ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 308)

преди 1 година от kirekin
|
677134 преглеждания 6044 отговора |
|
1...307 308 309
Vkieranc
преди 5 часове

Ако плащанията са след 7 октомври, просто кажете на банката, че сте били подмамени да изпратите пари на някого и това се е оказало измама и сте загубили достъп до парите, те трябва да ви възстановят сумата в рамките на 5 дни, ако откажат, напомнете им от новите правила, които бяха въведени на 7 . Първо прочетете в Google за новите правила, за да се запознаете.

Автоматичен превод:
Missdaisy
преди 5 часове

Просто прочетете тази тема, наистина е полезна... Имам много транзакции за байт новини и по-специално за байт лаборатория, не е ли по-вероятно компанията да е тази? Това е същата улица, която споменахте

file

Автоматичен превод:
Hunter12
преди 5 часове

Но аз вече опитах и ​​обясних за това, че казиното отказа теглене и затвори сметката ми и те казаха, че не могат да направят нищо? Затова подадох оплакване. какво трябва да направя

Автоматичен превод:
JM95
преди 4 часове

Моята банка каза, че е образователно

Автоматичен превод:
преди 4 часове

Мисля, че основната точка, която всички трябва да вземат предвид, е неправилният MCC на VISA и Mastercard go стоките, които не са получени, не споменават хазарта.

Автоматичен превод:
преди 4 часове

Светът определено работи по мизерни начини... След като се върнах тук, току-що ми бяха възстановени някои от плащанията от „CRPW" от Сантандер. Още 2 от тях, които не са били, но ще видим. Също така на нито един от другите търговци все още не е възстановена сумата, но се надяваме, че това е стъпка в правилната посока!

Ще им се обадя след работа и ще попитам какво става с останалите, за да ви кажа.


Автоматичен превод:
s26f8yg29c
преди 4 часове

Ура, радвам се за теб

Автоматичен превод:
s26f8yg29c
преди 4 часове

Банките трябва да възстановят сумата предварително според насоките, които VISA и Mastercard имат за техните условия, толкова разочароващо, че някои го правят, а други не. Ситуацията на всеки е различна, но всички сме пристрастени и трябва да имаме незабавен достъп до нашите средства, независимо дали имаме нужда от тях или не

Автоматичен превод:
jbias18
преди 4 часове

съгласен съм Ако трябва да бъда честен, след като четох този форум месеци наред, определено изглежда, че нещата стават все по-лесни за хората да оправят това с банките си с течение на времето. Силата в числата, както се казва!

Лично за мен, ако загубя средствата, няма да е краят на света, но сега знам, че определено си струва да опитам и насърчавам хората да не се отказват лесно.

В момента имам £700 обратно, £3100 остават

Редактиран от автора преди 4 часове
Автоматичен превод:
s26f8yg29c
преди 3 часове

Добре, добре, вижте какво току-що разбрах. Току-що бях закачен на подозренията си, където е правилно file Надявам се, че можете да го прочетете, те никога не са ги пуснали като стоки, които не са получени. Лъжци

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 2 часове

Никога не можете да споменавате, че транзакциите са за хазарт, защото веднага щом го направите, банката няма да ги докосне, особено Mastercard. Помислете, че е споменато по-рано в тази тема, за да избягвате винаги да казвате, че имат нещо общо с хазарта. За съжаление, ако вече сте им казали това, не можете да направите нищо.

Автоматичен превод:
преди 2 часове

Какво казват хората, че са купили за възстановяване на плащания с Mastercard? И какво, ако нямате касова бележка?

Автоматичен превод:
mrkrm
преди 2 часове

Намерете уебсайта на търговеца, на когото сте изпратили транзакциите, след което погледнете какво продават на уебсайта си, кажете на банката, че сте закупили каквото има на сайта и не сте ги получили. Например онлайн цифрово изкуство или NFT, кажете, че търговецът не ви е предоставил разписки, не забравяйте първо да изпратите имейл на търговеца, тъй като ще трябва да покажете това на вашата банка.


вие казвате истината, тъй като не сте получили нищо от този търговец.

Редактиран от автора преди 2 часове
Автоматичен превод:
Hunter12
преди 2 часове

Но не можете да връщате обратно изплащане на покупки, свързани с инвестиции или крипто с Mastercard, не и тук, в Обединеното кралство AFAIK.

Редактиран от автора преди 2 часове
Автоматичен превод:
преди 1 час

Ако някой може да изпрати по имейл някои УСПЕШНИ съвети за това как да повдигнете успешни спорове с

  • FOMILINE UAB
  • SMLSAVEOPERATIONS
  • ФАЛКОРА ФИНАНС
  • PAYOP

Моля, уведомете ме. Моят имейл е Вече губя ума си от това. Изумен съм, че банките правят пълен удар и позволяват това да се случи. Моят FOS следовател също отхвърли моя случай с Monzo и Falcora/PayOP. Вече ми стига всичко. Какъв абсолютен боклук, че това е позволено да се случи и нищо не се прави по въпроса. Нямам идея какво да правя. Никой не ми помага.

Редактиран от автора преди 1 час
Автоматичен превод:
Hunter12
преди 1 час

Трябва да чакам максимум 45 дни, за да ми бъде възстановена измамата.

Автоматичен превод:
Публикация на jbias18 е изтрит
jbias18
преди 1 час

Липсата на разписка работи във ваша полза, Чейс попита къде е фактурата ми, казах, че ми позволява да платя, но нищо не дойде нито чрез номерата на поръчките, нито чрез фактурите, следователно те не изпратиха нищо.

Автоматичен превод:
mrkrm
преди 1 час

Просто измислете нещо, което сте купували, просто трябва да ги убедите да връщат парите за неполучени стоки/услуги, успях да получа повишението си, казвайки, че купувам онлайн дигитално изкуство. Ако вече сте им казали, че е за хазарт, тогава за съжаление не можете да направите нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 час

Ако някой може да изпрати по имейл някои УСПЕШНИ съвети за това как да повдигнете успешни спорове с

  • FOMILINE UAB
  • SMLSAVEOPERATIONS
  • ФАЛКОРА ФИНАНС
  • PAYOP

Моля, уведомете ме. Моят имейл е Вече губя ума си от това. Изумен съм, че банките правят пълен удар и позволяват това да се случи. Моят FOS следовател също отхвърли моя случай с Monzo и Falcora/PayOP. Вече ми стига всичко. Какъв абсолютен боклук, че това е позволено да се случи и нищо не се прави по въпроса. Нямам идея какво да правя. Никой не ми помага.

Автоматичен превод:
преди 1 час

Да предположим, че не сте имали хазартен блок в акаунта си, когато са извършени транзакциите?

Автоматичен превод:
1...307 308 309
Отидете на страницаот 309 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини