преди 6 месеца
Мисля, че повечето няма да отговорят. Ако имате късмет, те ще ви върнат парите.
Но по-вероятно не.
I think most won't reply. If you're lucky, they will do the refunds.
But more likely not.
0
Мисля, че повечето няма да отговорят. Ако имате късмет, те ще ви върнат парите.
Но по-вероятно не.
I think most won't reply. If you're lucky, they will do the refunds.
But more likely not.
Да и аз мисля същото. Взех от canapay и skinzcar.
направих обратно плащане в моята банка от iwc и incredibleskins по-рано днес, ще видя как ще стане
Yeah I think the same. Have got from canapay and skinzcar.
did a chargeback at my bank from iwc and incredibleskins earlier today, will see how that goes
Да, можеш. Swedbank няма никакви проблеми.
Yes, you can. Swedbank has no problems at all.
Ja det kan man .Har swedbank inga problem alls.
Имах пари за skrill, не за хазарт. Все пак успях да депозирам в казино. Според skrill става като (магазин за електроника) не хазарт. Пише lcyogcy.xyz и е във валута CNY. Някой знае ли нещо за това?
I had money for skrill, not for gambling. I still managed to deposit on a casino. According to skrill it goes as (electronics store) not gambling. It says lcyogcy.xyz and is in currency CNY. Anyone know anything about it?
Някакви клиенти от Обединеното кралство са получили успешно такса обратно от банката? Моят току-що се върна на едно, че твърдението ми е потенциално измамно и реших да не продължавам да го разследвам.
И ми напомня, че фалшивите твърдения са измама..
Малко заплашителна поща от тях tbh..не знам какво да правя.
Any UK customers successfully got charge back from bank? My one just got back on one saying that my claim was potentially fraudulent and have decided not to continue investigating it.
And reminding me that false claims are fraudulent..
A bit of a threatening mail from them tbh..not sure what to do.
Свързах се с тях чрез този имейл:
support@123templates.net
върнаха ми съобщение 3 дни след това
i contacted them trough that email:
support@123templates.net
they messaged me back 3 days after that
Те са процесор за обработка на плащания, участващ в транзакции с нелицензирани компании. Но нямам представа за други асоциации
They are a payment processor involved in transactions with unlicensed companies. No idea avout otherrm associations though
доста невероятно и дори тъжно, че такава голяма компания като worldline се занимава с плащане iq и т.н. без никакви последствия. Опитахте ли да се свържете с тях? Определено поне свързан с Infiniza...
quite incredible and even sad that such a large company as worldline is involved with payment iq etc without any consequences. Have you tried to contact them? Definitely at least connected to Infiniza….
Какво каза вашето изявление? Имам 123templates.com, а не .net
И какво ви каза 123templates.net?
What did your statement say? I have 123templates.com and not .net
And what did 123templates.net tell you?
Опитах се да се свържа с тях чрез каналите на Worldline и ще продължа да опитвам.
Всъщност интервюирах с тях преди година или две като продуктов мениджър, но когато споменаха, че фокусът ще бъде хазартът, аз се оттеглих. За което съм доволен за сега.
I have tried contacting them through Worldline channels, and will continue trying.
I actually interviewed with them a year or two ago as a product manager, but when they mentioned focus would be gambling, I withdrew. Which I'm happy for now.
В такъв случай Skrill трябва да ви помогне да получите доказателство за покупка, ако им кажете, че не сте получили нищо?
In that case, Skrill should help you get proof of purchase if you tell them you didn't get delivered anything?
Извинявам се, ако съм го пропуснал, но някой знае ли действителния процесор за плащане зад CSCANNER, тъй като това би било изключително полезно, ако мога да стигна до някъде с тези транзакции. Казиното беше Джоя (част от Provably Fair Gaming), които си кореспондираха относно възстановяването на парите, насочиха ме и след това отказаха.
Apologies if I missed it but does anyone know the actual payment processor behind CSCANNER as this would be incredibly helpful if I could get somewhere with these transactions. The casino was Joya (part of Provably Fair Gaming) who were corresponding about refunding, led me on and then refused.
За съжаление е много трудно да се открие платежният процесор зад него.
Unfortunately very hard to find out the payment processor behind it.
Те ми върнаха парите, но сумата беше много по-малка от вашата - няколко 100 евро
Got refunded by them, but the sum was way smaller than yours a couple of 100 euros
Получих не от EWAY - те просто имат предвид търговеца или банката. Ако някой друг иска да опита, ето имейла: support@eway.com.au
I got a no from EWAY -they are just referring to the merchant or bank. If anyone else wants to give it a try with then here is the e-mail: support@eway.com.au
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.