, Chase го направи незабавно преди няколко месеца, но сега реших да не върна временно възстановяване, само хубавото беше, че се оплаках и получих £25 компенсация, която не беше огромна сума, но плаща за нещо. Работата е там, че повечето хора са

разчитам на средствата, за щастие моят беше малък и не разчиташе, но за други това е лош опит.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 дни

Имам същите проблеми, сега стана ясно, че finnart и Artsrid не ми възстановяват сумата, тъй като ме игнорират, откакто казаха, че са възстановили сумата. Свързах се с Chase, за да поискам актуална информация по случая, но те не могат да предоставят график и продължават да ми задават едни и същи въпроси отново и отново, след което казват, че някой ще се свърже.


това е разочароващо, тъй като те първи биха предприели нещо, ако им дължите пари

Автоматичен превод:
henrysykes13
преди 2 дни

Изпратих жалба до главен изпълнителен директор и те отговориха веднага, но няма напредък през 45-те дни, така че това е само игра на изчакване. Единственото нещо е да пазите имейли, след което, ако се върнат, можете да ги изпратите.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Revolut е пълно главоболие, което ви подскача от бот на бот или мързелив агент, смес от двете. Стридите за автоматичен отказ не са получени стоки, само показват невалидно възстановяване на плащане. Revolut не искат да знаят

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Някой имал ли е работа с fomaline uab . Revolut не искат да знаят. явно няма да повишат търговец на измама

Автоматичен превод:
Casinoheadache
преди 2 дни

Това е абсурдно, със сигурност неполучените стоки винаги трябва да се вдигат.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Помолих ги да променят, но те няма да го направят, те наистина са кошмар. Те повдигнаха finnart, след като първоначално го отхвърлиха, но няма да направят същото с fomaline и arstrids казват, че правилата на mastercard не го позволяват, хаотично е, те не го позволяват отговаряйте на въпроси само на общи отговори от тип бот. След това каза, че затварят акаунта ми. Вероятно е тези връщания на плащания да успеят. Изглеждат сякаш са в леглото с търговците на измамници. Fos може да е опция, но те вероятно са в самите кафяви пликове

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
преди 2 дни

когато изпращате имейл на търговците трети страни относно транзакциите, потвърждавате ли измамната дейност и прането на транзакции или просто им казвате, че не разпознавате тези транзакции и никога не сте купували нищо от тях и поискате възстановяване на сумата?

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 дни

Повечето банки биха вдигнали тези пари. Агентите на Frontline изглежда не знаят истинската вероятност тези искове да успеят или може би са насърчени да ги предотвратят. Те наистина трябва да ги отглеждат. Не са получени стоки и всички търговци просто не отговарят на нищо

Автоматичен превод:
преди 2 дни

когато изпращате имейл на търговците трети страни относно транзакциите, потвърждавате ли измамната дейност и прането на транзакции или просто им казвате, че не разпознавате тези транзакции и никога не сте купували нищо от тях и поискате възстановяване на сумата?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Това, което казахте - ще печели почти всеки път. Ако обаче имате много от тях, тогава банката може просто да закрие сметката ви.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Revolut е пълно главоболие, което ви подскача от бот на бот или мързелив агент, смес от двете. Стридите за автоматичен отказ не са получени стоки, само показват невалидно възстановяване на плащане. Revolut не искат да знаят

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Да, трябваше да го повдигна на FOS и Mastercard, за да накарам Revolut да направи нещо. Те седяха като "Невалидни" в продължение на векове, защото ги издигнаха като "Измама", а не като стоки и услуги.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 дни

Хубаво е да се види, че другите са упорити и са постигнали известен успех в крайна сметка. Наистина изглежда като спорадични добри резултати. Казват, че един от търговците fomaline uab е услуга за парични преводи, така че не може да се третира като неполучена стока. Въпреки че не получих никакви поръчки или потвърждения за поръчки, основната дебитна карта. Какво трябва да се направи тук? Работят ли в крайна сметка? Fos нареди ли им да коригират?

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
Casinoheadache
преди 2 дни

Открих това за formulane UAB е базирана в Литва и е крипто платформа за парични преводи, собственост на 1 директор и също е дъщерно дружество на quickbit. Свързах се с Quickbit относно formulane, който каза, че няма нищо общо с тях SMH ....лъжци като собственикът на Formuline UAB е един от най-големите дарители и акционери в Quickbit.и голяма лъскава снимка с неговото име е на уебсайта им.formuline не отговаря на имейли Quickbit отказва принадлежност, дори ако доказателствата са им представени черно на бяло

Автоматичен превод:
1...301 302 303...306
Отидете на страницаот 306 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини